abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_133567126
quote:
0s.gif Op zondag 24 november 2013 08:47 schreef JohnSpek het volgende:
Moet toch even mijn observaties neerzetten.
Ik merk de laatste tijd dat het niks uitmaakt wat ik zeg of doe. Vroeger wilde ik nog wel eens extra 'mijn best' doen als ik iemand leuk vond en was ik zenuwachtig enzovoort.
Nu merk ik vooral...als een vrouw je op het eerste gezicht leuk vindt, dan is alles wat je doet of zegt geweldig. Als een vrouw je niet zo leuk vindt, dan is het ook vrijwel onmogelijk om dat beeld te veranderen door 'je best te doen' of 'game' te hebben of weet ik veel wat.

Ik ben op dit moment niet op zoek naar een relatie, ben druk bezig met andere dingen. Toch zijn er 3 vrouwen die maar al te graag iets willen, initiatief tonen, hints maken, mij op een of andere manier altijd willen aanraken etc.

Ik zie dat toch wel als iets negatiefs...als ze je leuk vinden kan je doen en maken wat je wilt (uiteraard binnen limieten, maar je kan de grenzen wel prima opzoeken) en ze blijven je leuk vinden...het voelt een beetje raar aan.
Jullie visie?
Generaliseren vind ik maar niets, zeker op dit gebied, maar het kan best zijn dat zich bepaalde patronen voordoen bij iemand. Zo kan het zijn dat jij een bepaald type vrouw aantrekt momenteel, of dat je in een omgeving zit met een bepaald type vrouw, die jou niet goed lezen. Dat, of je geeft in werkelijkheid heel andere signalen dan je denkt.

In hoeverre het waar is valt te betwisten, maar zelf heb ik meermaals te horen gekregen dat een dame me aanvankelijk niet zag zitten, of geheel niet uit was op een ONS (te merken aan de stoppelbenen :P), maar later op de avond toch enigszins verbaasd naast me lag uit te hijgen. Een vonk springt niet altijd direct over, en nat hout rookt ook, om in de metafoor te blijven. Het kan dus wel. Ik zou het echter niet wijten aan een enkele factor als 'game'.
pi_133567371
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 november 2013 22:40 schreef Cassandra87 het volgende:

[..]

Oooh als ze niet naar huis moest ben je binnen! ^O^
Nou, ik heb vanochtend van haar een berichtje gehad op whatsapp terwijl ik haar gister niks heb gestuurd. Dus het zit wel goed. een felicitatie berichtje.

[ Bericht 1% gewijzigd door #ANONIEM op 24-11-2013 10:51:02 ]
pi_133568167
quote:
0s.gif Op zondag 24 november 2013 09:56 schreef Vlaggenroof het volgende:

[..]

Nou, ik heb vanochtend van haar een berichtje gehad op whatsapp terwijl ik haar gister niks heb gestuurd. Dus het zit wel goed. een felicitatie berichtje.
^O^
top! Nou niet gaan overanalyseren en te veel nadenken, als dat lukt. Go with the flow
pi_133570343
quote:
0s.gif Op zondag 24 november 2013 08:28 schreef Mystikvm het volgende:

[..]

Nee, hij voelt niet aan hoe het voelt. Dat is nu precies het probleem. Deze jongen is zo autistisch als een deur en kan menselijk gedrag niet goed interpreteren, daarom komt hij bij elke situatie met vrienden hier aankloppen om te vragen wat het inhoudt en wat er bedoeld wordt.

Is dat nou zo moeilijk om te zien?
Je hebt gelijk, hij weet niet hoe het voelt ;( Beter verwijderd hij haar nummer, anders interpreteert hij het verkeerd en staat hij morgen voor het uwv. Het is gedoemd te mislukken. GEDOEMD zeg ik je. Wij zijn niet voor niets eersterangs fok pessimisten analisten.

Nog iemand anders met een leuk verhaal? Het liefst van een autist, dan kunnen we namelijk het advies geven dat hij gewoon moet leren een praatje met haar te maken en dat hij vooral niet te ver mag gaan, want foei. :Y
Exponentiële deflatie van Bitcoin maakt arme mensen nog veel sneller armer dan het grote probleem van inflatie. Gematigde burning van Ethereum is de gulden middenweg.
pi_133570487
quote:
0s.gif Op zondag 24 november 2013 12:59 schreef firefly3 het volgende:

[..]

Je hebt gelijk, hij weet niet hoe het voelt ;( Beter verwijderd hij haar nummer, anders interpreteert hij het verkeerd en staat hij morgen voor het uwv. Het is gedoemd te mislukken. GEDOEMD zeg ik je. Wij zijn niet voor niets eersterangs fok pessimisten analisten.

Nog iemand anders met een leuk verhaal? Het liefst van een autist, dan kunnen we namelijk het advies geven dat hij gewoon moet leren een praatje met haar te maken en dat hij vooral niet te ver mag gaan, want foei. :Y
Dat is helemaal niet wat mystikvm zegt, domoor. Leer eerst eens lezen.
It's always funny until someone gets hurt...and then it's just hilarious!
Disneyland? Fuck, man, this is better than Disneyland!
pi_133570527
quote:
0s.gif Op zondag 24 november 2013 13:05 schreef Hungry_Joe het volgende:

[..]

Dat is helemaal niet wat mystikvm zegt, domoor. Leer eerst eens lezen.
Oh ja, jij was diegene met het uwv gebeuren.
Exponentiële deflatie van Bitcoin maakt arme mensen nog veel sneller armer dan het grote probleem van inflatie. Gematigde burning van Ethereum is de gulden middenweg.
  zondag 24 november 2013 @ 13:09:43 #57
203089 Scuidward
Vleugje cynisme, vol verstand
pi_133570614
Bottomline is toch ook gewoon dat je uiteindelijk zelfverzekerd moet zijn? Hoe vaker Vlaggenroof merkt dat iets goed uitpakt voor hem hoe eerder hij hier in zal geloven. Het is toch niet zo dat omdat hij autistisch is dit ook betekent dat hij dom is?

Edit: Sorry voor mijn ongenuanceerdheid.

[ Bericht 9% gewijzigd door Scuidward op 24-11-2013 13:55:06 ]
pi_133574509
quote:
0s.gif Op zondag 24 november 2013 12:59 schreef firefly3 het volgende:

[..]

Sorry, iedereen is natuurlijk een groeibriljant vol met potentie! Iedereen kan versieren, net zoals iemand die een dwarslaesie heeft wel de 100 meter op de olympische spelen kan winnen. Als hij maar vaak genoeg probeert, nietwaar?

Sommige mensen zijn ergens niet voor in de wieg gelegd. Jij bent er niet voor in de wieg gelegd om dit soort adviezen te geven, aangezien je niet herkent wanneer iemand sociaal volkomen onbegaafd is.

En ik zeg nergens dat hij er niks mee moet doen. Maar als je om elke scheet die gelaten wordt eerst je vriendjes op Fok moet vragen wat je moet doen, dan heb je geen aanleg voor sociale interactie.
pi_133574593
:D
pi_133574672
quote:
0s.gif Op zondag 24 november 2013 13:09 schreef Scuidward het volgende:
Bottomline is toch ook gewoon dat je uiteindelijk zelfverzekerd moet zijn? Hoe vaker Vlaggenroof merkt dat iets goed uitpakt voor hem hoe eerder hij hier in zal geloven. Het is toch niet zo dat omdat hij autistisch is dit ook betekent dat hij dom is?

Edit: Sorry voor mijn ongenuanceerdheid.
Natuurlijk niet. Maar autisten zoeken wel naar wetmatigheden en regels voor sociale interactie. Terwijl dat juist niet te sturen is. Het zal altijd aangeleerd gedrag blijven. Niets mis mee, maar laten we wel een beetje realistisch blijven en geen uitspraken doen over hoe leuk iemand wordt gevonden door een meisje wanneer deze persoon erom bekend staat sociale interactie op geheel eigen wijze te interpreteren.

Hij zal het vooral zelf uit moeten vinden.
pi_133574733
Laten we hem nog onzekerder maken zodat we alle kansen door zijn neus kunnen boren ^O^
pi_133574891
quote:
0s.gif Op zondag 24 november 2013 15:10 schreef firefly3 het volgende:
Laten we hem nog onzekerder te maken zodat we alle kansen door zijn neus kunnen boren ^O^
Voor zekerheid moet je je hier geen moed in laten praten. Daarvoor moet je de stoute schoenen aantrekken. Daarnaast hebben onze opmerkingen geen invloed op haar houding tegenover hem, de enige die daar invloed op heeft is hijzelf.

Maar goed, ik voel me een beetje alsof ik aan het roddelen ben over iemand die er niet is en dat is niet netjes.
  zondag 24 november 2013 @ 15:16:13 #63
203089 Scuidward
Vleugje cynisme, vol verstand
pi_133574983
quote:
1s.gif Op zondag 24 november 2013 15:08 schreef Mystikvm het volgende:

[..]

Natuurlijk niet. Maar autisten zoeken wel naar wetmatigheden en regels voor sociale interactie. Terwijl dat juist niet te sturen is. Het zal altijd aangeleerd gedrag blijven. Niets mis mee, maar laten we wel een beetje realistisch blijven en geen uitspraken doen over hoe leuk iemand wordt gevonden door een meisje wanneer deze persoon erom bekend staat sociale interactie op geheel eigen wijze te interpreteren.

Hij zal het vooral zelf uit moeten vinden.
Ja dat was ook mijn insteek van mijn post. Nu ben ik (naar mijn weten) niet autistisch dus ok, ver van mijn bed show. Maar zoals hij (Vlaggenroof) hier het verhaal uit de doeken doet + het feit dat de vooroordelen die andere reacties gaven i.c.m. met zijn antwoord daarop dat het echt niet is zoals wij vrezen dat het is gevolgd door ook nog eens een reactie van Cassandra zou toch kunnen zijn dat hij het hier gewoon (al dan niet toevallig) juist heeft?

En dan hoort hij weer van anderen 'of hij het wel zeker weet want hij is autistisch'. Dat bedoelde ik een beetje. En ik merk dat ik altijd typ uit een zeker woede dus vandaar dat ik soms kortaf klink maar soms gaat het hier ook totaal niet meer over de situatie maar zijn het persoonlijke vetes.

Wellicht heb jij de achtergrond dat je wat gefundeerde uitspraken kan/mag doen over dergelijke mensen met dergelijke 'problemen' in het interpreteren van sociale interacties maar wat is in dit specifieke geval mis met blij zijn voor hem? Als het slecht gaat zijn we er toch ook nog om een hem een hart onder de riem te steken? Hij moet hier gewoon welkom zijn en dan gaat soms zo moeilijk als de een boos is op de ander.

Verder heb je ook wel gelijk hoor over dat roddelen maar waar ik nu vooral boos om ben is dat gehaat op firefly. Wellicht omdat hij mij geholpen heeft in een ander topic dus ik ben ook niet compleet blanco. Vlaggenroof wil gewoon advies en dat krijgt hij hier en dat is goed. Zo. Maar ik waardeer je antwoord wel omdat jij dus niet persoonlijk aanvalt maar rationeel blijft. Dat mis ik soms, rationaliteit.
pi_133575106
quote:
0s.gif Op zondag 24 november 2013 15:16 schreef Scuidward het volgende:

Verder heb je ook wel gelijk hoor over dat roddelen maar waar ik nu vooral boos om ben is dat gehaat op firefly.
Don't worry :)
pi_133575305
quote:
0s.gif Op zondag 24 november 2013 15:16 schreef Scuidward het volgende:

[..]

Ja dat was ook mijn insteek van mijn post. Nu ben ik (naar mijn weten) niet autistisch dus ok, ver van mijn bed show. Maar zoals hij (Vlaggenroof) hier het verhaal uit de doeken doet + het feit dat de vooroordelen die andere reacties gaven i.c.m. met zijn antwoord daarop dat het echt niet is zoals wij vrezen dat het is gevolgd door ook nog eens een reactie van Cassandra zou toch kunnen zijn dat hij het hier gewoon (al dan niet toevallig) juist heeft?

En dan hoort hij weer van anderen 'of hij het wel zeker weet want hij is autistisch'. Dat bedoelde ik een beetje. En ik merk dat ik altijd typ uit een zeker woede dus vandaar dat ik soms kortaf klink maar soms gaat het hier ook totaal niet meer over de situatie maar zijn het persoonlijke vetes.

Wellicht heb jij de achtergrond dat je wat gefundeerde uitspraken kan/mag doen over dergelijke mensen met dergelijke 'problemen' in het interpreteren van sociale interacties maar wat is in dit specifieke geval mis met blij zijn voor hem? Als het slecht gaat zijn we er toch ook nog om een hem een hart onder de riem te steken? Hij moet hier gewoon welkom zijn en dan gaat soms zo moeilijk als de een boos is op de ander.

Verder heb je ook wel gelijk hoor over dat roddelen maar waar ik nu vooral boos om ben is dat gehaat op firefly. Wellicht omdat hij mij geholpen heeft in een ander topic dus ik ben ook niet compleet blanco. Vlaggenroof wil gewoon advies en dat krijgt hij hier en dat is goed. Zo. Maar ik waardeer je antwoord wel omdat jij dus niet persoonlijk aanvalt maar rationeel blijft. Dat mis ik soms, rationaliteit.
Ik heb wat ervaring met autisten en zeker in liefdessituaties is het een feest van misinterpretatie en daaropvolgende teleurstelling. Dus ja, let me be the one to rain on his parade. Aan iemand die moeite heeft met sociale interactie gaan vragen of hij een neutrale schets van een conversatie wil geven is redelijk zinloos. Je moet leren interpreteren om sociaal vaardig te worden, dan moet je ons niet gaan vragen want wij zijn er niet bij geweest. Beter leer je zelf fouten te maken dan ons vragen iets voor te kauwen.

Wat betreft firefly, hij heeft vaak gelijk maar bedient zich tegelijkertijd van tactieken waar hij anderen vaag beticht, namelijk het onderuit halen van mensen die het niet met hem eens zijn. Niet iets voor in dit topic, maar wie kaatst...
  zondag 24 november 2013 @ 15:38:29 #66
350332 Pope-of-Dope
Lead. Inspire. Change.
pi_133575745
quote:
1s.gif Op zondag 24 november 2013 15:04 schreef Mystikvm het volgende:

[..]

Sorry, iedereen is natuurlijk een groeibriljant vol met potentie! Iedereen kan versieren, net zoals iemand die een dwarslaesie heeft wel de 100 meter op de olympische spelen kan winnen. Als hij maar vaak genoeg probeert, nietwaar?

Sommige mensen zijn ergens niet voor in de wieg gelegd. Jij bent er niet voor in de wieg gelegd om dit soort adviezen te geven, aangezien je niet herkent wanneer iemand sociaal volkomen onbegaafd is.

En ik zeg nergens dat hij er niks mee moet doen. Maar als je om elke scheet die gelaten wordt eerst je vriendjes op Fok moet vragen wat je moet doen, dan heb je geen aanleg voor sociale interactie.
Als je eens wist hoeveel sociaal volkomen onbegaafde mensen ongelooflijk succesvol zijn geworden..

Talent en aanleg zijn overrated. De meeste succesvolle mensen hebben er keihard voor moeten werken. Al zijn er natuurlijk uitzonderingen, en is het voor sommigen een stuk makkelijker dan voor anderen. Vrijwel iedereen die wil leren versieren kan dat, ongeacht je achtergrond.
''Even if he fails again and again to accomplish his purpose (as he necessarily must until weakness is overcome), the strength of character gained will be the measure of his true succes''
pi_133576172
quote:
0s.gif Op zondag 24 november 2013 15:38 schreef Pope-of-Dope het volgende:

[..]

Als je eens wist hoeveel sociaal volkomen onbegaafde mensen ongelooflijk succesvol zijn geworden..

Die kan je natuurlijk gewoon omdraaien. Er zijn er misschien nog wel meer die op hun 44e eenzaam thuis zitten.
pi_133576350
quote:

[..]

Talent en aanleg zijn overrated. De meeste succesvolle mensen hebben er keihard voor moeten werken. Al zijn er natuurlijk uitzonderingen, en is het voor sommigen een stuk makkelijker dan voor anderen. Vrijwel iedereen die wil leren versieren kan dat, ongeacht je achtergrond.
Je hebt ook mensen die hun hele leven blijven proberen zonder succes.
  zondag 24 november 2013 @ 15:54:52 #69
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_133576397
Conclusie: Het kan beide kanten op gaan, maar hoe dan ook is het het waard om te proberen en stappen te zetten.
pi_133576471
quote:
7s.gif Op zondag 24 november 2013 15:54 schreef Cue_ het volgende:
Conclusie: Het kan beide kanten op gaan, maar hoe dan ook is het het waard om te proberen en stappen te zetten.
Dat dus ja. Als je niet speelt, zal je ook nooit winnen.
pi_133576558
quote:
7s.gif Op zondag 24 november 2013 09:28 schreef Gray het volgende:

[..]
In hoeverre het waar is valt te betwisten, maar zelf heb ik meermaals te horen gekregen dat een dame me aanvankelijk niet zag zitten, of geheel niet uit was op een ONS (te merken aan de stoppelbenen :P), maar later op de avond toch enigszins verbaasd naast me lag uit te hijgen. Een vonk springt niet altijd direct over, en nat hout rookt ook, om in de metafoor te blijven. Het kan dus wel. Ik zou het echter niet wijten aan een enkele factor als 'game'.
Ik ben een paar jaar terug op date geweest met een dame. Ze maakte me toen duidelijk dat ze het niet voelde. Pas geleden kwam ik haar voor het eerst in maanden weer eens tegen. Leuke avond en uiteindelijk stonden we buiten te zoenen met elkaar. Ik had bij haar geen verwachtingen. Zij had bij mij geen verwachingen. Er was niets geforceerd. En er was geen tijd om na te denken over alles wat er gebeurde. Dan kan alles ineens heel simpel zijn.

[ Bericht 0% gewijzigd door Terreros85 op 24-11-2013 16:09:07 ]
De zwemmer zwemt, hij zwemt in zee
  zondag 24 november 2013 @ 16:02:17 #72
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_133576632
Ik had gisteravond in ieder geval een succesje. Een knappe kerel kwam de kroeg binnen en bleek ooit daar gewerkt te hebben. Dus beetje aan de klets, maar hij was niet heel erg geintresseerd leek het en ging aan de praat met anderen.
Geen idee waar het veranderde, maar het is nog een gezellige avond geworden. Hij vertelde me dat hij al wel gelijk door had dat ik hem leuk vond en schijnbaar was het wederzijds.

Blijkbaar straalde ik redelijk uit dat ik hem leuk vond. Achja, dat was ook de bedoeling wel. Want ook hier geldt, niet geschoten is sowieso mis.
pi_133578654
quote:

[..]

Waar sta jij op het moment?
Rustig aan.
pi_133578733
quote:
7s.gif Op zondag 24 november 2013 16:02 schreef Cue_ het volgende:
Ik had gisteravond in ieder geval een succesje. Een knappe kerel kwam de kroeg binnen en bleek ooit daar gewerkt te hebben. Dus beetje aan de klets, maar hij was niet heel erg geintresseerd leek het en ging aan de praat met anderen.
Geen idee waar het veranderde, maar het is nog een gezellige avond geworden. Hij vertelde me dat hij al wel gelijk door had dat ik hem leuk vond en schijnbaar was het wederzijds.

Blijkbaar straalde ik redelijk uit dat ik hem leuk vond. Achja, dat was ook de bedoeling wel. Want ook hier geldt, niet geschoten is sowieso mis.
Nou ja dan weet je in ieder geval dat het goed zit met je lichaamstaal.
In tijden van crisis moet je niet met lastenverhogingen komen.
pi_133579160
Ik snap er niks meer van. Beide moesten vandaag werken en beide geven suptiele hints.

Meisje 1: feliciteerde me meteen bij binnenkomst, zei tenslotte dat ze iets voor me gebakken had en gaf me dit einde van de dag. Waarom de fuck dan? :').

Meisje 2: feliciteerde me dus vanochtend al uit haarzelf op whatsapp, vroeg of ik een vriendin had en zei later dat ik haar toekomstige ex wordt. :') wtf
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')