Hallo lieve KLB'ers

TS fiets doordeweeks op zijn fiets naar het station, midden door het mooie Utrecht. Deze fietstocht is verder niet heel interessant en er gebeuren regelmatig dingen die lichtelijk irritant zijn, daar kan ik mee leven. Ja, dat is geen probleem.
Echter raakte ik gister behoorlijk geïrriteerd bij het stoplicht. Deze baas reed over het fietspad en zag het stoplicht op rood staan. Ik wacht netjes omdat er auto's voorbij rijden, deze houd ik ook graag te vriend. Echter reed er ook een auto met NUL inschattingsvermogen. Deze reed achter een andere auto welke moest stoppen voor een rij auto's die 50 meter verderop voor een ander stoplicht stonden. De oorzaak was dat de achterste auto RECHT voor het fietspad stil ging staan waardoor ik, en de overige fietsers en voetgangers, er straks niet langs konden. Een paar seconde later sprong het stoplicht voor de auto's op rood en 2 seconde later was het groen voor de fietsers en voetgangers. Wij konden, zoals ik al inschatte, er met moeite langs.
Ik zal de situatie verder uitleggen met een paint.
![sWs84xc.gif]()
Als de bestuurder van de achterste auto nou even 20 meter verder had gekeken dan zijn neus lang is zag hij dat er geen ruimte was voor zijn wagen en had die dus eerder kunnen remmen waardoor er geen belemmering was voor de overige verkeersdeelnemers.
Dit was mijn klacht en daar moeten jullie het mee doen
[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 21-11-2013 19:04:00 ]