Ja klopt, zeg maar het Alcatraz van FOK!quote:
BEDANKT! HALLON MARINGO GROETEN VAN DONNIEDARKNO EN EEN POOT VAN WOEFquote:Op woensdag 20 november 2013 20:55 schreef DonnieDarkno het volgende:
[..]
IK WEET DEES NIET
[..]
OKE
[..]
IK ZIT NOG IN DIT GESPREK WAAR ZULLEN WE OVER PRATEN?quote:Op woensdag 20 november 2013 20:56 schreef Casaa het volgende:
[..]
BEDANKT! HALLON MARINGO GROETEN VAN DONNIEDARKNO EN EEN POOT VAN WOEF
Dat klinkt vervelend.quote:Op woensdag 20 november 2013 20:56 schreef Lt.Surge het volgende:
Ik dacht, ik heb dik veel nieuwe tracks gespot, laat ik ze even allemaal downloaden...4 nieuwe muziekjes
Dat valt dan toch tegen als je meer dacht.
NEE DAAR LUISTEREN ZE ALLEEN NAAR ZWARTE MUZIEK (IK BEDOEL DUS STANDAARD USERS HE), WIJ BLAUWTJES DRAAIEN ALTIJD NET WAT ANDERS.quote:Op woensdag 20 november 2013 20:57 schreef DonnieDarkno het volgende:
[..]
DAT KLINKT VERVELEND JA, MISSCHIEN IN MUZ KIJKEN
Hooi, welkom in deze draad.quote:
quote:Op woensdag 20 november 2013 20:59 schreef Lt.Surge het volgende:
[..]
NEE DAAR LUISTEREN ZE ALLEEN NAAR ZWARTE MUZIEK (IK BEDOEL DUS STANDAARD USERS HE), WIJ BLAUWTJES DRAAIEN ALTIJD NET WAT ANDERS.
Ja ik ben stink jaloersquote:
Echt nietquote:
HALLON, HEB JIJ WELEENS KROKETTEN ANDERSOM GEGETEN DAT SMAAKT HEUL ANDERSquote:Op woensdag 20 november 2013 20:57 schreef DonnieDarkno het volgende:
[..]
IK ZIT NOG IN DIT GESPREK WAAR ZULLEN WE OVER PRATEN?
Oh het is weer terug veranderdquote:
Stuur solli om pokémon te worden dan!quote:Op woensdag 20 november 2013 21:01 schreef Lt.Surge het volgende:
[..]
Ja ik ben stink jaloers
Ik wil graag de Raichu kleur, maarja ik heb helaas geen dikke knaken om te spenden als een G.
Heb wel 'ns kroketten gegeten terwijl het nog een egel was.quote:Op woensdag 20 november 2013 21:02 schreef Casaa het volgende:
[..]
HALLON, HEB JIJ WELEENS KROKETTEN ANDERSOM GEGETEN DAT SMAAKT HEUL ANDERS
Gast ik ben een Gym Leader, een held, ik train die monsters.quote:Op woensdag 20 november 2013 21:02 schreef DonnieDarkno het volgende:
[..]
Oh het is weer terug veranderd.
[..]
Stuur solli om pokémon te worden dan!
quote:Op woensdag 20 november 2013 21:02 schreef DonnieDarkno het volgende:
[..]
Heb wel 'ns kroketten gegeten terwijl het nog een egel was.
Je weet niet wat je mistquote:Op woensdag 20 november 2013 21:03 schreef Lt.Surge het volgende:
[..]
Gast ik ben een Gym Leader, een held, ik train die monsters.
Ik ga niet degraderen.
Wat Misty?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.graag op anoniem
Wat dan?!quote:
quote:Op woensdag 20 november 2013 21:03 schreef DonnieDarkno het volgende:
[..]
Moet je vooral voorover bukken.
quote:Op woensdag 20 november 2013 21:04 schreef Bitterlemon het volgende:
[..]
Wat Misty?AnimewolkenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Misty![]()
Al is Sabrina 10 keer zo sexy![]()
![]()
I'll show you civilian! I'll shock you into surrender!
Mijn eerste natte droom ging over Agent Jenny.quote:Op woensdag 20 november 2013 21:04 schreef Lt.Surge het volgende:
[..]
Animewolken![]()
Misty![]()
![]()
Anime.quote:Op woensdag 20 november 2013 21:04 schreef Lt.Surge het volgende:
[..]
Animewolken![]()
Misty![]()
![]()
Kun je vertellen hoe dit ging?quote:Op woensdag 20 november 2013 21:05 schreef DonnieDarkno het volgende:
[..]
Mijn eerste natte droom ging over Agent Jenny.
srslyquote:Op woensdag 20 november 2013 21:07 schreef Lt.Surge het volgende:
[..]
Kun je vertellen hoe dit ging?
In details.
Oh nee, dat mag niet meer
Ik speelde laatst weer FireRed, ik moest meteen aan jou denken toen ik tegen Lt. Surge moest.quote:
Awwwwquote:Op woensdag 20 november 2013 21:07 schreef Bitterlemon het volgende:
[..]
Ik speelde laatst weer FireRed, ik moest meteen aan jou denken toen ik mijn broek naar beneden liet zakken. tegen Lt. Surge moest.
Ik zat laatst m'n buuf onder te kakken. Dacht spontaan aan jouquote:Op woensdag 20 november 2013 21:07 schreef Bitterlemon het volgende:
[..]
Ik speelde laatst weer FireRed, ik moest meteen aan jou denken toen ik tegen Lt. Surge moest.
Ik zat laatst spontaan te kakken, toen dacht ik aan m'n buurvrouw.quote:Op woensdag 20 november 2013 21:08 schreef DonnieDarkno het volgende:
[..]
Ik zat laatst m'n buuf onder te kakken. Dacht spontaan aan jou
Ik heb het altijd andersom. Als ik aan mn buurvrouw denk, moet ik meteen kakken.quote:Op woensdag 20 november 2013 21:09 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Ik zat laatst spontaan te kakken, toen dacht ik aan m'n buurvrouw.
Schijtwijf is het toch ookquote:Op woensdag 20 november 2013 21:10 schreef Maringo het volgende:
[..]
Ik heb het altijd andersom. Als ik aan mn buurvrouw denk, moet ik meteen kakken.
Ik moest het altijd opnemen, want etenstijdquote:Op woensdag 20 november 2013 21:11 schreef Spaghettivreter het volgende:
DBZaltijd na school de nieuwste aflevering kijken, en op zaterdagochtend de rewind kijken met alle afleveringen van de afgelopen week
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |