abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_133616470
quote:
0s.gif Op maandag 25 november 2013 18:05 schreef Cue_ het volgende:
Tja je hebt nu eenmaal van die digibeten.
Maar jij wilt daten met een 40-jarige?
In tijden van crisis moet je niet met lastenverhogingen komen.
pi_133616953
quote:
1s.gif Op maandag 25 november 2013 18:27 schreef ZwartmetSuiker het volgende:

[..]

Waarom vind je dat raar?
Exponentiële deflatie van Bitcoin maakt arme mensen nog veel sneller armer dan het grote probleem van inflatie. Gematigde burning van Ethereum is de gulden middenweg.
pi_133617505
quote:
1s.gif Op maandag 25 november 2013 18:45 schreef firefly3 het volgende:

[..]

Waarom vind je dat raar?
Dat is mijn mening.
pi_133618224
13 jaar verschil moet kunnen
pi_133618402
quote:
14s.gif Op maandag 25 november 2013 18:59 schreef ZwartmetSuiker het volgende:

[..]

Dat is mijn mening.
Maar waarom heb je die mening? Vind je 40 jarige mensen lelijk? kan je het niet hebben dat iemand interesse heeft in een andere doelgroep dan jijzelf?
Exponentiële deflatie van Bitcoin maakt arme mensen nog veel sneller armer dan het grote probleem van inflatie. Gematigde burning van Ethereum is de gulden middenweg.
pi_133618430
Zelfs 20 en 60 moet kunnen, waarom zou je erover oordelen als ze gelukkig zijn?
pi_133618456
Rustig maar :')

Ik zeg alleen dat ik het raar vind. Daarom vroeg ik ook door, ik kon het me moeilijk voorstellen.

Doe vooral wat je niet laten kan verder.
pi_133618562
quote:
14s.gif Op maandag 25 november 2013 19:25 schreef ZwartmetSuiker het volgende:
Rustig maar :')

Ik zeg alleen dat ik het raar vind. Daarom vroeg ik ook door, ik kon het me moeilijk voorstellen.

Doe vooral wat je niet laten kan verder.
Maar waarom vind je het raar? Juist dat is zo interessant om voor jezelf na te gaan.
pi_133619133
quote:
0s.gif Op maandag 25 november 2013 19:19 schreef Cassandra87 het volgende:
13 jaar verschil moet kunnen
Ik vind 8 toch wat jong.
Rustig aan.
pi_133619152
Tof dat je het opneemt voor 40-jarigen die met jongere dames daten, firefly!

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
It's always funny until someone gets hurt...and then it's just hilarious!
Disneyland? Fuck, man, this is better than Disneyland!
pi_133619249
quote:
0s.gif Op maandag 25 november 2013 19:24 schreef firefly3 het volgende:

[..]

Maar waarom heb je die mening? Vind je 40 jarige mensen lelijk? kan je het niet hebben dat iemand interesse heeft in een andere doelgroep dan jijzelf?
Der zit dan iets niet goed hoor, vanuit evolutionair oogpunt voor een man in ieder geval, je gaat dan met iemand die niet vruchtbaar meer is en tevens alle vruchtbare vormen niet meer heeft (nouja ze hangen er nog aan.. Half)

Mja mannen concerveren iets beter wat dat betreft, gewoon rustig nog babys kunnen maken op je 80ste.
Rustig aan.
  maandag 25 november 2013 @ 19:57:58 #192
99045 Terreros85
Of toch niet?
pi_133619774
quote:
0s.gif Op zondag 24 november 2013 23:17 schreef sausagin het volgende:
Hoe chat je met een meisje op FB waar je eigenlijk amper iets over weet? Ook niet echt (meer) iets gemeenschappelijk.

Ik vind het niet moeilijk om een gesprek te gaan beginnen met "Hey en alles goe". Maar wat daarna? Toch awkward om dan opeens haar leven te gaan ondervragen :p En dat is dan waarom ik niet durf om te beginnen chatten.
Je hebt toch wel iets gemeen met iemand waar je vrienden mee op fb bent. Je kunt wachten tot zij iets op facebook zet en daar een vraag over stellen. Of je vraagt iets over een bepaalde foto. Zo van. Waar is die gemaakt? Het is niet zo heel moeilijk.
De zwemmer zwemt, hij zwemt in zee
pi_133619778
quote:
14s.gif Op maandag 25 november 2013 19:43 schreef Hungry_Joe het volgende:
Tof dat je het opneemt voor 40-jarigen die met jongere dames daten, firefly!

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
:)
pi_133619792
quote:
11s.gif Op maandag 25 november 2013 19:42 schreef kingtoppie het volgende:

[..]

Ik vind 8 toch wat jong.
want ik heb t ook echt over elk scenario
pi_133619840
quote:
0s.gif Op maandag 25 november 2013 19:45 schreef kingtoppie het volgende:

[..]

Der zit dan iets niet goed hoor, vanuit evolutionair oogpunt voor een man in ieder geval, je gaat dan met iemand die niet vruchtbaar meer is en tevens alle vruchtbare vormen niet meer heeft (nouja ze hangen er nog aan.. Half)

Mja mannen concerveren iets beter wat dat betreft, gewoon rustig nog babys kunnen maken op je 80ste.
Bij jou was persoonlijkheid toch zo belangrijk? 8)7
pi_133619858
quote:
1s.gif Op maandag 25 november 2013 19:58 schreef Cassandra87 het volgende:

[..]

want ik heb t ook echt over elk scenario
W met hoofdletter en een punt achter je zin svp.
Rustig aan.
pi_133619876
quote:
0s.gif Op maandag 25 november 2013 19:59 schreef firefly3 het volgende:

[..]

Bij jou was persoonlijkheid toch zo belangrijk? 8)7
Zeker, heb ik gezegd dat ik uiterlijk niet belangrijk vind?
Rustig aan.
  maandag 25 november 2013 @ 20:13:23 #198
350332 Pope-of-Dope
Lead. Inspire. Change.
pi_133620516
quote:
4s.gif Op maandag 25 november 2013 20:00 schreef kingtoppie het volgende:

[..]

Zeker, heb ik gezegd dat ik uiterlijk niet belangrijk vind?
Mannen pieken van hun 35e tot 40e, aldus Rollo Tomassi ;)

http://therationalmale.co(...)-navigating-the-smp/
''Even if he fails again and again to accomplish his purpose (as he necessarily must until weakness is overcome), the strength of character gained will be the measure of his true succes''
pi_133621921
quote:
0s.gif Op maandag 25 november 2013 20:00 schreef kingtoppie het volgende:

[..]

W met hoofdletter en een punt achter je zin svp.
donder op Ukkepuk
pi_133622413
quote:
1s.gif Op maandag 25 november 2013 20:44 schreef Cassandra87 het volgende:

[..]

donder op Ukkepuk
Jezus doe eens lief.
  maandag 25 november 2013 @ 21:03:14 #201
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_133622759
quote:
1s.gif Op maandag 25 november 2013 18:27 schreef ZwartmetSuiker het volgende:

[..]

Geen idee. Die leeftijd zit me niet dwars. Hoogstens dat kind van 6 dat ie heeft.

Maar ik verwacht eerlijk gezegd weinig vervolg.
pi_133629572
Vraagje; Chicks vinden mij vaak een knuffelbeer. Is dit positief of ben ik dan al hopeloos verdronken in de Friendszone?
pi_133629637
quote:
1s.gif Op maandag 25 november 2013 20:44 schreef Cassandra87 het volgende:
donder op Ukkepuk
? Doe eens normaal. :')
Rustig aan.
pi_133629674
quote:
0s.gif Op maandag 25 november 2013 23:37 schreef Badger. het volgende:
Vraagje; Chicks vinden mij vaak een knuffelbeer. Is dit positief of ben ik dan al hopeloos verdronken in de Friendszone?
Je kunt het best combineren, ik ben ook nogal knuffelig aangelegd.. Geeft me een fijn rustig gevoel. *;
Maar met een gewone vriendin zou ik toch niet heel snel knuffelen..
Ik las wel ergens dat teveel knuffelen de eerste avond een afknapper was... Kortom... Als je alleen maar knuffelt en verder geen actie onderneemt dan is dat wel slecht.

Maargoed verder verschillen situaties altijd.. Doe wat goed voelt.
Rustig aan.
pi_133629790
quote:
0s.gif Op maandag 25 november 2013 23:39 schreef kingtoppie het volgende:

[..]

Je kunt het best combineren, ik ben ook nogal knuffelig aangelegd.. Geeft me een fijn rustig gevoel. *;
Maar met een gewone vriendin zou ik toch niet heel snel knuffelen..
Ik las wel ergens dat teveel knuffelen de eerste avond een afknapper was... Kortom... Als je alleen maar knuffelt en verder geen actie onderneemt dan is dat wel slecht.

Maargoed verder verschillen situaties altijd.. Doe wat goed voelt.
Nee maar ze zeggen het niet omdat ik ook daadwerkelijk veel knuffel ofzo, maar puur gebaseerd op mijn uiterlijk.. Ik doe ze kennelijk denken aan een knuffelbeer.. Soms zeggen meiden die ik net een half uur ken het al...

Komt ongetwijfeld omdat ik lang ben en vrij breed gebouwd, maar ik twijfel altijd of ik nu blij moet zijn met die benaming of dat het me meteen in de friendzone zet :P
pi_133629897
quote:
0s.gif Op maandag 25 november 2013 23:42 schreef Badger. het volgende:

[..]

Nee maar ze zeggen het niet omdat ik ook daadwerkelijk veel knuffel ofzo, maar puur gebaseerd op mijn uiterlijk.. Ik doe ze kennelijk denken aan een knuffelbeer.. Soms zeggen meiden die ik net een half uur ken het al...

Komt ongetwijfeld omdat ik lang ben en vrij breed gebouwd, maar ik twijfel altijd of ik nu blij moet zijn met die benaming of dat het me meteen in de friendzone zet :P
MWeheh, doet mij aan een verhaal van vakantie denken... De ober die was zelf ook groot en wat dikkig.... We begonnen het over hem te hebben om een of andere reden dat ze geen ruzie met hem wilden en ik zei juist, dat moet juist een enorme knuffelbeer zijn, hij zag er naar mijn mening ook gewoon echt uit als een enorm vriendelijke vent...

De 2 dames aan tafel kregen we uiteindelijk zo ver dat ze hem in zijn wangetjes knepen en op die manier op de foto kregen _O-

Maargoed, jij bent ook groot en beetje dikkig?

Oja antwoord op je vraag..:

Ik denk niet dat ze hem als seksueel aantrekkelijk zagen oid, maar ik denk niet dat ze hem zouden afschrijven ik denk dat hij een enorm goede kans maakt als hij een move had gemaakt eigenlijk.

Ze zien je op het eerste gezicht dus allicht niet als sexy oid ;)
Ik denk dat je voordeel wel weer is dat iedereen je aandacht als onschuldig beschouwd en dat je dus eigenlijk makkelijk losse gesprekjes kunt voeren.
Rustig aan.
pi_133630003
quote:
0s.gif Op maandag 25 november 2013 23:45 schreef kingtoppie het volgende:

[..]

MWeheh, doet mij aan een verhaal van vakantie denken... De ober die was zelf ook groot en wat dikkig.... We begonnen het over hem te hebben om een of andere reden dat ze geen ruzie met hem wilden en ik zei juist, dat moet juist een enorme knuffelbeer zijn, hij zag er naar mijn mening ook gewoon echt uit als een enorm vriendelijke vent...

De 2 dames aan tafel kregen we uiteindelijk zo ver dat ze hem in zijn wangetjes knepen en op die manier op de foto kregen _O-

Maargoed, jij bent ook groot en beetje dikkig?
Zo zie ik dus ook een knuffelbeer :') Iemand die een beetje dikkig en lomp is, zoals Tony Star van Oh Oh Cherso, of Ruud van Big Brother 10 jaar terug, ik vind dat niet echt een compliment daarom :P

Zelf ben ik 1,98 lang, maar absoluut niet dik..
pi_133630086
quote:
0s.gif Op maandag 25 november 2013 23:48 schreef Badger. het volgende:

[..]

Zo zie ik dus ook een knuffelbeer :') Iemand die een beetje dikkig en lomp is, zoals Tony Star van Oh Oh Cherso, of Ruud van Big Brother 10 jaar terug, ik vind dat niet echt een compliment daarom :P

Zelf ben ik 1,98 lang, maar absoluut niet dik..
Die tony had de meeste hersens wel van al die figuren, ook echt een van de weinige waar ik serieus nog mee zou kunnen praten die andere vind ik echt een stel trieste figuren eigenlijk :P Maargoed ze doen maar. :+
Rustig aan.
  dinsdag 26 november 2013 @ 00:00:01 #209
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_133630426
Knuffelbeer, tja, net zoiets als schattig.
Het kan positief uitpakken, maar dan moet je wel echt met moves komen. Doe je dat niet en ben je afwachtend, ja dan kan je het zeker bekijken.
pi_133630466
quote:
7s.gif Op dinsdag 26 november 2013 00:00 schreef Cue_ het volgende:
Knuffelbeer, tja, net zoiets als schattig.
Het kan positief uitpakken, maar dan moet je wel echt met moves komen. Doe je dat niet en ben je afwachtend, ja dan kan je het zeker bekijken.
Omdat een vrouw niet zit te wachten op een afwachtende man die niks durft?

Ik ben niet erg dominant aangelegd, ik zit daar helemaal niet op te wachten dat ik alles zou moeten doen ik zoek eigenlijk een dame die een soort van evenwicht zoekt daarin...
Rustig aan.
  dinsdag 26 november 2013 @ 00:02:48 #211
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_133630512
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 november 2013 00:01 schreef kingtoppie het volgende:

[..]

Omdat een vrouw niet zit te wachten op een afwachtende man die niks durft?

Ik ben niet erg dominant aangelegd, ik zit daar helemaal niet op te wachten dat ik alles zou moeten doen ik zoek eigenlijk een dame die een soort van evenwicht zoekt daarin...
Dat ook. MAar schattig/knuffelbeer is natuurlijk geen sexy/aantrekkelijk.
Dus je hebt een streepje minder. Het hoeft in ieder geval niet te betekenen dat ze je helemaal afschrijven.. maar je moet wel iets beter je best doen
pi_133630559
quote:
7s.gif Op dinsdag 26 november 2013 00:02 schreef Cue_ het volgende:

[..]

Dat ook. MAar schattig/knuffelbeer is natuurlijk geen sexy/aantrekkelijk.
Dus je hebt een streepje minder. Het hoeft in ieder geval niet te betekenen dat ze je helemaal afschrijven.. maar je moet wel iets beter je best doen
Wat is wel sexy / aantrekkelijk?
Ik bedoel waar zit et em in dat een knuffelbeer dan iets niet heeft.. Wat moet je dus laten zien om het vooroordeel van niet sexy zijn te doorbreken.

Overigens denk ik dat een relatie ook best makkelijk op andere waarden kan beginnen..

Ik denk vooral dat je als man gewoon initiatief moet nemen om iemand te leren kennen... Denk dat dat eigenlijk het moeilijkste en belangrijkste is..
Rustig aan.
  dinsdag 26 november 2013 @ 00:06:17 #213
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_133630614
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 november 2013 00:04 schreef kingtoppie het volgende:

[..]

Wat is wel sexy / aantrekkelijk?
Ik bedoel waar zit et em in dat een knuffelbeer dan iets niet heeft.. Wat moet je dus laten zien om het vooroordeel van niet sexy zijn te doorbreken.
Andere eigenschappen, zelfverzekerheid, durf, dat soort dingen.
Als je afwachtend wordt ben je gewoon een schattig ventje en meer niet. Waarbij ze ten eerste geen reden hebben om te denken dat diegene geintresseerd is in haar en daarbij ook niets wat hem extra aantrekkelijk maakt.
pi_133630703
quote:
7s.gif Op dinsdag 26 november 2013 00:06 schreef Cue_ het volgende:

[..]

Andere eigenschappen, zelfverzekerheid, durf, dat soort dingen.
Als je afwachtend wordt ben je gewoon een schattig ventje en meer niet. Waarbij ze ten eerste geen reden hebben om te denken dat diegene geintresseerd is in haar en daarbij ook niets wat hem extra aantrekkelijk maakt.
Ik vind het eigenlijk onzin dat je nu zegt dat zo een knuffelbeer dan niet zelfverzekerd kan lijken / gedurft kan lijken whatever...

Het zijn juist die grote beren die ze knuffelbeer noemen, zo een stoere vent die rugby doet maar iets liefs heeft in zijn uiterlijk...

Die donker getinte man van the green mile zegmaar.

SPOILER
Rustig aan.
  dinsdag 26 november 2013 @ 00:11:31 #215
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_133630760
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 november 2013 00:09 schreef kingtoppie het volgende:

[..]

Ik vind het eigenlijk onzin dat je nu zegt dat zo een knuffelbeer dan niet zelfverzekerd kan lijken / gedurft kan lijken whatever...

Het zijn juist die grote beren die ze knuffelbeer noemen, zo een stoere vent die rugby doet maar iets liefs heeft in zijn uiterlijk...
Ik zeg niet dat ie niet zelfverzekerd kan lijken.
Zeg alleen dat hij wat extra's moet zien te vinden, en dat ie stappen moet zetten (en daar moet je toch wel een beetje zelfverzekerd voor zijn).

Ooit in de kroeg ook zo'n knuffelbeer-type tegengekomen, was een leuke vent. Als ie gewoon had gekletst had ik hem weinig interessants gevonden. Doordat hij heel direct was in dat ie me leuk vond en met me op date wou, gaf ie net dat extraatje waarva ik dacht "wow, leuke vent" ipv enkel "ow, schattige kerel "
pi_133630805
quote:
7s.gif Op dinsdag 26 november 2013 00:11 schreef Cue_ het volgende:

[..]

Ik zeg niet dat ie niet zelfverzekerd kan lijken.
Zeg alleen dat hij wat extra's moet zien te vinden, en dat ie stappen moet zetten (en daar moet je toch wel een beetje zelfverzekerd voor zijn).

Ooit in de kroeg ook zo'n knuffelbeer-type tegengekomen, was een leuke vent. Als ie gewoon had gekletst had ik hem weinig interessants gevonden. Doordat hij heel direct was in dat ie me leuk vond en met me op date wou, gaf ie net dat extraatje waarva ik dacht "wow, leuke vent" ipv enkel "ow, schattige kerel "
Mja dat hele schattige maakt het wat futloos denk ik... Die kan je niet alle hoeken van de kamer laten zien als die je zijn grot in sleurt.
Rustig aan.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')