Maar jij wilt daten met een 40-jarige?quote:Op maandag 25 november 2013 18:05 schreef Cue_ het volgende:
Tja je hebt nu eenmaal van die digibeten.
Waarom vind je dat raar?quote:Op maandag 25 november 2013 18:27 schreef ZwartmetSuiker het volgende:
[..]
Maar jij wilt daten met een 40-jarige?
Maar waarom heb je die mening? Vind je 40 jarige mensen lelijk? kan je het niet hebben dat iemand interesse heeft in een andere doelgroep dan jijzelf?quote:
Maar waarom vind je het raar? Juist dat is zo interessant om voor jezelf na te gaan.quote:Op maandag 25 november 2013 19:25 schreef ZwartmetSuiker het volgende:
Rustig maar
Ik zeg alleen dat ik het raar vind. Daarom vroeg ik ook door, ik kon het me moeilijk voorstellen.
Doe vooral wat je niet laten kan verder.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.It's always funny until someone gets hurt...and then it's just hilarious!
Disneyland? Fuck, man, this is better than Disneyland!
Der zit dan iets niet goed hoor, vanuit evolutionair oogpunt voor een man in ieder geval, je gaat dan met iemand die niet vruchtbaar meer is en tevens alle vruchtbare vormen niet meer heeft (nouja ze hangen er nog aan.. Half)quote:Op maandag 25 november 2013 19:24 schreef firefly3 het volgende:
[..]
Maar waarom heb je die mening? Vind je 40 jarige mensen lelijk? kan je het niet hebben dat iemand interesse heeft in een andere doelgroep dan jijzelf?
Je hebt toch wel iets gemeen met iemand waar je vrienden mee op fb bent. Je kunt wachten tot zij iets op facebook zet en daar een vraag over stellen. Of je vraagt iets over een bepaalde foto. Zo van. Waar is die gemaakt? Het is niet zo heel moeilijk.quote:Op zondag 24 november 2013 23:17 schreef sausagin het volgende:
Hoe chat je met een meisje op FB waar je eigenlijk amper iets over weet? Ook niet echt (meer) iets gemeenschappelijk.
Ik vind het niet moeilijk om een gesprek te gaan beginnen met "Hey en alles goe". Maar wat daarna? Toch awkward om dan opeens haar leven te gaan ondervragen :p En dat is dan waarom ik niet durf om te beginnen chatten.
quote:Op maandag 25 november 2013 19:43 schreef Hungry_Joe het volgende:
Tof dat je het opneemt voor 40-jarigen die met jongere dames daten, firefly!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Exponentiële deflatie van Bitcoin maakt arme mensen nog veel sneller armer dan het grote probleem van inflatie. Gematigde burning van Ethereum is de gulden middenweg.
Bij jou was persoonlijkheid toch zo belangrijk?quote:Op maandag 25 november 2013 19:45 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Der zit dan iets niet goed hoor, vanuit evolutionair oogpunt voor een man in ieder geval, je gaat dan met iemand die niet vruchtbaar meer is en tevens alle vruchtbare vormen niet meer heeft (nouja ze hangen er nog aan.. Half)
Mja mannen concerveren iets beter wat dat betreft, gewoon rustig nog babys kunnen maken op je 80ste.
W met hoofdletter en een punt achter je zin svp.quote:Op maandag 25 november 2013 19:58 schreef Cassandra87 het volgende:
[..]
want ik heb t ook echt over elk scenario
Zeker, heb ik gezegd dat ik uiterlijk niet belangrijk vind?quote:Op maandag 25 november 2013 19:59 schreef firefly3 het volgende:
[..]
Bij jou was persoonlijkheid toch zo belangrijk?
Mannen pieken van hun 35e tot 40e, aldus Rollo Tomassiquote:Op maandag 25 november 2013 20:00 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Zeker, heb ik gezegd dat ik uiterlijk niet belangrijk vind?
donder op Ukkepukquote:Op maandag 25 november 2013 20:00 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
W met hoofdletter en een punt achter je zin svp.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |