Nee, dat gaat niet. Maar ik heb alle hoop op een val gevestigd.quote:Op woensdag 20 november 2013 22:10 schreef _Joy_ het volgende:
Kun je niet iets achter het luik zetten zodat hij er gelijk in valt of loopt?
Als het een kat is haal je hem eruit.
Hopen dat die val snel komt!quote:Op woensdag 20 november 2013 22:13 schreef Disana het volgende:
[..]
Nee, dat gaat niet. Maar ik heb alle hoop op een val gevestigd.
Jawel kattenluik consequent een week ofzo dichthouden (wil je niet), dan MOET hij of gaan winterslapen OF een ander huis zoeken want er is geen eten voor hem in de "natuur".quote:Op woensdag 20 november 2013 22:25 schreef Disana het volgende:
Hij is er weer.
Dat bedoel ik nou: er is geen afschrikmiddel dat helpt. Hij moet gewoon weg.
Ja, en zodra het maart is, staat ie weer in mijn keuken.quote:Op woensdag 20 november 2013 22:27 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Jawel kattenluik consequent een week ofzo dichthouden (wil je niet), dan MOET hij of gaan winterslapen OF een ander huis zoeken want er is geen eten voor hem in de "natuur".
Of een ander heeft hem naar Zeeland getransporteerdquote:Op woensdag 20 november 2013 22:28 schreef Disana het volgende:
[..]
Ja, en zodra het maart is, staat ie weer in mijn keuken.
Mooi niet.
Ik las net elders wat je probleem is. Heel veel sterkte gewenst.quote:Op woensdag 20 november 2013 22:18 schreef _Joy_ het volgende:
[..]
Hopen dat die val snel komt!
(Ik vind het echt erg klote voor jou, maar ik heb een rotdag en jouw topics zorgen toch voor een glimlach. Sorry! Hopelijk wordt hij snel gevangen en kun je aan het poetsen.)
Liefquote:Op woensdag 20 november 2013 22:38 schreef Disana het volgende:
[..]
Ik las net elders wat je probleem is. Heel veel sterkte gewenst.
Dankjewelquote:Op woensdag 20 november 2013 22:38 schreef Disana het volgende:
[..]
Ik las net elders wat je probleem is. Heel veel sterkte gewenst.
kudos voor de paintquote:Op donderdag 21 november 2013 09:16 schreef ace_eleven het volgende:
Nog even een makkelijk ideetje, versterkt door een paint-artwork
[ afbeelding ]
Hou ons op de hoogte
Nee, het is een heel slim dier en hij weet nu waar hij het makkelijkst aan eten kan komen. Als dat een paar dagen niet lukt heeft hij honger zat en zoekt hij het weer elders.quote:Op woensdag 20 november 2013 22:28 schreef Disana het volgende:
[..]
Ja, en zodra het maart is, staat ie weer in mijn keuken.
Mooi niet.
quote:Op donderdag 21 november 2013 09:16 schreef ace_eleven het volgende:
[ afbeelding ]
Hou ons op de hoogte
Goedemorgen.quote:Op donderdag 21 november 2013 09:16 schreef ace_eleven het volgende:
[ afbeelding ]
Hou ons op de hoogte
Dat is gewoon tactiek van EEE. Jou zo moe maken dat je hem 's nachts gewoon zijn gang laat gaanquote:Op donderdag 21 november 2013 10:37 schreef Disana het volgende:
[..]
Eric was vannacht actief in de keuken, maar ik had de puf niet mijn bed uit te gaan. Al met al heeft ie me best een slaaptekort bezorgd.
We zullen wel eens zien wie de langste adem heeft. Ik verheug me op de vangkooiquote:Op donderdag 21 november 2013 10:40 schreef DaMart het volgende:
[..]
Dat is gewoon tactiek van EEE. Jou zo moe maken dat je hem 's nachts gewoon zijn gang laat gaan.
quote:Op donderdag 21 november 2013 10:37 schreef Disana het volgende:
[..]
Goedemorgen.
Wat een prachtige paint met leuke beestjes erop. Misschien is het ook best wel een idee, maar ik vraag me af of ie echt zou blijven steken.
Oh-oh, ik verzeker je dat deze egel zich niet laat pakken
Ik zie trouwens dat mijn topic elders op Fok! geciteerd wordt. Mensen hebben dikke pret om wat hier wordt geschreven![]()
Eric was vannacht actief in de keuken, maar ik had de puf niet mijn bed uit te gaan. Al met al heeft ie me best een slaaptekort bezorgd.
Ik waardeer je optimisme. Ooit dacht ik ook zo positief over egelsquote:Op donderdag 21 november 2013 10:43 schreef oh-oh het volgende:
[..]Toch weet ik zeker dat ik hem te pakken zou krijgen hoor.
Ik woon alleen te ver weg helaas. Ik liet me echt niet gek maken door zo een egel
Echt niet te geloven toch, die wilde-dierenstank?quote:Op donderdag 21 november 2013 10:47 schreef oh-oh het volgende:
Ik heb er maanden een verzorgd tot ik hem uitzette. Die ging zelfs mee op vakantie.
Gewoon een wilde jonge pijlsnelle stinkert.
( dus mbt stank en zo , I hear ya! )
Maar ik zou dus no way in bed wakker liggen wezen terwijl ie in mijn keuken rommelde. Dan nam ik hem te grazen!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |