Vriendelijkheid zelve en zeer bescheiden. Wellicht is het toch de schaamte om zich bloot te stellen aan een groots persoon zoals ik.quote:
Dat zal het zijnquote:Op woensdag 20 november 2013 18:24 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Vriendelijkheid zelve en zeer bescheiden. Wellicht is het toch de schaamte om zich bloot te stellen aan een groots persoon zoals ik.
waarom noem je jezelf klein knijn?quote:Op woensdag 20 november 2013 18:24 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Vriendelijkheid zelve en zeer bescheiden. Wellicht is het toch de schaamte om zich bloot te stellen aan een groots persoon zoals ik.
We worden allemaal klein gehouden, ook jij.quote:Op woensdag 20 november 2013 18:47 schreef theguyver het volgende:
[..]
waarom noem je jezelf klein knijn?
ik ben klein dus... mij zal je er niet over horenquote:Op woensdag 20 november 2013 19:13 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
We worden allemaal klein gehouden, ook jij.
Je bent een lieve knul LR.quote:Op woensdag 20 november 2013 18:24 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Nog steeds die pijn? Tjezusquote:Op woensdag 20 november 2013 22:15 schreef Scrummie het volgende:
Weltrusten lieve mensjes.
Tot morgen! (en nee, geen verbetering nog in keel situatie, als morgen overdag nog steeds zo is zit ik vrijdag ochtend weer bij de huisarts).
Haha, ja ook zoiets engs met die betonnen vloeren en kettingen aan het bed en die vreselijke enge schilderijen aan de muurquote:Op woensdag 20 november 2013 22:26 schreef Toverheks het volgende:
Lavenderr, ik moet hier gewoon niet teveel komenBNW / Kamer 322 hotel Zaza in Houston ook al zo spannend
Hola, buenas noches.quote:
quote:
Cómo te va la vida?quote:
Ja gaat goed hoorquote:
Dat maakt me blij (zoals ze het hier zeggen).quote:Op donderdag 21 november 2013 01:36 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ja gaat goed hoor
Praat jij altijd alleen maar Spaans?
Op die manierquote:Op donderdag 21 november 2013 01:43 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Dat maakt me blij (zoals ze het hier zeggen).
Ik spreek aardig wat talen, pero si quieres practicar tu español, no hay problema.
Spaans is 20 keer makkelijker dan Frans. Je leert het zo, paar weken cursus in een Spaanstalig land, en je bent er. Sowieso een heerlijke ervaring natuurlijk.quote:Op donderdag 21 november 2013 01:44 schreef essnhills het volgende:
[..]
Op die manierIk ben wel redelijk met talen, maar Spaan heb ik nooit gehad
Al kan ik zo wel ongeveer lezen wat je zegt natuurlijk met behulp van Engels en Frans
Salsadansen leer ik al van m'n vriendquote:Op donderdag 21 november 2013 01:47 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Spaans is 20 keer makkelijker dan Frans. Je leert het zo, paar weken cursus in een Spaanstalig land, en je bent er. Sowieso een heerlijke ervaring natuurlijk.
Als je het in Colombia komt doen, leer je naast (goed, duidelijk en begrijpelijk) Spaans, ook nog salsa.
De beste combinatie. Kan ie een beetje leiden?quote:Op donderdag 21 november 2013 01:47 schreef essnhills het volgende:
[..]
Salsadansen leer ik al van m'n vriend
quote:Op donderdag 21 november 2013 01:48 schreef El_Matador het volgende:
[..]
De beste combinatie. Kan ie een beetje leiden?
Top, houden die vent.quote:Op donderdag 21 november 2013 01:50 schreef essnhills het volgende:
[..]Hij is een geboren danser
De eerste keer dat hij bij een voorstelling van z'n zus ging kijken, werden ze na 1 routine uitgenodigd om het ook te komen proberen en hij danste direct foutloos de hele routine mee
Nu zit hij in Taiwan, en daar heeft ie zich ook bij een paar danscursussen ingeschreven. Ook bij ballroom, en dat had ie nog niet eerder gedaan. Bij de tweede les kon 1 van de docenten niet en toen had hij het maar overgenomen want hij kon het toch al![]()
Haha, mijn dansskills zijn niet zo goed hoorquote:Op donderdag 21 november 2013 01:57 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Top, houden die vent.
Mijn ex danst ook al sinds d'r vierde. En beter dan ik hier in Colombia heb gezien, al doet ze geen salsa.
Taiwan.
Heb vorig jaar 1 salsales gegeven met een salsalerares (vriendin van me). Vet, voor 80 man. Wel het enige moment in de afgelopen 15 jaar dat ik zenuwachtig was. Presentaties voor 500 man, no problem.
Die meid heeft een jaar in China gewoond en gaat nu op cruiseschepen Engels (!) en Spaans geven... Leert ze die rich kids die zo op vakantie gaan ook nog even salsa...
Die Chinezen kunnen écht niet dansen.
Komen jullie in Colombia je skills laten zien? Prima vakantie, kan ik je uit slechts goede ervaringen meedelen.
Neem les van een vrouw. Die kan je jouw deel meer leren. Dat is het probleem met salsales wat ik heb. Altijd (mooie tot kwijlend geweldige) vrouwen. Maar ik moet het van een man leren.quote:Op donderdag 21 november 2013 01:59 schreef essnhills het volgende:
[..]
Haha, mijn dansskills zijn niet zo goed hoor![]()
Het is dat m'n vriend echt goed kan dansen en leiden, dan lijkt het nog ergens op en ga ik eigenlijk automatisch met hem mee..maar koppel me aan een iets mindere danspartner en het lijkt nergens meer op..
![]()
Nu heb ik ook pas een paar keer echt gedanst
Kopje thee danquote:Op donderdag 21 november 2013 09:46 schreef sararaats het volgende:
ik ben weg binnen een goei uur en drink geen koffie meer (blaas kan er niet tegen)
I don't who wrote the above - but its fckin rubbish.quote:[img]http:/
I think one of the reasons that we like conspiracy theories is I think that we like to feel like there is a group of people who are so smart and powerful that they can pull the wool over an entire country or in fact even an entire world's eyes. That certainly makes us feel like somehow we're protected, even if it's not in our best interest.
Jason Ritterquote:Op donderdag 21 november 2013 09:48 schreef Tingo het volgende:
I think one of the reasons that we like conspiracy theories is I think that we like to feel like there is a group of people who are so smart and powerful that they can pull the wool over an entire country or in fact even an entire world's eyes. That certainly makes us feel like somehow we're protected, even if it's not in our best interest.
ik kom van overalquote:Op donderdag 21 november 2013 09:47 schreef theguyver het volgende:
[..]
Kopje thee dan
Waar komt iedereen opeens vandaan
Agh zo zijn er wel meer BNW sc is combi tussen VBL en BNW en GC topicsquote:
Omdat het hier gezellig isquote:Op donderdag 21 november 2013 09:47 schreef theguyver het volgende:
[..]
Kopje thee dan
Waar komt iedereen opeens vandaan
Jawel, gister was mijn kook punt bereikt, van ons beide, eerlijk gezegd.quote:Op donderdag 21 november 2013 10:00 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Omdat het hier gezellig is![]()
Goeiemorgen!
Nog steeds niet ge?
Echt waar? Toch weer gerookt dusquote:Op donderdag 21 november 2013 10:25 schreef theguyver het volgende:
[..]
Jawel, gister was mijn kook punt bereikt, van ons beide, eerlijk gezegd.
Ik ben normaal beetje grumpy als ik niet rook, maar gister avond zat echt alles tegen
Simpel uitgelegd Hoge rekening + major shampoo explosion in de douche ( alles zeg maar wat flacon was, down the drain)quote:Op donderdag 21 november 2013 10:26 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Echt waar? Toch weer gerookt dus![]()
En was je grumpyness toen meteen over?
Ga je het vandaag weer proberen?
Tja, dat soort dingen zijn dan net de druppel-in dit geval de stortvloed-die de emmer doet overlopen he?quote:Op donderdag 21 november 2013 10:31 schreef theguyver het volgende:
[..]
Simpel uitgelegd Hoge rekening + major shampoo explosion in de douche ( alles zeg maar wat flacon was, down the drain)
Lekker!quote:Op donderdag 21 november 2013 10:31 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Ferdo ! Ook een lekker bakkie koffie?
Het is vandaag wereldhallodag. Je moet minstens 10 mensen hallo zeggen.quote:
Nee ik wacht ff tot ik wat dingen achter de rug heb, anders word alleen maar erger.quote:Op donderdag 21 november 2013 10:33 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Tja, dat soort dingen zijn dan net de druppel-in dit geval de stortvloed-die de emmer doet overlopen he?
Afijn, vandaag nieuwe kansen om te stoppen.
Ik doe het even in één keer:quote:Op donderdag 21 november 2013 10:41 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Het is vandaag wereldhallodag. Je moet minstens 10 mensen hallo zeggen.
Ik zit al dik over mijn quotum heen. Elke dag trouwens .
Ik denk iedereen die op zijn werk komt.
Maar goed zal het hier ook even doen:
hallo Ferdo
hallo Blaadjes
hallo Scrummie
hallo El Matador
hallo Essje
hallo Tjacka
hallo Untermenschlich
hallo theguyver
hallo Sara
hallo Insomnia_
hallo iedereen die ik vergeten ben
Ik moet gewoon wat vaker dansenquote:Op donderdag 21 november 2013 02:22 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Neem les van een vrouw. Die kan je jouw deel meer leren. Dat is het probleem met salsales wat ik heb. Altijd (mooie tot kwijlend geweldige) vrouwen. Maar ik moet het van een man leren.
Afgelopen vrijdag, La-33 live. In een oud theater, combo van 12! man, heerlijk gedanst.
http://m.youtube.com/index?&desktop_uri=%2F#/watch?v=ooh-SI-A824
Hallo guyvie {mag ik je zo noemen?quote:
surequote:Op donderdag 21 november 2013 11:13 schreef essnhills het volgende:
[..]
Hallo guyvie {mag ik je zo noemen?)
Waar komen die vandaanquote:Op donderdag 21 november 2013 11:15 schreef theguyver het volgende:
[..]
surehoud van bijnamen..
veel noemen me of
dodo of grumpy
haha wat schattig.quote:Op donderdag 21 november 2013 11:16 schreef essnhills het volgende:
[..]
Waar komen die vandaan![]()
Ik word ook wel tijger(tje) of keukenprinses(je) genoemd
Haha okquote:Op donderdag 21 november 2013 11:21 schreef theguyver het volgende:
[..]
haha wat schattig.
Nou ik zeur veel ... vandaar grumpy, en dodo .. ivm mijn echte naam.
Bekende radio DJ en goeie vriend van me heet ook zo.. Verschuren hint
En je kan goed koken? hmm misschien toch maar terug de markt op
OEH een vrouw naar mijn hart, ik kook thuis ook, voor huisgenoten en de dames, echte kok is ze nietquote:Op donderdag 21 november 2013 11:34 schreef essnhills het volgende:
[..]
Haha ok
Ik hou van koken en nieuwe dingen verzinnen enzoEn het smaakt allemaal prima ja
Als ik samen eet met huisgenootjes vragen ze altijd maar aan mij of ik wil kokenquote:Op donderdag 21 november 2013 11:36 schreef theguyver het volgende:
[..]
OEH een vrouw naar mijn hart, ik kook thuis ook, voor huisgenoten en de dames, echte kok is ze niet
Gezelligquote:Op donderdag 21 november 2013 11:39 schreef essnhills het volgende:
[..]
Als ik samen eet met huisgenootjes vragen ze altijd maar aan mij of ik wil kokenAls ik met vriendinnen bij iemand thuis ga eten mag ik bepalen wat we eten en ik geef instructies (snij dat etc
)
Maar mijn vriend kan ook heel goed koken, dus als we samen eten dan wisselen we of af, of we koken samen
Tjacka.. check ff vorige pagina ... Had wat moois voor je gepost.quote:
quote:Op donderdag 21 november 2013 12:13 schreef theguyver het volgende:
[..]
Tjacka.. check ff vorige pagina ... Had wat moois voor je gepost.
GEFELICITEERD!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
je bent blauwquote:
Niks mis met Emma natuurlijk.quote:Op donderdag 21 november 2013 12:51 schreef theguyver het volgende:
[..]
je bent blauwen dacht plaats ff mooi Gifje van Emma voor je
Nep blauw?... er staat ook Moderator en zo..quote:Op donderdag 21 november 2013 12:59 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Niks mis met Emma natuurlijk.
Maar dit is nog steeds nepblauw ben wel kapot van het warm lopen.
Ja, schijnblauw heb nog geen opdracht gekregen.quote:Op donderdag 21 november 2013 13:03 schreef theguyver het volgende:
[..]
Nep blauw?... er staat ook Moderator en zo..
En tja een date met Emma... omfb .. dat zou leuk zijn you go regel dat ik mag niet meer!
Die van mij heeft haar booty temprament van Natalie Portman en de spirit van Alecia Beth Moore (pink!) beter kan gewoon niet
Belachelijk hé.quote:Op donderdag 21 november 2013 13:02 schreef sararaats het volgende:
daarstraks voorbij gestoken in een zone 50, meneer had blijkbaar teveel haast
Dat soort aso'squote:Op donderdag 21 november 2013 13:02 schreef sararaats het volgende:
daarstraks voorbij gestoken in een zone 50, meneer had blijkbaar teveel haast
Nou krijg je er 1 van mij regel een date met Emmaquote:Op donderdag 21 november 2013 13:10 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Ja, schijnblauw heb nog geen opdracht gekregen.
Zou die vallen op een blauw kleurtje?quote:Op donderdag 21 november 2013 13:13 schreef theguyver het volgende:
[..]
Nou krijg je er 1 van mij regel een date met Emma
Gewoon achterin bij hem parkeren. Dan leert meneer het tenminste.quote:Op donderdag 21 november 2013 13:15 schreef sararaats het volgende:
[..]
ik haat het en was net aan het optrekken naar 70.
you go regel dat, djeez stijlquote:Op donderdag 21 november 2013 13:16 schreef Tjacka het volgende:
Iets anders zou wel blauw worden als ik niks met haar mag doen.
Je hebt een veel betere stemming dan gisteren. Je bent vast aan een sigaret aan het lurkenquote:Op donderdag 21 november 2013 13:23 schreef theguyver het volgende:
[..]
you go regel dat, djeez stijl
you go rijg haar aan je paarsgepunte lans en dan snoeihard
Lansje.quote:Op donderdag 21 november 2013 13:23 schreef theguyver het volgende:
[..]
you go regel dat, djeez stijl
you go rijg haar aan je paarsgepunte lans en dan snoeihard
Bescheidenquote:
Oh ik kom er eerlijk vooruit dat hij 13cm is. Ik ben niet echt een standaard fokker.quote:Op donderdag 21 november 2013 13:34 schreef theguyver het volgende:
[..]
Bescheidenben je wel een Fokker?
Gemiddelde bij fokkers ligt rond de 28cm in slappe toestand he..
te laatquote:Op donderdag 21 november 2013 13:37 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Ik zei toch dat je niet mocht komen.
Wie heeft de deur open laten staan, alle alluhoedjes zijn m gepeerd en al het andere volk loopt de deur plat..quote:
Dat heb je zeker ik maakte maar een grapje.quote:Op donderdag 21 november 2013 13:40 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ik heb een vrijbrief om hier binnen te treden.
Niet zo ongastvrij hoor. Ik heb een nieuwe pot koffie gezet dus kom maar op mensenquote:Op donderdag 21 november 2013 13:40 schreef theguyver het volgende:
[..]
Wie heeft de deur open laten staan, alle alluhoedjes zijn m gepeerd en al het andere volk loopt de deur plat..
Je hebt pech de koffie is op !!
Kom er in hoor... Lavje zet al nieuwe kan..quote:Op donderdag 21 november 2013 13:40 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ik heb een vrijbrief om hier binnen te treden.
Niet huilen hoor. Hier, heb je een kopje koffie met een paar van mijn kostbare melkchocoladekruidnootjes. En die krijgt niet iedereen hoorquote:
quote:Op donderdag 21 november 2013 14:07 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Niet huilen hoor. Hier, heb je een kopje koffie met een paar van mijn kostbare melkchocoladekruidnootjes. En die krijgt niet iedereen hoor
quote:Op donderdag 21 november 2013 14:07 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Niet huilen hoor. Hier, heb je een kopje koffie met een paar van mijn kostbare melkchocoladekruidnootjes. En die krijgt niet iedereen hoor
Wat is deze blauwe kleurtje?????quote:Op donderdag 21 november 2013 13:16 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Zou die vallen op een blauw kleurtje?
Had je niet verwacht hé?quote:Op donderdag 21 november 2013 14:42 schreef Blaadjes het volgende:
[..]
Wat is deze blauwe kleurtje?????
Ik weet van niks.quote:Op donderdag 21 november 2013 14:52 schreef Blaadjes het volgende:
[..]
Geen idee, ik stel een vraag. Begin je nu al met die "mod trekjes"?
Dan heb je een zware dobber, VBL toch?quote:
Ik snap hem niet Guyvie.quote:Op donderdag 21 november 2013 15:05 schreef theguyver het volgende:
[..]
Dan heb je een zware dobber, VBL toch?
tot 10 tellen he Tjacka
quote:Op donderdag 21 november 2013 15:11 schreef theguyver het volgende:
[..]![]()
vorige week kerel
[ afbeelding ]
Nog niet zeker maar als het lukt naar Ajax PSV.quote:Op donderdag 21 november 2013 15:03 schreef Tjacka het volgende:
Wanneer ga je weer naar Ajax Blaadjes?
Je kan makkelijk aan kaarten komen ja?quote:Op donderdag 21 november 2013 15:13 schreef Blaadjes het volgende:
[..]
Nog niet zeker maar als het lukt naar Ajax PSV.
Samen met een andere goser. Regel jij anders kaartjes voor me....vriend!quote:Op donderdag 21 november 2013 15:14 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Je kan makkelijk aan kaarten komen ja?
Tuurlijk.quote:Op donderdag 21 november 2013 15:16 schreef Blaadjes het volgende:
[..]
Samen met een andere goser. Regel jij anders kaartjes voor me....vriend!
Ik heb nog geen rechten.quote:Op donderdag 21 november 2013 15:19 schreef Blaadjes het volgende:
[..]
Maar hoe bevalt het mod zijn? Beetjes nootjes uitdelen enzo.
Ik ook niet iedereen weet toch dat die andere boeren veel beter zijn Forza FCT!!!!!!!quote:Op donderdag 21 november 2013 15:20 schreef Blaadjes het volgende:
[..]
Ieder z'n ding maar ik begrijp het niet.
Vanwege Strootman denk ikquote:Op donderdag 21 november 2013 15:20 schreef Blaadjes het volgende:
[..]
Ieder z'n ding maar ik begrijp het niet.
Oe dat klinkt een beetje vaag....netalsof je morgen ineens weer zwart kan zijn(Mag ik dat wel zeggen...zwart kan zijn?quote:Op donderdag 21 november 2013 15:21 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Ik heb nog geen rechten.
Schijnen er wel te komen, maar het is nog even afwachten.
De voortekenen zijn goed.quote:Op donderdag 21 november 2013 15:23 schreef Blaadjes het volgende:
[..]
Oe dat klinkt een beetje vaag....netalsof je morgen ineens weer zwart kan zijn(Mag ik dat wel zeggen...zwart kan zijn?)
Liever een andere term gebruiken. Politiek correct, je weetquote:Op donderdag 21 november 2013 15:23 schreef Blaadjes het volgende:
[..]
Oe dat klinkt een beetje vaag....netalsof je morgen ineens weer zwart kan zijn(Mag ik dat wel zeggen...zwart kan zijn?)
Hoi L.quote:Op donderdag 21 november 2013 15:23 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Vanwege Strootman denk ik
edit: die is daar weg nu en speelt voor Roma dacht ik
Hoi B! Goed, maar veel teveel te doen.quote:Op donderdag 21 november 2013 15:24 schreef Blaadjes het volgende:
[..]
Hoi L.![]()
Volgens mij ook.Hoest?
Ik kom uit Eindhovenquote:Op donderdag 21 november 2013 15:23 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Vanwege Strootman denk ik
edit: die is daar weg nu en speelt voor Roma dacht ik
Ok, zeggen dat ik het weekend blauw was mag dan zeker ook niet meer. In feite zet ik de blauwen dan in een negatieve rol neer vanwege mijn gedragingen en veronderstelde associatie met de kleur blauw.quote:Op donderdag 21 november 2013 15:24 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Liever een andere term gebruiken. Politiek correct, je weet
Oh, ja dan zou het vreemd zijn als je niet voor PSV zou zijn.quote:
Jij snapt het!quote:Op donderdag 21 november 2013 15:30 schreef Blaadjes het volgende:
[..]
Ok, zeggen dat ik het weekend blauw was mag dan zeker ook niet meer. In feite zet ik de blauwen dan in een negatieve rol neer vanwege mijn gedragingen en veronderstelde associatie met de kleur blauw.
Je bent de zus van RensAjacied?quote:Op donderdag 21 november 2013 15:31 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Oh, ja dan zou het vreemd zijn als je niet voor PSV zou zijn.
Ik vind een paar clubs leuk, maar dat is een doodzonde heb ik begrepen
Hahaha nee hoorquote:Op donderdag 21 november 2013 15:32 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Je bent de zus van RensAjacied?
quote:Op donderdag 21 november 2013 15:32 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Je bent de zus van RensAjacied?
quote:Op donderdag 21 november 2013 15:33 schreef Tjacka het volgende:
[..]![]()
Schreeuw zijn naam niet te hard, want hij komt zo weer verhaal halen.
Gaat hij met je afspreken in bossen enzo.
Neem ik hem mee naar de Alkmaarse Hout, waar AZ vroeger speelde.quote:Op donderdag 21 november 2013 15:33 schreef Tjacka het volgende:
[..]![]()
In het Leeuwarderbosquote:Op donderdag 21 november 2013 15:33 schreef Tjacka het volgende:
[..]![]()
Toen kon ik nog enige sympathie opbrengen voor AZ.quote:Op donderdag 21 november 2013 15:34 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Neem ik hem mee naar de Alkmaarse Hout, waar AZ vroeger speelde.
Maar ja, je bent Westfries dus...quote:Op donderdag 21 november 2013 15:36 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Toen kon ik nog enige sympathie opbrengen voor AZ.
Maar nu....
Werk ze Tjacka en misschien als je straks thuiskomt?quote:Op donderdag 21 november 2013 15:37 schreef Tjacka het volgende:
Maar ik ga te werk.
#ModKnopjesVoorTjacka
Werkse Tjacka. En vergeet de gewone man niet nu je boven ons staat.quote:Op donderdag 21 november 2013 15:37 schreef Tjacka het volgende:
Maar ik ga te werk.
#ModKnopjesVoorTjacka
Zou leuk zijn!quote:Op donderdag 21 november 2013 15:38 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Werk ze Tjacka en misschien als je straks thuiskomt?
Die kans zit er in hequote:Op donderdag 21 november 2013 15:38 schreef Blaadjes het volgende:
[..]
Werkse Tjacka. En vergeet de gewone man niet nu je boven ons staat.
Die ik niet hoor schatje.quote:Op donderdag 21 november 2013 15:38 schreef Blaadjes het volgende:
[..]
Werkse Tjacka. En vergeet de gewone man niet nu je boven ons staat.
quote:Op donderdag 21 november 2013 15:42 schreef Lavenderr het volgende:
Duim trouwens ook voor Scrummie, dat de pijn weg is.
Huh? Jij blauw?quote:
En gewoon nog als AZ'67.quote:Op donderdag 21 november 2013 15:34 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Neem ik hem mee naar de Alkmaarse Hout, waar AZ vroeger speelde.
Jij bent een kennerquote:Op donderdag 21 november 2013 15:53 schreef Ferdo het volgende:
[..]
En gewoon nog als AZ'67.
UEFA-cup-finale tegen Ipswich Town en de dubbel in Nederland.
Dat is nu wel iets anders, geloof ik. Je komt tegenwoordig makkelijker Fort Knox binnen dan een voetbalstadion, lijkt het wel.quote:Op donderdag 21 november 2013 15:59 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Jij bent een kenner![]()
Heb verhalen gehoord over die goeie oude tijd dat vaders met hun zoons op zondagmiddag naar de Hout liepen om naar de wedstrijd te gaan kijken. Gewoon een kaartje kopen en bewaking? Waarom?
Tjacka blauw!quote:
Het is echt hartstikke koud, maar was al blij dat het niet regende.quote:Op donderdag 21 november 2013 20:49 schreef Divje het volgende:
[..]
Tjacka blauw!![]()
Enneh, fris? Heb 10 minuten gefietst, maar moest daarna een half uur op m'n handen zitten om ze warm te krijgen
Als het ook nog regendequote:Op donderdag 21 november 2013 20:57 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Het is echt hartstikke koud, maar was al blij dat het niet regende.
Hoi Divje , alles goed?
Gefeliciteerd met je mams Divje. Leuk kado dat koken. Wat heb je gekookt voor haar?quote:Op donderdag 21 november 2013 20:59 schreef Divje het volgende:
[..]
Als het ook nog regendebrrrr.
Alles goed hier, vandaag lekker gekookt voor m'n jarige moeder, het was heerlijk zei ze
Maar door de fietstocht heen & weer ben ik nu continu aan het snotteren![]()
Hoe gaat het met jou Lav?
Dankjequote:Op donderdag 21 november 2013 21:03 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Gefeliciteerd met je mams Divje. Leuk kado dat koken. Wat heb je gekookt voor haar?
Met mij gaat het goed, dankjewel
Klinkt héérlijk.quote:Op donderdag 21 november 2013 21:07 schreef Divje het volgende:
[..]
Dankjeheb Italiaanse kabeljauw met tomaat uit de oven gemaakt. Simpel receptje van internet getrokken en aangepast naar eigen smaak
(1 extra teentje knoflook, spaans pepertje, extra kruiden en dubbel zoveel kaas
). Serveren bovenop Farfalle en yumyumyumm
Alles ging op
Koken & Pastaquote:Op donderdag 21 november 2013 21:13 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Klinkt héérlijk.
Ik zou alleen ipv vis vlees hebben genomen maar dat komt omdat ik niet van vis hou.
Zou het toch weer eens moeten proberen.
Leuk is het he, koken.
Ik vind pasta's ook zo lekker. Kun je oneindig mee variëren.
Heb nog wel een recept voor je van penne met kip en groene pesto. Héérlijk.
Ik lust makreel, paling en lekkerbekjes. That's it.quote:Op donderdag 21 november 2013 21:20 schreef Divje het volgende:
[..]
Koken & Pastaheb 't koken gelukkig van m'n moeder, m'n pa heeft er meer moeite mee
Vind het ook leuk om steeds een nieuwe saus te verzinnen, de saus maakt uiteindelijk je pastagerecht wat het isKip met groene pesto ben ik zeer bekend mee haha. Heerlijk
Waarom hou je niet van vis als ik vragen mag?Ik hield er ook niet van, maar begin het steeds meer te waarderen. Zelfs mosselen, garnalen en coquilles. Hmm
Het kan behoorlijk stinken idd, maar dan denk ik aan de lucht van zo'n visafslagquote:Op donderdag 21 november 2013 21:23 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Ik lust makreel, paling en lekkerbekjes. That's it.
Vind de lucht van vis zo vies.
Je eet tenminste weer goed, en dat is alleen maar mooiquote:Op donderdag 21 november 2013 21:27 schreef Divje het volgende:
[..]
Het kan behoorlijk stinken idd, maar dan denk ik aan de lucht van zo'n visafslag
Op de markt ruik je het ook altijd van ver..
Vis in pasta is goed te doen hooren nog erg gezond ook. Maar dat weet jij denk ik beter dan ik, leef niet zo gezond meer
Ja, dat bedoel ik. De lucht van een viskraam. En dan zegt men: verse vis ruik je niet. Nou echt welquote:Op donderdag 21 november 2013 21:27 schreef Divje het volgende:
[..]
Het kan behoorlijk stinken idd, maar dan denk ik aan de lucht van zo'n visafslag
Op de markt ruik je het ook altijd van ver..
Vis in pasta is goed te doen hooren nog erg gezond ook. Maar dat weet jij denk ik beter dan ik, leef niet zo gezond meer
Dat ging dus weer iets slechter, en nu weer iets beterquote:Op donderdag 21 november 2013 21:30 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Je eet tenminste weer goed, en dat is alleen maar mooi
Hoe vind je gerookte paling (quote:Op donderdag 21 november 2013 21:31 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Ja, dat bedoel ik. De lucht van een viskraam. En dan zegt men: verse vis ruik je niet. Nou echt wel
Gerookte paling vind ik lekker ruiken.quote:Op donderdag 21 november 2013 21:34 schreef Divje het volgende:
[..]
Dat ging dus weer iets slechter, en nu weer iets beter
Wel afgevallen though
Oh dat is jammer zeg.
[..]
Hoe vind je gerookte paling () ruiken dan?
Ben paar maandjes terug wezen makreelvissen op de Noordzee, vind de lucht van viskraampjes nu wel meevallen
Gelukkig smaakt het ook nog lekker..quote:Op donderdag 21 november 2013 21:43 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Gerookte paling vind ik lekker ruiken.
quote:Op donderdag 21 november 2013 21:48 schreef Divje het volgende:
[..]
Gelukkig smaakt het ook nog lekker..
[ afbeelding ]
Voortaan geen verveling meer op het toilet in huize Div![]()
(wel veel gevloek 's nachts als ik (slaap)dronken moet pissen)
Oeh, interessante site. Heb hem in mijn favo's gezet. Bedanktquote:Op donderdag 21 november 2013 22:09 schreef Untermenschlich het volgende:
Een site waar ik graag kom is Vigilancitizen. De auteur expert op het gebied van occultisme en geheime genootschappen schrijft veel artikelen die het lezen wel waard zijn. Voornamelijk omdat hij zich niet snel verliest in dogmatisch complot denken en ruimte overlaat voor overpeinzingen.
Mocht je nog een interessant stuk willen over de Illuminatie en de vraag of het mogelijk is dat ze vandaag nog bestaan: http://vigilantcitizen.co(...)r-of-the-illuminati/
De Illuminati bestaat toch nog steeds?quote:Op donderdag 21 november 2013 22:11 schreef Untermenschlich het volgende:
De illuminatie waren een bende toffe peren. Ik mag ze wel.
Kende je dat nog niet dan? En je zit zo lang bij BNWquote:Op donderdag 21 november 2013 22:12 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Oeh, interessante site. Heb hem in mijn favo's gezet. Bedankt
Tja.. dat is natuurlijk de vraag.quote:Op donderdag 21 november 2013 22:12 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
De Illuminati bestaat toch nog steeds?
Misschien heb ik hem al eens langs zien komen maar me er nog nooit in verdiept. Ga ik nu wel doen.quote:Op donderdag 21 november 2013 22:13 schreef Untermenschlich het volgende:
[..]
Kende je dat nog niet dan? En je zit zo lang bij BNW
Ja moet je doen. Ik vind zijn werk altijd interessant, ongeacht of ik er het er mee eens ben of niet. Uiteindelijk gelooft hij wel bepaalde dingen die ik betwijfel. Desondanks presenteert hij het zo dat boeiend blijft.quote:Op donderdag 21 november 2013 22:15 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Misschien heb ik hem al eens langs zien komen maar me er nog nooit in verdiept. Ga ik nu wel doen.
Nou hij staat in mij favo's dus als ik tijd heb ga ik me verdiepen.quote:Op donderdag 21 november 2013 22:18 schreef Untermenschlich het volgende:
[..]
Ja moet je doen. Ik vind zijn werk altijd interessant, ongeacht of ik er het er mee eens ben of niet. Uiteindelijk gelooft hij wel bepaalde dingen die ik betwijfel. Desondanks presenteert hij het zo dat boeiend blijft.
Samenvatting .. denk dat je beter ff de eerste link door kan lezen, is erg boeiendquote:Op donderdag 21 november 2013 22:40 schreef essnhills het volgende:
Heej lavje, heb je al een samenvatting weten te ontdekken van het ronde huis?
We hadden het er laatst over, dat het een vrij lastig onderwerp is om binnen te vallenquote:Op donderdag 21 november 2013 22:57 schreef theguyver het volgende:
[..]
Samenvatting .. denk dat je beter ff de eerste link door kan lezen, is erg boeiendmaar is enigiste topic waar ik me nauwelijks mee bemoei
ja klopt, dit is denk ik de beste samenvattingquote:Op donderdag 21 november 2013 22:58 schreef essnhills het volgende:
[..]
We hadden het er laatst over, dat het een vrij lastig onderwerp is om binnen te vallen
Ja, Gerhardius heeft een samenvatting gemaakt. En hij gaat hem morgen updaten!quote:Op donderdag 21 november 2013 22:40 schreef essnhills het volgende:
Heej lavje, heb je al een samenvatting weten te ontdekken van het ronde huis?
Oké mooiquote:Op donderdag 21 november 2013 22:59 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Ja, Gerhardius heeft een samenvatting gemaakt. En hij gaat hem morgen updaten!
Ik was op zich wel geschikt, maar ze zochten iemand met callcenter ervaringquote:
Ja, dat begrijp ik ook niet. Waardeloos zegquote:Op donderdag 21 november 2013 23:01 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ik was op zich wel geschikt, maar ze zochten iemand met callcenter ervaring![]()
Waarom nodig je me dan uit doos
Ik zag het op GRTD. Daar postte ik vanmiddag een paar keer.quote:Op donderdag 21 november 2013 23:03 schreef essnhills het volgende:
Hoe wist je trouwens dat ik een gesprek had?had je teruggelezen?
oke cool ben ik ook wel benieuwd naarquote:Op donderdag 21 november 2013 22:59 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Ja, Gerhardius heeft een samenvatting gemaakt. En hij gaat hem morgen updaten!
Ja echt hè?quote:Op donderdag 21 november 2013 23:03 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Ja, dat begrijp ik ook niet. Waardeloos zeg
Ah vandaarquote:Op donderdag 21 november 2013 23:04 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Ik zag het op GRTD. Daar postte ik vanmiddag een paar keer.
droogquote:Op vrijdag 22 november 2013 09:03 schreef theguyver het volgende:
HET IS VRIJDAAAAAAAAAAAAAAAAG!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
[ afbeelding ]
Ah, vandaar dat-ie nu blauw is.quote:Op vrijdag 22 november 2013 12:06 schreef Lavenderr het volgende:
Vrijdagmiddag![]()
Voor Tjacka NewKidsOnTheBlock
Toch een beetje feest he? Iemand van ons is mod geworden
Dan blijf ik gewoon zwart. Heb ik tijd genoeg.quote:Op vrijdag 22 november 2013 13:23 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Nee, die zien we hier voorlopig niet meerVeel te druk gekregen. In general
.
Nou, ik vind je dat zwart ik bedoel de kleur die niet meer genoemd mag worden helemaal niet staan.quote:Op vrijdag 22 november 2013 13:24 schreef Ferdo het volgende:
[..]
Dan blijf ik gewoon zwart. Heb ik tijd genoeg.
Jij vindt z<CENSUUR>t niet staan? Wat fout!quote:Op vrijdag 22 november 2013 13:27 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Nou, ik vind je dat zwart ik bedoel de kleur die niet meer genoemd mag worden helemaal niet staan.
Wel heel fijn dat je tijd genoeg hebt voor hier
Heeft Tjacka nou je taken overgenomen Fredo?quote:Op vrijdag 22 november 2013 13:24 schreef Ferdo het volgende:
[..]
Dan blijf ik gewoon zwart. Heb ik tijd genoeg.
Tjacka zit op GC.quote:Op vrijdag 22 november 2013 13:40 schreef theguyver het volgende:
[..]
Heeft Tjacka nou je taken overgenomen Fredo?
Dus kan ik je nu uitmaken voor alles en nog wat zonder dat ik dus een ban krijg?
Holysweetshakingterabytepatatoes die zien we niet weerquote:Op vrijdag 22 november 2013 13:41 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Tjacka zit op GC.
Slotjes te zetten.
Zijn ontgroening is in volle gang
Hij heeft me beloofd van welquote:Op vrijdag 22 november 2013 13:48 schreef theguyver het volgende:
[..]
Holysweetshakingterabytepatatoes die zien we niet weer
Ik ben nooit GC-mod geweest.quote:Op vrijdag 22 november 2013 13:40 schreef theguyver het volgende:
[..]
Heeft Tjacka nou je taken overgenomen Fredo?
Dus kan ik je nu uitmaken voor alles en nog wat zonder dat ik dus een ban krijg?
Welke dan? FP NWS?quote:Op vrijdag 22 november 2013 13:56 schreef Ferdo het volgende:
[..]
Ik ben nooit GC-mod geweest.
En ja, dat uitmaken kan, maar of je er wel of niet een ban voor krijgt weet ik niet. Zou je kunnen proberen natuurlijk, daar niet van...
Okee, Lavenderr, aanpakken! Hij maakt me uit voor van alles en nog wat!quote:Op vrijdag 22 november 2013 14:15 schreef theguyver het volgende:
[..]
Welke dan? FP NWS?
Heb al gedaan...
nog een keer dan maar, VOOR ALLES EN NOG WAT!!!!!!!!
quote:Op vrijdag 22 november 2013 14:18 schreef Ferdo het volgende:
[..]
Okee, Lavenderr, aanpakken! Hij maakt me uit voor van alles en nog wat!
Ik zal het notetitieblok ter hand nemenquote:Op vrijdag 22 november 2013 14:18 schreef Ferdo het volgende:
[..]
Okee, Lavenderr, aanpakken! Hij maakt me uit voor van alles en nog wat!
Ik had het enorm druk.quote:Op vrijdag 22 november 2013 15:14 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Hey collega![]()
Je het het druk he?
Ik weet het. Zoiets gaat niet in je kouwe kleren zittenquote:Op vrijdag 22 november 2013 15:15 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Ik had het enorm druk.
Ik ben mentaal gesloopt.
Ik moet zo toch werken, dus dan kunnen mijn collega's het opknappen.quote:Op vrijdag 22 november 2013 15:18 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Ik weet het. Zoiets gaat niet in je kouwe kleren zitten![]()
Maar ik denk dat je het ergste wel achter de rug hebt nu Tjack.
Vergeleken met een ontgroening is je werk een eitjequote:Op vrijdag 22 november 2013 15:19 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Ik moet zo toch werken, dus dan kunnen mijn collega's het opknappen.
dikke jas aan en flease deken doet wonderen voor op de bank bij de blokker hebben ze ook 1 met mouwenquote:Op vrijdag 22 november 2013 15:26 schreef sararaats het volgende:
ik heb het al heel de dag koud maar het is dan ook 4°C (gevoelstemperatuur ligt lager)
ik ga zo naar huis (ben nu bij m'n ouders en kruip ik eventjes onder de flanel tot ik ga etenquote:Op vrijdag 22 november 2013 15:28 schreef theguyver het volgende:
[..]
dikke jas aan en flease deken doet wonderen voor op de bank bij de blokker hebben ze ook 1 met mouwen
Kan natuurlijk ookquote:Op vrijdag 22 november 2013 15:29 schreef sararaats het volgende:
[..]
ik ga zo naar huis (ben nu bij m'n ouders en kruip ik eventjes onder de flanel tot ik ga eten)
Inderdaad.quote:Op vrijdag 22 november 2013 17:21 schreef Insomnia_ het volgende:
Het leven zal nooit meer hetzelfde zijn met Tjacka op de troon
Niet té he?quote:Op vrijdag 22 november 2013 17:35 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Inderdaad.
Ik ben nu een serieuze user aan het worden.
Het was ook een grapje.quote:Op vrijdag 22 november 2013 17:52 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Niet té he?
Gewoon lekker Tjacka blijven.
Ik hou serieus doen niet langer dan 2/3 uur vol denk ik.quote:
Zeker weten.quote:Op vrijdag 22 november 2013 17:54 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Ik hou serieus doen niet langer dan 2/3 uur vol denk ik.
Ik hoop dat dat genoeg is voor een mod.
ondertussen ben ik weer bij m'n ouders. de poes ligt nog binnenquote:Op vrijdag 22 november 2013 15:31 schreef theguyver het volgende:
[..]
Kan natuurlijk ook
Iedereen een top weekend toegwenst ik ga naar huis![]()
![]()
![]()
voor mij niet ik ga lekker naar de film, Carrie.quote:Op vrijdag 22 november 2013 19:24 schreef Scrummie het volgende:
Vrijdag. Goedenavond mensen, ik ga zo topshowtje VI kijken, en heeeeel sporadisch actief zijn op Fok!. Dat jullie dat even weten he,vriendjes en vriendinnetjes.
Hey Scrummie! Hoe is het nu? Kun je weer slikken?quote:Op vrijdag 22 november 2013 19:24 schreef Scrummie het volgende:
Vrijdag. Goedenavond mensen, ik ga zo topshowtje VI kijken, en heeeeel sporadisch actief zijn op Fok!. Dat jullie dat even weten he,vriendjes en vriendinnetjes.
Carriequote:Op vrijdag 22 november 2013 19:32 schreef theguyver het volgende:
[..]
voor mij niet ik ga lekker naar de film, Carrie.
Stephan King ..
Iemand de film al gezien?
Hoezo niet?quote:
Ik heb die eerste versie gezien en daar heb ik nu nog spijt van. Weken met licht aan geslapenquote:Op vrijdag 22 november 2013 19:45 schreef theguyver het volgende:
[..]
Hoezo niet?
bang in donker? je mag mijn klopgeest wel ff lenen die is heel lief ... vorige week poltergeist gekeken, maar vond ie eng en bleef die in zijn kast :/
Ow en scrummie weer beter te pas?
Sorry Ess, maar het kon echt niet anders.quote:Op vrijdag 22 november 2013 19:59 schreef essnhills het volgende:
Lavvje!! Had ik zo m'n best gedaan op een vertaling heb je hem alweer dichtgegooid!
Nou vooruit, omdat jij het bentquote:Op vrijdag 22 november 2013 20:07 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Sorry Ess, maar het kon echt niet anders.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Ik dit niet meer, Ik dit nooit meer
Ik niet meer kan, Niet meer ik
Dit niet meer, Ik niet meer" - Strani
Slikken gaat, wel pijnlijk.. misschien was ie dan toch te gro.. eh.. nee. Jij? Hoe gaat het slikken bij jou? ;-).quote:Op vrijdag 22 november 2013 19:42 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Hey Scrummie! Hoe is het nu? Kun je weer slikken?
Oh dat klinkt fout
Ik nog niet! Lijkt me erg vet. Ik wil the Conjuring nog steeds kijken maar nog geen tijd voor gehad. Iemand die gezien?quote:Op vrijdag 22 november 2013 19:32 schreef theguyver het volgende:
[..]
voor mij niet ik ga lekker naar de film, Carrie.
Stephan King ..
Iemand de film al gezien?
Gelukkig gaat het ietsje beter met je, maar idd, als het maandag nog niet over is even naar de dokter hoor.quote:Op vrijdag 22 november 2013 20:18 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Slikken gaat, wel pijnlijk.. misschien was ie dan toch te gro.. eh.. nee. Jij? Hoe gaat het slikken bij jou? ;-).
Hahaha.. nee, wel pijnlijk dus, heb wel het idee dat het minder word. Als ik na het weekend nog last heb ga ik dinsdag weer naar huisarts. Ben het aan het uitstellen geweest vandaag ivm. werk. Deadline verschoven naar maandag. Dus dit weekend weer bikkelen, maandag nog jarig ook..
Maaaaaaaaar vanavond, heb ikkk... TOPSHOW!
Oeh nicequote:Op vrijdag 22 november 2013 20:20 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Gelukkig gaat het ietsje beter met je, maar idd, als het maandag nog niet over is even naar de dokter hoor.
Weet je wie de gast is vanavond bij de Topshow?![]()
Maandag jarig! Dat betekent gebak hier
Je zal wel moetenquote:Op vrijdag 22 november 2013 20:52 schreef Tjacka het volgende:
Ik heb morgen een verjaardag, maar ik ga FOK!en denk ik.
Je hebt nu geen leven meer buiten fok Tjackiequote:
nterssn pstquote:
dat kan ik niet meer lezen.quote:
VI gaat helaas ook weer op Nic0snelheidquote:Op vrijdag 22 november 2013 21:13 schreef Lavenderr het volgende:
Maar inmiddels gaat het weer op normale snelheid
Ik vind het echt een topshow vanavond. Zelfs met Nico erbij.quote:Op vrijdag 22 november 2013 21:19 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
VI gaat helaas ook weer op Nic0snelheid
voor de reclame wel, nu is het gewoon gemiddeldquote:Op vrijdag 22 november 2013 21:29 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Ik vind het echt een topshow vanavond. Zelfs met Nico erbij.
Poep en pies-praatje nuquote:Op vrijdag 22 november 2013 21:30 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
voor de reclame wel, nu is het gewoon gemiddeld
kan je wel tegen toch?quote:
geen ideequote:Op vrijdag 22 november 2013 21:08 schreef Mexicanobakker het volgende:
ess wanneer word jij eigenlijk blauw?
zijn ze bezig met een potje keelhockey?quote:Op vrijdag 22 november 2013 21:40 schreef essnhills het volgende:
Ik ben nu iig behoorlijk blauw aan het schudden in de trein en word een beetje onpasselijk van.de slurpgeluiden van het stelletje hier voor me
Jaquote:Op vrijdag 22 november 2013 21:41 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
zijn ze bezig met een potje keelhockey?
leuke sport hoor, keelhockeyquote:
Ze maakten echt slurpgeluidenquote:Op vrijdag 22 november 2013 21:45 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
leuke sport hoor, keelhockey
ik ben alleen niet graag toeschouwer
dat welquote:Op vrijdag 22 november 2013 21:47 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Jawel hoor, maar ik denk toch dat dat iets typisch voor mannen is.
filthyquote:Op vrijdag 22 november 2013 21:47 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ze maakten echt slurpgeluidengatverdamme
Gelukkig zijn ze uitgestapt
Bah bah.quote:Op vrijdag 22 november 2013 21:47 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ze maakten echt slurpgeluidengatverdamme
Gelukkig zijn ze uitgestapt
nu bleef het gelukkig bij keelhockey, maar in de nachttrein.heb ik ook wel eens anders gehoordquote:Op vrijdag 22 november 2013 21:55 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Bah bah.
Wees blij dat ze weg zijn. Zo genant als mensen dat doen terwijl je erbij zit.
doppen in de trein?quote:Op vrijdag 22 november 2013 22:03 schreef essnhills het volgende:
[..]
nu bleef het gelukkig bij keelhockey, maar in de nachttrein.heb ik ook wel eens anders gehoord![]()
Doppenquote:Op vrijdag 22 november 2013 22:13 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
doppen in de trein?of handwerk?
Doppenquote:
Ja, alleen morgen ochtend nog en dan mega lang weekend.quote:Op vrijdag 22 november 2013 23:35 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Zo, het werk zit er op? Nu lekker relaxen
Het werk als mod stopt nooit, dat neem je mee naar huis.quote:Op vrijdag 22 november 2013 23:35 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Zo, het werk zit er op? Nu lekker relaxen
Ik vind het jammer dat je mij zo dis.quote:Op vrijdag 22 november 2013 23:36 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Het werk als mod stopt nooit, dat neem je mee naar huis.
Fijn zeg. Hoelaat moet je morgen beginnen?quote:Op vrijdag 22 november 2013 23:35 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Ja, alleen morgen ochtend nog en dan mega lang weekend.
7 uur. En dan tot en met woensdag vrij.quote:Op vrijdag 22 november 2013 23:43 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Fijn zeg. Hoelaat moet je morgen beginnen?
huhquote:Op vrijdag 22 november 2013 23:40 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Ik vind het jammer dat je mij zo dis.
Top zeg! Dus een soort vakantie. Heerlijkquote:Op vrijdag 22 november 2013 23:45 schreef Tjacka het volgende:
[..]
7 uur. En dan tot en met woensdag vrij.
Want ze gaan maandag automatiseren.
Ja, kan ik mod worden ja toch.quote:Op vrijdag 22 november 2013 23:47 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Top zeg! Dus een soort vakantie. Heerlijk
Jij was druk vandaag dus heb ik je de ruimte gegeven.quote:Op vrijdag 22 november 2013 23:53 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Ja, kan ik mod worden ja toch.
Ik vind het wel jammer dat ik sinds ik mod ben wij minder DM'en.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |