Heb ik welquote:Op woensdag 20 november 2013 22:15 schreef Lt.Surge het volgende:
[..]
En users maar klagen dat Mods zo'n geweldig leven hebben.
450 euro/week is niet slecht.quote:Op woensdag 20 november 2013 22:15 schreef Lt.Surge het volgende:
[..]
En users maar klagen dat Mods zo'n geweldig leven hebben.
quote:
In chocolade munten zekerquote:Op woensdag 20 november 2013 22:16 schreef DonnieDarkno het volgende:
[..]
450 euro/week is niet slecht.
Nooit. Groene boekjes zijn voor Hagenezen.quote:Op woensdag 20 november 2013 22:17 schreef Bitterlemon het volgende:
En wanneer gaat FOK! nou eens Groene Boekjes uitdelen?
Dat zijn Groene-geile boekjes.quote:Op woensdag 20 november 2013 22:18 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Nooit. Groene boekjes zijn voor Hagenezen.
Doe je wel mee met de FEE avatar contest?!quote:
Jeweet, mensen die Sinterklaas overslaan zijn pauperquote:Op woensdag 20 november 2013 22:18 schreef Moira. het volgende:
[..]
Nice
Mensen die kersticons nemen terwijl sinterklaas nog niet geweest is
Nee, doe ik nooit aan mee.quote:Op woensdag 20 november 2013 22:19 schreef Lt.Surge het volgende:
[..]
Doe je wel mee met de FEE avatar contest?!
Jij had altijd met ONZ Radio foto's dat je bier dronk. Goeie shit.quote:
Mooie tijden waren dat ja.quote:Op woensdag 20 november 2013 22:20 schreef Roburtt het volgende:
[..]
Jij had altijd met ONZ Radio foto's dat je bier dronk. Goeie shit.
Toen ik in Londen was heb ik tegen de taxi chauffeur geklaagd dat ik me eraan ergerde dat ze gewoon niet snapten dat Sinterklaas vóór kerst komt. Alles vol kerstversieringquote:Op woensdag 20 november 2013 22:20 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Jeweet, mensen die Sinterklaas overslaan zijn pauper
[..]
Nee, doe ik nooit aan mee.
Toen was ik nog een nieuwe userquote:Op woensdag 20 november 2013 22:21 schreef Spaghettivreter het volgende:
[..]
Mooie tijden waren dat ja.
Kapot, allemaal.quote:
Terecht, arrogant figuur zegquote:Op woensdag 20 november 2013 22:22 schreef Moira. het volgende:
[..]
Toen ik in Londen was heb ik tegen de taxi chauffeur geklaagd dat ik me eraan ergerde dat ze gewoon niet snapte dat Sinterklaas vóór kerst komt. Alles vol kerstversiering![]()
Heb hem duidelijk gemaakt dat kerstversiering pas opgehangen mag worden NÁ Sinterklaas weer naar Spanje is
Oh en heb hem ook gevraagd of hij door had dat hij aan de verkeerde kant van de weg reed
Mobiel FOK!ken en niet meerdere berichten kunnen quoten is naarquote:
Niet helemaal nieuw meerquote:
Kopieren/plakken op mobiel is ook kut.quote:Op woensdag 20 november 2013 22:23 schreef Roburtt het volgende:
[..]
Mobiel FOK!ken en niet meerdere berichten kunnen quoten is naar
Iddquote:Op woensdag 20 november 2013 22:23 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Kapot, allemaal.
[..]
Terecht, arrogant figuur zegbeetje de wijsneus uithangen
stel idioten.
Onelovequote:
"Jullie kunnen niet omgaan met auto'squote:Op woensdag 20 november 2013 22:24 schreef Moira. het volgende:
[..]
Idd![]()
Hehe, was juist een baas, kon er het typische Brit-Nederlander discussietje mee houden"JIJ rijdt verkeerd!" "Nee jíj rijdt verkeerd!" "Jullie snappen het niet!" "Nee júllie snappen het niet"
![]()
Klopt, al kan mijn galaxy note allesquote:Op woensdag 20 november 2013 22:24 schreef Maringo het volgende:
[..]
Kopieren/plakken op mobiel is ook kut.
watquote:Op woensdag 20 november 2013 22:25 schreef Roburtt het volgende:
Die telfort reclame van sinterkerst en nieuw
Sowieso, zeggen dat wíj het verkeerd toen terwijl het wat links rijden betreft 4 landen tegen de rest van de wereld isquote:Op woensdag 20 november 2013 22:25 schreef LompeHork het volgende:
[..]
"Jullie kunnen niet omgaan met auto's" opgelost, slotje
En de andere drie zijn Britse koloniesquote:Op woensdag 20 november 2013 22:27 schreef Moira. het volgende:
[..]
Sowieso, zeggen dat wíj het verkeerd toen terwijl het wat links rijden betreft 4 landen tegen de rest van de wereld is![]()
Die reclames van telfort, van die rijke vent die niks meer heeft.quote:
Broeder. Kom niet haten op mijn Engels.quote:Op woensdag 20 november 2013 22:29 schreef Lt.Surge het volgende:
Ik heb een hekel aan alle Britse accenten
Oi mi m8quote:Op woensdag 20 november 2013 22:29 schreef Lt.Surge het volgende:
Ik heb een hekel aan alle Britse accenten
Mr. Steenkool.quote:Op woensdag 20 november 2013 22:30 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Broeder. Kom niet haten op mijn Engels.
Serieus, soms doet mijn mokkel dat, hele avond dat kut tering tyfus accent en dan flip ik hem de pan uitquote:
Ken jij UMC?quote:Op woensdag 20 november 2013 22:28 schreef Lt.Surge het volgende:
Dikke repeat dit dat alles
[ afbeelding ]
quote:
Ja oke, maar toch...quote:Op woensdag 20 november 2013 22:32 schreef Lt.Surge het volgende:
[..]![]()
Ja, al heb ik liever het ''echte'' werk
En dan niet de originele plaat
Neen, ik ben een native. Amerikaan. Dat dan wel.quote:Op woensdag 20 november 2013 22:31 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Jij ja? Ik niet eik. Goed Brits wel, noordelijke deel.
Amerikaansquote:Op woensdag 20 november 2013 22:33 schreef Lt.Surge het volgende:
[..]
Neen, ik ben een native. Amerikaan. Dat dan wel.
Ik denk Duits. Maar weet het niet zekerquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |