quote:
Grappig idee wel. Horde? Alliance? Wat is de guildname?quote:Op zaterdag 30 november 2013 13:54 schreef Isabeau het volgende:
Kom gezellig naar Frostmane
Een vriendin van me is na 2,5 jaar ook weer gaan spelen en die is nu bezig met spullen verkopen op haar oude server en komt dan ook naar Frostmane. Haar enige probleem is: een guild vinden. De meeste guilds zijn helemaal niet leuk meerNu heb ik zelf wel een guild, maar daar zit eigenlijk alleen mijn beste vriendin en mijn neefje in. Misschien kunnen we daar met wat leuke fokkers wat van maken
In dat geval zal ik het zeker doenquote:
Frostmane alliance idd, zitten nog een paar fokkers. Mijn vriendin ken ik overigens ook via fok, maar ze komt hier eigenlijk nooitquote:Op zaterdag 30 november 2013 15:54 schreef Denni5 het volgende:
Grappig idee wel. Horde? Alliance? Wat is de guildname?
Ik werk in een ziekenhuis, dus Panacea vind ik prima. Zijn jullie ook allemaal healer dan? :pquote:Op zondag 1 december 2013 08:27 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Frostmane alliance idd, zitten nog een paar fokkers. Mijn vriendin ken ik overigens ook via fok, maar ze komt hier eigenlijk nooitGuild heet Panacea (Betekent godin van de geneesmiddelen, medicijn tegen alles. Dat krijg je als een arts en een verpleegkundige een guildnaam verzinnen
) In ieder geval een vagere naam dan het uitgesproken De FOK Knokploeg waar we ooit in hebben gezeten
Mijn main is healer jaquote:Op zondag 1 december 2013 09:45 schreef Denni5 het volgende:
Ik werk in een ziekenhuis, dus Panacea vind ik prima. Zijn jullie ook allemaal healer dan? :p
Maar eens kijken wat voor char ik daar aan ga maken.
Ik blijf er om glimlachenquote:Op zondag 1 december 2013 12:30 schreef MarkyB het volgende:
Ik ga nu questen in Sholazar. Dakpanda is de naam.
Ik zat daar, of nouja, zit er er eigenlijk nog steeds, maar ik doe niks meer met die chars. Ik ben weer terug gegaan naar een PvE server, heerlijk altjes levelen zonder geganked te worden <3quote:Op zaterdag 30 november 2013 03:36 schreef Maureentje het volgende:
Char transfer kazzak (omdat elke dag queue 's avonds van 1500+) ----> tarren mill... Nog meer mensen van FOK daar ?
Geen idee, ik heb het wel gedaan vanaf een level 90 maar dat was gewoon omdat ik de enchants gekocht had en ze er gelijk op zette.quote:Op maandag 2 december 2013 10:03 schreef MarkyB het volgende:
Moet je dan als lvl 90 de enchant erop zetten of kan je die naar je alt sturen en dan op je gear zetten? Panda is bijna 90 dus dan is het volgende project aan de beurt.
SMACKTHAT.EXEquote:Op maandag 2 december 2013 19:22 schreef Isabeau het volgende:
Kijk eens wat ik net loot van een Blingtron!
[ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |