abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_133476890
quote:
1s.gif Op donderdag 21 november 2013 10:34 schreef DJMomo het volgende:

[..]

Hahaha. Hebben we thee gedronken ofzo klap? c_/
Haha ik weet het niet meer, tussen door werd ik nog wakker en dacht ik, niet vergeten!! En tja toch vergeten :') .
Je was zowel digitaal als als persoon aanwezig!

Dus laten we het maar houden op een kopje thee c_/
♥ J & S
pi_133476989
Misschien een overbodige tip, maar ik krijg net mijn zorgpolis binnen en zie ineens dat de vergoeding voor eigen bijdrage kraamzorg uit mijn aanvullend pakket is gehaald, terwijl die er in 2013 wel nog in zat. Misschien handig om even te checken of alles nog klopt in het nieuwe jaar?
pi_133477315
quote:
0s.gif Op donderdag 21 november 2013 10:48 schreef Dot. het volgende:
Misschien een overbodige tip, maar ik krijg net mijn zorgpolis binnen en zie ineens dat de vergoeding voor eigen bijdrage kraamzorg uit mijn aanvullend pakket is gehaald, terwijl die er in 2013 wel nog in zat. Misschien handig om even te checken of alles nog klopt in het nieuwe jaar?
Slim idd! Ik ben er ook druk mee bezig! Alles vergelijken, bellen pff maar goed ik wil poliklinisch bevallen dus fijn als ik er goed verzekerd voor ben!
♥ J & S
pi_133477466
quote:
1s.gif Op donderdag 21 november 2013 10:58 schreef klaprooss het volgende:

[..]

Slim idd! Ik ben er ook druk mee bezig! Alles vergelijken, bellen pff maar goed ik wil poliklinisch bevallen dus fijn als ik er goed verzekerd voor ben!
Ja, ik was heel blij met mijn verzekering, juist hierom... Nu moet ik een duurder pakket afsluiten, maar dan zit ik alsnog maar op 115 euro per maand, inclusief tandverzekering. Valt ook wel weer mee en dan heb ik geen gedoe met overstappen of modules aan- en uitzetten die pas 6 maanden later gaan gelden enzo :)
pi_133477583
Net de verloskundige toch maar even gebeld. Voel me niet lekker echt een raar gevoel. Mn buik voelt ook anders aan. Strak gevoel en daarbij hoofdpijn. Er is wat gaande in mn lijf maar of ik ga bevallen??? Misschien wel het zou zo maar eens kunnen gaan gebeuren.

[ Bericht 1% gewijzigd door martine1984 op 21-11-2013 11:08:46 (kan niet meer helder denken) ]
pi_133477658
quote:
1s.gif Op donderdag 21 november 2013 11:07 schreef martine1984 het volgende:
Net de verloskundige toch maar even gebeld. Voel me niet lekker echt een raar gevoel. Mn buik voelt ook anders aan. Strak gevoel en daarbij hoofdpijn. Er is wat gaande in mn lijf maar of ik ga bevallen??? Misschien wel het zou zo maar eens kunnen gaan gebeuren.
Ik hoop het voor je Martine ;)
Komt ze bij je langs om te kijken?
pi_133477815
Ja ze komt zo even langs.
Voelde net mn eerste wee denk ik.....
pi_133477916
Strak gevoel en hoofdpijn doet mij eerder denken aan zwangerschapsvergiftiging Martine. Ik kreeg dit 1,5 week voor UD bij Djen. En aangezien jij aan je termijn zit laten ze jou daar echt niet mee rond lopen mocht het zo zijn.

Ik heb een datum voor een eerste echo! 2 December!
Maar ik heb nergens last van en voel me al helemaal niet zwanger. Voor mijn eigen gevoel ga ik er zaterdag nog maar even een test tegenaan gooien want ik vind dit maar niks zo.
pi_133478014
live bevallinnnnnnnnnnnnnnnngggggggggggggggggggg! *O*

Succes martine! :%
Sjakie ♥ 10-7-10
Japie ♥ 4-2-14
pi_133478257
Succes Martine!!! Hopelijk gaat het nu beginnen *O*

Kim, mooie foto van je meisje, fijn dat er zo goed op jullie gelet wordt!

Beterschap Momo :*

en een jompel voor alle mijlpalen *O*

Dot, ik probeer ook uit te zoeken wat nu de beste zorgverzekering is maar het is allemaal knap ondoorzichtig... m'n huidige pakket dekt alles, maar is misschien niet de goedkoopste.

Vanavond baby spullen shoppen bij mn stiefzusje, ben heel benieuwd of er iets voor ons bij zit. Het zou in ieder geval het eerste zijn dat we in huis gaan hebben :P
pi_133478342
quote:
0s.gif Op donderdag 21 november 2013 11:18 schreef Twinkle20 het volgende:
Strak gevoel en hoofdpijn doet mij eerder denken aan zwangerschapsvergiftiging Martine. Ik kreeg dit 1,5 week voor UD bij Djen. En aangezien jij aan je termijn zit laten ze jou daar echt niet mee rond lopen mocht het zo zijn.

Ik heb een datum voor een eerste echo! 2 December!
Maar ik heb nergens last van en voel me al helemaal niet zwanger. Voor mijn eigen gevoel ga ik er zaterdag nog maar even een test tegenaan gooien want ik vind dit maar niks zo.
Staat bij mij ook op het bellijstje ja...maar je hoort wel vaker dat vrouwen zich niet lekker voelen vlak voor de bevalling, dus we gaan er gewoon vanuit dat je gaat bevallen Martine *O*

En een echodatum voor twink *O*
Niet teveel aan jezelf twijfelen hoor!! Ik had zelf in het begin ook nergens last van :)
pi_133478527
Gogogo Martine :o Live bevalling! *O* *O*
pi_133479083
Martine! Succes!!! *O*
pi_133479185
Ze is geweest. Bloeddruk prima in orde en hartje van muk ook oke. Ontsluiting nog steeds 1 tot 2 cm. What the f##k wat deed dat toucheren pijn. Het is nu niet te voorspellen of dat het door gaat zetten. Zoonlief gaat wel met de gastouder mee voor een broodje. Manlief is vandaag thuis dus wat dat aangaat mag het gaan gebeuren.
pi_133479692
quote:
0s.gif Op donderdag 21 november 2013 11:59 schreef martine1984 het volgende:
Ze is geweest. Bloeddruk prima in orde en hartje van muk ook oke. Ontsluiting nog steeds 1 tot 2 cm. What the f##k wat deed dat toucheren pijn. Het is nu niet te voorspellen of dat het door gaat zetten. Zoonlief gaat wel met de gastouder mee voor een broodje. Manlief is vandaag thuis dus wat dat aangaat mag het gaan gebeuren.
Goed om te lezen Martine! Nog ff volhouden meid en dan zie je je zoon!
pi_133479721
quote:
1s.gif Op donderdag 21 november 2013 09:37 schreef WupWup het volgende:

[..]

Je laat bloed prikken en je hebt geen idee waarvoor? Bijzonder.
Chocolademousse kun je gewoon eten hoor!
Vooraf wist ik het niet nee, mijn gyn geeft niet zoveel uitleg. Maar mijn dokter heeft genoeg uitleg gegeven maar teveel om te onthouden. Het was alvast voor het down-syndroom, vaataandoeningen, waterhoofd.. Als die uitslag nu slecht zou zijn, dan moet er een vruchtwaterpunctie gebeuren of de nipt-test waar ik voor zou opteren. Dus ik weet meer dan ik hier opgeschreven heb..

De chocomousse die ik eet, is met verse rauwe eieren (zelfgemaakt). Maar die van de winkel kan ik inderdaad gewoon eten, dat weet ik.

Spannend Martine!

Mo: al beter ondertussen?
pi_133479787
quote:
1s.gif Op donderdag 21 november 2013 12:19 schreef StefanieV het volgende:

[..]

Vooraf wist ik het niet nee, mijn gyn geeft niet zoveel uitleg. Maar mijn dokter heeft genoeg uitleg gegeven maar teveel om te onthouden. Het was alvast voor het down-syndroom, vaataandoeningen, waterhoofd.. Als die uitslag nu slecht zou zijn, dan moet er een vruchtwaterpunctie gebeuren of de nipt-test waar ik voor zou opteren. Dus ik weet meer dan ik hier opgeschreven heb..

De chocomousse die ik eet, is met verse rauwe eieren (zelfgemaakt). Maar die van de winkel kan ik inderdaad gewoon eten, dat weet ik.

Spannend Martine!

Mo: al beter ondertussen?
Je kunt bij groothandels voor restaurants e.d. ook gepasteuriseerd eiwit en eigeel kopen, die mag je toch wel?
pi_133479978
Ja dat kan hoor, nog nooit van gehoord trouwens.. Ik weet dat er oplossingen zijn want gerookte zalm mag ook nog als het vers is..
pi_133480262
Spannend Martine, ik duim voor je dat het nu doorzet!

Soempie wat schattig O+ O+ kleine grote broer

Musique gewoon al op de helft..! :o

En alle weekwisselaars *O*

Limone wat een dropje... O+
pi_133480268

[ Bericht 100% gewijzigd door Cantare op 21-11-2013 12:42:09 (grmbl) ]
pi_133480352
Spannend martine! Zou vandaag dan dè dag zijn?! *O*

Hier nog weinig goed nieuws, waar ze eerst dachten aan een te snelle schildklier, was het daarna mn hart, en daarna een longembolie.. Al weet ik veel hoeveel verschillende onderzoeken gehad, maar ze komen er niet uit. Zonet na het douchen was mn hartslag opeens 163 en ging het helemaal fout. Ze gaan nu toch maar de cardioloog inschakelen.. Zucht -O-

Ben bang dat ik hier voorlopig nog lig..
Positief: met de baby gaat alles helemaal toppie! Vandaag 10w5! O+
Worrying won't keep the bad stuff from happening, it just prevents you from enjoying the good.
pi_133480408
Pff, JJ, wat ontzettend rot en onzeker... Gelukkig word je goed in de gaten gehouden. Kom je de tijd nog een beetje door?
  donderdag 21 november 2013 @ 12:46:59 #98
101840 Rijstebuiltje
Du Hast.. Du Hast mich
pi_133480414
quote:
0s.gif Op donderdag 21 november 2013 12:30 schreef StefanieV het volgende:
Ja dat kan hoor, nog nooit van gehoord trouwens.. Ik weet dat er oplossingen zijn want gerookte zalm mag ook nog als het vers is..
Ik kreeg het advies rauwe zalm maar eventjes helemaal te laten staan.. Just to be sure!
Verwarmd mocht ik het weer wel!

TAP, ik had dat ook heel erg, dat woelen en draaien! Heeft tot de 15e week geduurd, nu slaap ik prima', en dan ook nog op mijn buik!

Limoneeeeee O+ oooooh!
En jij ook Soemp, wat een liefje is M.

Verder veel LLM-ers *O*

En een stevig rommelende Martine :*

Jij ook sterkte JJ :*
Wir müssen leben, bis wir sterben!
pi_133480630
quote:
0s.gif Op donderdag 21 november 2013 12:46 schreef Cantare het volgende:
Pff, JJ, wat ontzettend rot en onzeker... Gelukkig word je goed in de gaten gehouden. Kom je de tijd nog een beetje door?
Pffff.. Ik verveel me zo erg! En ik durf ook gewoon mn bed niet uit door die hartslag. Dus even een rondje lopen kan ook niet. En dan ligt er ook nog eens een man naast me die onwijs snurkt en de hele dag scheten ligt te laten.. }:|

Gelukkig gaat hij vandaag naar huis!! *O*
Worrying won't keep the bad stuff from happening, it just prevents you from enjoying the good.
pi_133480917
quote:
1s.gif Op donderdag 21 november 2013 12:19 schreef StefanieV het volgende:

[..]

De chocomousse die ik eet, is met verse rauwe eieren (zelfgemaakt). Maar die van de winkel kan ik inderdaad gewoon eten, dat weet
Je móet niks ;) Het is geen kritiek op jou, maar ik verbaas me er over hoe het blijkbaar in België gewoon is. Je laat een combinatietest uitvoeren, punt. Hier in Nederland word je ervoor gecounseld, je krijgt alle informatie over de test, de uitkomsten, de implicaties, de vervolgmogelijkheden en dan maak je zélf de keuze of je de test laat uitvoeren. Ik vind het grenzen aan bizar dat je gynaecoloog je een labformulier met opdracht meegeeft en dat een ándere dokter je vertelt waar het over gaat. En dat dan ook nog ná de test.

In rauwe eieren kan salmonella voorkomen, maar dat passeert de placenta niet :)
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')