Ik ga er sowieso nog een proefrit inmaken, maar hoe is de ruimte achterin bij een e92? Ik heb wel eens in een e93 gezeten en daar vond ik het echt dramatisch.quote:Op vrijdag 22 november 2013 13:01 schreef boegschroef het volgende:
[..]
Hmm ik was mijn e92 binnen 2 jaar al zat. Zeker toen er steeds meer in het straatbeeld kwamen.
Het is draagkracht en daarbij heeft mij pa ook een niet gek loon 100k+ luchtvaart. Maar hij vond dat ik het zelf moest verdienen om de waarde van geld te leren kennen. Just my 2 cents. Blijf erbij dat je dit niet als verwennen ziet, zegt mij al meer dan genoeg.quote:Op vrijdag 22 november 2013 12:58 schreef MaximumRush het volgende:
[..]
Ik vind het inderdaad normaal dat je dingen van je ouders krijgt naar daadkracht. Dat noem ik nog steeds geen verwennen.
Dat mag jij vinden, ik hoef niks te bewijzen tegenover jou.quote:Op vrijdag 22 november 2013 13:12 schreef Apekoek het volgende:
[..]
Het is draagkracht en daarbij heeft mij pa ook een niet gek loon 100k+ luchtvaart. Maar hij vond dat ik het zelf moest verdienen om de waarde van geld te leren kennen. Just my 2 cents. Blijf erbij dat je dit niet als verwennen ziet, zegt mij al meer dan genoeg.
Dat is waar! Wens je er ook verder veel plezier mee, juist om je te laten weten dat je er van moet genieten en dat je niet als standaard hoeft te zien.quote:Op vrijdag 22 november 2013 13:20 schreef MaximumRush het volgende:
[..]
Dat mag jij vinden, ik hoef niks te bewijzen tegenover jou.
Het is iets groter, maar de instap is vreselijk. Maar dat is met de meeste coupe's. De hoogte is hetzelfde (dacht ik) maar de e92 is iets breder achterin (de zitruimte).quote:Op vrijdag 22 november 2013 13:11 schreef MaximumRush het volgende:
[..]
Ik ga er sowieso nog een proefrit inmaken, maar hoe is de ruimte achterin bij een e92? Ik heb wel eens in een e93 gezeten en daar vond ik het echt dramatisch.
Voor hoeveel als ik vragen mag?quote:Op maandag 30 december 2013 21:12 schreef MaximumRush het volgende:
Even een kickje, voor de mensen die het leuk vinden om op de hoogte gehouden te worden. Het is iets heel anders geworden. Een zwarte E60 530xd met bijna alle opties, zoals een standkachel, hu display, tv tuner ed. Vandaag opgehaald in Duitsland.
pics or gelul natuurlijkquote:Op maandag 30 december 2013 21:12 schreef MaximumRush het volgende:
Even een kickje, voor de mensen die het leuk vinden om op de hoogte gehouden te worden. Het is iets heel anders geworden. Een zwarte E60 530xd met bijna alle opties, zoals een standkachel, hu display, tv tuner ed. Vandaag opgehaald in Duitsland.
Sedan, 2009, automaat en 120k gelopen. Gekocht voor iets meer dan 20k en laten komen op de ambulance voor 350 aangezien ik geen Duitse export platen kon krijgen vandaag.quote:Op maandag 30 december 2013 22:47 schreef trommelkoek het volgende:
[..]
Voor hoeveel als ik vragen mag?
En is het een sedan of station?
Mooi ding!quote:
Nice!, en de rest?quote:
quote:Op dinsdag 31 december 2013 10:52 schreef LordLynx het volgende:
Audi A5 3.2 of een S5? Jaguar XK(R)? Heb niet gekeken wat deze op het moment kosten om eerlijk te zijn maar mijn gevoel zegt me dat ze inmiddels wel haalbaar zullen zijn voor jouw budget.
Misschien eerst lezen en dan pas posten?quote:Op dinsdag 31 december 2013 10:52 schreef LordLynx het volgende:
Audi A5 3.2 of een S5? Jaguar XK(R)? Heb niet gekeken wat deze op het moment kosten om eerlijk te zijn maar mijn gevoel zegt me dat ze inmiddels wel haalbaar zullen zijn voor jouw budget.
Zal zo even maken, staat nu voor de deur zonder kentekens. Krijg donderdag pas de rest van de papieren met een koerier binnen, deze lagen nog bij de bank in Berlijn. Vrijdag op kenteken gaan zetten en volgende week erin rijden.quote:
Whehe, if you only knewquote:
Ben jij nog geen 50 dan?quote:Op zondag 5 januari 2014 02:43 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Whehe, if you only knew![]()
![]()
Ik zou hem trouwens best willen rijden; als ik hem kreeg boeiden die boomonderdelen in het dash me geen kont, maar als ik hem moest kopen had ik er eentje gezocht met alu ofzo![]()
Image boeit geen reet, en als ik 50 word ruil ik hem wel in op een 7 serie ofzo
17 inch, gewoon standaard. Vooralsnog geen plannen om 22 inch chromen spinners op te zetten.quote:Op zondag 5 januari 2014 20:31 schreef caspervc het volgende:
Gave bak, alleen beetje kleine velgjes?
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |