Alles kan, maar of het verstandig is is een tweede.quote:Op donderdag 5 december 2013 14:59 schreef BlackLining het volgende:
[..]
Aansteller. Ik ben nu ook in code rood gebied, met de auto weliswaar, maar hierin kun je prima motorrijden.
Als je zo lang genoeg door beredeneert kun je sowieso beter niet op een motor stappenquote:Op donderdag 5 december 2013 15:17 schreef Sloggi het volgende:
[..]
Alles kan, maar of het verstandig is is een tweede.
In grote delen van Nederland heb je windstoten van meer dan honderd kilometer per uur, en de storm is op veel plaatsen nog niet eens op zijn hoogtepunt. Dan kun je wel de stoere jongen uithangen en op de motor stappen, maar als je niet naar buiten hoeft met dat ding moet je het ook niet doen.quote:Op donderdag 5 december 2013 15:19 schreef KneusTeun het volgende:
[..]
Als je zo lang genoeg door beredeneert kun je sowieso beter niet op een motor stappen
Als je de inschatting maakt en je denkt dat het kan dan zal dat wel zo zijn.quote:Op donderdag 5 december 2013 15:21 schreef Sloggi het volgende:
[..]
In grote delen van Nederland heb je windstoten van meer dan honderd kilometer per uur, en de storm is op veel plaatsen nog niet eens op zijn hoogtepunt. Dan kun je wel de stoere jongen uithangen en op de motor stappen, maar als je niet naar buiten hoeft met dat ding moet je het ook niet doen.
We zijn toch allemaal een beetje gek in ons hoofdquote:Op donderdag 5 december 2013 15:30 schreef KneusTeun het volgende:
Maar dan ben ik dus een mongool als ik dit zou doen?
Ook als je het niet doet hoor.quote:Op donderdag 5 december 2013 15:30 schreef KneusTeun het volgende:
[..]
Maar dan ben ik dus een mongool als ik dit zou doen?
Ik ben een uurtje geleden thuisgekomen. Maar goed ook, het gaat enorm tekeer nu. Als ik hierin terechtkom zet ik 'm aan de kant en pak ik de bus.quote:Op donderdag 5 december 2013 13:56 schreef Sloggi het volgende:
Wat mij betreft ben je een mongool als je bewust met dit weer op de motor stapt.
Je bent niet in Arnhem zeker?quote:Op donderdag 5 december 2013 14:59 schreef BlackLining het volgende:
[..]
Aansteller. Ik ben nu ook in code rood gebied, met de auto weliswaar, maar hierin kun je prima motorrijden.
Zie PI.quote:Op donderdag 5 december 2013 17:20 schreef Dekatria het volgende:
[..]
Nu verwacht iedereen een mongolengrap natuurlijk.
Nee, Amsterdam.quote:Op donderdag 5 december 2013 17:14 schreef picodealion het volgende:
[..]
Je bent niet in Arnhem zeker?
ik kon prima naar huis vanuit amsterdam hoorquote:Op donderdag 5 december 2013 18:52 schreef BlackLining het volgende:
[..]
Nee, Amsterdam.
Verdomme drie uur (!) over gedaan om naar huis te rijden. Één grote file. Ik was serieus liever op de motor geweest.
ik keek nog of ik je ergens rond zag hangenquote:Op donderdag 5 december 2013 19:30 schreef Salatrel het volgende:
Ik zit al bijna 2 uur in Amsterdameerstvolgende klus is om 22:17
heb je in het verblijf gekeken?quote:Op donderdag 5 december 2013 19:31 schreef Maegrim het volgende:
[..]
ik keek nog of ik je ergens rond zag hangen
oh ik zie nu om 1400quote:Op donderdag 5 december 2013 19:32 schreef Maegrim het volgende:
was al weg voordat je begon gok ik zo
hoera, de sc is terug![]()
quote:Op donderdag 5 december 2013 19:32 schreef Maegrim het volgende:
was al weg voordat je begon gok ik zo
hoera, de sc is terug![]()
quote:Op donderdag 5 december 2013 19:15 schreef whY... het volgende:
Nou op de motor was geen pretje, ik werd weggeblazen met m'n voet tegen een paal, nu heb ik een dikke voet.
Het zijn gemene rukwinden van 100km/h en dat is dan opeens toch vrij rap.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 5 december 2013 22:08 schreef Sloggi het volgende:
[..]Ik zie het verband tussen die post een dat plaatje toch echt niet. En dan woon ik hooguit 5 kilometer bij Maaskantje vandaan.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Vandaag maar geen motor meer gereden. Was pas om zes uur thuis omdat ik de hele godganse dag ingeblikt in de file heb gestaanMorgen moet ik werk weer even weg ermee. Bepaald geen straf. En morgenavond even het relaiskastje voor de verwarming installeren
[ Bericht 21% gewijzigd door BlackLining op 05-12-2013 23:57:51 ]Alle Urkers het land uit! Deporteer de burgemeester! Hier werken wij aan uw afzinking!!
Zie ik het weer voorbij komen. Wat is toch dat PI wat ik soms voorbij zie komen en waar naar verwezen wordt.. Is toch niet je SIG?quote:
quote:Op vrijdag 6 december 2013 13:02 schreef Iwanius het volgende:
[..]
Wat is toch dat PI wat ik soms voorbij zie komen en waar naar verwezen wordt..
PostIconquote:Op vrijdag 6 december 2013 13:02 schreef Iwanius het volgende:
[..]
Zie ik het weer voorbij komen. Wat is toch dat PI wat ik soms voorbij zie komen en waar naar verwezen wordt.. Is toch niet je SIG?
Jij liever dan ikquote:Op vrijdag 6 december 2013 15:27 schreef BlackLining het volgende:
Zo, handvaten zijn binnenals ik ze er op tijd op krijg kan ik ze vanavond misschien nog ff uitproberen
Ironisch genoeg krijg ik ze niet werkend, omdat nou net mijn handen te koud zijn om fatsoenlijk de elektra om te leggenquote:Op vrijdag 6 december 2013 15:40 schreef Gummiebeer het volgende:
[..]
Jij liever dan ikVeelste koud op de brommert man!
die van mij heeft al een 32gb kaartquote:Op vrijdag 6 december 2013 17:10 schreef KneusTeun het volgende:
http://aanbiedingen.speur(...)incl-verzending.html
Misschien wat voor sala en de andere met GoPro?
Heb zelf ook maar 1 besteld.
Ja, maar zit ook wel keer volquote:Op vrijdag 6 december 2013 17:12 schreef Salatrel het volgende:
[..]
die van mij heeft al een 32gb kaart
Uit deze antwoorden mag ik opmaken dat je die er niet uit kan halen? Want anders is dat mooi zuur?quote:Op vrijdag 6 december 2013 17:17 schreef Dekatria het volgende:
32 gig kaartje zit er hier ook al in ja.
ik heb gewoon een tablet en een externe harde schijf mee hoorquote:Op vrijdag 6 december 2013 17:22 schreef KneusTeun het volgende:
[..]
Uit deze antwoorden mag ik opmaken dat je die er niet uit kan halen? Want anders is dat mooi zuur?
Als je paar dagen rijd en je dus je kaart vol hebt.
Snap ik, maar het was ook geen verplichting tot aankoopquote:Op vrijdag 6 december 2013 17:28 schreef Salatrel het volgende:
[..]
ik heb gewoon een tablet en een externe harde schijf mee hoor
En het kaartje kan er wel degelijk uit
Oh, kaartje kan gewoon eruit hoor. Micro SD en alles.quote:Op vrijdag 6 december 2013 17:22 schreef KneusTeun het volgende:
[..]
Uit deze antwoorden mag ik opmaken dat je die er niet uit kan halen? Want anders is dat mooi zuur?
Als je paar dagen rijd en je dus je kaart vol hebt.
Rotterdamquote:Op zaterdag 7 december 2013 15:29 schreef Salatrel het volgende:
[..]
dat doe ik hier in Rotterdam ook.
nitro circus hequote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |