Dit is nog best okéquote:
Is oké, jij en ik bouwen ons eigen feestje.quote:Op donderdag 21 november 2013 19:51 schreef Lt.Surge het volgende:
Onze hits vallen niet echt in de smaak Donnie.
Oh nvm jij hebt een semi-fan, ik doe wel een party in m'n uppie.quote:Op donderdag 21 november 2013 19:52 schreef DonnieDarkno het volgende:
[..]
Is oké, jij en ik bouwen ons eigen feestje.
Omdat je 't steeds omhoog moet schoppen en monitoren.quote:Op donderdag 21 november 2013 19:53 schreef d4v1d het volgende:
Welke KLB expert kan mij uitleggen waarom mijn bazentopic nog geen storm loopt?
Neeeeeee, ik los hem wel op in zoutzuur!quote:Op donderdag 21 november 2013 19:53 schreef Lt.Surge het volgende:
[..]
Oh nvm jij hebt een semi-fan, ik doe wel een party in m'n uppie.
[ afbeelding ]
Ik ben een expert in topics killen heb ik van horen zeggen.quote:Op donderdag 21 november 2013 19:53 schreef d4v1d het volgende:
Welke KLB expert kan mij uitleggen waarom mijn bazentopic nog geen storm loopt?
Hahaha die clipquote:Op donderdag 21 november 2013 19:47 schreef Lt.Surge het volgende:
OK WTF IS DIT VOOR EEN EPISCHE SURGE TRACK DAN![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Hij is nu ook semi-fan van mijn post.quote:Op donderdag 21 november 2013 19:54 schreef DonnieDarkno het volgende:
[..]
Neeeeeee, ik los hem wel op in zoutzuur!
Hmm oké, klinkt als een plan!quote:Op donderdag 21 november 2013 19:56 schreef Lt.Surge het volgende:
[..]
Hij is nu ook semi-fan van mijn post.
Dus mss toch een 3-man party?!
OK DANNNNNNNNNNN!quote:Op donderdag 21 november 2013 19:57 schreef DonnieDarkno het volgende:
[..]
Hmm oké, klinkt als een plan!
quote:Op donderdag 21 november 2013 19:54 schreef DonnieDarkno het volgende:
[..]
Neeeeeee, ik los hem wel op in zoutzuur!
Oh hemelquote:Op donderdag 21 november 2013 19:57 schreef Lt.Surge het volgende:
[..]
OK DANNNNNNNNNNN!
VOOR DE LADEHHHHHHHHHHHHHS
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |