abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_133460011
Schijnbaar per ongeluk kwam er iemand in deze kamer terecht in het prestigieuze hotel Zaza in Houston, Texas. De kamer is maar 1/3 vergeleken met de andere kamers en heeft een betonnen vloer. Er zit ook een spiegel in de muur. Ik vind het maar een spooky kamer.
Wat denken jullie?

Ik weet niet hoe foto's moet plaatsen maar hier een link >>

http://olympiczion.nl/ind(...)n-houston/#more-7538
Always keep an open mind and a compassionate heart
  woensdag 20 november 2013 @ 20:16:01 #2
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_133460224

zo :)
en idd ik zou er ook niet willen overnachten brrrr
Er staat nog een vraag voor u open!!
pi_133460280
Bedankt voor het plaatsen van de fotos :-)
pi_133460414
Spannend verhaal :o
Enge dingen aan de muur. Als die er niet waren was het best een mooie kamer.
pi_133460743
Dat ziet er niet echt uitnodigend uit. :')
★★★
pi_133460985
Het lijkt meer een prive kamer van iemand met een nogal een aparte smaak. Ook die betonnen vloer vind ik niet echt uitnodigend nee.
pi_133460992
Wie is die vent die boven de TV hangt?
Gist is liefde, gist is leven. Vooral in een vagijn.
pi_133461031
De rest van dat artwork valt ook in de categorie 'Hmmm':

- En zoals pijn ook een vorm van voelen is, laat kou me weten dat ik wist wat warmte was.
- Ik ben de reden voor wie voor zijn lijden reden zoekt!
- Those people who tell you not to take chances, they are all missing on what life is about.
pi_133462256
quote:
10s.gif Op woensdag 20 november 2013 20:31 schreef Rezania het volgende:
Wie is die vent die boven de TV hangt?
De foto van de man op de muur is waarschijnlijk Jay Comeaux voormalig president van de Stanford Financial Group in Houston.
pi_133467711
quote:
Hand om haar nek... Dat lijkt op iets anders.. :D :')
★★★
pi_133467839
quote:
10s.gif Op woensdag 20 november 2013 22:37 schreef ajacied4lf het volgende:

[..]

Hand om haar nek... Dat lijkt op iets anders.. :D :')
Wat een naar schilderij is dat . Enge vrouwen :o
pi_133467949
Maar wat als je nou toch persé daar een nacht door wil brengen?
- En zoals pijn ook een vorm van voelen is, laat kou me weten dat ik wist wat warmte was.
- Ik ben de reden voor wie voor zijn lijden reden zoekt!
- Those people who tell you not to take chances, they are all missing on what life is about.
pi_133468306
quote:
In Houston, Texas, bevindt zich een populair en vrij chique hotel, ZaZa genaamd.

Het staat bekend om haar luxueuze suites, maar er is één kamer daar die er totaal niet thuis lijkt te horen.

Officiëel komt de kamer ook niet voor, is bovendien niet te vinden op de website en je zou hem kunnen omschrijven als heel eng. Hier volgt het verhaal van iemand die er onlangs overnachtte:

"Ik verblijf regelmatig in dit hotel als ik op zakenreis ben. Dit keer waren ze volledig volgeboekt. We hadden geluk want we kregen toch nog een kamer. Die van mij was een normale ZaZa kamer, maar mijn collega had minder geluk. Hij belandde er in één die een kruising vormde tussen een kerker en een bezemkast.

Het bed was door middel van kettingen aan de muur vastgeklonken. Het had een kale betonnen vloer en aan de muur hingen afbeeldingen van doodskoppen en een schilderij van een enge oude man. De ruimte was ongeveer eenderde van de grootte van een normale kamer en het meubilair blokkeerde gedeeltelijk het uitzicht op de TV.

We gingen terug naar de ontvangstbalie en toen de receptioniste een en ander nakeek zei ze, “Die kamer had helemaal niet verhuurd mogen worden”. Vervolgens werd mijn collega alsnog ondergebracht in een normale kamer.

Hier volgen een aantal foto’s van 322 en iedere afbeelding roept eigenlijk de nodige vragen op in de trant van, “Wat gebeurt hier eigenlijk in deze ruimte”.

room 1
Niet alleen is deze kamer ongeveer eenderde van die van een normale grootte, maar ook is het de enige met bakstenen wanden en een kale betonnen vloer. In de muur is een spiegel ingemetseld wat de indruk wekt dat het een doorkijkspiegel is.

room 2
Aan de muur hangt een vriendelijk grijnzende doodskop om je een beetje op te vrolijken. Eén die je doet denken aan het logo van The Skull and Bones Society die bovendien, net als het kamernummer, 322 als heilig getal heeft.

room 3
Een klok in de vorm van zo'n zelfde doodskop en een paar enge schilderijen aan de muur, zoals deze hieronder. Slachtoffers van occulte rituelen zijn vaak zo mishandeld dat ze meerdere persoonlijkheden ontwikkelen en het schilderij lijkt daaraan te refereren.

room 4
Kortom, een kamer om je nachtmerries te bezorgen. Toen dit verhaal naarbuiten kwam, haastte de Public Relations afdeling van het hotel zich te komen met een verklaring. Dit was een zogenaamde themakamer, genaamd “Hard Times” (zware tijden) en was bedoeld voor mensen die een gevangeniservaring wilden meemaken.

Je komt deze kamer alleen nergens tegen, in welke publicatie van het hotel dan ook. Ook doet het er niet echt denken aan een gevangenis. Het gevoel wat het wél geeft is dat van een beklemmende ruimte waar men via een doorkijkspiegel getuige kan zijn van satanische occulte rituelen.

Het verband met The Skull and Bones Society lijkt meer dan duidelijk. In de onderstaande video vertelt Charlotte Iserbyt het ware verhaal van deze illustere club die al meer dan 180 jaar een grote politieke invloed uitoefent.

Charlotte is auteur en klokkenluider. De kennis die zij heeft over dit genootschap komt uit eerste hand want zowel haar vader als grootvader waren lid.
★★★
pi_133470817
Vreemd Hotel dit.
Ура для россии
pi_133482490
Betonnen vloer. Makkelijk om alles weg te spoelen.
Brrr....enge ideeën krijg je van deze kamer.
  donderdag 21 november 2013 @ 14:11:52 #16
380557 RipMcPants
STEEDS! MAAR! WEER!
pi_133482682
Ik heb hier al eens eerder wat over gelezen. Wel bizar eigenlijk, het roept alleen maar vragen op. Helemaal omdat er zo geheimzinnig over wordt gedaan, en het feit dat de kamer blijkbaar helemaal niet eens mag worden verhuurd. Ziet er wel behoorlijke freaky uit. Ik zou er niet met een gerust hart kunnen overnachten :')
  donderdag 21 november 2013 @ 14:39:32 #17
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_133483566
quote:
11s.gif Op donderdag 21 november 2013 14:05 schreef Lavenderr het volgende:
Betonnen vloer. Makkelijk om alles weg te spoelen.
Brrr....enge ideeën krijg je van deze kamer.
:D vertel :P
heb inspiratie nodig voor mijn boek :P
Er staat nog een vraag voor u open!!
pi_133485929
Ik vind er eigenlijk weinig engs aan (ik heb ook een "enge" tekening in mijn kamer hangen) maar misschien ben ik dan ook gewoon extreem dapper 8-)
Conscience do cost.
pi_133486062
De mensen die dit eng vinden hebben nog nooit in een 2e of 3e wereld land in een 'hotel' geslapen.
FOK! verstandig, lees een P.I.
pi_133486952
quote:
0s.gif Op donderdag 21 november 2013 15:59 schreef ems. het volgende:
Ik vind er eigenlijk weinig engs aan (ik heb ook een "enge" tekening in mijn kamer hangen) maar misschien ben ik dan ook gewoon extreem dapper 8-)
Het is vooral apart, raar, geheimzinnig. Dat maakt dingen ook wel eng.
★★★
  donderdag 21 november 2013 @ 19:18:52 #21
371833 BlauweTijger
Doet tegen iedereen stoer
pi_133491743
Doet me denken aan de film Room 1408
En altijd het laatste woord.
pi_133492267
quote:
10s.gif Op donderdag 21 november 2013 16:03 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
De mensen die dit eng vinden hebben nog nooit in een 2e of 3e wereld land in een 'hotel' geslapen.
Die behoefte heb ik ook absoluut niet.
Ik vind de kamer op zich hartstikke mooi, mankeert niks aan. Maar de dingen aan de muur maken het zo creepy. Haal die weg en je hebt een gemiddelde 4-sterren hotelkamer.
pi_133524041
voor de "Jailtime" ervaring....?

http://www.chron.com/life(...)n-closet-4288247.php

verder googelen levert toch een genuanceerder verhaal op :) ik dacht al!

http://vigilantcitizen.co(...)m-322-at-hotel-zaza/

[ Bericht 23% gewijzigd door new_moon op 22-11-2013 19:40:33 ]
look closer. close your eyes. really, it's not about distance
pi_133524376
Restaurant Monarch @ Hotel Zaza
look closer. close your eyes. really, it's not about distance
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')