fap fap fapquote:Op woensdag 20 november 2013 19:58 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Het leven is een toverbal, net als verliefdheid.
quote:Op woensdag 20 november 2013 18:09 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Vul hem op met 20 Geert Glas hoofdjes.
Geert uit probleemwijken, je weet wel.
Een beetje stelen, een beetje zuipen
Smegma komt altijd vrij gestoord overquote:Op woensdag 20 november 2013 20:03 schreef BBQSausage het volgende:
Ooit wordt smegma nog wel een hardcore SC'er.
Hihi, snapjeum, hardcore, vanwege z'n happy hardcore linkdump.
smegma FOK!t dagelijks uit het gesticht. Niet omdat hij daar verblijft, maar gewoon omdat hij dagelijks kleiduiven schiet met de knotsgekke gasten die daar zitten, onder het genot van een glaasje jus d'orange en eigen gebakken wentelteefjes.quote:Op woensdag 20 november 2013 20:04 schreef DonnieDarkno het volgende:
[..]
Smegma komt altijd vrij gestoord overDenk dat hij ooit in 't gesticht eindigt (no offence)
Meeste mensen daar zijn normaler dan de mensen erbuiten.quote:Op woensdag 20 november 2013 20:07 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
smegma FOK!t dagelijks uit het gesticht. Niet omdat hij daar verblijft, maar gewoon omdat hij dagelijks kleiduiven schiet met de knotsgekke gasten die daar zitten, onder het genot van een glaasje jus d'orange en eigen gebakken wentelteefjes.
Door 450 euro op mijn rekening te storten!quote:Op woensdag 20 november 2013 20:11 schreef DonnieDarkno het volgende:
[..]
Hoe kan ik bevriend worden met jullie?
En hoeveel van dat geld eindigt bij de kids in Nigeria?quote:Op woensdag 20 november 2013 20:12 schreef HeaN82 het volgende:
[..]
Door 450 euro op mijn rekening te storten!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |