Je mooie woorden ontroeren me.quote:Op woensdag 20 november 2013 20:38 schreef Bitterlemon het volgende:
[..]
Donnie pls, iedereen is hier vriend van elkaar, eigenlijk zouden we Esperanto moeten gaan spreken.
Zou niet eens durvenquote:Op woensdag 20 november 2013 20:37 schreef LompeHork het volgende:
Niet spotten met Moira, ze heeft haar boii verloren aan slecht advies waarbij een rietje aan te pas kwam.
Abortus?quote:Op woensdag 20 november 2013 20:37 schreef LompeHork het volgende:
Niet spotten met Moira, ze heeft haar boii verloren aan slecht advies waarbij een rietje aan te pas kwam.
Ik heb elke dag nog verdrietquote:Op woensdag 20 november 2013 20:37 schreef LompeHork het volgende:
quote:Op woensdag 20 november 2013 20:40 schreef DonnieDarkno het volgende:
[..]
Ik dacht een verkapte vorm van pijpen.
Eet smakelijkquote:
Ja boiiquote:Op woensdag 20 november 2013 20:40 schreef DonnieDarkno het volgende:
[..]! Mogen we elkaar neger noemen hier?
Je snapt het toch brahquote:
Yes plzquote:Op woensdag 20 november 2013 20:45 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Ik zal m'n kloontjes even afstoffen. Ik wil natuurlijk mijn reputatie niet beschadigen door dit soort taferelen.
Oei.quote:Op woensdag 20 november 2013 20:46 schreef DonnieDarkno het volgende:
Ben je niet bang dat hij sherlock't en dit ziet?
Daar hebben we de edit functie voorquote:Op woensdag 20 november 2013 20:46 schreef DonnieDarkno het volgende:
Ben je niet bang dat hij sherlock't en dit ziet?
Heb 'm al uit mijne gehaald. Zal 'm wel een dm sturen.quote:Op woensdag 20 november 2013 20:47 schreef Lt.Surge het volgende:
[..]
Daar hebben we de edit functie voor
quote:Op woensdag 20 november 2013 20:47 schreef DonnieDarkno het volgende:
[..]
Heb 'm al uit mijne gehaald. Zal 'm wel een dm sturen.
quote:
En neen, onlangs jarig, ik krijg alle aandacht van de chicks e.d je kent het.quote:
quote:
Moet je er even op blazen.quote:
Ello!quote:
Houtkachel ftw!quote:Op woensdag 20 november 2013 20:52 schreef Lt.Surge het volgende:
[..]![]()
[..]
Moet je er even op blazen.
[..]
Ello!
Ik denk officieel nietquote:Op woensdag 20 november 2013 20:52 schreef DonnieDarkno het volgende:
[..]
èh ik mag de dm zeker niet hier posten?
Mijn penis.quote:
Dolle bende daarquote:Op woensdag 20 november 2013 20:54 schreef Lt.Surge het volgende:
[..]
Ik denk officieel niet
Ik heb geen idee.
In V&A hebben we daar nooit mee te maken, alleen maar met ''hallo, er zit stof op het product wat hij verkoopt hihaho''
Is zo veel moeite. Ik rol mijn bureaustoel wel gewoon een stuk naar achteren..quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |