Hoe lang duurt dat installeren wel niet van LoL?quote:Op donderdag 21 november 2013 20:06 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
[..]
Al maanden. Misschien al een half jaar?
Als je de nieuwste launcher download is het denk ik 2-4 gig ofzoquote:Op donderdag 21 november 2013 20:07 schreef SosuaCafe het volgende:
[..]
Hoe lang duurt dat installeren wel niet van LoL?
Hihi. komen.quote:Op donderdag 21 november 2013 20:02 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
Echt geile pubers moeten sterven
Ik heb Aldie, Bob, Plexquote:Op donderdag 21 november 2013 20:08 schreef MineraalWater het volgende:
Ik heb Aldie, Bob, Loon en Vogel
geloof er niks vanquote:Op donderdag 21 november 2013 20:07 schreef Curlbrah het volgende:
Heb alleen mender, maar hij weet het niet.
Wat?quote:
Nou er is wel een whapp groep van de sc met o.a. vogel, jurre, loon en mij.quote:
quote:Op donderdag 21 november 2013 20:09 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
[..]
Nou er is wel een whapp groep van de sc met o.a. vogel, jurre, loon en mij.
Kensei kan daar evt. later ook nog wel bij als hij wil. Huib wilde ik er in flikkeren maar die checkt zijn whapp nooit.
bobber mag er niet in
pff ik zag je hoi wel van gister hoorquote:Op donderdag 21 november 2013 20:09 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
[..]
Kensei kan daar evt. later ook nog wel bij als hij wil. Huib wilde ik er in flikkeren maar die checkt zijn whapp nooit.
bobber mag er niet in
Dan zit je bij dezen ook in de groepquote:Op donderdag 21 november 2013 20:10 schreef Ame_thyst het volgende:
[..]
pff ik zag je hoi wel van gister hoor
ik zei dat ik em zag, niet wanneerquote:Op donderdag 21 november 2013 20:11 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
Was trouwens eergister
Kk zemmeh hoezo nietquote:Op donderdag 21 november 2013 20:09 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
[..]
bobber mag er niet in
Gaat goed met je LTC ofniet?quote:
kk zemmehquote:
Laarbeekquote:
Ja. Die heb ik niet hea..quote:
Janken om 1 snapquote:Op donderdag 21 november 2013 20:14 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
[..]
Hoor hem verontwaardigd brullen terwijl hij vanmiddag nog een snap screenshotte
DM's naar jou zijn ook altijd zo veilig en prive, hè hèeeeequote:
?quote:Op donderdag 21 november 2013 20:16 schreef Ame_thyst het volgende:
[..]
DM's naar jou zijn ook altijd zo veilig en prive, hè hèeeee
Picsquote:Op donderdag 21 november 2013 20:19 schreef Ame_thyst het volgende:
het gaat over jou bob op de whapp, denk meld het ff, lekker roddelen
Condoom erom en je weet waar ie moet!quote:Op donderdag 21 november 2013 20:21 schreef Ame_thyst het volgende:
blijf whappen jongens het trilt zo lekker
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.It's 106 miles to Chicago, we've got a full tank of gas, half a pack of cigarettes, its dark, and we're wearing sunglasses. Hit it.
Niet hier posten, dan gaat hij wild wordenquote:Op donderdag 21 november 2013 20:23 schreef Timwonnacott het volgende:
Die laatste opmerking over bob op whapp, godver man ik ging stuk![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
quote:Op donderdag 21 november 2013 20:34 schreef kensei het volgende:
Ik vind hier maar een negatief sfeertje hangen
aldus iemand afkomstig uit het lol topic, hier moeten we wat aan doen mensen.quote:Op donderdag 21 november 2013 20:34 schreef kensei het volgende:
Ik vind hier maar een negatief sfeertje hangen
quote:Op donderdag 21 november 2013 20:36 schreef Ame_thyst het volgende:
[..]
aldus iemand afkomstig uit het lol topic, hier moeten we wat aan doen mensen.
Ik zal beginnen, ik vind jullie allemaal lief.
quote:Op donderdag 21 november 2013 20:34 schreef Timwonnacott het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
kk hontquote:Op donderdag 21 november 2013 20:45 schreef d4v1d het volgende:
Aan wie moet ik mijn nummer geven om die whatsapp te komen? Wil meehaten op bob.
Downvoten om meningquote:Op donderdag 21 november 2013 20:45 schreef MineraalWater het volgende:
hm mar even downvoten?
http://www.reddit.com/r/v(...)rry_for_this/cdjuqn8
Mensen die zwarten pieten hatenquote:Op donderdag 21 november 2013 20:47 schreef d4v1d het volgende:
[..]
Downvoten om mening
/ niet gelezen verder.
Gorden is trouwens wel een klootzak ja.quote:Op donderdag 21 november 2013 20:48 schreef MineraalWater het volgende:
[..]
Mensen die zwarten pieten haten
Ik ga het wel een keer proberen als aldie me bij de hand neemtquote:Op donderdag 21 november 2013 20:38 schreef MineraalWater het volgende:
Wij zijn allemaal heel aardig hoor. Moet je maar eens op MC komen
Top, Desnoods probeer je het eerst crackedquote:Op donderdag 21 november 2013 20:50 schreef kensei het volgende:
[..]
Ik ga het wel een keer proberen als aldie me bij de hand neemt
Ik kan echt niet meer nadenken zonder gelijk door te denken in dit topicquote:Op donderdag 21 november 2013 20:50 schreef kensei het volgende:
[..]
Ik ga het wel een keer proberen als aldie me bij de hand neemt
nvidiaquote:Op donderdag 21 november 2013 20:54 schreef mschol het volgende:
Ik zit nu toch te twijfelen over een ati R9 290 i.p.v de 7970 ghz edition
feudquote:
Klaagbaak onwaardig dat topicquote:Op donderdag 21 november 2013 20:59 schreef Timwonnacott het volgende:
KLB / Chocolade letter al gebroken.
![]()
Ik zou het eigenlijk wel leuk vinden om weer eens Minecraft te spelen maar ik zit helaas met herkansingen/profielwerkstuk/andere zaken dit weekendquote:Op donderdag 21 november 2013 21:08 schreef Ame_thyst het volgende:
[..]
kom je ook base vs base doen as weekend?
fuck school.quote:Op donderdag 21 november 2013 21:09 schreef tuut-chips het volgende:
[..]
Ik zou het eigenlijk wel leuk vinden om weer eens Minecraft te spelen maar ik zit helaas met herkansingen/profielwerkstuk/andere zaken dit weekend
Moest jij niet herkansingen en een PWS doen?quote:Op donderdag 21 november 2013 21:13 schreef tuut-chips het volgende:
Zijn er hier mensen die ook een PS4 gaan kopen vrijdag?
quote:Op donderdag 21 november 2013 21:13 schreef d4v1d het volgende:
[..]
Moest jij niet herkansingen en een PWS doen?![]()
Neen wantquote:Op donderdag 21 november 2013 21:13 schreef tuut-chips het volgende:
GaBeNquote:
Heb hem niet besteld voor 8 januari 1763.quote:Op donderdag 21 november 2013 21:13 schreef tuut-chips het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |