www.waterweelde.nl misschien??quote:Op zondag 8 december 2013 21:18 schreef denB het volgende:
Ik ben opzoek naar een webwinkel die relatief goedkoop online aquariums leveren. Ben opzoek naar 40x25x25 of 50x30x30. Heeft iemand ervaring met een zaak die goede service en betrouwbare service heeft? Vele webwinkels online zien er wat "shady" uit.
Ik kom zelf uit Den Haag, weetn iet of er zaken zijn die dit soort zaken ook gewoon in de winkel hebben. Ik wil beginnen met de hobby voordat ik verhuis naar Amerika in 2014/begin 2015. De tank geef ik vervolgens aan een vriend die Reef tanks heeft en hem zal gebruiken als breeder voor zn corals etc.
Het is jammer dat de tanks van ADA duur zijn en niet in Nederland online te koop zijn. Ik vind die er mooi uitzien kwa afwerking etc.
Daar wilde ik deze week naar toe. Een vriend vertelde mij over deze zaak. Kon op hun site niet zien of deze losse tanken verkochten buiten de Dennerle tanken om. Op Petsplace hadden zij die wel, maar daar zag het glas er donker uit.quote:
Waarom niet gewoon TL?quote:Op maandag 9 december 2013 19:02 schreef denB het volgende:
Ik heb een vraagje. Ik ben vandaag begonnen met wat serieuze research etc naar de geschikte tank en oplossing voor het geen wat ik wil doen. Nu stuitte ik op het volgende probleem/kostte probleem.
De verlichting. Ik wil een 50x30x30 (45L) tank nemen, met Eheim 2211 of 2213. Dat is allemaal betaalbaar en binnen wat ik wilde toen ik net begon met een klein vooronderzoek een paar maanden terug. Echter is het kopen van verlichting duur.
Nu is mijn vraag hebben jullie een geschikte oplossing waardoor de kosten lager worden? De producten die ik gezien heb zijn ongeveer 75euro of meer. Ik wil graag voor LED verlichting gaan en ben niet handig aangelegd zeg maar
De tank is Rimless en kan niets ophangen in mijn kamer (schuin dak). Weet niet of er TL oplossingen zijn. Of wellicht een Ikea lamp?quote:
Omdat LEDquote:
Rimless is tofquote:Op maandag 9 december 2013 19:34 schreef denB het volgende:
[..]
De tank is Rimless en kan niets ophangen in mijn kamer (schuin dak). Weet niet of er TL oplossingen zijn. Of wellicht een Ikea lamp?
Algen zoveel mogelijk verwijderen en nylonwatten in je filter gaan gebruiken zou het op moeten kunnen lossen, zo even uit het hoofdquote:Op donderdag 12 december 2013 20:16 schreef SocialDisorder het volgende:
Afgelopen maandag kwam ik terug van vakantie, tref ik allemaal groene aanslag aan.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Het komt vrij makkelijk los als ik er met m'n vinger langs wrijf, en m'n algeneters willen er niets van weten.
Iemand enig idee wat het is, of het kwaad kan, waar het vandaan komt, en hoe ik er van af kom?
Als ik het goed gezien heb lijkt het op blauw alg.quote:Op donderdag 12 december 2013 20:16 schreef SocialDisorder het volgende:
Afgelopen maandag kwam ik terug van vakantie, tref ik allemaal groene aanslag aan.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Het komt vrij makkelijk los als ik er met m'n vinger langs wrijf, en m'n algeneters willen er niets van weten.
Iemand enig idee wat het is, of het kwaad kan, waar het vandaan komt, en hoe ik er van af kom?
Gefeliciteerd, je hebt blauwalg. Het is geen echte alg, maar een bacterie. Als je het uit het water haalt, stinkt het. Voor je vissen kan het geen kwaad, voor je planten echter wel.quote:Op donderdag 12 december 2013 20:16 schreef SocialDisorder het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |