nummer 4 van deze site:
nummer dit is:
http://www.sanssouciberlikum.nl/
en dan nummer 4 van de playlist bovenaan!!
Het is echt een lekker nummer ja, alleen niemand die ff luisteren wil.
quote:Het grote "Ik zoek een nummer"-topic deel 20
Op dinsdag 1 oktober 2002 22:31 schreef dagizmo het volgende:
Dit is trouwens het vervolg op het vorige ik zoek een nummer topic
die ja
mm wanhopig opzoek of nie?? je 100e post ofzo al hierover dit liedje
Voor de mensen die de titel ook willen hebben :
Zenix &Avec-Scream ( + alle remixen)
En bedankt mede-fokkers
In de clip zag je een talkshow, in een futuristische "setting". De host en gasten zaten in een soort gat in de grond. Volgens mij...
quote:Dat nummer wat je zoekt van Blur is Music is my Radar. Die is trouwens nooit op een regulier album gezet, maar alleen als single uitgebracht en direct op de Greatest Hits-CD gezet.
Op dinsdag 1 oktober 2002 22:50 schreef El_Hijo_Del_Jefe het volgende:
ik zoek een nummer van Blur, geen idee meer hoe het gaat, ik weet alleen nog dat ik het toen goed vond. Misschien was het een remix, deed wat dance-achtig aan.In de clip zag je een talkshow, in een futuristische "setting". De host en gasten zaten in een soort gat in de grond. Volgens mij...
euhm hier is een dance remix van...
van wie???
eerste regel (van de remix) : put on my dancing shoes.....
quote:van Cher dacht ik.
Op woensdag 2 oktober 2002 11:21 schreef Cybart het volgende:
zojuist vroeg Daan Schuurmans in arbeidsfitaminen een nummer aan: "walking In Memphis"ofzo...euhm hier is een dance remix van...
van wie???
quote:het klopt niet helemaal, maar kon er zo gauw niets anders van maken want er wordt ook nog doorheen gepraat..
i still see the tears in your eyes
i used to hear your cries in my mind
the war in your head still all worries me
would it gone away
someday it might break you
the place in my heart
you will take it and comfort that i choose
to live and rise again
Het laatste nummer wat gedraaid werd door Johan Gielen op de Sensation DVD. (Daarna komt dan gelijk DJ Jean met: Driftwood - Freeloader)
quote:neej die bedoel ik niet
Op woensdag 2 oktober 2002 11:23 schreef julekes het volgende:[..]
van Cher dacht ik.
een remix van "Walking In Mempis"dus, maar dan is de eerste regel veranderd in "put on my dancing shoes" (kan ook raving shoes zijn)
quote:Scooter - I'm raving
zojuist vroeg Daan Schuurmans in arbeidsfitaminen een nummer aan: "walking In Memphis"ofzo...euhm hier is een dance remix van...
van wie???
Ik vroeg me af of iemand wist hoe het liedje heet en door wie het wordt gezongen met de volgende tekst erin;
Elles, Elles, How the fuck is Elles?
Alvast bedankt, Wieke
quote:Jij bedoelt die versie van Peter Koelewijn? (ben ff vergeten, of liever 'heb verdrongen', onder welke naam hij dat gedaan heeft)
Op woensdag 2 oktober 2002 19:50 schreef Wieke het volgende:
Heej!Ik vroeg me af of iemand wist hoe het liedje heet en door wie het wordt gezongen met de volgende tekst erin;
Elles, Elles, How the fuck is Elles?
Alvast bedankt, Wieke
Het 'echte' orgineel is van Smokie, getiteld 'Living next door to Alice'. Maar ja, daar komt dat 'who the fuck' weer niet in voor...
-edit- Volgens mij heet die who-the-fuck-versie 'Alice' of 'Who the fuck is Alice'.
-edit 2- Ik lees hier dat Smokie zelf ook zo'n versie heeft gemaakt...
[Dit bericht is gewijzigd door Jane op 02-10-2002 20:09]
quote:dank u
Op woensdag 2 oktober 2002 17:38 schreef Bad_Boy_Tom het volgende:[..]
Scooter - I'm raving
Bedankt !
quote:Dirty Vegas - Days go by
Op woensdag 2 oktober 2002 21:29 schreef Pikkebaas het volgende:
Ik zoek een nummer, het is dansmuziek. In de videoclip is een wat oudere donkere man aan het dansen op zo'n opengevouwen kartonnen doos. Het verhaal in de clip is dat hij dat elk jaar op dezelfde dag doet omdat zijn grote liefde bij hem weg is gegaan omdat hij voor het dansen koos.
Die.Bedankt !
(meer info kun je hier vinden)
quote:Bo & DJ Gee - The Ride
Op woensdag 2 oktober 2002 22:01 schreef jaeger het volgende:
Dat nummer van Axe nightguide op TMF.
ik zoek dus de artiest van dit nummer. het heet 'Stress' ofzo en is een vet melig liedje dat weleens op MTV eno voorijkomen. ff wat tekst dan maar:
We don't need no mohore of this stress, YES,
iets van 'Mr. ....' is zijn artiestennaam....alleen welke artiest IS het ?!
[edit]
het is NIET Mr. Bungle ofzo
[Dit bericht is gewijzigd door MeAndMyself op 03-10-2002 19:41]
Ik kan er helemaal NIKS over vinden, en geen enkele DJ zegt welke single ze nou gaan draaien of net gedraaid hebben
quote:Kan dit het zijn?
Op donderdag 3 oktober 2002 12:54 schreef UTO het volgende:
Ik kom er maar niet achter; een nummer van een groepje meiden of zoiets, ze heten geloof ik tattoo, en ze zingen: "running through my head"Ik kan er helemaal NIKS over vinden, en geen enkele DJ zegt welke single ze nou gaan draaien of net gedraaid hebben
Anybody an idea?
quote:"Gompie"
Op woensdag 2 oktober 2002 20:01 schreef Jane het volgende:
Jij bedoelt die versie van Peter Koelewijn? (ben ff vergeten, of liever 'heb verdrongen', onder welke naam hij dat gedaan heeft)
Triest dieptepunt in zijn carriere.
quote:Geen idee hoe het klinkt, maar...
Op donderdag 3 oktober 2002 15:03 schreef on_air het volgende:
Doscovery werkdagen om 20.30 uur is er altijd A car is born / reborn....het nummer dat ze altijd op de achtergrond draaien, van wie is het en hoe heet het?!?!Anybody an idea?
Giorgio Moroder - A car is born (promo-single 1988)?
quote:Ga ik uitzoeken!
Op donderdag 3 oktober 2002 15:43 schreef PokerFace het volgende:[..]
Geen idee hoe het klinkt, maar...
Giorgio Moroder - A car is born (promo-single 1988)?
quote:All the things she said, van Tatu,
Op donderdag 3 oktober 2002 12:54 schreef UTO het volgende:
Ik kom er maar niet achter; een nummer van een groepje meiden of zoiets, ze heten geloof ik tattoo, en ze zingen: "running through my head"Ik kan er helemaal NIKS over vinden, en geen enkele DJ zegt welke single ze nou gaan draaien of net gedraaid hebben
ja, dat vind ik zon goed nummer
dies heel vaak op tv trouwens
[Dit bericht is gewijzigd door Tweater op 03-10-2002 19:07]
ik weet dat er ergens een pagina is van een of andere publieke zender waar je reclame liedjes op kunt zoeken, weet iemand dat? Dank u
greetzzzzzzzzzzzzzz
quote:D-Devils - Dance with the devil dacht ik
Op donderdag 3 oktober 2002 19:36 schreef mobomania het volgende:
Hey allemaal, k zoek een nummer dat begint met "gate 1 ....... gate 2......... enzzzzzzz.greetzzzzzzzzzzzzzz
edit: Volgens mij 6th gate
[Dit bericht is gewijzigd door Lortnoc op 03-10-2002 19:38]
quote:bedankt man !!!
Op donderdag 3 oktober 2002 19:37 schreef Lortnoc het volgende:[..]
D-Devils - Dance with the devil dacht ik
quote:
Op donderdag 3 oktober 2002 01:15 schreef MeAndMyself het volgende:
hey,ik zoek dus de artiest van dit nummer. het heet 'Stress' ofzo en is een vet melig liedje dat weleens op MTV eno voorijkomen. ff wat tekst dan maar:
[edit]
het is NIET Mr. Bungle ofzo[edit2]
in de clip (op tv dus) zijn het een stelletje 'vet relaxte' hawaiianen ofzo
[Dit bericht is gewijzigd door MeAndMyself op 03-10-2002 19:44]
quote:http://www.ster.nl/muziek
Op donderdag 3 oktober 2002 19:07 schreef Tweater het volgende:
weet iemand het liedje van de reclame van motarola, reclame is dat een of ander groen goedje heen en weer gaat over het schermik weet dat er ergens een pagina is van een of andere publieke zender waar je reclame liedjes op kunt zoeken, weet iemand dat? Dank u
alvast bedankt
quote:misschien iets van Scooter?!
Op donderdag 3 oktober 2002 20:13 schreef mobomania het volgende:
Iemand die het nummer kent waar zo iemand ff later schreeuwt "are you READYYYYY!!!!!!" en dan zo'n komisch deuntje???????
alvast bedankt
quote:je bedoelt scooter - nessaja maar nee dat is um nie
Op donderdag 3 oktober 2002 20:24 schreef MeAndMyself het volgende:[..]
misschien iets van Scooter?!
quote:PLEASE??? IEMAND??
Op woensdag 2 oktober 2002 11:44 schreef texelonia het volgende:
Ik zoek het nummer uit de film 'Ik ook van jou' wat je hoort aan het eind, als 'Erik' (Antonie Kamerling dus) bij het graf van Reza is.
De aftiteling is te onduidelijk om te lezen en op internet heb ik ook niks kunnen vinden over de soundtrack, alleen maar recensies enzow.
Heb net ff geprobeerd naar de tekst te luisteren en het is ongeveer zoiets:i still see the tears in your eyes
i used to hear your cries in my mind
the war in your head still all worries me
would it gone away
someday it might break you
the place in my heart
you will take it and comfort that i choose
to live and rise againhet klopt niet helemaal, maar kon er zo gauw niets anders van maken want er wordt ook nog doorheen gepraat..
Wie o wie kan mij helpen, please?
quote:nee, niet Nessaja
Op donderdag 3 oktober 2002 20:46 schreef mobomania het volgende:[..]
je bedoelt scooter - nessaja maar nee dat is um nie
quote:Guano Apes misschien?
Op donderdag 3 oktober 2002 22:27 schreef texelonia het volgende:PLEASE??? IEMAND??
quote:Marc Cohn - Walking in Memphis
zojuist vroeg Daan Schuurmans in arbeidsfitaminen een nummer aan: "walking In Memphis"ofzo...
quote:Is em niet
Op donderdag 3 oktober 2002 15:48 schreef on_air het volgende:[..]
Ga ik uitzoeken!
quote:d'r zit wel wat van Guano Apes op de soundtrack, maar da's niet dit nummer..
Op donderdag 3 oktober 2002 22:42 schreef robh het volgende:[..]
Guano Apes misschien?
quote:You've got my love van Bastian
Op vrijdag 4 oktober 2002 10:49 schreef RAiDEN het volgende:
Hoe heet ook alweer dat nummer waarbij in de clip allemaal t-shirts voorbij komen
quote:Peugeot 206 commercial
Op vrijdag 4 oktober 2002 09:43 schreef SEMTEX het volgende:
Ik zoek het nummer wat gebruikt wordt in de 206-reclame waar die Indier z'n trabant in elkaar beukt en er een 206 van maakt
Of de reclame zelf in avi/mpeg/whatever
EDIT:
Of anders hier?!
[Dit bericht is gewijzigd door ChezMatik op 04-10-2002 12:20]
Ow en Semtex, die reclame van die 206 staat ergen op de weblog volgens mij.
Cart,
quote:schopje
Op donderdag 3 oktober 2002 01:15 schreef MeAndMyself het volgende:
hey,ik zoek dus de artiest van dit nummer. het heet 'Stress' ofzo en is een vet melig liedje dat weleens op MTV eno voorijkomen. ff wat tekst dan maar:
[edit]
het is NIET Mr. Bungle ofzo[edit2]
in de clip (op tv dus) zijn het een stelletje 'vet relaxte' hawaiianen ofzo
quote:Het nummer van Gigi d'Agostino ken ik niet.... Ik weet wel dat Fastball een nummer heeft met [desbetreffende titel]...
Op vrijdag 4 oktober 2002 13:05 schreef Carterman het volgende:
Laatst hoorde ik een nummer van Gigi D'agostino dat "The Way" heette. Nu ken ik daarvan het origineel, maar ik weet niet meer waarvan en van welke artiest dat nummer is. Wie kan mij helpen?
quote:Heej dat is um, hardstikke mooi. En nog kan ik het niet plaatsen. Komt het uit een film ofzow? Want ik herinner me vaag iets van het nummer (ik moet zeggen dat het origineel ook wel beter is).
Op vrijdag 4 oktober 2002 13:55 schreef AirwiN het volgende:[..]
Het nummer van Gigi d'Agostino ken ik niet.... Ik weet wel dat Fastball een nummer heeft met [desbetreffende titel]...
Cart,
quote:Een jaar of twee geleden had Fastball hier een bescheiden hitje mee... Luister ook de CD waar het nummer vanaf komt eens (All the pain money can buy). Daar staan meer leuke nummertjes op...
Op vrijdag 4 oktober 2002 14:23 schreef Carterman het volgende:[..]
Heej dat is um, hardstikke mooi. En nog kan ik het niet plaatsen. Komt het uit een film ofzow? Want ik herinner me vaag iets van het nummer (ik moet zeggen dat het origineel ook wel beter is).
TNX!Cart,
quote:Tnx, ik heb ze even opgezocht op internet en ik dacht dat ik dat nummer ken uit mijn vroege jeugd. Maar dat kan dus nooit. Echt heel raar, ik kan het nog niet plaatsen. Misschien moet ik het daar ook maar bij laten
Op vrijdag 4 oktober 2002 15:10 schreef AirwiN het volgende:[..]
Een jaar of twee geleden had Fastball hier een bescheiden hitje mee... Luister ook de CD waar het nummer vanaf komt eens (All the pain money can buy). Daar staan meer leuke nummertjes op...
Cart,
quote:Escanor met are you ready???
Op vrijdag 4 oktober 2002 23:26 schreef mobomania het volgende:
kent echt niemand dat nummer met erin "Are you READYYYYYYY" ??? wil um echt graag hebben.
Cart,
[Dit bericht is gewijzigd door EdSchouten op 05-10-2002 11:03]
quote:Moet je even dit vertalen.
Op vrijdag 4 oktober 2002 15:30 schreef _DiRRuK_ het volgende:
ey, ik zoek da ene trance nummer, da zo'n russisch vrouwke de hele tijd erdoor heen lult: fuck me on the stage, cos that's what they wanne see, en i want to see meat! en die dingen... weet iemand hoe die heet?
quote:Dit kon hem ook wel eens zijn.
La musique issue de cette mouvance est bien plus qu'une simple bande son pour gym-queens défoncées : elle parvient à capturer tout l'esprit et toutes les gimmicks de la gaytitude contemporaine urbaine. Certaines productions sont de véritables morceaux d'anthologie qui transcrivent avec cynisme et humour " camp " tout l'état d'esprit de cette culture gay. Le circuit a été marqué par ce genre de morceaux emblématiques avec par exemple ECSTASY interprété par Lula qui interpelle avec son adorable petit accent autrichien les " chelsea boys " dans un monologue complètement déjanté : " Take your shitts off now ! I want to see meat () Oh yeah, they are all sweaty, and they're all smooth because they're alle shaved () Some people take your pants off too () Yeah grab me, grab my ass who wants me ? I'll do it, fuck me on the stage that's what they want to see () Everybody wants Ecstasy, did you find your ecstasy ? " sur fond de sirènes stridentes, de martellement implacable de drums, capturant à merveille l'esprit jusqu'au boutiste et radical du circuit !
quote:Edit: ff ge-KazAa-t en het is raak hoor. Dit is de goeie. "Take your shirts off!"
Johnny Vicious feat Lula - Ecstasy CD Promo Single BMG / ViciousHesaplamalar doðruysa hollanda da her 3 kiþiden birinde bu single var. Çýktýðý sene avrupanýn en ücra köþesinde bile çaldý bu plak. Aslýnda Trance'in deep olaný hariç hiçbir alt türünü sevmem. Ama minimal techno ile Hawtin arasýnda nasýl bir bað varsa Hard Trance ile Vicious arasýnda da öyle bir bað var. "Trancey Boys.. take your shirts off. I want to see meat.yes who wants me come to me fuck me on the stage yeah that's what they want to see" þeklindeki vokalleri ise zaten unutulmaz!
Edit2: Er is ook een acapella versie te vinden met WinMX, alleen is daar veel vraag naar en zie je die vaak "in cue" staan.
[Dit bericht is gewijzigd door Beetle op 05-10-2002 13:38]
quote:
Op donderdag 3 oktober 2002 13:18 schreef thefreezeman het volgende:[..]
Kan dit het zijn?
Was een eerdere oplossing. Maar dit is de officiele site:
quote:nee, dat is em niet, ik bedoel een andere redelijk rustig gezongen door een man...
Op zaterdag 5 oktober 2002 14:26 schreef I.R.Baboon het volgende:
Forever you and me is trouwens Crush van Jennifer Paige.
quote:ist misschien Lighthouse Family - High?
Op zaterdag 5 oktober 2002 14:27 schreef D0D0 het volgende:[..]
nee, dat is em niet, ik bedoel een andere redelijk rustig gezongen door een man...
http://www.google.com/search?q=forever+you+and+me+lyrics
kippa
't Is een beetje een cheesy song, mahja... ik vond de tekst wel pakkend
quote:Er zijn belachelijk vel uitvoeringen van dit liedje....die van Elvis en Willie zijn de bekenste...Er is ook nog een hit uitvoering van de Pet Shop Boys... Zoek eens met Kazaa
Op zaterdag 5 oktober 2002 14:21 schreef stefanvverk het volgende:
Hi, ik hoorde een liedje op de radio, volgens mij was het "You were always on my mind"
Het is een echt golden oldy, en hij is niet van Elvis en niet van Willie Nelson.
Wie weet welke everygreen ik bedoel ???
Hellup..
quote:thnx you!!! DAt was em ik weer happy! heel erug bedankt
Op zaterdag 5 oktober 2002 14:36 schreef Kip het volgende:[..]
ist misschien Lighthouse Family - High?
http://www.google.com/search?q=forever+you+and+me+lyrics
kippa
quote:jaaa die bedoel ik! thnx man!
Op zaterdag 5 oktober 2002 13:34 schreef Beetle het volgende:[..]
Moet je even dit vertalen.
[..]Dit kon hem ook wel eens zijn.
[..]Edit: ff ge-KazAa-t en het is raak hoor. Dit is de goeie. "Take your shirts off!"
Edit2: Er is ook een acapella versie te vinden met WinMX, alleen is daar veel vraag naar en zie je die vaak "in cue" staan.
quote:Wat googlen geeft Time in a bottle van Jim Croce.
Op zaterdag 5 oktober 2002 14:49 schreef m0rph3us het volgende:
Iemand de muppet show gezien vandaag op Yorin (geloof ik)? Want ik zoek de titel van het nummer met die professor (vrijwel op het einde dacht ik), dat ging over dattie de tijd in een flesje kon bewaren om meer tijd met 'jou' door te kunnen brengen... any1?'t Is een beetje een cheesy song, mahja... ik vond de tekst wel pakkend
http://www.skdesigns.com/internet/articles/lyrics/jimcroce.html
quote:
Op zaterdag 5 oktober 2002 21:25 schreef Kresj het volgende:
Wie weet hoe het nummer heet dat aan het eind van die Peugeot 206 reclame wordt gedraaid? Die reclame dat een (volgens mij) indiër z'n auto in de vorm van een 206 aan het beuken is.
quote:
Op vrijdag 4 oktober 2002 12:15 schreef ChezMatik het volgende:
Peugeot 206 commercialEDIT:
Of anders hier?!
quote:Thnx!
Op zaterdag 5 oktober 2002 16:46 schreef Meril het volgende:Wat googlen geeft Time in a bottle van Jim Croce.
http://www.skdesigns.com/internet/articles/lyrics/jimcroce.html
quote:*schop*
Op woensdag 2 oktober 2002 21:24 schreef ook_gek het volgende:
In de film swordfish zit op een gegeven moment mega dans muziek.
Je ziet stan dan z,n worm programeren. En dan hoor je twee nummers iets van 50.000 watt of rocking en play to the music of zo iets. Wie weet welke nummer dat zijn. ze zijn mega goed. Ik heb de ost van de film. Maar daar staan ze niet op
Deze word nu gedraaid op de ether radio Fantasy ( trance & dance zender)
De plaat heet Rocco, Drop the bass ( dj basskid extended 5:43 ) in deze plaat zit een deuntke de hele tijd, dat is al van een andere soort gelijke plaat... Waar volgens mij de sample inzit : "Okay now everybody lie down on the floor and keep calm" kan iemand me vertellen hoe die andere Remake heet ?? Ik heb totaal geen idee meer, en geen zin om 4000 mp3's door te raggen.
Ik maak ff een sampletje van dat stukje melodie... en het gaat dus om de melodie die me zo bekend voorkomt op de achtergrond.
Hij staat hierboven online
[Dit bericht is gewijzigd door D-Devil op 06-10-2002 13:01]
Het begin gaat zo:
"Everybody in the house, I wanna hear ya say yeah <YEAHH!!!>
Come on!
tu tu tu tu tu tututututu" (er wort een melodietje dan gespeeld)
Wie weet welk nummer het is?
quote:Paul Oakenfold, hele bekende producer en DJ, heeft de muziek voor die film verzorgd. Je zou eens op de soundtrack moeten kijken.
Op zaterdag 5 oktober 2002 22:48 schreef ook_gek het volgende:[..]
*schop*
quote:lock 'n load - house some more
Op zondag 6 oktober 2002 12:58 schreef brotherlouie98 het volgende:
Ik ben op zoek naar een vrij populair trance deuntjeHet begin gaat zo:
Come on!tu tu tu tu tu tututututu" (er wort een melodietje dan gespeeld)
van dit liedje is ook een andere versie (het orgineel denk ik ) hoe heet die?
quote:Harry Belafonte - The Bananaboat Song (of Day-O)
Op zondag 6 oktober 2002 14:05 schreef Erosjuhhh het volgende:
http://www.madblast.com/oska/humor_bin.swf
van dit liedje is ook een andere versie (het orgineel denk ik) hoe heet die?
edit:
Of je bedoelt Het Bananenlied van André van Duin.
[Dit bericht is gewijzigd door Jane op 06-10-2002 14:08]
quote:Harry Belafonte - Banana Boat
Op zondag 6 oktober 2002 14:05 schreef Erosjuhhh het volgende:
http://www.madblast.com/oska/humor_bin.swf
van dit liedje is ook een andere versie (het orgineel denk ik) hoe heet die?
quote:
Roderique-spleet-ontmaagding in Spanje-stemgeluid alsof er aardappels in Roderiques keeltje zijn blijven hangen-
Wie o wie weet waarover ik het heb?Luisterde naar een plaatselijke zender in het Noorden des lands en hoorde een nummer waarin bovenstaande dingen ter sprake kwamen..
quote:
Op zondag 6 oktober 2002 14:03 schreef Seborik het volgende:
Wil je de naam van dat nummer weten?
quote:
Naam+ mensen die het ingezongen hebben.
Tis een beetje jiskefit-achtig, korpsballerig en het gaat over een studente die naar Spanje gaat omdat ze graag ontmaagd wil worden, tijdens de *song* (er is geen sprake van echt zingen btw) duikt Roderique met een Spaanse adonis in bed waardoor zij hem beticht van *homo zijn*. Roderique zegt vervolgens dat hij dronken was- komen nog wat *subtiele opmerkingen over een reet en de spleet van de studente*.
Dat het een vage vraag is besef ik trouwens ook wel, ik zocht gisteren naar een nieuwszender op de radio en bleef hangen toen ik dit nummer hoorde, helaas vertelde niemand wie of wat het was vandaar mijn vraag hier op fokzine.
quote:Zat net op ster.nl te surfen want ook ik ben op zoek naar dat deuntje. Volgens een gastje op het forum faar heet dat nummer Hussan en het is van Bold & Spiky. Het schijnt over een paar weken uit te komen..
Op zaterdag 5 oktober 2002 21:30 schreef matthijn99 het volgende:[.blabla peugeot 206 reclame.]
[blabla hier..]
Marjolein
quote:???
Op zondag 6 oktober 2002 12:55 schreef D-Devil het volgende:
Er is nu al een 2e cover van een plaat uit.Deze word nu gedraaid op de ether radio Fantasy ( trance & dance zender)
De plaat heet Rocco, Drop the bass ( dj basskid extended 5:43 ) in deze plaat zit een deuntke de hele tijd, dat is al van een andere soort gelijke plaat... Waar volgens mij de sample inzit : "Okay now everybody lie down on the floor and keep calm" kan iemand me vertellen hoe die andere Remake heet ?? Ik heb totaal geen idee meer, en geen zin om 4000 mp3's door te raggen.
Ik maak ff een sampletje van dat stukje melodie... en het gaat dus om de melodie die me zo bekend voorkomt op de achtergrond.
Hij staat hierboven online
het heet waarschijnlijk remember me, maar van wie is het ookalweer?
Hij staat iig niet op On Every Street en ook niet op Brothers In Arms.
quote:het was blueboy - remember me
Op zondag 6 oktober 2002 19:50 schreef Nevermind het volgende:
ik zoek een heel bekend nummer. een vrouwenstem zingt steeds "remember me? blablablaaaablabla blabla blaaa" en het stukje "ding dingeding ding ding dingeding dingeding dingeding ding ding ding ding" komt daarna. het is een swingende versie van (geloof ik) een al ouder nummer.het heet waarschijnlijk remember me, maar van wie is het ookalweer?
![]()
quote:Staat ie op money for nothing misschien ?
Op zondag 6 oktober 2002 20:32 schreef matthijn99 het volgende:
Ik zoek een nummer van Dire Straits, volgens mij helemaal instrumentaal. Het melodietje lijkt enigzins op Your latest trick, het is een sax-deuntje.Hij staat iig niet op On Every Street en ook niet op Brothers In Arms.
Hij weet zeker van niet omdat het nummer geproduced is door Dre en die coverd nooit volgens hem.
Help mij please om te bewijzen dat het een cover is.
De verliezer moet zonder zijn haar te doen op stap
Dus weet jij de titel van het orgineel?
PLEASE HELP
Op Net5 draaien ze regelmatig zo'n buffy/angel/nog iets compilatiefilmpje samen met muziek..Ik wil graag weten (je raad het al ) welk nummer dat is..heeft volgens mij wel in de top40 gestaan maar ikke nie meer weet.. Alvast bedankt
quote:Ook niet.
Op zondag 6 oktober 2002 21:32 schreef D-Devil het volgende:[..]
Staat ie op money for nothing misschien ?
quote:Hmmz, ik kan er neit opkomen sorry
Op zondag 6 oktober 2002 22:01 schreef matthijn99 het volgende:[..]
Ook niet.
Het is iig Niet van Jessica Simpson, volgens mij heeft het nummer een hele andere titel want ik kan hem zo niet vinden...
quote:*schop* *schop* Weet ECHT niemand het?
Op woensdag 2 oktober 2002 21:24 schreef ook_gek het volgende:
In de film swordfish zit op een gegeven moment mega dans muziek.
Je ziet stan dan z,n worm programeren. En dan hoor je twee nummers iets van 50.000 watt of rocking en play to the music of zo iets. Wie weet welke nummer dat zijn. ze zijn mega goed. Ik heb de soundtrack van de film. Maar daar staan ze niet op
quote:Gokje: Cardigans met Carnival...
Op zondag 6 oktober 2002 22:31 schreef Reintje het volgende:
Ik zoek het nummer waarin gezongen wordt: I want to love you now. Het is een beetje een rustig zondagmorgennummer, ik meen accoustisch..
quote:Ik denk dat je Going Home bedoelt. Deze werd door Mark Knopfler Solo gedaan op de CD van de film Local Hero.
Op zondag 6 oktober 2002 20:32 schreef matthijn99 het volgende:
Ik zoek een nummer van Dire Straits, volgens mij helemaal instrumentaal. Het melodietje lijkt enigzins op Your latest trick, het is een sax-deuntje.Hij staat iig niet op On Every Street en ook niet op Brothers In Arms.
quote:
Op maandag 7 oktober 2002 08:12 schreef AirwiN het volgende:[..]
Gokje: Cardigans met Carnival...
Thankz!!!!!
quote:schopje
Op zondag 6 oktober 2002 21:55 schreef DJH het volgende:
Ik heb gisteravond een weddenschap afgesloten met een maat van mij. Het gaat erom dat ik wed dat het deuntje van het nummer Eve - What gecoverd is.
Ik hoorde het nummer voor het eerst en het kwam mij bekend voor dus lijkt het mij dat het een cover is (deuntje van het refrein).Hij weet zeker van niet omdat het nummer geproduced is door Dre en die coverd nooit volgens hem.
PLEASE HELP
Nr 1: Het achtergrondmuziekje bij de autoreclame waar die dolfijnen uit de straat springen.
Nr 2: Het achtergrondmuziekje van de Dove reclame waarbij je heel veel verschillende soorten huid ziet (je huid vertelt wie je bent blabla). Je ziet een man achterin een taxi wiens huid in vierkante stukjes gerimpeld is.
bvd
Ik ben op zoek naar een vrij populair trance deuntje
Hij werd elke dag gedraaid in Lloret de Mar deze zomer in disco St Trope
Het begin gaat zo:
Come on!
tu tu tu tu tu tututututu" (er wordt dan een vocaal melodietje gespeeld)
PS: Het is niet lock n load - House some more
.. ai chiqui-chiquita ..
volledig in een vreemde taal gezongen, beetje kaoma-achtig
quote:Moloko - The time is now
Op zondag 6 oktober 2002 21:59 schreef Prins-Punika het volgende:
Ok dan.....Op Net5 draaien ze regelmatig zo'n buffy/angel/nog iets compilatiefilmpje samen met muziek..Ik wil graag weten (je raad het al
) welk nummer dat is..heeft volgens mij wel in de top40 gestaan maar ikke nie meer weet.. Alvast bedankt
quote:ken hem, tussendoor hoor je in een vrij mechanisch stemmetje "rock the house ya'll"
Op maandag 7 oktober 2002 18:22 schreef brotherlouie98 het volgende:
Nog maar een poging...Ik ben op zoek naar een vrij populair trance deuntje
Hij werd elke dag gedraaid in Lloret de Mar deze zomer in disco St TropeHet begin gaat zo:
Come on!tu tu tu tu tu tututututu" (er wordt dan een vocaal melodietje gespeeld)
ze kunnen echt geen betere teksten verzinnen heh
quote:Is 'What' een nummer van Eve?
Op maandag 7 oktober 2002 15:17 schreef DJH het volgende:[..]
schopje
Gangsta Lovin is iig wel gejat (gister nog bij That's Live) en Who's That Girl toch ook (van Madonna?) Maar What ken ik niet...
quote:Het nummer staat op het nieuwe album van Eve. Het nummer heet officieel:
Op maandag 7 oktober 2002 20:54 schreef Tom_Tom- het volgende:[..]
Is 'What' een nummer van Eve?
Gangsta Lovin is iig wel gejat (gister nog bij That's Live) en Who's That Girl toch ook (van Madonna?) Maar What ken ik niet...
Eve feat Truth Hurts - What
quote:Ren file 2 mp3...om af te luisteren
MusicFile
quote:kun je even een goeie link neerzetten?
Op maandag 7 oktober 2002 21:23 schreef spooner2k het volgende:
Wie kent dit nummer even gecut uit een liveset
[..]Ren file 2 mp3...om af te luisteren
Please help mai
quote:Ja dies lekker !?! Someone ?
Op maandag 7 oktober 2002 21:37 schreef marcell het volgende:
Bij de intro van de site, het laatste nummer.Of liever allemaal
quote:link is goed --> rechtermuisknop -> doel opslaan als, dan kun je'm opslaan als MP3 en dan ist ok.
Op maandag 7 oktober 2002 21:37 schreef Phynny het volgende:[..]
kun je even een goeie link neerzetten?
quote:Aantal in voorkomende:
Op maandag 7 oktober 2002 21:37 schreef marcell het volgende:
Bij de intro van de site, het laatste nummer.Of liever allemaal
en ik kijk ff verder voor je.
quote:Dat is net degene die ik wel wist
Op maandag 7 oktober 2002 22:13 schreef spooner2k het volgende:[..]
Aantal in voorkomende:
Showtek - Save The Day (DJ VoRTEX remix)
In Your Face - Our Destinationen ik kijk ff verder voor je.
quote:Maarre weet je toevallig ook de titel
Op maandag 7 oktober 2002 20:53 schreef brotherlouie98 het volgende:Ik ben op zoek naar een vrij populair trance deuntje
Hij werd elke dag gedraaid in Lloret de Mar deze zomer in disco St TropeHet begin gaat zo:
Come on!tu tu tu tu tu tututututu" (er wordt dan een vocaal melodietje gespeeld)
Als reactie hierop schreef Phynny het volgende
[..]ken hem, tussendoor hoor je in een vrij mechanisch stemmetje "rock the house ya'll"
ze kunnen echt geen betere teksten verzinnen heh
quote:zal wel dj jean zijn ofzo
Op maandag 7 oktober 2002 22:42 schreef brotherlouie98 het volgende:[..]
Maarre weet je toevallig ook de titel
quote:
Op maandag 7 oktober 2002 20:50 schreef Phynny het volgende:
ik zoek een feestnummertje waarvan ik de naam niet ken, maar hij is o zo bekend.. ai chiqui-chiquita ..
volledig in een vreemde taal gezongen, beetje kaoma-achtig
quote:Ik weet niet of dat de versie is die in de reclame wordt gebruikt, maar volgens mij is de bekendste versie van Diana Ross.
Op maandag 7 oktober 2002 23:04 schreef Tenshi het volgende:
Het nummer van de nieuwe KLM reclame!
Ain't no mountain high enough van
Anyone ??
quote:Deed Boys town gang dit nummer ook niet?
Op dinsdag 8 oktober 2002 09:16 schreef Jane het volgende:[..]
Ik weet niet of dat de versie is die in de reclame wordt gebruikt, maar volgens mij is de bekendste versie van Diana Ross.
quote:Nee die is het ook niet. Ik zoek een saxmelodietje en dit is alleen maar gitaat en piano.
Op maandag 7 oktober 2002 08:16 schreef Robbel het volgende:[..]
Ik denk dat je Going Home bedoelt. Deze werd door Mark Knopfler Solo gedaan op de CD van de film Local Hero.
De mooiere versie is de live versie welke knopfler ALTIJD als laatste speelde op de On Every Street Tour in '92. Als 12 jarig manneke ben ik daar ooit geweest.
quote:
Op dinsdag 8 oktober 2002 17:53 schreef Seborik het volgende:
En warezrequests mogen niet.
quote:Ach, als je 16 bent is het soms moeilijk om iets volgends de regels te doen
Op dinsdag 8 oktober 2002 18:08 schreef SEMTEX het volgende:[..]
quote:Kben gelukkig al 22
Op dinsdag 8 oktober 2002 18:09 schreef D-Devil het volgende:[..]
Ach, als je 16 bent is het soms moeilijk om iets volgends de regels te doen
quote:Junior Senior - Move your feet (dacht ik)
Op dinsdag 8 oktober 2002 22:40 schreef P-bug het volgende:
ken iemand dat nummer met die soort van comedor64 clip met die dansende eekhoorn......
de tekst is ongeveer: Everybody dance everbody dance!
Lekker nummertje ja!
quote:Kijkt u eens
Op woensdag 2 oktober 2002 12:05 schreef trancemaniak het volgende:
Ik heb de Liveset van Johan Gielen live @ Trance Energy 2002 Thialf Heerenveen (21-12-2002). Nu zitten er een paar mooie nr's in die ik zoek.
Het 1e nummer in die set? (Begint pas echt bij de 2e minuut)
Een paar nummers later komt Romanthony - Never Fuck
en 2 nummers daarna komt nog een heel mooi nr? (Rond de 20e minuut.)
Bij minuut 41 komt er weer een leuk nummer voorbij? Dit is wel een redelijk hard nummer. Wie weet hoe deze nummers heten die ik zoek?Het laatste nummer wat gedraaid werd door Johan Gielen op de Sensation DVD. (Daarna komt dan gelijk DJ Jean met: Driftwood - Freeloader)
maar dis is volgens mij 2002 in de jaarbeurs utrecht..
DJ Jean @ mysteryland 2000
Zover kwam ik nog wel:
1. Warpbrothers VS Aquagen - Phat Bass
2. Dial M For Moguai - Beatbox
3. Enomine - Enomine
4. ID
5. Vincent de Moor -
6. ID
Het is dus nummer 4
zinnetje:
fuck you I won't do what you told me
wie o wie?
ik kan er dus niet opkomen.........
quote:Gokje
Op woensdag 9 oktober 2002 10:13 schreef dizzylizzy het volgende:
ik zoek een nummer van weet ik niet meer...zinnetje:
fuck you I won't do what you told mewie o wie?
ik kan er dus niet opkomen.........
quote:Heb je ook zo een lijst van ISOS3??? Van tiesto??
Op dinsdag 8 oktober 2002 23:35 schreef blup het volgende:[..]
Kijkt u eens
01. Trance Energy Intro
02. ID
03. DJ Tiesto - Lethal Industry (Svenson & Gielen Remix)
04. Minimalistix - Close Cover (Airscape Remix)
05. Marco V - GODD (Original Mix)
06. Space Frog feat. The Grim Reaper - Follow Me (Mr. Bishi Remix)
07. Rank 1 - Awakening (Benicio Remix)
08. Mauro Picotto - Pulsar (Megamind Mix)
09. 4 Clubbers - Children (Club Mix)
10. Svenson & Gielen - Twisted (Energy Mix)
11. DJ Hein - Energetic Rhythm (Donkey Rollers Remix)
12. Push - The Legecy (Svenson & Gielen Remix)
13. ID (with 'Reloop - Fucking Society' acapella)
14. Soho - Flyin Madness (Original Mix)
15. Funk Einsatz - Punk (Original Mix)
16. Mauro Picotto - Awesome! (Original Mix)
17. Svenson & Gielen - We Know What You Did (Johan Gielen Mix)
18. Yoda - Definately (Dj Scot Project Mix)
19. Brooklyn Bounce - Club Bizarre (Dj Scot Project Remix)
20. Svenson & Gielen - Beauty of Silence (Pump Mix)
21. Nu-NRG - Dreamland (Original Mix)
22. Lexicon 4 - Reach Me (Airscape Remix)maar dis is volgens mij 2002 in de jaarbeurs utrecht..
quote:Ja, stuur een mailtje naar seborik@fok.nl, die weet op welke ftp-server ze staan.
Op woensdag 9 oktober 2002 12:32 schreef struiser_1 het volgende:
Heeft iemand alle nrs. van de cd van LL Cool J van het album X
quote:IK HEB EM!!!!!!!
Op dinsdag 8 oktober 2002 14:29 schreef blieblie het volgende:
Ik zoek een trance nummer welke in "In search of sunrise 3" zit van Tiesto, is een vrouw die zingt, en op de achtergrond zwelt er een heel aanstekelijk deuntje aan, de vrouw zingt: the darkness falls into my eyes en dan even later face me, seeing in [iets onverstaanbaars] hold me....
Echt een tip! mooi nummer! Tududutuuu (schwingt )
quote:Precies, dan krijg je er na veel mailtjes een gratis ban bij.
Op woensdag 9 oktober 2002 12:35 schreef dwerg het volgende:[..]
Ja, stuur een mailtje naar seborik@fok.nl, die weet op welke ftp-server ze staan.
quote:Nope isos3 ken ik niet.
Op woensdag 9 oktober 2002 11:32 schreef blieblie het volgende:[..]
Heb je ook zo een lijst van ISOS3??? Van tiesto??
quote:
Op woensdag 2 oktober 2002 12:05 schreef trancemaniak het volgende:
Ik heb de Liveset van Johan Gielen live @ Trance Energy 2002 Thialf Heerenveen (21-12-2002). Nu zitten er een paar mooie nr's in die ik zoek.
Het 1e nummer in die set? (Begint pas echt bij de 2e minuut)
Een paar nummers later komt Romanthony - Never Fuck
en 2 nummers daarna komt nog een heel mooi nr? (Rond de 20e minuut.)
Bij minuut 41 komt er weer een leuk nummer voorbij? Dit is wel een redelijk hard nummer. Wie weet hoe deze nummers heten die ik zoek?Het laatste nummer wat gedraaid werd door Johan Gielen op de Sensation DVD. (Daarna komt dan gelijk DJ Jean met: Driftwood - Freeloader)
code:=========================================================== Johan Gielen live @ Trance Energy '02 edition #2
===========================================================
01. [00.00] ID
02. [04.48] Signum feat. Katana - 3rd Dimension
03. [11.18] Jurgen Vries - The Theme (Dumonde Mix)
04. [17.14] DJ Decoy & Roy - Innerlife (Nord & Bonka Remix)
05. [23.10] Fatboy Slim - Stars 69 (Funk Einstaz Mix)
06. [26.16] E-Ject - The Pressure
07. [30.57] Ferry Corsten - Punk (Kid Vicious Remix)
08. [35.01] Energy 52 - Cafe Del Mar (Marco V Remix)
09. [40.42] Major Bryce - One, One, One
10. [45.51] Marco V - Mutalisk
11. [51.05] Gouryella - Ligaya
12. [57.23] Kai Tracid - Trance & Acid (Derb Remix)
13. [62.05] Svenson & Gielen - Anwser the question (Svenson & Gielen mix)
14. [66.30] Don Diablo - Acceleration / Cloud #9
quote:
Op woensdag 9 oktober 2002 11:32 schreef blieblie het volgende:[..]
Heb je ook zo een lijst van ISOS3??? Van tiesto??
code:01. noa assembly - into the fire
02. dj hooligan - hear you now ( grand chillas mix)
03. starecase - faith (loafer mix)
04. andian - summer calling ( josh gabriel mix)
05. solar stone - solarcoaster
06. tremor - meia lua ( steve gibbs mix)
07. dj tiesto - in my memory ( gabriel & dresden )
08. argonaut - your body is a temple
09. world clinique - dont'do it
10. chiller twist - stringz ultd ( shelly mix)
11. paul oakenfold - southern sun ( dj tiesto mix)
12. accessive rhythm - activate
13. way out west - mindcircus ( gabriel & dresden)
14. nalin & kane - open your eyes
15. jericho - personal reflexion
quote:Ik had em al, ik zoek alleen de In search of sunrise versie van im my memory, want dies moooooiiiiiiii.....
Op woensdag 9 oktober 2002 17:13 schreef MarkzMan_X het volgende:[..]
code:01. noa assembly - into the fire
02. dj hooligan - hear you now ( grand chillas mix)
03. starecase - faith (loafer mix)
04. andian - summer calling ( josh gabriel mix)
05. solar stone - solarcoaster
06. tremor - meia lua ( steve gibbs mix)
07. dj tiesto - in my memory ( gabriel & dresden )
08. argonaut - your body is a temple
09. world clinique - dont'do it
10. chiller twist - stringz ultd ( shelly mix)
11. paul oakenfold - southern sun ( dj tiesto mix)
12. accessive rhythm - activate
13. way out west - mindcircus ( gabriel & dresden)
14. nalin & kane - open your eyes
15. jericho - personal reflexion
Bij die serie hoorde een tune die, als ik me niet vergis, zelfs nog de top40 heeft gehaald.
En naar die tune ben ik op zoek..... iemand?
quote:
Op maandag 7 oktober 2002 08:16 schreef Robbel het volgende:
Ik denk dat je Going Home bedoelt. Deze werd door Mark Knopfler Solo gedaan op de CD van de film Local Hero.
De mooiere versie is de live versie welke knopfler ALTIJD als laatste speelde op de On Every Street Tour in '92. Als 12 jarig manneke ben ik daar ooit geweest.
quote:Die is het dus wel.
Op dinsdag 8 oktober 2002 13:23 schreef matthijn99 het volgende:
Nee die is het ook niet. Ik zoek een saxmelodietje en dit is alleen maar gitaat en piano.
quote:Ik dank u...
Op woensdag 9 oktober 2002 20:04 schreef oozem het volgende:
[
Shaka Zulu. Margaret Singana: We are coming part 1 & 2 (Cloud Records 1989, 8015-7)
vind het wel een leuk liedje..
1: James brown - it's a mans world
2: Componisten J. Curka & T. Bricheno titel: skank
je kunt trouwens alle reclamaliedjes opzoeken bij http://info.omroep.nl/ster
edit
hier de rechtstreekse link naar de muziekzoekoptie
http://info.omroep.nl/ster?nav=uasnEsHCfDxDwDhE
/edit
quote:dank je wel!
Op woensdag 9 oktober 2002 20:45 schreef Adfundum het volgende:
ford focus:1: James brown - it's a mans world
2: Componisten J. Curka & T. Bricheno titel: skankje kunt trouwens alle reclamaliedjes opzoeken bij http://info.omroep.nl/ster
edit
hier de rechtstreekse link naar de muziekzoekoptie
http://info.omroep.nl/ster?nav=uasnEsHCfDxDwDhE
/edit
quote:Ik dacht altijd dat het We are growing was...
Op woensdag 9 oktober 2002 20:04 schreef oozem het volgende:
[
Shaka Zulu. Margaret Singana: We are coming part 1 & 2 (Cloud Records 1989, 8015-7)
quote:Ik heb wel mijn hersens moeten pijnigen (je kent het wel, puntje van je tong), maar volgens mij is het Give Me The Night van George Benson.
Op woensdag 9 oktober 2002 19:01 schreef Slam het volgende:
Ik ben op zoek naar het orgineel van dit nummer: Danselemia.mp3 <- luister hier (Franstalig nummer) Ik weet dat het echt heel makkelijk is volgens mij maar wat is nou dat deuntje wat je de hele tijd hoort (gitaartje?!)het is een of ander relaxt nummer uit de '70 lijkt me ????
quote:
Op woensdag 9 oktober 2002 21:08 schreef Jane het volgende:[..]
Ik heb wel mijn hersens moeten pijnigen (je kent het wel, puntje van je tong), maar volgens mij is het Give Me The Night van George Benson.
quote:Hallo Manono!
Op woensdag 9 oktober 2002 21:27 schreef Manono het volgende:[..]
quote:Haaaaai!
Op woensdag 9 oktober 2002 21:36 schreef Jane het volgende:[..]
Hallo Manono!
quote:Heb het even nagezocht op o.a. kazaa, maar is idd growing
Op woensdag 9 oktober 2002 20:57 schreef Manono het volgende:[..]
Ik dacht altijd dat het We are growing was...
quote:onderaan de site staat:
Op woensdag 9 oktober 2002 22:00 schreef GID het volgende:
ik zoek ook een nummer please listen en help, het is dit muziekje klik hier---> http://www.jgeoff.com/scarface/
quote:
Frequently Asked Question #1:
What song is this? I don't know.
See the FAQs when you get inside.
quote:Staat helaas dus geen titel bij, maar ik zou even zoeken naar de filmscore en dan bij amazon ofzo van die samples luisteren, dan weet je de titel snel genoeg
What is that intro song/loop I'm hearing?
Well, it's just a loop, taken from the film. I don't know who wrote the piece or whether it's available anywhere. It's probably just part of the film score (although it is not on the soundtrack album).
You can download it for personal use if you right-click on this link and choose "save as" - but please don't use it on your own web site. Sorry, but a lot of work goes into creating Web content.
CIAO Mike-L
als je me kunt helpen, ik ben te berijken op msn maikel_van_keulen@hotmail.com
quote:Dat is 'm! 1000 maal dank
Op woensdag 9 oktober 2002 21:08 schreef Jane het volgende:[..]
Ik heb wel mijn hersens moeten pijnigen (je kent het wel, puntje van je tong), maar volgens mij is het Give Me The Night van George Benson.
quote:help, de deadline nadert...
Op zondag 6 oktober 2002 21:55 schreef DJH het volgende:
Ik heb gisteravond een weddenschap afgesloten met een maat van mij. Het gaat erom dat ik wed dat het deuntje van het nummer Eve - What gecoverd is.
Ik hoorde het nummer voor het eerst en het kwam mij bekend voor dus lijkt het mij dat het een cover is (deuntje van het refrein).Hij weet zeker van niet omdat het nummer geproduced is door Dre en die coverd nooit volgens hem.
PLEASE HELP
quote:sorry geen id..
Op donderdag 10 oktober 2002 14:15 schreef DJH het volgende:[..]
help, de deadline nadert...
quote:*aan het downloaden is...
Op donderdag 10 oktober 2002 14:15 schreef DJH het volgende:[..]
help, de deadline nadert...
gebeurd. Tja, het is een typisch Dre achtergrond-dreuntje. Luister 2001 maar es, daar staat het vol met dit soort muziekjes. Maar precies hetzelfde...nee. Zou het niet weten of het een cover van iets anders is, sorry. Suc6 met uitgaan
[Dit bericht is gewijzigd door DaRealMac op 10-10-2002 15:47]
Can you feel it,
I can feel it
Can you feel it,
I can feel it....
En zo gaat het een paar keer en dan weer lekker beuken.
Iemand een tip? Op kazaa met (I can feel it) niets gevonden.
quote:CLS - Can you feel it
Op donderdag 10 oktober 2002 17:53 schreef Forno het volgende:
Ik zoek een (hard)dance nummer waarvan ik de tekst nog goed kan herinneren:Can you feel it,
I can feel itCan you feel it,
I can feel it....En zo gaat het een paar keer en dan weer lekker beuken.
Iemand een tip? Op kazaa met (I can feel it) niets gevonden.
Orgineel is uit 1991.
In (geloof ik) 1996 is 'ie ge-rereleased met nieuwe remixen.
En uit jou vraag maak ik op dat 'ie nu nog een keer in de mixer is gegooid.
daardoor kan ik hem nergens vinden
volgens mij is de artiest bauhaus
en is de titel eisberg
kent iemand dit nummer? in het nummer is af en toe gerag op een gitaar te horen, dat is het enige kenmerkende voor dit nummer
hopelijk kunnen jullie mij helpen.
quote:Nee dat is hem niet!!
Op donderdag 10 oktober 2002 17:57 schreef Sjaakman het volgende:[..]
CLS - Can you feel it
Orgineel is uit 1991.
In (geloof ik) 1996 is 'ie ge-rereleased met nieuwe remixen.
En uit jou vraag maak ik op dat 'ie nu nog een keer in de mixer is gegooid.
Dat CLS gaat nogal traag, het tempo is hoger en de beat is veel steviger.
Can you feel it.
I can feel it!!
BVD greetz
quote:Neue Deutsche Welle - Eisbeer
Op donderdag 10 oktober 2002 18:52 schreef aergrimm het volgende:
k zoek een nummer waarvan ik de titel en artiest gehoort heb, maar de schrijfwijze niet weet..daardoor kan ik hem nergens vinden
en is de titel eisbergkent iemand dit nummer? in het nummer is af en toe gerag op een gitaar te horen, dat is het enige kenmerkende voor dit nummer
misschien?
Is van 1980-1990 ergens, Italiaans ...La Musica en Mi Amor...komen in het refreintje door.
Wordt door een vrouwtje gezongen, en buiten het refrein hoor je vrijwel alleen een instumentaal melodietje.
Iemand een idee?
quote:Ice Cube & Dr.Dre - Natural born killaz
Op donderdag 10 oktober 2002 23:25 schreef Rekkie het volgende:
Ik zoek het eerste nummer dat wordt gezongen in de Film Doggy Style van Snoop Dogg....
Ik geloof dat het samen met DOC is...Iemand een idee?
Of de soundtrack ff checken...
quote:Niet met DOC met D-loc
Op donderdag 10 oktober 2002 23:36 schreef ChezMatik het volgende:[..]
Ice Cube & Dr.Dre - Natural born killaz
en/of
Snoop Doggy Dogg - Murder was the case (remix)Of de soundtrack ff checken...
Die twee nummer zijn het in ieder geval niet want die heb ik al
quote:Ach stom.. Ik dacht aan de film "Murder was the case"
Op donderdag 10 oktober 2002 23:44 schreef Rekkie het volgende:
Die twee nummer zijn het in ieder geval niet want die heb ik al
quote:Zit ik me af te vragen: Is dat nou beter dan een muziekfilm met goeie sex of niet?
ff voor de record: Doggy Style is een x-rated film (sex)... met goeie muziek....
Wel een goed alibi trouwens: Ik koop die band voor de muziek!
@Jacco: Dat nummer uit Die Hard is volgens mij Lovin' Spoonful - Summer in the city
quote:Grauzone - Eisbär
Op donderdag 10 oktober 2002 18:52 schreef aergrimm het volgende:
k zoek een nummer waarvan ik de titel en artiest gehoort heb, maar de schrijfwijze niet weet..daardoor kan ik hem nergens vinden
en is de titel eisbergkent iemand dit nummer? in het nummer is af en toe gerag op een gitaar te horen, dat is het enige kenmerkende voor dit nummer
quote:eitje.
Op donderdag 10 oktober 2002 19:22 schreef jacco het volgende:
Hoe heet het nummer aan het begin van de film van Die Hard With A Vengeance. Voordat de eerste explosie is.BVD greetz
Summer in the City - The Lovin' Spoonful
quote:
Summer in the City
Hot town, summer in the city
Back of my neck getting dirty and gritty
Been down, isn't it a pity
Doesn't seem to be a shadow in the cityAll around, people looking half dead
Walking on the sidewalk, hotter than a match headBut at night it's a different world
Go out and find a girl
Come-on come-on and dance all night
Despite the heat it'll be alrightAnd babe, don't you know it's a pity
That the days can't be like the nights
In the summer, in the city
In the summer, in the cityCool town, evening in the city
Dressing so fine and looking so pretty
Cool cat, looking for a kitty
Gonna look in every corner of the city
Till I'm wheezing like a bus stop
Running up the stairs, gonna meet you on the rooftopBut at night it's a different world
Go out and find a girl
In the summer, in the cityHot town, summer in the city
Back of my neck getting dirty and gritty
Been down, isn't it a pity
Doesn't seem to be a shadow in the cityAll around, people looking half dead
Walking on the sidewalk, hotter than a match headBut at night it's a different world
Go out and find a girl
quote:Summer in the City - Joe Cocker.. (Cover van bovenstaand en dus niet uit die film)
Op vrijdag 11 oktober 2002 02:08 schreef Beetle het volgende:[..]
eitje.
Summer in the City - The Lovin' Spoonful
[..]
quote:ehhh ja
Op vrijdag 11 oktober 2002 00:11 schreef Schlagerzanger het volgende:[..]
Zit ik me af te vragen: Is dat nou beter dan een muziekfilm met goeie sex of niet?
Wel een goed alibi trouwens: Ik koop die band voor de muziek!
@Jacco: Dat nummer uit Die Hard is volgens mij Lovin' Spoonful - Summer in the city
ik heb de film puur voor de........eh .......muziek
quote:Ja, ik ook! Vooral om de harde porno uhh beats
Op vrijdag 11 oktober 2002 09:39 schreef Rekkie het volgende:
ik heb de film puur voor de........eh .......muziek
quote:
Wausau daily herald
There also is talk of a "Girls Gone Wild" movie soundtrack and video game
from Francis' Mantra Entertainment.
quote:Dies vet he!!?
Op donderdag 10 oktober 2002 19:40 schreef Forno het volgende:[..]
Neue Deutsche Welle - Eisbeer
misschien?
quote:Die info werd toch niet gevraagd?
Op vrijdag 11 oktober 2002 09:37 schreef Rekkie het volgende:[..]
Summer in the City - Joe Cocker.. (Cover van bovenstaand en dus niet uit die film)
quote:Je bedoelt zeker de Airwave remix
Op woensdag 9 oktober 2002 17:17 schreef blieblie het volgende:[..]
Ik had em al, ik zoek alleen de In search of sunrise versie van im my memory, want dies moooooiiiiiiii.....
Is van 1980-1990 ergens, Italiaans ...La Musica en Mi Amor...komen in het refreintje door.
Wordt door een vrouwtje gezongen, en buiten het refrein hoor je vrijwel alleen een instumentaal melodietje!
quote:tijdens welke vlucht???
Op vrijdag 11 oktober 2002 13:09 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
Liedje wat ze in het vliegtuig (Transavia) draaiden.Is van 1980-1990 ergens, Italiaans ...La Musica en Mi Amor...komen in het refreintje door.
Wordt door een vrouwtje gezongen, en buiten het refrein hoor je vrijwel alleen een instumentaal melodietje!
Het nummer heet: Magic Bells en stond dacht ik op Turn up the Bass 4.
En het begint ongeveer zo: this is your wake-up calls
dan allerlei belletjes door elkaar en vervolgens een beat erachter.
Alvast bedankt.
quote:Two Pieces - magic bells
Op vrijdag 11 oktober 2002 14:13 schreef boku het volgende:
Ik ben op zoek naar een nummer wat (geloof ik) op zo'n Turn up the Bass cd staat. Ik weet wel hoe het nummer heet maar kan het nog steeds niet vinden vandaar dat ik op zoek ben naar de artiest.Het nummer heet: Magic Bells en stond dacht ik op Turn up the Bass 4.
En het begint ongeveer zo: this is your wake-up calls
dan allerlei belletjes door elkaar en vervolgens een beat erachter.Alvast bedankt.
quote:Lijkt me toch handig die info. Je kunt bijvoorbeeld het nummer van Joe Cocker mooier vinden.
Op vrijdag 11 oktober 2002 11:49 schreef Beetle het volgende:[..]
Die info werd toch niet gevraagd?
Ook Isaac "chocolate salty balls" Hayes heeft er een versie van gemaakt.
En dan is er nog een Franse jazz-zanger(es?) Clementine die ook een cover heeft gemaakt.
Maar voor de rest graag gedaan hoor
Anyone?
quote:Thanks! Je had me topic al gelezen dus!
Op vrijdag 11 oktober 2002 16:44 schreef I.R.Baboon het volgende:
Tatu, all the things she said. Voor Phuturistixxx. En die is daar erg laat mee.
En hoe bedoel je laat mee, is al lang uit dus dat nummer?
quote:Het staat deze week op 2 in de top 40
Op vrijdag 11 oktober 2002 16:45 schreef Phuturistixxx het volgende:En hoe bedoel je laat mee, is al lang uit dus dat nummer?
quote:
Op vrijdag 11 oktober 2002 16:50 schreef ranja het volgende:[..]
Het staat deze week op 2 in de top 40
Dacht even iets ontdekt te hebben wat heel Nederland dus al ontdekt had........
en mij is weer eens niets verteld
Fantasisch nummer!!!!
quote:Op elk album van Jamiroquai staat er wel een nummer met een didgeridoo, eigenlijk...
Op vrijdag 11 oktober 2002 17:03 schreef robh het volgende:
Ik zoek: het nummer van Jamiroquai met de didgeridoo... Weet bij god niet meer hoe het heet...
quote:Si!. Heb eeuwig dank
Op vrijdag 11 oktober 2002 17:08 schreef Grobbel het volgende:Op elk album van Jamiroquai staat er wel een nummer met een didgeridoo, eigenlijk...
Maar om op de als-single-gereleaste nummers te focussen, bedoel je Supersonic toevallig?
- Rocknummer
- '70's of begin '80's
- zanger met haarband
- vast decor in videoclip met paar gitaristen en drummer
- beetje psychedelische achtergrond
- Stevig rocknummer, hoog tempo
quote:Hoofdband? Toch niet "Dire Straits" muziek, he?
Op vrijdag 11 oktober 2002 19:45 schreef Arjeninho het volgende:
Ik keek vanochtend rond een uur of 11:30 MTV en zag daar een aantal leuke nummers voorbij komen. Onder andere die videoclip met die tekenfilm kikkers, love is all.
Rond die tijd was er ook een rocknummer op MTV. Kerel met hoofdband zong, en een paar gitaristen op het decor. Leek een ouder nummer uit '70/'80, stevig rocknummer. Stond later niet bij van wie t was, of hoe t heette. Help.
Het zou zo maar Dire Straits - Money For Nothing kunnen zijn.
quote:Hahah nee die was't niet.
Op vrijdag 11 oktober 2002 19:51 schreef MarkzMan_X het volgende:[..]
Hoofdband? Toch niet "Dire Straits" muziek, he?
Het zou zo maar Dire Straits - Money For Nothing kunnen zijn.
Hoorde van een vriend van me (die 'm hoorde in the matrixx maand geleden) dat dat echt een lekker pakkend trancy deuntje is.
Dus ik ben benieuwd!
reel big fish
en ze zingen heel de tijd.
reel big,reel big fish is gonna make your body rock!!!!!
iemand?
quote:Het is de Grabriel & Drensden Elephant Mix
Op vrijdag 11 oktober 2002 12:43 schreef MarkzMan_X het volgende:[..]
Je bedoelt zeker de Airwave remix
quote:Haarband of hoofddoek? Als het een hoofddoek was kan het Little Steven zijn met Forever...
Op vrijdag 11 oktober 2002 19:50 schreef Arjeninho het volgende:
Nummer was tussen 11:00 tot 12:00 vanochtend op tv op MTV:- Rocknummer
- '70's of begin '80's
- zanger met haarband
- vast decor in videoclip met paar gitaristen en drummer
- beetje psychedelische achtergrond
- Stevig rocknummer, hoog tempo
quote:Je hebt gelijk!
Op vrijdag 11 oktober 2002 22:15 schreef ranja het volgende:[..]
Haarband of hoofddoek? Als het een hoofddoek was kan het Little Steven zijn met Forever...
Hoe weet je dat eigenlijk, toevallig ook de tv aan toen?
quote:Nee, gewoon een helder moment
Op vrijdag 11 oktober 2002 22:34 schreef Arjeninho het volgende:[..]
Je hebt gelijk!
Hoe weet je dat eigenlijk, toevallig ook de tv aan toen?
'One more time, then she knows how much I love her'
Of zoiets dus..
wie?
Thanx alvast
quote:Roger Sanchez - Another Chance
Op vrijdag 11 oktober 2002 23:53 schreef snowfalcony het volgende:
Ik zoek de titel en artiest van die plaat waarbij in de clip een vrouw door de stad loopt met een hart in haar handen...
quote:
Op vrijdag 11 oktober 2002 23:59 schreef Primus het volgende:
Oowkeej.. Ik zoek een nummer wat best wel oud is, het is een rock nr en het gaat over de drie biggetjes dat het huis van stro wordt omgeblazen door de grote boze wolf, die van hout ook, maar die van steen niet... nahja.. vast wel duidelijk genoeg voor degene die het kent.
Kan iemand mij Artiest - Nr. vertellen?Thanx alvast
quote:In een iets andere tekst lijkt het sprekend op One More Try van Timmy T.
Op vrijdag 11 oktober 2002 22:54 schreef doekels het volgende:
Hmz...ik zoek ook een nummer. Ongetwijfeld niet moeilijk maar ik kan er op dit moment niet opkomenEen enkele zin uit het nummer:
'One more time, then she knows how much I love her'
Of zoiets dus..
quote:
Op zaterdag 12 oktober 2002 00:02 schreef ChezMatik het volgende:[..]
Roger Sanchez - Another Chance
Toevallig dat ik er vanavond ook naar op zoek was!
In de set van Johan Gielen op Trance Energy 2002 in Thialf zitten ook enkele nummers die ik goed vind, zoals het 1e nummer in zijn set. Ook komt er ergens bij de 40e minuut van zijn set een Joy Kitikonti-achtig nummer voorbij. Wie weet hoe deze nummers heten die ik bedoel?
Hoe heet trouwens het nummer aan het eind van de Johan Gielen @ Sensation WHITE set? (Op de DVD)
Alvast bedankt voor wie me verder kan helpen.
quote:Alaaf
Op zaterdag 12 oktober 2002 00:03 schreef snowfalcony het volgende:
Green Jelly
Three Little Pigs
[..]
Johan Gielen
Sensation White 2002
» Tracklisting
01. ? - No More Faith
02. Fergie - Bassgenerator
03. The Traveller & In Motion - Believe (Minimalistix Remix)
04. Sensation - The Anthem (Johan Gielen Remix)
05. Jurgen Vries - The Theme
06. M.O.R.P.H. - Consequence (Benicio Remix)
07.
08. Svenson & Gielen - Twisted
09. Kai Tracid - Trance & Acid (Derb Remix)
10. BK - Revolution (Original Mix)
11.
12. Cygnus X - Superstring (Rank 1 Remix)
13. The Clergy - The Oboe Song (Green Martian Remix)
14.
15. Silvio Ecomo - No Dip (Mac Zimms Remix)
16. Robbie Rivera - Funk-A-Tron
quote:
Op zaterdag 12 oktober 2002 00:17 schreef trancemaniak het volgende:
Ik zoek het nummer wat gespeeld wordt tijden de radiocommercial van 'Thunderdome A Decade' (Ik houd niet van hardcore, maar het nummer die daar net onder die commercial zit, vind
ik OK). Wie weet hoe dit nummer heet?In de set van Johan Gielen op Trance Energy 2002 in Thialf zitten ook enkele nummers die ik goed vind, zoals het 1e nummer in zijn set. Ook komt er ergens bij de 40e minuut van zijn set een Joy Kitikonti-achtig nummer voorbij. Wie weet hoe deze nummers heten die ik bedoel?
Hoe heet trouwens het nummer aan het eind van de Johan Gielen @ Sensation WHITE set? (Op de DVD)
Alvast bedankt voor wie me verder kan helpen.
kan iemand helpen?
[Dit bericht is gewijzigd door Erosjuhhh op 12-10-2002 13:20]
quote:Melodie van de Titanic, van Celine Dion dus...My heart will go on
Op zaterdag 12 oktober 2002 14:44 schreef DigiJasper het volgende:
Welk liedje is dit...
http://www.jannisnikoy.nl/bg.mid
Doch met een dikke beat eronder.
quote:Klinkt wel bekend... maar (nog) geen idee.
Op zaterdag 12 oktober 2002 14:44 schreef DigiJasper het volgende:
Welk liedje is dit...
http://www.jannisnikoy.nl/bg.mid
quote:
Op zaterdag 12 oktober 2002 15:06 schreef doekels het volgende:[..]
Melodie van de Titanic, van Celine Dion dus...My heart will go on
quote:Is het misschien She van Charles Aznavour?
Op zaterdag 12 oktober 2002 18:11 schreef BlaatschaaP het volgende:
Ik zoek een heel bekend nummer wat vaak in van die 'sentimentele films' wordt afgespeeld met een stukje tekst 'She may be the reason'
Met deze lyrics
quote:Gevonden op jaja...www.romantic-lyrics.com
SHE (Charles Aznavour)She
May be the face I can't forget
A trace of pleasure or regret
May be my treasure or the price I have to pay
She may be the song that summer sings
May be the chill that autumn brings
May be a hundred tearful things
Within the measure of the day.She
May be the beauty or the beast
May be the famine or the feast
May turn each day into heaven or a hell
She may be the mirror of my dreams
A smile reflected in a stream
She may not be what she may seem
Inside a shellShe who always seems so happy in a crowd
Whose eyes can be so private and so proud
No one's allowed to see them when they cry
She may be the love that can and hope to last
May come to me from shadows of the past
That I remember till the day I dieShe
May be the reason I survive
The why and where for I'm alive
The one I'll care for through the rough and rainy years
Me I'll take her laughter and her tears
And make them all my souvenirs
For where she goes I got to be
The meaning of my life isShe, she, she
Edit: Is blijkbaar (ook) gezongen door Elvis Costello.
[Dit bericht is gewijzigd door Lortnoc op 12-10-2002 18:33]
quote:Ik kan het mishebben hoor....maar volgens mij mag dit niet vanwege de policy
Op zaterdag 12 oktober 2002 18:32 schreef blubikbeneenknoop het volgende:
kzoek 2 livenummers waar ik al zó jezuslang naar opzoek ben ... het ene nummer is van Kid Rock Live @ iets van MTV, daarin doettie g'loof ik de openingsact samen met zon opera-orkest op de achtergrond, hij zingt/schreeuwd Bawitaba samen met dat orkest dus (orkerst zingt zeg maar met 'm mee...) 2e nummer is Live @ VMA's (de laatste) daar deed P Diddy samen met Usher en Busta Rymes ook live zon act ook die kennik niet vinden ... ideëen waar ze te halen???
quote:Kool & The Gang ?
Op zaterdag 12 oktober 2002 19:52 schreef wc-eend het volgende:
ikke zoek het nummer Jungle Boogie, heb hem via het filmpje van MGS2 die een tijdje terug op de weblog stond, wie weet welke band het is?
en ik zoek ook nog een liedje van BZN volgens mij, zingen ze:
we love the whole world...
of ze zingen:
we rock the whole world
niet goed mee gekrege na al dat gezuip
kan iemand helpen?
de site..
http://www.youthsmokingprevention.info/
het reclame filmpje met het liedje:
http://www.youthsmokingprevention.info/downloads/Eur_Michael_02.mpg
jammer genoeg is op die site niet eens een e-mail adres te vinden alleen een buitenlands telefoon nummer
Post pleaz als je weet welk nummer ut is.
quote:Ik heb het niet gehoord en het lijkt me niets voor 538 maar Willie Nelson heeft er een versie van gemaakt.
Op zondag 13 oktober 2002 16:36 schreef KapiteinRuigbaard het volgende:
Wie zong de cover van "You are always on my mind" vanmiddag bij Gordon op 538?
quote:Misschien de PetShopBoys?
Op zondag 13 oktober 2002 16:36 schreef KapiteinRuigbaard het volgende:
Wie zong de cover van "You are always on my mind" vanmiddag bij Gordon op 538?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |