Oh ja. Tja saté saus is wel lekker erbijquote:
leuk!quote:
quote:Op donderdag 21 november 2013 00:10 schreef Soury het volgende:
[..]
Oh ja. Tja saté saus is wel lekker erbij
Die welterusten en slaap lekker sukkels mogen smerige vette nachtmerries krijgen. Zwetend..quote:Op donderdag 21 november 2013 00:16 schreef Speedball het volgende:
[..]![]()
Moest er gelijk aan denken
iig slaap lekker peeps[ afbeelding ]
dank, ik ga mijn best doenquote:Op donderdag 21 november 2013 00:22 schreef Soury het volgende:
[..]
Die welterusten en slaap lekker sukkels mogen smerige vette nachtmerries krijgen. Zwetend..
Ik ookquote:
Dat waren nog eens een hoop shirtjesquote:
Ontlucht hem eens door de knop voor het stomen ingedrukt te laten misschien dat dit helptquote:Op donderdag 21 november 2013 09:03 schreef sacha het volgende:
heb ik, aangestoken door Sjoef zijn ramen lap actie, mijn stoomreiniger weer uit de kast gehaald, krijg ik verd*mme de dop niet meer los
quote:Op donderdag 21 november 2013 09:03 schreef sacha het volgende:
heb ik, aangestoken door Sjoef zijn ramen lap actie, mijn stoomreiniger weer uit de kast gehaald, krijg ik verd*mme de dop niet meer los
quote:Op donderdag 21 november 2013 10:56 schreef drakin het volgende:
Is donderdag een 40+ snoepkoffiedag?
Nooit van gehoord.quote:Op donderdag 21 november 2013 12:55 schreef ElizabethR het volgende:
Kenko koffie![]()
Schandalig dat het de naam koffie mag dragen.
Ierland en goede koffie gaan niet samen?quote:Op donderdag 21 november 2013 12:55 schreef ElizabethR het volgende:
Kenko koffie![]()
Schandalig dat het de naam koffie mag dragen.
Nee, net als in de UK.quote:Op donderdag 21 november 2013 13:17 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Ierland en goede koffie gaan niet samen?
Bofbips!!quote:
Je kunt in de UK her en der best aardige cappuccino krijgen. Komt dan echt uit een apparaat en is geen oploskoffie met melk (wat je soms precies zo op het menu ziet staan).quote:Op donderdag 21 november 2013 13:19 schreef ElizabethR het volgende:
[..]
Nee, net als in de UK.
Koffie is slootwater, en in de thee kun je een lepel rechtop zetten
Zitten Costa en/of Starbucks niet in Ierland?quote:Op donderdag 21 november 2013 13:24 schreef ElizabethR het volgende:
Dat laatste vind ik echt bewonderenswaardig Lien! Ik heb in ieder geval wel gemerkt dat de koffie in pubs het ergste is.
En dan zonder melk drinken, zoals ik daar deed.quote:Op donderdag 21 november 2013 13:19 schreef ElizabethR het volgende:
[..]
Nee, net als in de UK.
Koffie is slootwater, en in de thee kun je een lepel rechtop zetten
We wilden er ook nog wat bij eten, taart of zo. Maar ze hadden niks. Het was maandag en alles was op.quote:Op donderdag 21 november 2013 13:24 schreef ElizabethR het volgende:
Dat laatste vind ik echt bewonderenswaardig Lien! Ik heb in ieder geval wel gemerkt dat de koffie in pubs het ergste is.
En je Nespresso apparaat, met Engels stekkerquote:Op donderdag 21 november 2013 13:35 schreef drakin het volgende:
Nou wil ik ernaartoe (maar neem dan wel koffie mee)
Ik heb alleen de koffie ben nog aan het kijken voor zo'n apparaat.quote:Op donderdag 21 november 2013 13:40 schreef chufi het volgende:
[..]
En je Nespresso apparaat, met Engels stekker
Zijn er dan hervulbare cups?quote:Op donderdag 21 november 2013 13:49 schreef drakin het volgende:
[..]
Ik heb alleen de koffie ben nog aan het kijken voor zo'n apparaat.
Ik wil die wel maar dan alleen als er een hervulbare cup in past.
Anders heb je zo snel een hoge berg afval van die kunststof cupjes
quote:Op donderdag 21 november 2013 13:40 schreef chufi het volgende:
[..]
En je Nespresso apparaat, met Engels stekker
Ik ben er nu op aan het googlenquote:
Echt in the middle of nowhere. Volgens mij het laatste half uur rijden geen enkel huis meer gezien.quote:Op donderdag 21 november 2013 13:30 schreef ElizabethR het volgende:
Dat klinkt inderdaad echt als een UK pub ergens in Wales in the middle of nowhere. Die zijn het leukst!! Zo'n huiskamerachtig iets.
Daarom kijk ik ook of het wel handig is, ik schenk normaal de koffie op wat ik heel lekker vind, maar daarvoor zit er weer te weinig in zo'n cup om datzelfde te doen.quote:Op donderdag 21 november 2013 13:56 schreef MadMaster het volgende:
Ik begrijp die Nespresso hype niet zo.
Heb thuis een espressomachine met hele koffiebonen die ter plekke gemalen worden en vind dat veel lekkerderderder dan die cupjes met allerlei nepsmaakjes...
ik wacht op de sterke man, anders sloop ik het dingquote:Op donderdag 21 november 2013 11:41 schreef chufi het volgende:
Hier geen koekje er bij ...
Ben benieuwd of het Sas nog gelukt is met dr waterpomptang
Ze bestaan idd.quote:
Ik heb ook niet zo'n of een senseo.. Ook ook een espresso apparaat hier, maar ik moet wel zelf de bonen malen of espresso koffie uit pak gebruiken. Maar ik maal ze liever zelf..quote:Op donderdag 21 november 2013 13:56 schreef MadMaster het volgende:
Heb thuis een espressomachine met hele koffiebonen die ter plekke gemalen worden en vind dat veel lekkerderderder dan die cupjes met allerlei nepsmaakjes...
of senseo [insert kotsie] Philips en DE lachen in hun vuistjequote:Op donderdag 21 november 2013 13:56 schreef MadMaster het volgende:
Ik weet niet of ik vandaag de boot nog haal....quote:Op donderdag 21 november 2013 14:01 schreef sacha het volgende:
[..]
ik wacht op de sterke man, anders sloop ik het ding
Dat is eigenlijk mijn wens, nog eens een koffiemolen aanschaffen en elke keer vers de bonen malen. We hebben een espressoapparaat met pads, maar zetten de gewone koffie met een Moccamaster:quote:Op donderdag 21 november 2013 14:01 schreef drakin het volgende:
[..]
Daarom kijk ik ook of het wel handig is, ik schenk normaal de koffie op wat ik heel lekker vind, maar daarvoor zit er weer te weinig in zo'n cup om datzelfde te doen.
Zo'n apparaat werkt anders, zet er druk op en weet ik veel waardoor je dus in verhouding minder koffie nodig hebt.
Dus minder koffie + hervulbaar levert uiteindelijk wel op.
En koffiebonen maal ik al jaren met hetzelfde apparaatje voor ik de koffie opschenk.
Die hebben zo elk jaar van: Wat voor soort apparaat gaan we nu weer eens bedenkenquote:Op donderdag 21 november 2013 14:05 schreef sacha het volgende:
[..]
of senseo [insert kotsie] Philips en DE lachen in hun vuistje
als die van mij dat vandaag maar wel doet en de overleden LG led tv weer heel mee terug neemtquote:Op donderdag 21 november 2013 14:05 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik weet niet of ik vandaag de boot nog haal....
Ik ook maar mijn apparaat ging stuk en daarom begon ik met het ouderwets opschenken.quote:Op donderdag 21 november 2013 14:07 schreef Lienekien het volgende:
[ afbeelding ]
Ik kan filterkoffie toch wel erg waarderen.
Bij ons zit de bonenmaler in het espresso apparaat ingebakken.quote:Op donderdag 21 november 2013 14:04 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik heb ook niet zo'n of een senseo.. Ook ook een espresso apparaat hier, maar ik moet wel zelf de bonen malen of espresso koffie uit pak gebruiken. Maar ik maal ze liever zelf..
OK, maar volgens mij is het een trucje... Is het een Kärcher? Ik zoek wel ffquote:Op donderdag 21 november 2013 14:10 schreef sacha het volgende:
[..]
als die van mij dat vandaag maar wel doet en de overleden LG led tv weer heel mee terug neemt
de nieuwe lichting krijgt in ieder geval het nieuwe oude logoquote:Op donderdag 21 november 2013 14:07 schreef chufi het volgende:
[..]
Die hebben zo elk jaar van: Wat voor soort apparaat gaan we nu weer eens bedenken
dat is erg aardig maar heb ik al gedaanquote:Op donderdag 21 november 2013 14:14 schreef chufi het volgende:
[..]
OK, maar volgens mij is het een trucje... Is het een Kärcher? Ik zoek wel ff
lekker hè, elk kopje versquote:Op donderdag 21 november 2013 14:13 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Bij ons zit de bonenmaler in het espresso apparaat ingebakken.
Eén druk op de knop en de bonen worden gemalen, waarna de koffie gezet wordt. Vol automatiek!
Gebruik alleen zelden dat melkding, ben niet zo van de cappuccino...
Die had ik ook. Staat nu bij mijn ex.quote:Op donderdag 21 november 2013 14:13 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Eén druk op de knop en de bonen worden gemalen, waarna de koffie gezet wordt. Vol automatiek!
Deuze:
[ afbeelding ]
Ik heb nog ouderwetse zonder poespas uit 1998 of zo ...quote:Op donderdag 21 november 2013 14:13 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Deuze:
[ afbeelding ]
En hoe duur is dat ding wel niet?quote:Op donderdag 21 november 2013 14:13 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Deuze:
[ afbeelding ]
ach joh, DeLonghi is toch een kutmerkquote:Op donderdag 21 november 2013 14:23 schreef sasquatsch het volgende:
[..]
Die had ik ook. Staat nu bij mijn ex.
Oh!! Die pub wordt gebruikt in een Guinness reclame, een reclame voor dubbel glas, een reclame voor Vodafonequote:Op donderdag 21 november 2013 13:59 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Echt in the middle of nowhere. Volgens mij het laatste half uur rijden geen enkel huis meer gezien.
[ afbeelding ]
579 euro bij de Wehkamp volgens Google.quote:Op donderdag 21 november 2013 14:24 schreef drakin het volgende:
[..]
En hoe duur is dat ding wel niet?
Dat opschenken en een klein pannetje voor de melk is dan toch goedkoper met hetzelfde resultaat.
Enige verschil is dan dat het niet met 1 druk op de knop klaar is, o en dat het schoonmaken ook mij minder tijd kost
Wat kan mijn het merk schelen?quote:Op donderdag 21 november 2013 14:28 schreef sacha het volgende:
[..]
ach joh, DeLonghi is toch een kutmerk
Het apparaat kost nu rond de ¤550.quote:Op donderdag 21 november 2013 14:24 schreef drakin het volgende:
[..]
En hoe duur is dat ding wel niet?
Dat opschenken en een klein pannetje voor de melk is dan toch goedkoper met hetzelfde resultaat.
Enige verschil is dan dat het niet met 1 druk op de knop klaar is, o en dat het schoonmaken ook mij minder tijd kost
ik hoop niets, want die boodschap was niet voor jouquote:Op donderdag 21 november 2013 14:31 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Wat kan mijn het merk schelen?
Het ding functioneert al 4 jaar en als 'ie het morgen niet meer doet koop ik een nieuwe.
[..]
veel volautomaten in de aanbieding daroquote:Op donderdag 21 november 2013 14:30 schreef sasquatsch het volgende:
[..]
579 euro bij de Wehkamp volgens Google.
Voor die ex van sasquatsch is het dus wel een kutmerk en voor mij niet...quote:Op donderdag 21 november 2013 14:35 schreef sacha het volgende:
[..]
ik hoop niets, want die boodschap was niet voor jou
Maar 550 euroquote:Op donderdag 21 november 2013 14:31 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Wat kan mijn het merk schelen?
Het ding functioneert al 4 jaar en als 'ie het morgen niet meer doet koop ik een nieuwe.
[..]
Het apparaat kost nu rond de ¤550.
De smaak van zelf opschenken haalt het helaas niet bij de koffie uit dit apparaat (met Barrista koffiebonen van Simon Levelt).![]()
Schoonmaken valt ook wel mee, één keer per week de hele boel in het warme water en om de paar dagen het bakje van de koffieprut leegmaken...
Heb er jaren over nagedacht of we het wel of niet zouden doen, maar mij is 't als koffieleut (gemiddeld 20 koppen per dagquote:
Maar welke koffie doe je dan in het hervulbare cupje?quote:Zo'n cupgeval is vanaf 69 euro en ik vond nog aanbiedingen op mp voor kortingen tot 100 euro plus gratis melkopschuimer.
Dus je krijgt geld toe als je er 1 koopt![]()
Maar ja, dan wel graag met hervulbaar cupje
I sayquote:Op donderdag 21 november 2013 14:43 schreef MadMaster het volgende:
[..]
koffieleut (gemiddeld 20 koppen per dag
Ik dacht aan Lavazza of zelfgemalen bonen, maar ik heb ook nog een pak Simon Levelt in de kast staan (ook favoriet)quote:Op donderdag 21 november 2013 14:43 schreef MadMaster het volgende:
Maar welke koffie doe je dan in het hervulbare cupje?
Komt er daar vanmuit geen koffie in het apparaat zelf, waardoor de boel dichtslibt? Was bij de Senseo ook zo, kon je het hele apparaat weggooien...
quote:
Zelfgemalen/verse bonen is toch het lekkerst.quote:Op donderdag 21 november 2013 14:51 schreef drakin het volgende:
[..]
Ik dacht aan Lavazza of zelfgemalen bonen, maar ik heb ook nog een pak Simon Levelt in de kast staan (ook favoriet)
Maar als het net als bij Senseo dichtslibt blijf ik liever opschenken.
Maar goed ik hoor het al, ik moet bij jou dus zijn voor koffie volgende weekquote:Op donderdag 21 november 2013 15:09 schreef MadMaster het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[..]
Zelfgemalen/verse bonen is toch het lekkerst.
Probleem bij die hervulbare dingen is dat je ze open moet kunnen maken om te vullen en via die opening komt er uiteindelijk vaak koffieprut in het apparaat...
Dat stuiteren geloof ik graag, met zoveel koffie per dagquote:
is dat zo ? ow dat wist ik niet ff googlequote:Op donderdag 21 november 2013 15:56 schreef drakin het volgende:
Oploskoffie is soms makkelijk, maar zoveel slechter voor je.
Kan nog niet echt iets vinden behalve dat meer dan 5 koppen sowieso slecht voor je is ( cholesterol )quote:Op donderdag 21 november 2013 15:56 schreef drakin het volgende:
Oploskoffie is soms makkelijk, maar zoveel slechter voor je.
Zat bij de imkeropleiding in. Geen idee of google dat heeftquote:Op donderdag 21 november 2013 16:42 schreef Speedball het volgende:
[..]
is dat zo ? ow dat wist ik niet ff google
Vroeger dronk ik ook meer dan dat, maar al jaren max 2 kopjes op mn werk en 's avonds nog 1 thuis...quote:Op donderdag 21 november 2013 16:45 schreef Speedball het volgende:
[..]
Kan nog niet echt iets vinden behalve dat meer dan 5 koppen sowieso slecht voor je is ( cholesterol )
Ben jij imker ?quote:Op donderdag 21 november 2013 16:46 schreef drakin het volgende:
[..]
Zat bij de imkeropleiding in. Geen idee of google dat heeft
Wat heeft een imker overeen met koffie? Honing ipv suiker ?quote:Op donderdag 21 november 2013 16:46 schreef drakin het volgende:
[..]
Zat bij de imkeropleiding in. Geen idee of google dat heeft
juist, er van uitgaande dat de ex van sasquatsch een kut heeftquote:Op donderdag 21 november 2013 14:40 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Voor die ex van sasquatsch is het dus wel een kutmerk en voor mij niet...
Alleen op papier, pas echt wanneer ik eigen bijen heb en dat gaat volgend jaar gebeuren.quote:
Zoals alles wat slecht is voor het menselijke lichaam ...?quote:Op donderdag 21 november 2013 17:05 schreef drakin het volgende:
[..]
Alleen op papier, pas echt wanneer ik eigen bijen heb en dat gaat volgend jaar gebeuren.
Ik heb afgelopen jaar een cursus gevolgd en allerlei extra's eromheen gedaan.
Ik las net ook spaarlampen, kun je huidkanker van krijgen.quote:Op donderdag 21 november 2013 17:13 schreef chufi het volgende:
[..]
Zoals alles wat slecht is voor het menselijke lichaam ...?
Of led lampen. Of zijn die ook slecht?quote:Op donderdag 21 november 2013 17:16 schreef drakin het volgende:
[..]
Ik las net ook spaarlampen, kun je huidkanker van krijgen.
Dan moeten er maar weer kaarsjes aan, ook veel gezelliger
Verplichte huidkanker ...quote:Op donderdag 21 november 2013 17:16 schreef drakin het volgende:
[..]
Ik las net ook spaarlampen, kun je huidkanker van krijgen.
Dan moeten er maar weer kaarsjes aan, ook veel gezelliger
Ja tuurlijk zijn die ook slecht ... Alles is slecht ...quote:Op donderdag 21 november 2013 17:17 schreef sasquatsch het volgende:
[..]
Of led lampen. Of zijn die ook slecht?
Stond niet in het artikel, ook niks over halogeen of kaarsen of de oude gloeilampen, maar wel werd geadvisseerd om de spaarlampen niet te dichtbij op je te laten schijnen en in een lamp doen waar er extra glas tussenzit.quote:Op donderdag 21 november 2013 17:17 schreef sasquatsch het volgende:
[..]
Of led lampen. Of zijn die ook slecht?
Ouderwetse lampen mogen niet meer, dus alles is spaar of LED ... En niet al mijn lampen zijn plaffonieres ..quote:Op donderdag 21 november 2013 17:25 schreef drakin het volgende:
[..]
Stond niet in het artikel, ook niks over halogeen of kaarsen of de oude gloeilampen, maar wel werd geadvisseerd om de spaarlampen niet te dichtbij op je te laten schijnen en in een lamp doen waar er extra glas tussenzit.
Dus gewoon van die plaffonieres ofzo/
In mn plaffonieres heb ik nog steeds ouwe gloeilampen volgens mij ...quote:Op donderdag 21 november 2013 17:29 schreef sasquatsch het volgende:
Dat wordt dus een paar van die plaffonieres halen dan. Bij mij hangen er een paar open.
Naar Ikea gaan is al slecht voor jequote:Op donderdag 21 november 2013 17:32 schreef drakin het volgende:
Ik zit nu onder een Ikea spaarlamp en spot, zal wel heel slecht zijn dus
quote:Op donderdag 21 november 2013 17:36 schreef Tarado het volgende:
[..]
Naar Ikea gaan is al slecht voor je
ik dacht in eerste instantie dat je het hele apparaat in de soja melk flikkerdequote:Op donderdag 21 november 2013 17:29 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
Ik flikker mijn Senseo altijd in warme sojamelk![]()
en ik heb gelukkig alleen ledlampen
Ja en dan failed een klein onderdeeltje na 1000 keer... Moet je er weer naar toe ... Never more IKEAquote:Op donderdag 21 november 2013 17:37 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
en dan moet je nog alles zelf in elkaar zetten ook
Neh... eerst koffie maken en dan in een grotere beker waar de melk al inzitquote:Op donderdag 21 november 2013 17:39 schreef sacha het volgende:
[..]
ik dacht in eerste instantie dat je het hele apparaat in de soja melk flikkerde
Voor keukenspulletjes is het wel handig maar die heb je ook wel ergens anders denk ik danquote:Op donderdag 21 november 2013 17:40 schreef chufi het volgende:
[..]
Ja en dan failed een klein onderdeeltje na 1000 keer... Moet je er weer naar toe ... Never more IKEA
Ik haal er dan ook niet alles(glazen potten of afwasborstel) maar ow die Kötballen zijn zo lekkerquote:Op donderdag 21 november 2013 17:42 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Voor keukenspulletjes is het wel handig maar die heb je ook wel ergens anders denk ik dan![]()
ik hoef ook niet zo nodig
Daarnaast waren vroeger de keukenkastjes maten afwijkend van hier... Ik weet niet hoe het tegenwoordig is, maar boeit me ook niet meer..quote:Op donderdag 21 november 2013 17:42 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Voor keukenspulletjes is het wel handig maar die heb je ook wel ergens anders denk ik dan![]()
ik hoef ook niet zo nodig
Zijn dat die gehaktballetjes met paardenvlees?quote:Op donderdag 21 november 2013 17:44 schreef drakin het volgende:
[..]
Ik haal er dan ook niet alles(glazen potten of afwasborstel) maar ow die Kötballen zijn zo lekker
Ooit vroeger wel de knäckworstjes gegeten...quote:Op donderdag 21 november 2013 17:48 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Zijn dat die gehaktballetjes met paardenvlees?![]()
Ik heb nog nooit gegeten bij Ikea, alleen koffie gedronken gedronken, was nog met met mijn schoonmoeder dus moet wel 15 jaar geleden zijn
Je ouwe dag duurt nog wel even toch, tijd genoeg om te schilderen, zou ik eerder in het voorjaar zomer doen, kan je nog een beetje naar buitenquote:Op donderdag 21 november 2013 17:51 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
We gaan misschien wel dit weekend beginnen met de woonkamer overschilderen, van rood
aar grijs, zo géén zin in, maar anders zit je straks op je ouwe dag i een rode woonkamer
dat is ook niks
Wil ook gaan schilderen maar weet nog niet welke kleur .... Alles is nu witquote:Op donderdag 21 november 2013 17:51 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
We gaan misschien wel dit weekend beginnen met de woonkamer overschilderen, van rood
aar grijs, zo géén zin in, maar anders zit je straks op je ouwe dag in een rode woonkamer
dat is ook niks
Zat geen paardenvlees in, werd wel gedacht, maar helaas.quote:Op donderdag 21 november 2013 17:48 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Zijn dat die gehaktballetjes met paardenvlees?![]()
Ik heb nog nooit gegeten bij Ikea, alleen koffie gedronken gedronken, was nog met met mijn schoonmoeder dus moet wel 15 jaar geleden zijn
Doe ik ook. Warme melk in de magnetron en dan de Senseo koffie erop. Is makkelijker dan elke keer koffie zetten en (k)oud laten worden in de kan.quote:Op donderdag 21 november 2013 17:41 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Neh... eerst koffie maken en dan in een grotere beker waar de melk al inzit
Ik had ook een bank van Ikeaquote:Op donderdag 21 november 2013 17:47 schreef drakin het volgende:
Ik heb zo'n Ikeabank, handig met een kind dat veel knoeit(hoezen kun je verwisselen) en dat ding was gewoon heel goedkoop.
Pootjes moest ik er wel zelf onder schroefen, maar ze zaten wel alle 4 in de verpakking.
Nah... het wordt een 6 weken plan ofzoquote:Op donderdag 21 november 2013 17:52 schreef Tarado het volgende:
[..]
Je ouwe dag duurt nog wel even toch, tijd genoeg om te schilderen, zou ik eerder in het voorjaar zomer doen, kan je nog een beetje naar buiten
Zo doe ik het ookquote:Op donderdag 21 november 2013 17:53 schreef sasquatsch het volgende:
[..]
Doe ik ook. Warme melk in de magnetron en dan de Senseo koffie erop. Is makkelijker dan elke keer koffie zetten en (k)oud laten worden in de kan.
Ik heb hem helaas nog, maar ik duimde dat mijn mams die van haar wegdeed.quote:Op donderdag 21 november 2013 17:53 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Ik had ook een bank van Ikeamaar inmiddels heb ik een andere.
Mijn pannenrek in nog van Ikea, en mijn nachtkastjes, maar volgens mij verder niks meer.
is allemaal van toen we hier kwamen wonen, dus langer dan 10 jaar geleden.
Nee, nieuw kun je voor veel minder 1 kopen.quote:Op donderdag 21 november 2013 17:56 schreef Deisyy het volgende:
Nespresso-apparaat kopen?
en weg is ie...
Als je niet meer rookt, kan je het beter wit laten, die Griek rookt als een ketter dus wit is niks hierquote:Op donderdag 21 november 2013 17:52 schreef chufi het volgende:
[..]
Wil ook gaan schilderen maar weet nog niet welke kleur .... Alles is nu wit
Zoiets had ik ook in de planning, muur bij muur...quote:Op donderdag 21 november 2013 17:55 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Nah... het wordt een 6 weken plan ofzo
Eerst één muur en dan zo langzaam verder, tegen de zomer is het klaar
Ouwe mensen gangetjequote:Op donderdag 21 november 2013 17:57 schreef chufi het volgende:
[..]
Zoiets had ik ook in de planning, muur bij muur...
Ben je hem zat?quote:Op donderdag 21 november 2013 17:56 schreef Deisyy het volgende:
Nespresso-apparaat kopen?
c=be2da871b0d84f75c3056cc6db858f31&previousPage=lr
Duur voor tweedehands, die dingen kosten toch niet zoveelquote:
Ja maar nu is wit niet meer wit zoals het was ...quote:Op donderdag 21 november 2013 17:57 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Als je niet meer rookt, kan je het beter wit laten, die Griek rookt als een ketter dus wit is niks hier
Dan moet je het dus opnieuw wittenquote:Op donderdag 21 november 2013 17:59 schreef chufi het volgende:
[..]
Ja maar nu is wit niet meer wit zoals het was ...
want nu ben je officieel bejaardquote:Op donderdag 21 november 2013 17:50 schreef chufi het volgende:
[..]
In mn beginjaren was het wel makkelijk, maar nu ben ik het principe ontgroeid ...
ow, is dat het apparaat van Deissy?quote:Op donderdag 21 november 2013 18:00 schreef drakin het volgende:
Jouw Nespresso apparaat trouwens Deissy? Je hebt je adres zichtbaar bij je MP staan, ik weet niet of je wilt dat mensen van Fok dat nu weten?
Zou ik niet kunnen, ik hou van afwerkenquote:Op donderdag 21 november 2013 17:57 schreef chufi het volgende:
[..]
Zoiets had ik ook in de planning, muur bij muur...
Heb ik de laatste keer gedaan en toen was ik gebrokenquote:Op donderdag 21 november 2013 18:01 schreef Tarado het volgende:
[..]
Zou ik niet kunnen, ik hou van afwerken
Maar dat is toch nog niet zo lang geleden?quote:Op donderdag 21 november 2013 18:03 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Heb ik de laatste keer gedaan en toen was ik gebroken![]()
Hal, toilet, keuken, badkamer en daarvoor had ik de slaapkamer al gedaan, bijna alles
in mijn eentjedoe ik nooit meer
Ah diequote:Op donderdag 21 november 2013 17:58 schreef Deisyy het volgende:
Ik heb mijn Nespresso-apparaat vorige week vervangen.
Ik was zeer gesteld op mijn Nespresso's, maar mijn man dronk Senseo en was dat al een tijdje zat, dus delen we samen deze
[ afbeelding ]
Had ik ff geen erg in, ik heb het aangepast, dus willen degene die mij gequote hebben dat ook even doen?quote:Op donderdag 21 november 2013 18:00 schreef drakin het volgende:
Jouw Nespresso apparaat trouwens Deissy? Je hebt je adres zichtbaar bij je MP staan, ik weet niet of je wilt dat mensen van Fok dat nu weten?
Ik had laatst wel zo'n boek van Ikea in de bus, ze hebben best mooie dingen, maar de helft van Nederland heeft hetzelfde staan en dat vind ik dan weer minder, vooral met die schilderijenquote:Op donderdag 21 november 2013 18:03 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik vind het te goedkoop .... Niet meer mn style
aangepast!quote:Op donderdag 21 november 2013 18:05 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Had ik ff geen erg in, ik heb het aangepast, dus willen degene die mij gequote hebben dat ook even doen?
Ik heb vanmiddag een bod van ¤ 80 ontvangen
Bedankt!quote:Op donderdag 21 november 2013 18:07 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
aangepast!
80 euro is niet slecht toch?
Hoeveel heeft hij nieuw gekost?quote:Op donderdag 21 november 2013 18:08 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Bedankt!
Mijn bodemprijs was ¤ 75, dus hier ben ik tevreden mee
Rond de ¤ 200, dus dan mag ik niet klagen, maar ze krijgen er ook nog eens 3 etui's cups bij t.w.v. ¤ 10quote:Op donderdag 21 november 2013 18:09 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Hoeveel heeft hij nieuw gekost?
maar aan de helft van Nederland?quote:Op donderdag 21 november 2013 18:11 schreef sacha het volgende:
dat de helft van Nederland hetzelfde heeft staan ligt niet aan Ikea
Dat was een dure dan, ik had een goedkopere gezien toen we op zoek waren, maar dat zal wel iets anders zijn geweest danquote:Op donderdag 21 november 2013 18:11 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Rond de ¤ 200, dus dan mag ik niet klagen, maar ze krijgen er ook nog eens 3 etui's cups bij t.w.v. ¤ 10
ja natuurlijk, wat denk jjij dan?quote:Op donderdag 21 november 2013 18:12 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
maar aan de helft van Nederland?
Ik denk niksquote:Op donderdag 21 november 2013 18:14 schreef sacha het volgende:
[..]
ja natuurlijk, wat denk jjij dan?
Die loopronde hebben ze wel slim gedaan, je MOET héél Ikea doorlopen om er weer uit te komenquote:Op donderdag 21 november 2013 18:17 schreef chufi het volgende:
Goeie marketing Ikea concept en simpele helft van Nederland... + de ballenbak natuurlijk...
Verplichte loopronde ....
Er waren 1 of 2 shortcuts ... Maar zoals ik als zei... 2001 mn laatste bezoekquote:Op donderdag 21 november 2013 18:23 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Die loopronde hebben ze wel slim gedaan, je MOET héél Ikea doorlopen om er weer uit te komen
Al decennia FANNquote:Op donderdag 21 november 2013 18:24 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Hebben ze tegenwoordig in de supermarkt toch al?
Ik denk bij mij ook zoiets, weet ik niet meer precies.quote:Op donderdag 21 november 2013 18:24 schreef chufi het volgende:
[..]
Er waren 1 of 2 shortcuts ... Maar zoals ik als zei... 2001 mn laatste bezoek
Nou jah, bij mijn supermarkt op de hoek niet wel in het winkelcentrum, ik heb één keerquote:
Ja dat ga ik dus niet doen, maar er zullen er wel meer zijn die het zo doen, of ze drinken thuisquote:Op donderdag 21 november 2013 18:27 schreef chufi het volgende:
Begin jaren 90 kwam mn schoonmoeder een aantal weken over uit Spanje.. DIe ging dan voor de boodschap naar de AH om een gratis bakkie te doen en kwam dan terug met wc-papier of zo
Omdat jij geen kopje koffie voor haar wilde zetten?quote:Op donderdag 21 november 2013 18:27 schreef chufi het volgende:
Begin jaren 90 kwam mn schoonmoeder een aantal weken over uit Spanje.. DIe ging dan voor de boodschap naar de AH om een gratis bakkie te doen en kwam dan terug met wc-papier of zo
Nee, zoals ik al zei, 1x gedaan, lijkt me ook raar om dat te doen, maar ja, wie ben ik.quote:Op donderdag 21 november 2013 18:30 schreef chufi het volgende:
Maar als ik naar de super ga, ga ik niet voor een gratis bakkie ...
Ik was gewoon aan werk ...quote:Op donderdag 21 november 2013 18:30 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Omdat jij geen kopje koffie voor haar wilde zetten?
Woon je er om de hoek of zo?quote:Op donderdag 21 november 2013 18:35 schreef drakin het volgende:
Maar bij Ikea kun je ook voor cappuccino kiezen
Ha d het al gelezen.... Weirdos everywherequote:Op donderdag 21 november 2013 18:46 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
jezus, dat komt nooit meer goed volgens mij
http://www.nu.nl/buitenla(...)en-30-jaar-huis.html
Nog niet zo lang geleden was er ook al zoiets, ik weet niet meer waar, ik geloof Amerika.quote:Op donderdag 21 november 2013 18:49 schreef chufi het volgende:
[..]
Ha d het al gelezen.... Weirdos everywhere
Ja oa,,,,quote:Op donderdag 21 november 2013 18:51 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Nog niet zo lang geleden was er ook al zoiets, ik weet niet meer waar, ik geloof Amerika.
Ah, ga je daar heen?quote:Op donderdag 21 november 2013 18:52 schreef chufi het volgende:
[..]
Ja oa,,,,
Maar goed zo een lichtshow op de DAM
Stream Fannquote:Op donderdag 21 november 2013 18:53 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Ah, ga je daar heen?
Ik kijk het ff aan en zie verder wel ....quote:Op donderdag 21 november 2013 18:54 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
Mag je wel opschieten trouwens
Ja 50 km om de hoek, maar ben er dit jaar nog geweest.quote:
nee dank jequote:Op donderdag 21 november 2013 18:51 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
wil je nog iets kwijt over koffie of Ikea dan?
Dus als je gaat is het een dagje uit en gaat die gratis cappuchino er ook inquote:Op donderdag 21 november 2013 18:57 schreef drakin het volgende:
[..]
Ja 50 km om de hoek, maar ben er dit jaar nog geweest.
Ik kwam er meer als ik toch in de buurt was en dan voor die ballen en saus.quote:Op donderdag 21 november 2013 18:58 schreef chufi het volgende:
[..]
Dus als je gaat is het een dagje uit en gaat die gratis cappuchino er ook in
ik zie het op de stream nu, honderden mongolen die in die kou naar plastic opblaasdingenquote:Op donderdag 21 november 2013 19:10 schreef chufi het volgende:
[ afbeelding ]
Dat is dan nu op de Dam
Zoveel toeristen uit Mongolië?quote:Op donderdag 21 november 2013 19:19 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
ik zie het op de stream nu, honderden mongolen die in die kou naar plastic opblaasdingen
staan te kijken
o jah. mag je eigenlijk niet zeggen toch? Straks krijg ik daar weer commentaar op.quote:
Tis alweer afgelopen ... Niet spectaculair . maar misschien daar vanaf de grond wel ...quote:Op donderdag 21 november 2013 19:29 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
o jah. mag je eigenlijk niet zeggen toch? Straks krijg ik daar weer commentaar op.![]()
nou ja gewoon eh... mensen dan.
Geen idee, ik zie Fann te weinigquote:Op donderdag 21 november 2013 21:48 schreef sacha het volgende:
is er ook iets wat jullie wél leuk vinden?
Amsterdammers zijn teveel verwendquote:Op donderdag 21 november 2013 21:48 schreef sacha het volgende:
Ik woon er alleen maar...quote:Op donderdag 21 november 2013 21:58 schreef drakin het volgende:
[..]
Amsterdammers zijn teveel verwend
Je moet eerst door allerlei troosteloze oorden voordat je eens op de plek komt waar er wat gebeurd.quote:Op donderdag 21 november 2013 21:58 schreef drakin het volgende:
[..]
Vondelpark, Overtoom, kinkerstraat en de Ten Kate markt en mensen diequote:Op donderdag 21 november 2013 21:48 schreef sacha het volgende:
Inwoners van Amsterdam zijn teveel verwendquote:
Ja klopt... Ik woon zelfs aan de grachtquote:Op donderdag 21 november 2013 22:31 schreef drakin het volgende:
[..]
Inwoners van Amsterdam zijn teveel verwend
quote:Op donderdag 21 november 2013 21:48 schreef sacha het volgende:
Tsja, ik kom niet of nauwelijks nog in het centrum van de stad. Leuk voor de toeristen, niet voor de inwoners...quote:Op donderdag 21 november 2013 21:58 schreef drakin het volgende:
[..]
Wat kost het? En even kijken of ik dat weekend wel kan, antwoord komt nog...quote:Op donderdag 21 november 2013 22:41 schreef MadMaster het volgende:
Hier nog fans/liefhebbers van Nina Hagen? Op 11 kanuari doet ze een concert in P60 in Amstelveen.
Ga wel even een kijkje dan...
Ik kom af en toe als toerist, of eigenlijk pas sinds ik een museumkaart heb en een onbeperkt reizen kaart in het weekend eindelijk weer.quote:Op donderdag 21 november 2013 22:44 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Tsja, ik kom niet of nauwelijks nog in het centrum van de stad. Leuk voor de toeristen, niet voor de inwoners...
Heb dr nog nooit gezien... Maar nu Herman niet zomaar meer spontaan langs kan komen .. laat ik deze schietenquote:Op donderdag 21 november 2013 22:41 schreef MadMaster het volgende:
Hier nog fans/liefhebbers van Nina Hagen? Op 11 kanuari doet ze een concert in P60 in Amstelveen.
Ga wel even een kijkje dan...
Rond de 20 euro.quote:Op donderdag 21 november 2013 22:50 schreef drakin het volgende:
[..]
Wat kost het? En even kijken of ik dat weekend wel kan, antwoord komt nog...
OK dan ... wie weetquote:Op donderdag 21 november 2013 23:05 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Rond de 20 euro.
Denk wel dat het snel uitverkocht zal zijn.
Ze gaat samen met de oude Brood crew aan de slag...
Ow dat klinkt wel leuk, maar kom ik dan nog thuis met de trein? En hoever is het eigenlijk vanaf een treinstation?quote:Op donderdag 21 november 2013 23:05 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Rond de 20 euro.
Denk wel dat het snel uitverkocht zal zijn.
Ze gaat samen met de oude Brood crew aan de slag...
kijk maar uit... ik ga niet klikken in elk gevalquote:
Waarmee moet ik uitkijken?quote:Op donderdag 21 november 2013 23:11 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
kijk maar uit... ik ga niet klikken in elk geval
Ik heb geen flauw idee drakin, heb je hier iets aan?quote:Op donderdag 21 november 2013 23:07 schreef drakin het volgende:
[..]
Ow dat klinkt wel leuk, maar kom ik dan nog thuis met de trein? En hoever is het eigenlijk vanaf een treinstation?
http://www.p60.nl/agenda/(...)ld-romance--770.htmlquote:Op donderdag 21 november 2013 23:17 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Ik heb geen flauw idee drakin, heb je hier iets aan?
http://www.p60.nl/informatie/bereikbaarheid/
Ook leuk, maar ik heb Nina 3 keer gezien in de 80'er jaren en ik vind haar zowel muzikaal en als mens uniek. De kans om haar hierna nog eens te aanschouwen lijkt me niet zo heel groot meer, ze treedt steeds minder op...quote:Op donderdag 21 november 2013 23:17 schreef sasquatsch het volgende:
Nina Hagen vind ik iets te alternatief. Dan luister ik liever naar deze Duitse muziek
oe... dat ik wel tofquote:Op donderdag 21 november 2013 23:20 schreef chufi het volgende:
[..]
http://www.p60.nl/agenda/(...)ld-romance--770.html
Tis wel een ode aan Herman en 20 Euro slechts
Het is een taaie muts en aardig uniek, ze kan maar zo weer opera gaan zingen.quote:Op donderdag 21 november 2013 23:21 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ook leuk, maar ik heb Nina 3 keer gezien in de 80'er jaren en ik vind haar zowel muzikaal en als mens uniek. De kans om haar hierna nog eens te aanschouwen lijkt me niet zo heel groot meer, ze treedt steeds minder op...
Plan je dingen zolang van te voren? Ik weet niet eens of ik nog leef op 11 januariquote:Op donderdag 21 november 2013 23:32 schreef drakin het volgende:
Ik ken wel een band die Herman heet, kun je tenminste naar nog een Herman.
Maar ik geloof niet dat ik het weekend van de 11e naar Nina kan, leek me wel leuk
Sinds dit volgens mij: ik een museumkaart heb en een onbeperkt reizen kaart in het weekend eindelijk weer.quote:Op donderdag 21 november 2013 23:34 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Plan je dingen zolang van te voren? Ik weet niet eens of ik nog leef op 11 januari
Ik kwam Herman vroeger in zn Groningen tijd nog wel eens tegen in de kroeg ... Zo tegen een uur of 4 - 5quote:Op donderdag 21 november 2013 23:37 schreef Piet_Piraat het volgende:
Met Herman en zijn band toen heb ik nog een keer zitten zuipen toen ze in Tilburg waren.
Dat verbaast me niks om de één of andere redenquote:Op donderdag 21 november 2013 23:38 schreef Piet_Piraat het volgende:
Ben toen van de barkruk in de kerstboom gevallen.
Letterlijkquote:Op donderdag 21 november 2013 23:38 schreef Piet_Piraat het volgende:
Ben toen van de barkruk in de kerstboom gevallen.
Heb nog veel andere muzikanten ontmoet, Henny Vrienten was overbuurman die vanuit onze horecazaak precies kon zien wanneer de kust veilig was.quote:Op donderdag 21 november 2013 23:39 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Dat verbaast me niks om de één of andere reden
Ja.quote:
Ik had ineens een ingeving van dat weekend.quote:Op donderdag 21 november 2013 23:34 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Plan je dingen zolang van te voren? Ik weet niet eens of ik nog leef op 11 januari
Zijn zoon ookquote:Op donderdag 21 november 2013 23:39 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik kwam Herman vroeger in zn Groningen tijd nog wel eens tegen in de kroeg ... Zo tegen een uur of 4 - 5
Nee meer 1990quote:Op donderdag 21 november 2013 23:48 schreef chufi het volgende:
[..]
Nee die heb ik nooit gezien, als die er toen al was ... anno 1982 of zo ....
5 december krijg je zout in je schoen wat 2 januari op is?quote:Op donderdag 21 november 2013 23:50 schreef Piet_Piraat het volgende:
5 December schiet ik altijd spontaan in een winterdepressie, 2 Januari is die weer helemaal voorbij.
Denk dat sig zich wel weer eens gaat laten zien in die periode ...quote:Op donderdag 21 november 2013 23:50 schreef Piet_Piraat het volgende:
5 December schiet ik altijd spontaan in een winterdepressie, 2 Januari is die weer helemaal voorbij.
De dagen worden weer langer dan.quote:Op donderdag 21 november 2013 23:58 schreef drakin het volgende:
[..]
5 december krijg je zout in je schoen wat 2 januari op is?
Ah OK daar worden we weer vrolijk vanquote:Op vrijdag 22 november 2013 00:20 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
De dagen worden weer langer dan.
Ja en dan begint de winter pas echt met blauwe lucht, wind uit het oosten.quote:Op vrijdag 22 november 2013 00:29 schreef chufi het volgende:
[..]
Ah OK daar worden we weer vrolijk van
En hoe was de gratis cappuccino?quote:
Nee, voor een extra Besta kastje voor op zolder, bleek dat kastje bij thuiskomst al op zolder te staanquote:Op vrijdag 22 november 2013 00:40 schreef chufi het volgende:
[..]
Voor je nieuwe aanstaande woning in KWB?
De eerste leek nergens naar, die heb ik gelijk leeg gemieterd, en toen ben ik bij een andere machine een nieuwe gasn halen.quote:
Moet je op een zondag naar Delft gaan... Je blijft je verbazen.quote:Op vrijdag 22 november 2013 00:46 schreef Piet_Piraat het volgende:
Dat ontbijt bij de Ikea is echt lachen, ik heb met studie zitten kijken hoe populair dat was, echt indrukwekkend om te zien wat mensen op dat tijdstip al weg kunnen werken.
*btw die crossbanden waren het helemaal en ff tanden op elkaar en doorgaan.quote:
quote:Op vrijdag 22 november 2013 00:48 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
*btw die crossbanden waren het helemaal en ff tanden op elkaar en doorgaan.
Komt wel goedquote:Op vrijdag 22 november 2013 00:50 schreef Piet_Piraat het volgende:
Maar goed ik ben dood nerveus, nog ff en ik ben opa damn.
Amersfoort of Duiven is het vanaf hier, soms Utrecht.quote:Op vrijdag 22 november 2013 00:48 schreef Leandra het volgende:
[..]
Moet je op een zondag naar Delft gaan... Je blijft je verbazen.
Volgens de laatste berichten wordt het een grote en dat was ook wel te verwachten gezien de genen van de vader maar gezien die van mij moet dat wel goed komen.quote:
OKquote:Op vrijdag 22 november 2013 00:44 schreef Leandra het volgende:
[..]
Nee, voor een extra Besta kastje voor op zolder, bleek dat kastje bij thuiskomst al op zolder te staan
Maar goed, ook nog 10 van die grote blauwe tassen waar N z'n zooi voor de kringloop en/of vuilstort in kwijt kan.
Ja dat lijkt me logisch, maar puur voor het vermaak een keer een zondagmorgen naar Delft gaan.quote:Op vrijdag 22 november 2013 00:51 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Amersfoort of Duiven is het vanaf hier, soms Utrecht.
Yep morgen naar t noord'n (vlakbij het huis waar ik geboren benquote:Op vrijdag 22 november 2013 00:56 schreef chufi het volgende:
[..]
OKNu ga je lekker slapen en zondag avond is het allemaal opgeruimd en krijg je weer lucht ... Enjoy the weekend met de kleine
Waaruit dan wel?quote:Op vrijdag 22 november 2013 00:59 schreef Piet_Piraat het volgende:
*btw, nog ff over koffie, ik dronk dat veel, teveel voelde ik en drink het thuis nooit meer nu, alleen voor de beleefdheid drink ik nog weleens een bakje mee maar dan nooit uit een bekertje.
Amersfoort is best een leuke stad. Wanneer ze daar in de buurt leuke hotel aanbieding hebben dan gaat mijn muts en Piet lekker weer ff lekker genieten en vlakbij.quote:Op vrijdag 22 november 2013 00:59 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ja dat lijkt me logisch, maar puur voor het vermaak een keer een zondagmorgen naar Delft gaan.
Wat ook een hele leuke Ikea is trouwens.
Uit een fatsoenlijk kopje, een automaat prefereer ik de chocolademelk.quote:
Dan haal je verantwoord door ?quote:Op vrijdag 22 november 2013 01:04 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Amersfoort is best een leuke stad. Wanneer ze daar in de buurt leuke hotel aanbieding hebben dan gaat mijn muts en Piet lekker weer ff lekker genieten en vlakbij.
Je moet in zo'n lange relatie toch op zijn tijd eens wat opnieuw hosselen, figuurlijk gesproken dan.quote:
Zolang muts er genoegen mee neemt en jij je voldoening krijgt is er niets aan de hand... Bij 90% ligt het geheel anders en mag je hopen dat je je eigen huis nog in komt......quote:Op vrijdag 22 november 2013 01:16 schreef Piet_Piraat het volgende:
Vrouwen willen aandacht en ik vergeet dat wel eens, dan maak ik het weer goed en zo gaat dat al jaren.![]()
Oeh, dan heb ik wel een goeie.quote:Op vrijdag 22 november 2013 01:27 schreef chufi het volgende:
[..]
Zolang muts er genoegen mee neemt en jij je voldoening krijgt is er niets aan de hand... Bij 90% ligy het geheel anders en mag je hopen dat je je eigen huis nog in komt......
Blijkbaar wel dusquote:Op vrijdag 22 november 2013 01:49 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Oeh, dan heb ik wel een goeie.
Ow en ik vergeet nog dik 2 jaar samenwonen eerst.quote:Op vrijdag 22 november 2013 01:55 schreef Piet_Piraat het volgende:
3 dagen geleden 31 jaar, jeuh da's best wel lang.
Das heel lang PP .. Weinig Fokkers die het zolang volhouden... Nou ja Fann dan maar de rest ?quote:Op vrijdag 22 november 2013 01:56 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Ow en ik vergeet nog dik 2 jaar samenwonen eerst.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |