Wauw, daar had ik dus helemaal niet aan gedacht. Met mijn eisen ben ik voor een S5 zo'n 26/27k uit zo te zien, dan nog BPM erbij, zit ik net iets boven de 30k denk ik.quote:Op woensdag 20 november 2013 22:18 schreef Hyperdude het volgende:
S5 gaat denk ik net niet lukken voor je budget.
Of wel?
Heb al een S60 gehad. Leuke auto, maar ik vind het geen sportieve auto, meer om in te cruisen.quote:Op donderdag 21 november 2013 00:35 schreef Sjoegerd het volgende:
Volvo S60R? Wel ouder en meestal meer kilometers, maar je bent dan ook voor de helft van je budget klaar. Naar mijn idee een leuke wolf in schaapskleren.
Jah!quote:Op donderdag 21 november 2013 00:02 schreef RiKe het volgende:
Nu weet ik jouw smaak niet, maar ik rij zelf een oudere versie van deze:
http://suchen.mobile.de/a(...)ativeFeatures=EXPORT
Super snel, betrouwbaar, en gemakkelijk NOG sneller te maken.
En die wegligging en dat geluid...
In de winter draai je cirkeltjes om zo'n 90% van de andere auto's die gewoon niet weg kunnen komen en jij wel.
Je hebt vooral geen eisen hé.quote:Op woensdag 20 november 2013 22:14 schreef MaximumRush het volgende:
No offence, maar Alfa heb ik het gevoel bij dat ik om de 5000 km bij de garage sta.
Golf R, is een optie maar beetje te hoog petjes uitstraling.
Hij wilde GEEN petjesauto..... jouw voorbeeld (linkje) mag je denk ik niet eens in zónder zo'n hoofddeksel.quote:Op donderdag 21 november 2013 00:02 schreef RiKe het volgende:
Nu weet ik jouw smaak niet, maar ik rij zelf een oudere versie van deze:
http://suchen.mobile.de/a(...)ativeFeatures=EXPORT
Super snel, betrouwbaar, en gemakkelijk NOG sneller te maken.
En die wegligging en dat geluid...
In de winter draai je cirkeltjes om zo'n 90% van de andere auto's die gewoon niet weg kunnen komen en jij wel.
Daar sta je vaker mee in de garage dan een Alfa hoorquote:Op donderdag 21 november 2013 00:57 schreef MaximumRush het volgende:
[..]
Heb al een S60 gehad. Leuke auto, maar ik vind het geen sportieve auto, meer om in te cruisen.
Ik lees hier allemaal leuke suggesties, maar denk dat ik een beetje verliefd ben op de 335.
Op zich is een A5 3.2 ook interessant, maar dan zit je met 255 pk vs 306 pk.
Dan moet je denk ik eens kijken wat er in de Impreza's zitquote:Op donderdag 21 november 2013 11:06 schreef Descendent het volgende:
[..]
Hij wilde GEEN petjesauto..... jouw voorbeeld (linkje) mag je denk ik niet eens in zónder zo'n hoofddeksel.
TS rijdt nu een Volvo, wil een nieuwe auto en heeft een BMW 335 op het oog, dan is zo'n opgefokte Subaru, met óf zonder petje toch helemaal geen alternatief? Compleet ander soort auto en andere klasse.quote:Op donderdag 21 november 2013 11:42 schreef RiKe het volgende:
Dan moet je denk ik eens kijken wat er in de Impreza's zit
Het zijn voornamelijk liefhebbers die zich juist NIET als tokkie gedragen.
In het begin van dit topic werd een Golf R genoemd.
Ja, daar kom je zonder hoofddeksel niet in.
Subaru's zijn de betrouwbare Jappen die ook nog een verschrikkelijk snel zijn en 90% van de auto's op de Nederlandse wegen vanuit de fabriek al het snot voor de ogen rijdt.
Heeft wel iets teveel gereden.quote:EZ 07/2010
122.000 km
Benzin
245 kW (333 PS)
Automatik
Dat het een andere klasse auto is dat is zeker waar.quote:Op donderdag 21 november 2013 11:47 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
TS rijdt nu een Volvo, wil een nieuwe auto en heeft een BMW 335 op het oog, dan is zo'n opgefokte Subaru, met óf zonder petje toch helemaal geen alternatief? Compleet ander soort auto en andere klasse.
Andere tip: S4 avant
[..]
Bedankt voor de tip, de S4 Avant valt me nu pas op. Ik moet normaal echt niks van een station wagen hebben, maar dit ziet er wel heel mooi uit. Helemaal handig aangezien we volgende maand een hond krijgen.quote:Op donderdag 21 november 2013 11:47 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
TS rijdt nu een Volvo, wil een nieuwe auto en heeft een BMW 335 op het oog, dan is zo'n opgefokte Subaru, met óf zonder petje toch helemaal geen alternatief? Compleet ander soort auto en andere klasse.
[..]
Heeft wel iets teveel gereden.
Als je onderstuur sportief vindt , is het een prima auto. En vergeet de dsg niet die als extreem betrouwbaar bekend staat :yquote:Op donderdag 21 november 2013 13:08 schreef MaximumRush het volgende:
[..]
Bedankt voor de tip, de S4 Avant valt me nu pas op. Ik moet normaal echt niks van een station wagen hebben, maar dit ziet er wel heel mooi uit. Helemaal handig aangezien we volgende maand een hond krijgen.
Ik heb daar verder geen verstand. Ik heb een paar keer een Gallardo gereden, en wil ongeveer hetzelfde fun in een praktisch formaat hebben. Voor de echt hoge snelheden heb ik een R1, auto is gewoon voor dagelijks gebruik. Dus in principe gewoon een auto die behoorlijk rap mee kan met het verkeer met wat luxe binnen in.quote:Op donderdag 21 november 2013 13:26 schreef Andyy het volgende:
[..]
Als je onderstuur sportief vindt , is het een prima auto. En vergeet de dsg niet die als extreem betrouwbaar bekend staat :y
Als je daar geen verstand van hebt, is het verstandig om een 335i te halen die je met je gaspedaal kan sturen?quote:Op donderdag 21 november 2013 13:41 schreef MaximumRush het volgende:
[..]
Ik heb daar verder geen verstand. Ik heb een paar keer een Gallardo gereden, en wil ongeveer hetzelfde fun in een praktisch formaat hebben. Voor de echt hoge snelheden heb ik een R1, auto is gewoon voor dagelijks gebruik. Dus in principe gewoon een auto die behoorlijk rap mee kan met het verkeer met wat luxe binnen in.
rijd toch totaal niet sportief?quote:Op donderdag 21 november 2013 14:54 schreef Scartex het volgende:
http://www.autoscout24.nl/Details.aspx?id=239845947&asrc=st|s
- Luxer dan Volvo
- 296 pk
- 2010
- 68.000 km
- ¤29.995,-
Bingo.
Eens moet je het toch leren?quote:Op donderdag 21 november 2013 14:40 schreef Andyy het volgende:
[..]
Als je daar geen verstand van hebt, is het verstandig om een 335i te halen die je met je gaspedaal kan sturen?
gewoon voor een bmw gaan...veel meer rijplezier als een audiquote:Op donderdag 21 november 2013 18:10 schreef MaximumRush het volgende:
[..]
Eens moet je het toch leren?
Bedankt voor de suggesties allemaal, denk dat ik nu de keuze ga moeten maken tussen de S4 Avant of een 335i. Zit wel wat verschil tussen qua prijs, dus de neiging gaat meer naar de BMW. Ik ga er over nadenken.
Een Italiaan met, hoe toevallig weer, 120000 km op de teller.quote:Op donderdag 21 november 2013 11:47 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
[..]
Heeft wel iets teveel gereden.
Ik weet het ook niet... in Duitse occasions altijd best wat vertrouwen maar al die ex-Italië auto's vertrouw ik voor geen meterquote:Op donderdag 21 november 2013 19:29 schreef Hyperdude het volgende:
[..]
Een Italiaan met, hoe toevallig weer, 120000 km op de teller.
Ik zeg: doen!
Als je dit meent, laat dan AUB die eeste zin eruit! Dit voegt namelijk helemaal niks toe en kan alleen maar tot nutteloze reacties.quote:Op woensdag 20 november 2013 22:02 schreef MaximumRush het volgende:
Hallo, ik mag van papa een auto uitzoeken.
PS. Reacties die niet over auto's gaan mogen svp uitblijven.
Dit. En los van de auto discussie hier. Ik vraag me af hoe zulke verwende nesten zichzelf gaan redden wanneer papa er ineens niet meer zou zijn zonder een erfenis.quote:Op vrijdag 22 november 2013 08:57 schreef boegschroef het volgende:
[..]
Als je dit meent, laat dan AUB die eeste zin eruit! Dit voegt namelijk helemaal niks toe en kan alleen maar tot nutteloze reacties.
Niet snappen dat iemand met meer geld en een leuke vriendin ook maar een loser is.quote:Op vrijdag 22 november 2013 09:07 schreef Apekoek het volgende:
[..]
... Ik vraag me af hoe zulke verwende nesten zichzelf gaan redden wanneer papa er ineens niet meer zou zijn zonder een erfenis.
Dat is helemaal waar. Maar wie zegt dat hij een leuke vriendin heeft, of je bedoelt het natuurlijk puur hypothetisch.quote:Op vrijdag 22 november 2013 09:10 schreef Hyperdude het volgende:
[..]
Niet snappen dat iemand met meer geld en een leuke vriendin ook maar een loser is.![]()
Maar dan dus met meer geld en een een leuke vriendin.
Hij wil meer dan 2 zitplaatsen en is te arm voor een 997quote:Op vrijdag 22 november 2013 09:07 schreef Apekoek het volgende:
[..]
...
Maar als je toch mag doen waar je zin in hebt, zou ik voor een Porsche Cayman gaan: http://www.marktplaats.nl(...)3e3a&previousPage=lr
Dan ben je er wel onder de 30k
Idd, ok 4 a 5 zitter een Maserati Quattroporte uit 2006, ook onder de 30k en pimp. http://www.marktplaats.nl(...)3e3a&previousPage=lrquote:Op vrijdag 22 november 2013 09:13 schreef Hyperdude het volgende:
[..]
Hij wil meer dan 2 zitplaatsen en is te arm voor een 997
McLaren F1 of Matra Bagheerazou ook nog kunnen.
Dus omdat ik een auto mag uitzoeken ga je er maar gelijk van uit dat ik een verwend nest ben.quote:Op vrijdag 22 november 2013 09:07 schreef Apekoek het volgende:
[..]
Dit. En los van de auto discussie hier. Ik vraag me af hoe zulke verwende nesten zichzelf gaan redden wanneer papa er ineens niet meer zou zijn zonder een erfenis.
Maar als je toch mag doen waar je zin in hebt, zou ik voor een Porsche Cayman gaan: http://www.marktplaats.nl(...)3e3a&previousPage=lr
Dan ben je er wel onder de 30k
Nou ja, je moet toegeven: alledaags is het niet.quote:Op vrijdag 22 november 2013 10:15 schreef MaximumRush het volgende:
[..]
Dus omdat ik een auto mag uitzoeken ga je er maar gelijk van uit dat ik een verwend nest ben.
Dit bedoel ik dus. Het feit dat je het allemaal maar redelijk normaal vind geeft het al aan dat je verwend bent. Voor dit soort dingen moet ik mijn ballen uit mijn broek werken, zoals zo veel mensen.quote:Op vrijdag 22 november 2013 10:15 schreef MaximumRush het volgende:
[..]
Dus omdat ik een auto mag uitzoeken ga je er maar gelijk van uit dat ik een verwend nest ben.
Mensen die geen alfa rijden weten niet wat voor heerlijke auto's het zijn en dat ze helemaal niet vaak defect gaan. Ze kijken alleen maar naar het verleden.quote:Op donderdag 21 november 2013 11:30 schreef Lesley-91 het volgende:
[..]
Daar sta je vaker mee in de garage dan een Alfa hoor
Ik vind het inderdaad normaal dat je dingen van je ouders krijgt naar daadkracht. Dat noem ik nog steeds geen verwennen.quote:Op vrijdag 22 november 2013 12:06 schreef Apekoek het volgende:
[..]
Dit bedoel ik dus. Het feit dat je het allemaal maar redelijk normaal vind geeft het al aan dat je verwend bent. Voor dit soort dingen moet ik mijn ballen uit mijn broek werken, zoals zo veel mensen.
Maar geef wel toe dat ik dat ook wel van mijn papa had willen krijgen (nooit gekregen daar moest ik zelf hard voor werken, en dan was het ook nog eens een barrel), lekker makkelijk een mooie auto hebben is natuurlijk een feest after all.
Hmm ik was mijn e92 binnen 2 jaar al zat. Zeker toen er steeds meer in het straatbeeld kwamen.quote:Op vrijdag 22 november 2013 12:14 schreef aadspagaat het volgende:
Koop die 335i daar ga je echt geen spijt van krijgen, dikke bak!
Ik ga er sowieso nog een proefrit inmaken, maar hoe is de ruimte achterin bij een e92? Ik heb wel eens in een e93 gezeten en daar vond ik het echt dramatisch.quote:Op vrijdag 22 november 2013 13:01 schreef boegschroef het volgende:
[..]
Hmm ik was mijn e92 binnen 2 jaar al zat. Zeker toen er steeds meer in het straatbeeld kwamen.
Het is draagkracht en daarbij heeft mij pa ook een niet gek loon 100k+ luchtvaart. Maar hij vond dat ik het zelf moest verdienen om de waarde van geld te leren kennen. Just my 2 cents. Blijf erbij dat je dit niet als verwennen ziet, zegt mij al meer dan genoeg.quote:Op vrijdag 22 november 2013 12:58 schreef MaximumRush het volgende:
[..]
Ik vind het inderdaad normaal dat je dingen van je ouders krijgt naar daadkracht. Dat noem ik nog steeds geen verwennen.
Dat mag jij vinden, ik hoef niks te bewijzen tegenover jou.quote:Op vrijdag 22 november 2013 13:12 schreef Apekoek het volgende:
[..]
Het is draagkracht en daarbij heeft mij pa ook een niet gek loon 100k+ luchtvaart. Maar hij vond dat ik het zelf moest verdienen om de waarde van geld te leren kennen. Just my 2 cents. Blijf erbij dat je dit niet als verwennen ziet, zegt mij al meer dan genoeg.
Dat is waar! Wens je er ook verder veel plezier mee, juist om je te laten weten dat je er van moet genieten en dat je niet als standaard hoeft te zien.quote:Op vrijdag 22 november 2013 13:20 schreef MaximumRush het volgende:
[..]
Dat mag jij vinden, ik hoef niks te bewijzen tegenover jou.
Het is iets groter, maar de instap is vreselijk. Maar dat is met de meeste coupe's. De hoogte is hetzelfde (dacht ik) maar de e92 is iets breder achterin (de zitruimte).quote:Op vrijdag 22 november 2013 13:11 schreef MaximumRush het volgende:
[..]
Ik ga er sowieso nog een proefrit inmaken, maar hoe is de ruimte achterin bij een e92? Ik heb wel eens in een e93 gezeten en daar vond ik het echt dramatisch.
Voor hoeveel als ik vragen mag?quote:Op maandag 30 december 2013 21:12 schreef MaximumRush het volgende:
Even een kickje, voor de mensen die het leuk vinden om op de hoogte gehouden te worden. Het is iets heel anders geworden. Een zwarte E60 530xd met bijna alle opties, zoals een standkachel, hu display, tv tuner ed. Vandaag opgehaald in Duitsland.
pics or gelul natuurlijkquote:Op maandag 30 december 2013 21:12 schreef MaximumRush het volgende:
Even een kickje, voor de mensen die het leuk vinden om op de hoogte gehouden te worden. Het is iets heel anders geworden. Een zwarte E60 530xd met bijna alle opties, zoals een standkachel, hu display, tv tuner ed. Vandaag opgehaald in Duitsland.
Sedan, 2009, automaat en 120k gelopen. Gekocht voor iets meer dan 20k en laten komen op de ambulance voor 350 aangezien ik geen Duitse export platen kon krijgen vandaag.quote:Op maandag 30 december 2013 22:47 schreef trommelkoek het volgende:
[..]
Voor hoeveel als ik vragen mag?
En is het een sedan of station?
Mooi ding!quote:
Nice!, en de rest?quote:
quote:Op dinsdag 31 december 2013 10:52 schreef LordLynx het volgende:
Audi A5 3.2 of een S5? Jaguar XK(R)? Heb niet gekeken wat deze op het moment kosten om eerlijk te zijn maar mijn gevoel zegt me dat ze inmiddels wel haalbaar zullen zijn voor jouw budget.
Misschien eerst lezen en dan pas posten?quote:Op dinsdag 31 december 2013 10:52 schreef LordLynx het volgende:
Audi A5 3.2 of een S5? Jaguar XK(R)? Heb niet gekeken wat deze op het moment kosten om eerlijk te zijn maar mijn gevoel zegt me dat ze inmiddels wel haalbaar zullen zijn voor jouw budget.
Zal zo even maken, staat nu voor de deur zonder kentekens. Krijg donderdag pas de rest van de papieren met een koerier binnen, deze lagen nog bij de bank in Berlijn. Vrijdag op kenteken gaan zetten en volgende week erin rijden.quote:
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |