De foto van de man op de muur is waarschijnlijk Jay Comeaux voormalig president van de Stanford Financial Group in Houston.quote:Op woensdag 20 november 2013 20:31 schreef Rezania het volgende:
Wie is die vent die boven de TV hangt?
Wat een naar schilderij is dat . Enge vrouwenquote:Op woensdag 20 november 2013 22:37 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Hand om haar nek... Dat lijkt op iets anders..![]()
quote:In Houston, Texas, bevindt zich een populair en vrij chique hotel, ZaZa genaamd.
Het staat bekend om haar luxueuze suites, maar er is één kamer daar die er totaal niet thuis lijkt te horen.
Officiëel komt de kamer ook niet voor, is bovendien niet te vinden op de website en je zou hem kunnen omschrijven als heel eng. Hier volgt het verhaal van iemand die er onlangs overnachtte:
"Ik verblijf regelmatig in dit hotel als ik op zakenreis ben. Dit keer waren ze volledig volgeboekt. We hadden geluk want we kregen toch nog een kamer. Die van mij was een normale ZaZa kamer, maar mijn collega had minder geluk. Hij belandde er in één die een kruising vormde tussen een kerker en een bezemkast.
Het bed was door middel van kettingen aan de muur vastgeklonken. Het had een kale betonnen vloer en aan de muur hingen afbeeldingen van doodskoppen en een schilderij van een enge oude man. De ruimte was ongeveer eenderde van de grootte van een normale kamer en het meubilair blokkeerde gedeeltelijk het uitzicht op de TV.
We gingen terug naar de ontvangstbalie en toen de receptioniste een en ander nakeek zei ze, “Die kamer had helemaal niet verhuurd mogen worden”. Vervolgens werd mijn collega alsnog ondergebracht in een normale kamer.
Hier volgen een aantal foto’s van 322 en iedere afbeelding roept eigenlijk de nodige vragen op in de trant van, “Wat gebeurt hier eigenlijk in deze ruimte”.
room 1
Niet alleen is deze kamer ongeveer eenderde van die van een normale grootte, maar ook is het de enige met bakstenen wanden en een kale betonnen vloer. In de muur is een spiegel ingemetseld wat de indruk wekt dat het een doorkijkspiegel is.
room 2
Aan de muur hangt een vriendelijk grijnzende doodskop om je een beetje op te vrolijken. Eén die je doet denken aan het logo van The Skull and Bones Society die bovendien, net als het kamernummer, 322 als heilig getal heeft.
room 3
Een klok in de vorm van zo'n zelfde doodskop en een paar enge schilderijen aan de muur, zoals deze hieronder. Slachtoffers van occulte rituelen zijn vaak zo mishandeld dat ze meerdere persoonlijkheden ontwikkelen en het schilderij lijkt daaraan te refereren.
room 4
Kortom, een kamer om je nachtmerries te bezorgen. Toen dit verhaal naarbuiten kwam, haastte de Public Relations afdeling van het hotel zich te komen met een verklaring. Dit was een zogenaamde themakamer, genaamd “Hard Times” (zware tijden) en was bedoeld voor mensen die een gevangeniservaring wilden meemaken.
Je komt deze kamer alleen nergens tegen, in welke publicatie van het hotel dan ook. Ook doet het er niet echt denken aan een gevangenis. Het gevoel wat het wél geeft is dat van een beklemmende ruimte waar men via een doorkijkspiegel getuige kan zijn van satanische occulte rituelen.
Het verband met The Skull and Bones Society lijkt meer dan duidelijk. In de onderstaande video vertelt Charlotte Iserbyt het ware verhaal van deze illustere club die al meer dan 180 jaar een grote politieke invloed uitoefent.
Charlotte is auteur en klokkenluider. De kennis die zij heeft over dit genootschap komt uit eerste hand want zowel haar vader als grootvader waren lid.
quote:Op donderdag 21 november 2013 14:05 schreef Lavenderr het volgende:
Betonnen vloer. Makkelijk om alles weg te spoelen.
Brrr....enge ideeën krijg je van deze kamer.
Het is vooral apart, raar, geheimzinnig. Dat maakt dingen ook wel eng.quote:Op donderdag 21 november 2013 15:59 schreef ems. het volgende:
Ik vind er eigenlijk weinig engs aan (ik heb ook een "enge" tekening in mijn kamer hangen) maar misschien ben ik dan ook gewoon extreem dapper
Die behoefte heb ik ook absoluut niet.quote:Op donderdag 21 november 2013 16:03 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
De mensen die dit eng vinden hebben nog nooit in een 2e of 3e wereld land in een 'hotel' geslapen.
Doet mij denken aan...quote:
skull and bones is toch respectievelijk een geheim clubje van een (ik weet niet welke) bekende universiteit in de VS?quote:Op vrijdag 22 november 2013 21:53 schreef Spinosaurus het volgende:
Wat is Skulls and Bones? Rare kamer, maar eng? Ik vraag me eigenlijk meer af WAAROM dat hotel die kamer heeft?
Net ff Wikipedia bekeken. 322 is dus het getal en ze gebruiken schedels als teken. George Bush is lid van Skulls and Bones, waarom is dat amper in de media gekomen? De voormalige president van de VS die 2 keer is gekozen.. Of heb ik dat gewoon niet meegekregen...quote:Op vrijdag 22 november 2013 22:10 schreef new_moon het volgende:
[..]
skull and bones is toch respectievelijk een geheim clubje van een (ik weet niet welke) bekende universiteit in de VS?
en idd, niet eng maar raarrrr
Die dingen aan de muur vind ik vooral heel puberaal. Oude vreemde zwartwit foto's hebben denk ik een beter effect dan lelijke schilderijen.quote:Op donderdag 21 november 2013 19:34 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Die behoefte heb ik ook absoluut niet.
Ik vind de kamer op zich hartstikke mooi, mankeert niks aan. Maar de dingen aan de muur maken het zo creepy. Haal die weg en je hebt een gemiddelde 4-sterren hotelkamer.
Dat weet ik niet. De afbeeldingen zijn best creepy.quote:Op vrijdag 22 november 2013 23:17 schreef Morrigan het volgende:
[..]
Die dingen aan de muur vind ik vooral heel puberaal. Oude vreemde zwartwit foto's hebben denk ik een beter effect dan lelijke schilderijen.
Vooral die tweede die ik eerder postte. Die andere is eigenlijk nog best grappig.quote:Op vrijdag 22 november 2013 23:27 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Dat weet ik niet. De afbeeldingen zijn best creepy.
George W. Bush (1968), grandson of Prescott Bush; son of George H. W. Bush; 46th Governor of Texas; 43rd President of the United States. His nickname was "Temporary" since he failed to choose a name.quote:Op vrijdag 22 november 2013 22:12 schreef Spinosaurus het volgende:
George Bush is lid van Skulls and Bones, waarom is dat amper in de media gekomen? De voormalige president van de VS die 2 keer is gekozen.. Of heb ik dat gewoon niet meegekregen...
Ik slaap wel op de gang.quote:Op zondag 24 november 2013 18:21 schreef sararaats het volgende:
ik zou er ook niet willen slapen maar als het niet anders kan, dan moet het maar.
Tijdens de verkiezing van Bush was zowel hij als zijn tegenstander lid van Skull and Bones. Tot zover democratie of vrij keuze. Erg veel invloedrijke mensen zijn lid van Skull and Bones maar je hoort er bijna nooit wat over.quote:Op vrijdag 22 november 2013 22:12 schreef Spinosaurus het volgende:
[..]
Net ff Wikipedia bekeken. 322 is dus het getal en ze gebruiken schedels als teken. George Bush is lid van Skulls and Bones, waarom is dat amper in de media gekomen? De voormalige president van de VS die 2 keer is gekozen.. Of heb ik dat gewoon niet meegekregen...
Idd van een universiteit, de Yale-universiteit. Ze hebben een tombe als hoofdgebouw op het terrein van de universiteit.
Wat doen ze in die Tomb? Waarvoor staan ze?quote:Op maandag 25 november 2013 23:17 schreef Being het volgende:
Kort meer info over Skull and Bones wat ik gelezen heb. Een van de meest prestigieuze geheime genootschappen in de Verenigde Staten, waarvan het clubhuis, the Tomb gevestigd is bij de even zo prestigieuze Yale University. Opgericht in 1832 door William Hungtinton Russel en Aphonso Taft, de eerste had zijn rijkdom vergaard door zijn opium familie, die opium verhandelde vanuit China, de tweede was de vader van de latere president Taft.
Per nieuw studiejaar worden van de 1.300 nieuwe Yale studenten er 15 getapt om lid te worden van dit geheime genootschap, wat een grote eer is in vergelijking met andere genootschappen als Scroll and Key en de Greyfriars. Maar bij die eerste eer blijft het ook. Nieuwe leden moeten een eed van absolute geheimhouding afleggen en beloven dat ze hun medebroeders voor de rest voor hun leven zullen dienen, zoals zijzelf gediend worden en geplaatst worden in de hoogste posities van macht in de maatschappij. Daarnaast krijgen zij een grote som geld als gift om hun verdere carrière op te bouwen. Belangrijker nog, het genootschap waarborgt dat hun nazaten ook opgenomen (getapt) worden om lid te worden. Zo blijft de absolute macht dus binnen de families.
Dit is ook niet vreemd als je bedenkt dat Prescott Bush, George Herbert Walker Bush (sr.) en George W. Bush allemaal lid zijn (geweest) van dit genootschap. Markanter detail, de huidige Minister van Buitenlandse Zaken John F. Kerry, die tevens democratisch presidentskandidaat was in 2004, is ook lid van deze club. Vreemd als je erbij stilstaat dat beide presidentiële kandidaten in 2004 allebei dus een Bonesman waren. Bones zou dus sowieso het hoogste ambt bekleed hebben.
De symboliek met de schedels benadrukken de vergankelijkheid van ieder mens. Het motto van Bones is dan ook "Wer war der Thor, wer Weiser, wer Bettler oder Kaiser? Ob arm, ob reich, im Tode gleich."
[ afbeelding ]
Vier schedels met een globe vertegenwoordigen zowel de vergankelijkheid van de stommeling, de wijze, de bedelaar en de keizer. Allen zullen sterven en niet meer te onderscheiden zijn. De kunst is dus om jezelf te onderscheiden in het leven door zoveel mogelijk macht en rijkdom te vergaren voor jezelf en je familie.
De Duitse connectie ligt duidelijk bij de Beierse Illuminati. Het is dan ook niet toevallig dat Adam Weishaupt, de oprichter stierf in 1830 en daarmee de Illuminati, waarna zijn leerlingen het genootschap overbrachten naar de nieuwe vrije wereld in 1832.
The Tomb is eigenlijk slechts de plek van initiatie. De specifieke inhoudelijkheden van de rituelen weet ik niet. Geruchten variëren van een doopsel voor een Paus figuur, Don Quichot en Duivel verkleed persoon, tot het blootleggen van iemands seksuele ervaringen en historie, tot het mastruberen in een doodskist. Ook deze locatie beschikt over verschillende kamers, waarvan een met nummer 322. De Bonesmen komen ook jaarlijks bijeen bij Deer Island, een luxe eilandcomplex alleen toegankelijk voor leden.quote:Op dinsdag 26 november 2013 16:19 schreef Spinosaurus het volgende:
[..]
Wat doen ze in die Tomb? Waarvoor staan ze?
Hoe kan het dat het nog steeds geheim is? Is er niet iemand die denkt, ik sluit me aan bij de Yale universiteit, ik kom bij de Skulls and Bones en ik ga lekker alles publiceren.quote:Op dinsdag 26 november 2013 18:24 schreef Being het volgende:
[..]
The Tomb is eigenlijk slechts de plek van initiatie. De specifieke inhoudelijkheden van de rituelen weet ik niet. Geruchten variëren van een doopsel voor een Paus figuur, Don Quichot en Duivel verkleed persoon, tot het blootleggen van iemands seksuele ervaringen en historie, tot het mastruberen in een doodskist. Ook deze locatie beschikt over verschillende kamers, waarvan een met nummer 322. De Bonesmen komen ook jaarlijks bijeen bij Deer Island, een luxe eilandcomplex alleen toegankelijk voor leden.
Je komt niet zomaar bij Skull and Bones, dat is het punt juist. Zoals ik al zei, van de 1.300 nieuwe studenten per jaar worden er slechts 15 getapped. Bush bijvoorbeeld is getapped omdat zijn vader en grootvader lid zijn (geweest) van de club. Qua studietalenten zou Bush de laatste zijn die je rationeel zou kiezen. Bonesmen mogen nooit iets prijsgeven over de club. Als de club zelfs genoemd wordt door medestudenten in een cabaretvoorstelling bijvoorbeeld, dan moeten ze opstappen. Boven alles blijven het wel mensen, dus het kan best zijn dat ze aan hun naasten tussen neus en lippen door over geheime rituelen vertellen. Rosenbaum heeft zo'n ritueel gefilmd, maar Alexandra Robbins (zelf member van Scroll and Key en oud Yale studente) beweert dat ze op de hoogte waren van Rosenbaum's spionage activiteiten en dat ze bewust de draak met hem gestoken hebben.quote:Op dinsdag 26 november 2013 19:04 schreef Spinosaurus het volgende:
[..]
Hoe kan het dat het nog steeds geheim is? Is er niet iemand die denkt, ik sluit me aan bij de Yale universiteit, ik kom bij de Skulls and Bones en ik ga lekker alles publiceren.
Als het geheim is, gebeuren er dingen die dus impact kunnen hebben, ben ik de enige die nieuwsgierig is?
Heb je daar een bron van?quote:Op dinsdag 26 november 2013 19:55 schreef Being het volgende:
[..]
Prescott Bush, de grootvader van George W. Bush bijvoorbeeld heeft via de Union Banking Corporation de nazi's gefinancierd met 1.000.000 Deutsch Mark via staalmagnaat Thyssen. Volgens mij hebben ze ook nazi-Duitsland's latere tegenpartij gefinancierd, de Soviet Unie.
Zolang het schoon is, zou ik het niet erg vinden.quote:Op zondag 24 november 2013 18:21 schreef sararaats het volgende:
ik zou er ook niet willen slapen maar als het niet anders kan, dan moet het maar.
http://www.theguardian.com/world/2004/sep/25/usa.secondworldwarquote:But the new documents, many of which were only declassified last year, show that even after America had entered the war and when there was already significant information about the Nazis' plans and policies, he worked for and profited from companies closely involved with the very German businesses that financed Hitler's rise to power. It has also been suggested that the money he made from these dealings helped to establish the Bush family fortune and set up its political dynasty.
Die ingemetslede spiegel is anders ook best apart, en het feit dat het bed met kettingen vast zit.quote:Op donderdag 21 november 2013 19:34 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Die behoefte heb ik ook absoluut niet.
Ik vind de kamer op zich hartstikke mooi, mankeert niks aan. Maar de dingen aan de muur maken het zo creepy. Haal die weg en je hebt een gemiddelde 4-sterren hotelkamer.
Misschien iets met sm ?quote:Op zaterdag 30 november 2013 11:54 schreef ToT het volgende:
[..]
Die ingemetslede spiegel is anders ook best apart, en het feit dat het bed met kettingen vast zit.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |