Flikker toch op en doe een beetje je best als NWS-mod.quote:
Is dit [SHO]quote:Op woensdag 20 november 2013 23:53 schreef remlof het volgende:
Van enig niveau is hier al lang geen sprake meer.
dit is iets voor SHOquote:Op woensdag 20 november 2013 23:53 schreef remlof het volgende:
[..]
Flikker toch op en doe een beetje je best als NWS-mod.
quote:
Geef jij nou maar antwoord op mijn vraag in feedback waarom je vindt dat PVV is voor het behoud van verhuiscircus naar Straatsburg niet in NWS hoort.quote:Op woensdag 20 november 2013 23:53 schreef sp3c het volgende:
ik geef gewoon netjes antwoord op je vraag
Geldt ook voor speculasium.quote:Op woensdag 20 november 2013 23:55 schreef remlof het volgende:
[..]
Geef jij nou maar antwoord op mijn vraag in feedback waarom je vindt dat PVV is voor het behoud van verhuiscircus naar Straatsburg niet in NWS hoort.
Terwijl je wel dit soort bagger open laat.
Mijn mondhoeken krulde een beetjequote:Op donderdag 21 november 2013 00:00 schreef Jian het volgende:
Wat mij betreft wordt dit een stormlooptopic, kom op, moet kunnen!
Lijkt net alsof ze in haar doos aan het graaien is. Cannot unseequote:
mwah ze zijn langquote:Op donderdag 21 november 2013 00:03 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
No thanks, zit geen enkele vorm in.
Puntige knie zeker?quote:Op donderdag 21 november 2013 00:03 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
NWS kan wel met ONZ gemerged worden inderdaad.quote:Op donderdag 21 november 2013 00:05 schreef sp3c het volgende:
[..]
mwah ze zijn lang
ze moet gewoon ff op de hometrainer
Gelukkig ben jij geen mod meer vervelende zuurpruim.quote:Op woensdag 20 november 2013 23:53 schreef remlof het volgende:
[..]
Flikker toch op en doe een beetje je best als NWS-mod.
Daar krijg ik geen antwoord, vandaar dit topic.quote:Op donderdag 21 november 2013 00:07 schreef sp3c het volgende:
ik zou het gewoon voorstellen in Feedback
En de collaborateurskrant De Telegraaf is vast je favo dagblad.quote:Op donderdag 21 november 2013 00:13 schreef MarkBroflovski het volgende:
[..]
Gelukkig ben jij geen mod meer vervelende zuurpruim.
Sp3 is mijn favo mod.
Crewbash!, pakt popcorn...quote:Op donderdag 21 november 2013 00:07 schreef remlof het volgende:
[..]
NWS kan wel met ONZ gemerged worden inderdaad.
Wat een enorme teringbaggerzooi is dit forum.
Mede dankzij de moderators.
Er mag iets meer spier op maar verder gewoon mooi lang enzoquote:Op donderdag 21 november 2013 00:03 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
nee man dat forum, je weet welquote:Op donderdag 21 november 2013 00:14 schreef remlof het volgende:
[..]
Daar krijg ik geen antwoord, vandaar dit topic.
Dat wel inderdaadquote:Op donderdag 21 november 2013 00:16 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Er mag iets meer spier op maar verder gewoon mooi lang enzo
Ik heb het opgezocht omdat dit een erg goed topic is.quote:Op donderdag 21 november 2013 00:08 schreef Jian het volgende:
Ik moet zeggen TS weet ze eruit te pikken hoor![]()
Welke maat schoenen zou ze hebben? (beetje voeten fetish)
Voor zover ik kon zien heb je in FB gewoon antwoord gekregen, maar je blijft maar door mekkeren als het oude wijf dat je gewoon bent. Heel volwassen .....quote:Op donderdag 21 november 2013 00:14 schreef remlof het volgende:
[..]
Daar krijg ik geen antwoord, vandaar dit topic.
M'n favoriete maatquote:Op donderdag 21 november 2013 00:18 schreef Specularium het volgende:
[..]
Ik heb het opgezocht omdat dit een erg goed topic is.
Als het klopt is het 39.
Ik heb geen antwoord gekregen op mijn vraag waarom ze vinden dat de PVV die stemt voor het handhaven van de miljoenenkostende volksverhuizing van het Europees Parlement tussen Bussel en Straatsburg geen nieuws zou zijn.quote:Op donderdag 21 november 2013 00:19 schreef Jian het volgende:
[..]
Voor zover ik kon zien heb je in FB gewoon antwoord gekregen, maar je blijft maar door mekkeren als het oude wijf dat je gewoon bent. Heel volwassen .....
Wel een goed topic dit, dat dan weer wel
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |