abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_133476259
quote:
0s.gif Op donderdag 21 november 2013 09:53 schreef motorbloempje het volgende:

[..]

Leuk! En dan in November de 7^^? :D
Dat zou ik wel erg leuk vinden!!! Vond de 10 al een mooi parcours. En Nijmegen O+

quote:
0s.gif Op donderdag 21 november 2013 07:48 schreef rechtsedirecte het volgende:

[..]

Ik zou zeggen net als met maggi,een beetje van jezelf en een beetje van Renate....je merkt vanzelf wel in hoeverre je het kan aanpassen als het of te zwaar of te makkelijk gaat
Dat ga ik ook doen :) even rustig weer doorstarten is ook geen slecht plan gezien mijn knie. Het verbaasde me alleen want ik dacht dat het 15 km na het 10 km schema kwam maar dat is dus niet zo :D Ach ik heb de tijd, mijn doel is om met hemelvaartsdag 15 km te lopen. Bij de CPC 10, Marikenloop in mei 10. Heb er zin in 8-)
pi_133476367
quote:
0s.gif Op donderdag 21 november 2013 10:15 schreef YUR het volgende:

[..]

Een kennis (werkzaam in een hardloopspeciaalzaak) had ze aan. En aangezien we dezelfde maat hebben, kon ik ze toen ff proberen. Alleen een paar keer heen en weer gehobbeld in de winkel. Het loopt ff anders, maar zeker niet slecht. Al zal een eventuele overstap voor jou nog groter zijn dan voor mij
Daarom wil ik ze ook eerst even passen inderdaad. Al zijn de Pureflows bijna hetzelfde als de Kinvara eigenlijk, dus zoveel verschil zal er tussen ons niet zitten :) .
Merk toch dat ik hele lange afstanden op de FiveFingers nog niet helemaal goed aankan, of de ondergrond moet erg soepel zijn zoals bij de Hoge Veluwetrail. Maar met meer rotsen enzo lijken me dit toch wel ideale modelletjes.
  donderdag 21 november 2013 @ 10:21:36 #103
89879 YUR
E stands for Excellent
pi_133476397
quote:
0s.gif Op donderdag 21 november 2013 10:20 schreef Jero_nimo het volgende:

[..]

Daarom wil ik ze ook eerst even passen inderdaad. Al zijn de Pureflows bijna hetzelfde als de Kinvara eigenlijk, dus zoveel verschil zal er tussen ons niet zitten :) .
Merk toch dat ik hele lange afstanden op de FiveFingers nog niet helemaal goed aankan, of de ondergrond moet erg soepel zijn zoals bij de Hoge Veluwetrail. Maar met meer rotsen enzo lijken me dit toch wel ideale modelletjes.
Ze zijn inderdaad nog wat matig te verkrijgen in NL....dichtstbijzijnde voor mij schijnt Leiden te zijn. En daar moet je dan een afspraak maken enzo :D
F means you're fucked
pi_133476502
Gister na twee weken verhuisdrift eindelijk ook weer gelopen. Veel te hard, maar goed. In principe wil ik morgen nog een keer 10km en zondag kijken op ik 15km ook nog red, in verband met de Bruggenloop.
Zeeuwse mossels kunnen altijd!
pi_133476503
quote:
0s.gif Op donderdag 21 november 2013 10:21 schreef YUR het volgende:

[..]

Ze zijn inderdaad nog wat matig te verkrijgen in NL....dichtstbijzijnde voor mij schijnt Leiden te zijn. En daar moet je dan een afspraak maken enzo :D
Voor mij is het makkelijkste op het moment denk ik Scarabee in Valkenswaard, wil toch ook nog wat andere bosloopschoenen proberen. Op FB staat wel dat ze Hoka's verkopen trouwens, maar kan ze zo niet op de site terugvinden.
Ik werd ook al doorverwezen naar de webshop uit Leiden geloof ik op FB. Die houden ook wel eens passessies. Lijkt me ook wel makkelijk, kan je ze wat langer testen.
pi_133476555
quote:
0s.gif Op donderdag 21 november 2013 10:25 schreef Jero_nimo het volgende:

[..]

Voor mij is het makkelijkste op het moment denk ik Scarabee in Valkenswaard, wil toch ook nog wat andere bosloopschoenen proberen. Op FB staat wel dat ze Hoka's verkopen trouwens, maar kan ze zo niet op de site terugvinden.
Ik werd ook al doorverwezen naar de webshop uit Leiden geloof ik op FB. Die houden ook wel eens passessies. Lijkt me ook wel makkelijk, kan je ze wat langer testen.
Gewoon een vakantie Engeland doen, een paar schoenen kopen bij Sweatshop en 2 weken lang uitproberen op de prachtige trails hier en dan beslissen. Je kunt dit niet eindeloos doen, uiteraard, je kunt één keer je paar schoenen inruilen en niet meteen weer de nieuwe schoenen ook weer inruilen, dus goed passen, maar het is echt zo fijn dat je ze buiten uit kunt proberen O+ Of doet Scarabee dit ook? :)
Ja doei.
pi_133476586
quote:
0s.gif Op donderdag 21 november 2013 10:27 schreef motorbloempje het volgende:

[..]

Gewoon een vakantie Engeland doen, een paar schoenen kopen bij Sweatshop en 2 weken lang uitproberen op de prachtige trails hier en dan beslissen. Je kunt dit niet eindeloos doen, uiteraard, je kunt één keer je paar schoenen inruilen en niet meteen weer de nieuwe schoenen ook weer inruilen, dus goed passen, maar het is echt zo fijn dat je ze buiten uit kunt proberen O+ Of doet Scarabee dit ook? :)
Haha, dat klinkt wel erg aanlokkelijk! ^O^ Weet niet of Scarabee dit ook doet, eens even aan stream vragen. Die is expert daarin :P.
  donderdag 21 november 2013 @ 10:54:30 #108
89879 YUR
E stands for Excellent
pi_133477175
Ohja, volgens mij ben ik gisteren door de 1600km-grens gegaan voor dit jaar. Straks thuis ff nakijken of dat klopt. Nog 150 te gaan voor de challenge...dat moet normaal gesproken gaan lukken
F means you're fucked
pi_133477536
Rehab training 1.2: Geslaagd! *O*
4x 400m met 1 min. rust
4x 200m met 30 sec. rust

Begon redelijk onzeker aan deze korte training, aangezien ik echt bang ben dat de pijn/ blessure weer terug komt. Maar, na de eerste 400 meter voelde ik geen pijn, en dat gaf veel vertrouwen. Zag wel dat ik daardoor regelmatig onder de 6:00 min/km, die ik voorlopig even voor mezelf als grens heb gesteld, ben gekomen. Heb mezelf vaak toch wat af moeten remmen.

http://www.endomondo.com/workouts/270955508/8850231
pi_133477551
quote:
10s.gif Op donderdag 21 november 2013 10:10 schreef De_kluizenaar het volgende:

[..]

_O-
hier ook nog even trouwens:

GEFELICITEERD!!!!! *O* ^O^

quote:
0s.gif Op donderdag 21 november 2013 11:06 schreef Levitas het volgende:
Rehab training 1.2: Geslaagd! *O*
4x 400m met 1 min. rust
4x 200m met 30 sec. rust

Begon redelijk onzeker aan deze korte training, aangezien ik echt bang ben dat de pijn/ blessure weer terug komt. Maar, na de eerste 400 meter voelde ik geen pijn, en dat gaf veel vertrouwen. Zag wel dat ik daardoor regelmatig onder de 6:00 min/km, die ik voorlopig even voor mezelf als grens heb gesteld, ben gekomen. Heb mezelf vaak toch wat af moeten remmen.

http://www.endomondo.com/workouts/270955508/8850231
Goed bezig, mooi dat je weer een beetje regelmatig aan het lopen bent! Goed uitkijken en rustig aan! ^O^
pi_133477956
quote:
0s.gif Op donderdag 21 november 2013 11:06 schreef Jero_nimo het volgende:

[..]

hier ook nog even trouwens:

GEFELICITEERD!!!!! *O* ^O^

Dank ;)

Dat betekent dat mijn maximale hartslag met 1 tik langzamer is geworden.
Ik ben de Schim. Door de angstige stad ren ik. Door het eeuwige lijden vlucht ik weg.
pi_133478005
quote:
14s.gif Op donderdag 21 november 2013 11:19 schreef De_kluizenaar het volgende:

[..]

Dank ;)

Dat betekent dat mijn maximale hartslag met 1 tik langzamer is geworden.
Gewoon zorgen dat je rusthartslag extra hard daalt ;).
  donderdag 21 november 2013 @ 11:32:59 #113
11091 SEMTEX
Mevr. Hoe-die-nie
pi_133478422
Oh als ik een warme hardloop-winterjack tip mag geven: ik ga altijd graag naar Perry. Die hebben momenteel een 'tweede artikel voor de halve prijs'-actie. Daar heb ik dit bijzonder warme, fijne INQ-hoodyjasje gescoord voor maar 35 euro:

is superwarm en heeft ook nog een mutsje tegen event. regen/kou en bij de mouwtjes
zitten inkepingen voor je duim, zodat je handen lekker warm blijven :)

Ik kijk nu al uit naar hardlopen metde wintertemperaturen, want ik ga het niet koud hebben O+
Kierkegaard: Life Can Only Be Understood Backwards, But It Must Be Lived Forwards
pi_133478460
Mooi! O+

Jammer dat die aanbieding nu pas is/ik er nu pas van hoor -O-
Ja doei.
pi_133478845
quote:
0s.gif Op donderdag 21 november 2013 08:57 schreef YUR het volgende:
Ik neem eigenlijk niet eens meer de moeite om mn loopjes in de WLWEW te (laten) zetten :@
-O-
Doe je mee aan de Bruggenloop?
pi_133479078
Waarom moet je voor alle wedstrijden lid zijn van een AV & wedstrijdlicentie hebben :{ Ik kan vanwege onregelmatige werktijden gewoon niet op vaste tijden gaan trainen elke week, vind het zonde van het geld om dan lid te zijn.

Dan maar eens kijken hoe ik als "recreant" eindig tussen de wedstrijdlopers bij de cross waar ik binnenkort aan mee doe *)
pi_133479229
quote:
0s.gif Op donderdag 21 november 2013 11:55 schreef Tieske89 het volgende:
Waarom moet je voor alle wedstrijden lid zijn van een AV & wedstrijdlicentie hebben :{ Ik kan vanwege onregelmatige werktijden gewoon niet op vaste tijden gaan trainen elke week, vind het zonde van het geld om dan lid te zijn.

Dan maar eens kijken hoe ik als "recreant" eindig tussen de wedstrijdlopers bij de cross waar ik binnenkort aan mee doe *)
Hier heb je voor ca. 70 euro per jaar een wedstrijdlicentie zonder AV:
http://www.pkrun.nl/index.php/loopgroep-pk

Nog steeds veel geld, maar een stuk minder dan je aan een AV kwijt zou zijn.
  donderdag 21 november 2013 @ 12:01:58 #118
11091 SEMTEX
Mevr. Hoe-die-nie
pi_133479249
quote:

:? Ik heb ook geen licentie? Wat voor wedstrijden bedoel je?
Kierkegaard: Life Can Only Be Understood Backwards, But It Must Be Lived Forwards
pi_133479339
Zolang ik toch niet bij de 40 snelste lopers eindig bij grote evenementen hoef ik geen licentie :)
Zeeuwse mossels kunnen altijd!
pi_133479439
quote:
2s.gif Op donderdag 21 november 2013 12:01 schreef SEMTEX het volgende:

[..]

:? Ik heb ook geen licentie? Wat voor wedstrijden bedoel je?
Vaak is het met cross zo dat je op een andere tijd de recreantenloop hebt, en soms zelfs met een ander parcours. Dat vind ik wel jammer, omdat het ook leuk is tussen de snelleren te lopen.

quote:
0s.gif Op donderdag 21 november 2013 12:01 schreef hatsaflats het volgende:

[..]

Hier heb je voor ca. 70 euro per jaar een wedstrijdlicentie zonder AV:
http://www.pkrun.nl/index.php/loopgroep-pk

Nog steeds veel geld, maar een stuk minder dan je aan een AV kwijt zou zijn.
Hmm misschien daar eens naar gaan kijken inderdaad.

[ Bericht 33% gewijzigd door Tieske89 op 21-11-2013 12:16:21 ]
pi_133479457
Brrrrr koud hier :{w
Met een verbeten grimas en een verborgen glimlach.
pi_133479636
@Guard,

Welkom terug :W

quote:
0s.gif Op donderdag 21 november 2013 10:29 schreef Jero_nimo het volgende:

Haha, dat klinkt wel erg aanlokkelijk! ^O^ Weet niet of Scarabee dit ook doet, eens even aan stream vragen. Die is expert daarin :P.
Hoho, ik kom er idd regelmatig maar weet niet alle regels die ze handhaven.
Gewoon zelf even vragen (Bellen, via FB of via de site).
  donderdag 21 november 2013 @ 12:19:32 #123
89879 YUR
E stands for Excellent
pi_133479733
quote:
0s.gif Op donderdag 21 november 2013 11:46 schreef Zwabberhark het volgende:

[..]

-O-
Doe je mee aan de Bruggenloop?
Nope, die heb ik vorig jaar al gedaan. Ik loop dit jaar de Duinrellcross op dezelfde dag.
Doe je 1 december nog mee met de Duinstrandloop?
F means you're fucked
  donderdag 21 november 2013 @ 12:21:12 #124
89879 YUR
E stands for Excellent
pi_133479780
quote:

Ik ben wel lid, maar heb geen licentie. Das best nutteloos voor me
F means you're fucked
pi_133479812
quote:
0s.gif Op donderdag 21 november 2013 12:15 schreef streamnl het volgende:
@Guard,

Welkom terug :W

[..]

Thanks, tot zondag, heb er zin in :Y
Met een verbeten grimas en een verborgen glimlach.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')