Oh ja. Tja saté saus is wel lekker erbijquote:
leuk!quote:
quote:Op donderdag 21 november 2013 00:10 schreef Soury het volgende:
[..]
Oh ja. Tja saté saus is wel lekker erbij
Die welterusten en slaap lekker sukkels mogen smerige vette nachtmerries krijgen. Zwetend..quote:Op donderdag 21 november 2013 00:16 schreef Speedball het volgende:
[..]![]()
Moest er gelijk aan denken
iig slaap lekker peeps[ afbeelding ]
dank, ik ga mijn best doenquote:Op donderdag 21 november 2013 00:22 schreef Soury het volgende:
[..]
Die welterusten en slaap lekker sukkels mogen smerige vette nachtmerries krijgen. Zwetend..
Ik ookquote:
Dat waren nog eens een hoop shirtjesquote:
Ontlucht hem eens door de knop voor het stomen ingedrukt te laten misschien dat dit helptquote:Op donderdag 21 november 2013 09:03 schreef sacha het volgende:
heb ik, aangestoken door Sjoef zijn ramen lap actie, mijn stoomreiniger weer uit de kast gehaald, krijg ik verd*mme de dop niet meer los
quote:Op donderdag 21 november 2013 09:03 schreef sacha het volgende:
heb ik, aangestoken door Sjoef zijn ramen lap actie, mijn stoomreiniger weer uit de kast gehaald, krijg ik verd*mme de dop niet meer los
quote:Op donderdag 21 november 2013 10:56 schreef drakin het volgende:
Is donderdag een 40+ snoepkoffiedag?
Nooit van gehoord.quote:Op donderdag 21 november 2013 12:55 schreef ElizabethR het volgende:
Kenko koffie![]()
Schandalig dat het de naam koffie mag dragen.
Ierland en goede koffie gaan niet samen?quote:Op donderdag 21 november 2013 12:55 schreef ElizabethR het volgende:
Kenko koffie![]()
Schandalig dat het de naam koffie mag dragen.
Nee, net als in de UK.quote:Op donderdag 21 november 2013 13:17 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Ierland en goede koffie gaan niet samen?
Bofbips!!quote:
Je kunt in de UK her en der best aardige cappuccino krijgen. Komt dan echt uit een apparaat en is geen oploskoffie met melk (wat je soms precies zo op het menu ziet staan).quote:Op donderdag 21 november 2013 13:19 schreef ElizabethR het volgende:
[..]
Nee, net als in de UK.
Koffie is slootwater, en in de thee kun je een lepel rechtop zetten
Zitten Costa en/of Starbucks niet in Ierland?quote:Op donderdag 21 november 2013 13:24 schreef ElizabethR het volgende:
Dat laatste vind ik echt bewonderenswaardig Lien! Ik heb in ieder geval wel gemerkt dat de koffie in pubs het ergste is.
En dan zonder melk drinken, zoals ik daar deed.quote:Op donderdag 21 november 2013 13:19 schreef ElizabethR het volgende:
[..]
Nee, net als in de UK.
Koffie is slootwater, en in de thee kun je een lepel rechtop zetten
We wilden er ook nog wat bij eten, taart of zo. Maar ze hadden niks. Het was maandag en alles was op.quote:Op donderdag 21 november 2013 13:24 schreef ElizabethR het volgende:
Dat laatste vind ik echt bewonderenswaardig Lien! Ik heb in ieder geval wel gemerkt dat de koffie in pubs het ergste is.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |