quote:
OW JEE! Nu heb ik een ernstige fout gemaakt... Het nummer dat ik zoek komt niet uit die reclame, maar het lijkt erop... Ik weet dat het vaag klinkt, maar daarom heb ik nog een aanwijzing gekregen. Het werd afgelopen di/wo tijdens het programma van 3FM Denk aan Henk gedraaid. Het is dus misschien een recente (dance)hit?!
Plieezz Help me out. Thnx
quote:Thanx voor je reactie! Ja 't ligt er misschien niet zo dik bovenop maar toch duidelijk herkenbaar
Op donderdag 05 september 2002 13:55 schreef Zander het volgende:
Google zegt: Toni Basil - Mickey.. trouwens nooit echt bij stilgestaan dat 'It's Tricky' een coverversie van dit nummer is. Zou kunnen, heb beiden al in geen tijden meer gehoord.
kort vraagje.
Hoe heet dat nummer en van wie is het nummer ? Het is een vrouw die turks??? zingt ofzo maar ze is niet turks??
Snappie??
Ik vind het een mooi nummer maar weet niet van wie het is en hoe het nummer heet
tnx alvast
quote:
Op donderdag 05 september 2002 19:26 schreef PHOBoS het volgende:weet iemand hoe het muziekje heet (en van wie het is) dat ze gebruiken bij de Austin Powers aankondiging op yorin ? (zaterdag 21.00 - 22.45)
quote:ik heb 'm gevonden, als er nog andere mensen op zoek zouden zijn het is: 'Soul Bossa Nova' van 'Quincy jones'
Op donderdag 05 september 2002 19:35 schreef Fok_Liberte_Guerrillas het volgende:Dat is het zogenaamde Austin Powers muziekje
er is ook een versie van Herbie Hancock, misschien is dat het origineel
[/beetje offtopic maar toch niet helemaal]
quote:
Op donderdag 05 september 2002 20:19 schreef oldenzaaltjuh het volgende:
sorry zag dit topic net niet en was te lui om te zoeken.kort vraagje.
Hoe heet dat nummer en van wie is het nummer ? Het is een vrouw die turks??? zingt ofzo maar ze is niet turks??Snappie??
Ik vind het een mooi nummer maar weet niet van wie het is en hoe het nummer heet
tnx alvast
quote:Dat liedje van Kiss Kiss?
Op donderdag 05 september 2002 20:56 schreef oldenzaaltjuh het volgende:
niemand??????????
Wat ik eigenlijk zoek is het nummer wat ze draiien in de reclame op tv van Peugot
die vent die rijd z'n auto in de prak en knutselt er wat aan en toverd z'n koekblik om tot een 206
daarna rijd hij over een markt of zo en dan he je die tune
sommige mensen zeggen dat het sculpture is van 2 gasten ( stond bij de ster ) maar die namen zijn zo NL dat ik dat inet echt kan geloven
iemand een idee ?
quote:gevonden, dnak je wel!
Op donderdag 05 september 2002 01:29 schreef Seborik het volgende:[..]
Dat is Montagues and Capulets van Prokofiev uit het ballet Romeo & Julia.
Thanks Seborik!
[Dit bericht is gewijzigd door SEMTEX op 06-09-2002 12:05]
quote:nee sorry dat lied bedoel ik niet
Op vrijdag 06 september 2002 01:10 schreef thedjin het volgende:
je bedoelt "Holly Valance"
orgineel was volgens mij van TarkanWat ik eigenlijk zoek is het nummer wat ze draiien in de reclame op tv van Peugot
die vent die rijd z'n auto in de prak en knutselt er wat aan en toverd z'n koekblik om tot een 206
daarna rijd hij over een markt of zo en dan he je die tune
sommige mensen zeggen dat het sculpture is van 2 gasten ( stond bij de ster ) maar die namen zijn zo NL dat ik dat inet echt kan geloven
iemand een idee ?
ik ga ff verder zoeken.
iig bedankt
Ik zag gisteren op TMF een clip waarin een man aan het dansen (soort breakdance) op een stuk karton voor een soort restaurant. Dat doet hij omdat hij vroeger een meisje had die hem heeft verlaten en hij probeert haar terug te krijgen met dat dansen (een soort ritueel als het ware)
wie kan mij de artiest en titel van die lied geven?
bvd
quote:Is dat niet "Da's en schoene waogen"?
Op woensdag 04 september 2002 12:04 schreef tiemo het volgende:
Mischien weten julie het maar ik zoek een liedje er is een perseflage (ofziets) op gemaakt: Rick van veldhuyzen-Jos Verstappen
zo heet dat liedje maar nu zoek ik dat liedje zelf..
kunnen jullie me helpen ??:D
quote:
Op vrijdag 06 september 2002 15:01 schreef gbm het volgende:
waarschijnlijk wel een makkelijke:Ik zag gisteren op TMF een clip waarin een man aan het dansen (soort breakdance) op een stuk karton voor een soort restaurant. Dat doet hij omdat hij vroeger een meisje had die hem heeft verlaten en hij probeert haar terug te krijgen met dat dansen (een soort ritueel als het ware)
wie kan mij de artiest en titel van die lied geven?
bvd
Ga hem bekijken op http://www.dirtyvegas.com/
Zoeken bij "Video Motel".
Een directe link met de video is er niet op die site maar MTV had die wel.
quote:ook bedankt namens mij
Op vrijdag 06 september 2002 11:09 schreef SEMTEX het volgende:[..]
gevonden, dnak je wel!
Nu nog even checken of het het juiste nummer is...
Thanks Seborik!
[Dit bericht is gewijzigd door PHOBoS op 06-09-2002 20:52]
quote:Patty Smith
Op vrijdag 06 september 2002 20:23 schreef Tom_Tom- het volgende:
Van wie is het origineel van Because The Night?
Er is ook een prachtige live versie gemaakt door 10000 Maniacs. Ook zeker de moeite waard om te horen.
tegen half 8, zaal bijna leeg, werd er een frans nummer gedraait (zo klonk het) is een beetje oude stijl van punk zeg maar, ongeveer uit de tijd van de sex pistols ofzo.
wie weet welk nummer ik bedoel
In de clip zie je meer zo;n computer geanimeerde stad, met flatgebouwen enzo , en het begint met een lekker wijf op een rode motor ( die motor is ook 3D geanimeerd )
Het nummer is al een tijdje uit , ik denk een weekje of 5/6 ...
( Het is niet Aliyha ) ( naam verkeerd geschreven , ik weet het )
Ik zoek de naam van de zangeres en het nummmer , maar een paar schreens van die clip zou perfect zijn ( met name een paar van die 3D stad ...
ALvast bedankt
quote:Afgaande op de omschrijving zou ik zeggen: Plastic Bertrand - Ca Plane Pour Moi
Op vrijdag 06 september 2002 21:09 schreef -PassY- het volgende:
ik zoek een nummer wat ik gister hoorde in de melkweg (concert nofx)tegen half 8, zaal bijna leeg, werd er een frans nummer gedraait (zo klonk het) is een beetje oude stijl van punk zeg maar, ongeveer uit de tijd van de sex pistols ofzo.
wie weet welk nummer ik bedoel
quote:Ik durfde het niet te zeggen maar moest er ook meteen aan denken
Op zaterdag 07 september 2002 00:05 schreef Arcee het volgende:[..]
Afgaande op de omschrijving zou ik zeggen: Plastic Bertrand - Ca Plane Pour Moi
quote:Is dat niet het nieuwe nummer van Brooklyn Bounce? Geen idee hoe het heet en ik wil t ook niet weten.
Op zaterdag 07 september 2002 00:02 schreef Un-X-PecteD het volgende:
En ik zoek hetvolgende nummer:In de clip zie je meer zo;n computer geanimeerde stad, met flatgebouwen enzo , en het begint met een lekker wijf op een rode motor ( die motor is ook 3D geanimeerd )
Het nummer is al een tijdje uit , ik denk een weekje of 5/6 ...
( Het is niet Aliyha ) ( naam verkeerd geschreven , ik weet het )
Ik zoek de naam van de zangeres en het nummmer , maar een paar schreens van die clip zou perfect zijn ( met name een paar van die 3D stad ...
ALvast bedankt
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |