PostIconquote:Op vrijdag 6 december 2013 13:02 schreef Iwanius het volgende:
[..]
Zie ik het weer voorbij komen. Wat is toch dat PI wat ik soms voorbij zie komen en waar naar verwezen wordt.. Is toch niet je SIG?
Jij liever dan ikquote:Op vrijdag 6 december 2013 15:27 schreef BlackLining het volgende:
Zo, handvaten zijn binnenals ik ze er op tijd op krijg kan ik ze vanavond misschien nog ff uitproberen
Ironisch genoeg krijg ik ze niet werkend, omdat nou net mijn handen te koud zijn om fatsoenlijk de elektra om te leggenquote:Op vrijdag 6 december 2013 15:40 schreef Gummiebeer het volgende:
[..]
Jij liever dan ikVeelste koud op de brommert man!
die van mij heeft al een 32gb kaartquote:Op vrijdag 6 december 2013 17:10 schreef KneusTeun het volgende:
http://aanbiedingen.speur(...)incl-verzending.html
Misschien wat voor sala en de andere met GoPro?
Heb zelf ook maar 1 besteld.
Ja, maar zit ook wel keer volquote:Op vrijdag 6 december 2013 17:12 schreef Salatrel het volgende:
[..]
die van mij heeft al een 32gb kaart
Uit deze antwoorden mag ik opmaken dat je die er niet uit kan halen? Want anders is dat mooi zuur?quote:Op vrijdag 6 december 2013 17:17 schreef Dekatria het volgende:
32 gig kaartje zit er hier ook al in ja.
ik heb gewoon een tablet en een externe harde schijf mee hoorquote:Op vrijdag 6 december 2013 17:22 schreef KneusTeun het volgende:
[..]
Uit deze antwoorden mag ik opmaken dat je die er niet uit kan halen? Want anders is dat mooi zuur?
Als je paar dagen rijd en je dus je kaart vol hebt.
Snap ik, maar het was ook geen verplichting tot aankoopquote:Op vrijdag 6 december 2013 17:28 schreef Salatrel het volgende:
[..]
ik heb gewoon een tablet en een externe harde schijf mee hoor
En het kaartje kan er wel degelijk uit
Oh, kaartje kan gewoon eruit hoor. Micro SD en alles.quote:Op vrijdag 6 december 2013 17:22 schreef KneusTeun het volgende:
[..]
Uit deze antwoorden mag ik opmaken dat je die er niet uit kan halen? Want anders is dat mooi zuur?
Als je paar dagen rijd en je dus je kaart vol hebt.
Rotterdamquote:Op zaterdag 7 december 2013 15:29 schreef Salatrel het volgende:
[..]
dat doe ik hier in Rotterdam ook.
nitro circus hequote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |