Over one half (63 percent, to be exact) of young Americans 18-29 years old now believe in the notion that invisible, non-corporeal entities called "demons" can take partial or total control of human beings, revealed an October 2012 Public Policy Polling survey that also showed this belief isn't declining among the American population generally; it's growingquote:Op woensdag 20 november 2013 16:16 schreef rhubarbje het volgende:
Het doet er voor amerikanen inderdaad misschien niet toe waar finland ligt
maar ook over eigen geografie, geschiedenis, samenleving etc hebben ze weinig kennis
in een onderzoek gaf 37% van de amerikanen aan dat bij dreiging van een volgende terroristische aanslag Jack Bauer (ja die uit 24 ja) hun wel zou redden
Dat vind ik niet bijster snugger of zo
Ook als je gaat kijken naar hoeveel mensen geloven dat de hel een tastbare plek is (bijvoorbeeld binnen in de aarde) of dat de zon rond de aarde draait zijn de percentages schrikbarend
Dus zelfs als je alleen specifieke kennis over dingen die relevant zijn voor hun samenleving als maatstaf neemt falen ze nogal
Dan kies ik Route 66, wanneer ontvang ik de tickets? Oh, en ik wil graag een '67 Mustang Shelby als auto dan. Mijn dank alvast.quote:Op woensdag 20 november 2013 16:19 schreef Ang3l het volgende:
[..]
The American way: Smile and wave and act overly polite (Hiiiiii, omg that is zo amaaaaaaziiiiiing), and do something else behind their back, because for fucksake... you're an American!!!! You're the best! A winnerrrr! Go go gooooo!!!! TARGETS!
![]()
Maar goed. Uiteindelijk zal de vestiging in Amerika toch echt naar onze pijpen moeten dansen. Our way, or the route 66 darling
https://www.facebook.com/(...)481554060373?fref=tsquote:Op woensdag 20 november 2013 16:22 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Over one half (63 percent, to be exact) of young Americans 18-29 years old now believe in the notion that invisible, non-corporeal entities called "demons" can take partial or total control of human beings, revealed an October 2012 Public Policy Polling survey that also showed this belief isn't declining among the American population generally; it's growing
Nu niks, want statussen van domme eenlingen zijn op geen enkele manier een tegenargument tegen grote groepen in de amerikaanse samenleving die op meerdere punten compleet debiele dingen geloven of aangeleerd krijgenquote:Op woensdag 20 november 2013 16:23 schreef HeatWave het volgende:
[..]
https://www.facebook.com/(...)481554060373?fref=ts
En nu?.
Ik. Klik. Niet.quote:Op woensdag 20 november 2013 16:23 schreef HeatWave het volgende:
[..]
En nu?.
Ja, duidelijk bewijs dat 2/3de van de (jonge) bevolking koekoe is....quote:Op woensdag 20 november 2013 16:23 schreef HeatWave het volgende:
[..]
En nu?.
nee, dit hebben ze helemaal zelf gedaan, zo dom zijn ondanks ons geweldige onderwijs systeem, dus eigenlijk zijn ze nog dommerquote:Op woensdag 20 november 2013 16:24 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
Nu niks, want statussen van domme eenlingen zijn op geen enkele manier een tegenargument tegen grote groepen in de amerikaanse samenleving die op meerdere punten compleet debiele dingen geloven of aangeleerd krijgen
en dat weet je zelf ook wel
Verschilt nogal per staat, maar dat Amerikanen over het algemeen geloviger zijn dan Nederlanders is een feit.quote:Op woensdag 20 november 2013 16:25 schreef HeatWave het volgende:
[..]
nee, dit hebben ze helemaal zelf gedaan, zo dom zijn ondanks ons geweldige onderwijs systeem, dus eigenlijk zijn ze nog dommer.
Ik geloof echt geen moer van dat vorige voorbeeld dat 63% in demonen zou geloven, Lies, damn lies and statistics.
ja in nederland zijn ook domme mensenquote:Op woensdag 20 november 2013 16:25 schreef HeatWave het volgende:
[..]
nee, dit hebben ze helemaal zelf gedaan, zo dom zijn ondanks ons geweldige onderwijs systeem, dus eigenlijk zijn ze nog dommer.
Ik geloof echt geen moer van dat vorige voorbeeld dat 63% in demonen zou geloven, Lies, damn lies and statistics.
Het zou op zijn minst een beetje raar zijn als je praktiserend Christen zegt te zijn, maar niet gelooft en hemel en hel, jezus en God en zo.....quote:Op woensdag 20 november 2013 16:27 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Verschilt nogal per staat, maar dat Amerikanen over het algemeen geloviger zijn dan Nederlanders is een feit.
Ga ik hem weer vergelijken met mijn collega's... hoeveel er daar wel geen bible study, sunday church of camps doen.....(is overigens Atlanta, dus kan ook wel verschil maken
)
Nee, ik krijg om drie 's nachts mailtjes met opdrachten die over drie uur af moeten zijn. Zijn ze gek?quote:Op woensdag 20 november 2013 16:24 schreef Ang3l het volgende:
En ik vind Amerikanen ook LUI! Het is gvd al zo'n 14:00 's middags hiero voordat zij eens uit hun nest komen en ik met ze kan bellen!!!!
Welke bewijzen dan? 1, niet nader benoemd onderzoek? Zonder de vraagstelling te hebben gezien etc?quote:Op woensdag 20 november 2013 16:29 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
ja in nederland zijn ook domme mensen
en er zal ook wel een percentage zijn dat denkt dat de mensen uit GTST echt zijn
maar ik denk niet dat je onder volwassenen 37% gaat vinden die echt denken dat Ludo Sanders in de quote 500 hoort te staan of zo
tja en zeggen dat je niet in de bewijzen gelooft is natuurlijk een simpele manier om onder discussie uit te komen
dat doen al die mensen in amerika die denken dat er een fysieke hel is in het midden van onze aarde ook
'dat past niet, dat is makkelijk te bewijzen' 'ja jammer dan want ik luister niet naar rede en bewijzen'
Ja, dan ben je heul geen true Christian!quote:Op woensdag 20 november 2013 16:29 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Het zou op zijn minst een beetje raar zijn als je praktiserend Christen zegt te zijn, maar niet gelooft en hemel en hel, jezus en God en zo.....
Neehee, onwetend!!!!quote:Op woensdag 20 november 2013 16:31 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Nee, ik krijg om drie 's nachts mailtjes met opdrachten die over drie uur af moeten zijn. Zijn ze gek?
quote:Op woensdag 20 november 2013 16:31 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Welke bewijzen dan? 1, niet nader benoemd onderzoek? Zonder de vraagstelling te hebben gezien etc?
En het is allemaal erg subjectief. In een klein landje weet iedereen misschien wel dat Ludo Sanders fictief is, op een bevolking van 400 miljoen is het al een stuk lastiger om alles en iedereen te kennen he?
Doorwerken jij!quote:Op woensdag 20 november 2013 16:31 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Nee, ik krijg om drie 's nachts mailtjes met opdrachten die over drie uur af moeten zijn. Zijn ze gek?
En de Amerikanen, vanwege isolatie en grootheidswaanzin, een tikkeltje dommer dan de restquote:Op woensdag 20 november 2013 16:34 schreef HeatWave het volgende:
Ik heb nergens gezegd dat Amerikanen niet dom zijn, alleen dat IEDEREEN dom is in de wereld.
95% weet je nog wel?.
Ook nepquote:Op woensdag 20 november 2013 16:34 schreef Seikcid het volgende:
Hoe zit (of hangt) het eigenlijk met de prammen van de gemiddelde Amerikaanse?
Nee, afrikanen staan bekend om hun enorme intelligentie, het is ook zo'n mooi. harmonieus continent wou je zeggen?quote:Op woensdag 20 november 2013 16:35 schreef Ang3l het volgende:
[..]
En de Amerikanen, vanwege isolatie en grootheidswaanzin, een tikkeltje dommer dan de rest
O wacht, ik vergeet Russen.
Europeanen zijn gewoon elitair denk ik
op een bevolking van 400 miljoen houden percentages toch nog steeds standquote:Op woensdag 20 november 2013 16:31 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Welke bewijzen dan? 1, niet nader benoemd onderzoek? Zonder de vraagstelling te hebben gezien etc?
En het is allemaal erg subjectief. In een klein landje weet iedereen misschien wel dat Ludo Sanders fictief is, op een bevolking van 400 miljoen is het al een stuk lastiger om alles en iedereen te kennen he?
Het escaleert enorm uit de klauwenquote:Op woensdag 20 november 2013 16:38 schreef Barbusse het volgende:
This conversation is slowly spiraling globally out of hand
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |