Die "pas" 200 jaar is natuurlijk irrelevant, want als je later begint begin je ook met een voorsprong die je van Europa hebt gekregen. Maar dat terzijdequote:
Ik niet. Maar ik heb ook niks tegen ze.quote:
Specifieker dan: de west- of de oostkust.quote:Op woensdag 20 november 2013 15:55 schreef Ang3l het volgende:
[..]
"Naar de VS" is wel heel algemeenDa's als zeggen "Ik ga naar Europa!". O, wacht
Ze doen het ook niet slecht, maar ze denken zelf altijd dat ze alles minstens 2x zo goed doen als de rest.quote:Op woensdag 20 november 2013 16:04 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Gelukkig is er meer dan industrie. Maar voor een land dat een lappendeken aan botsende culturen is, doen ze het niet slecht op de wereldranglijst.
Ik denk dat wij een andere definitie van dom hanteren, dat sowieso.quote:Op woensdag 20 november 2013 16:04 schreef HeatWave het volgende:
[..]
En toch zijn ze allemaal dom?
Lijkt me nogal tegenstrijdig he? Ze zijn gewoon totaal anders opgeleid/opgevoed, niet per se dom (of slim hoor).
Ik absoluut niet. Ik heb er niet echt iets op tegen, maar ze mogen van mij wel een beetje dimmenquote:En ik ben gewoon redelijk USA-fan.
Vrijwel allemaal gebaseerd op tech gejat van de nazi's...quote:Op woensdag 20 november 2013 15:17 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Het zijn van die domme aannames. Ja, wij weten tenminste wat de hoofdstad van Finland is!.
Lekker belangrijk als je eigen land zo groot is als heel europa, dat is daar gewoon geen onderdeel van het onderwijs. Net als ik me niet kan voorstellen dat ze in Brazilie erg veel belangstelling hebben voor (ik roep wat) ijsland.
Maar ja, dan zijn Amerikanen dom, want ze weten iets dat ik weet niet. Wel gewoon negeren wat er allemaal uit de VS komt qua uitvindingen etc, en dat het onderwijs op de universiteiten vele malen beter is dan hier.
Ik geloof dat dit soort zelfoverwaardering die je bedoelt anders niet echt iets specifiek Amerikaans is......quote:Op woensdag 20 november 2013 16:06 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
Ze doen het ook niet slecht, maar ze denken zelf altijd dat ze alles minstens 2x zo goed doen als de rest.
Ik kijk geen TV. Dus dat zie ik niet.quote:Op woensdag 20 november 2013 16:05 schreef Barbusse het volgende:
Daarom is hij toch ook zo vaak op TV, dat snap je toch wel, Ang3l?
Nee, het hoeft nietquote:Op woensdag 20 november 2013 15:41 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Dat het sneller gaat wil niet zeggen dat je meer moet downloaden.
Doe eens niet zo domquote:Op woensdag 20 november 2013 16:07 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik denk dat wij een andere definitie van dom hanteren, dat sowieso.
[..]
Ik absoluut niet. Ik heb er niet echt iets op tegen, maar ze mogen van mij wel een beetje dimmenWith great power come sgreat responsibility, and alas... also great arrogance.
Hoe weet je dan dat Humberto Tan de president van Amerika is? Werk je voor de NSA?quote:Op woensdag 20 november 2013 16:08 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik kijk geen TV. Dus dat zie ik niet.
Ook niet nee, maar wel een van de weinige dingen waarin zij wél met stip op nummer 1 staan.quote:Op woensdag 20 november 2013 16:08 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Ik geloof dat dit soort zelfoverwaardering die je bedoelt anders niet echt iets specifiek Amerikaans is......
Maar wel typerend voor Amerika. Enorm als de grote broer die de kleintjes wel ff komt vertellen wat juist is. Maar goed, ik kan alleen vanuit het bedrijfsleven spreken. En vanuit hier. En vanuit eigen ervaring. En da's echt niet alleen "vanaf de TV" zoals Heatwave laat denken.quote:Op woensdag 20 november 2013 16:08 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Ik geloof dat dit soort zelfoverwaardering die je bedoelt anders niet echt iets specifiek Amerikaans is......
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.L'Amour menaçant:
Qui que tu sois, voici ton maître. Il l'est, le fût ou le doit être.
Godtje, omdat Ripley weg wasquote:Op woensdag 20 november 2013 16:08 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Doe eens niet zo dom.
En wie zei er ook alweer dat er nooit eens echte discussies waren hier?.
Ik luister af. Ik heb zo'n bekertje. Plaats ik dan tegen de muur.quote:Op woensdag 20 november 2013 16:09 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Hoe weet je dan dat Humberto Tan de president van Amerika is? Werk je voor de NSA?
quote:Op woensdag 20 november 2013 16:11 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Maar wel typerend voor Amerika. Enorm als de grote broer die de kleintjes wel ff komt vertellen wat juist is. Maar goed, ik kan alleen vanuit het bedrijfsleven spreken. En vanuit hier. En vanuit eigen ervaring. En da's echt niet alleen "vanaf de TV" zoals Heatwave laat denken.
Werk al 10 jaar met Amerikanen en mijn mening is er niet beter op geworden
Laten we het er idd maar op houden dat ze anders zijn, ipv "dommer".Nogmaals, dat geloof ik ook wel, maar ik heb dat bij ALLE medewerkers bij ons, uit Nederland, de UK of ZwedenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
A gentle wave of heat flows over the FOK! forum
Get woke, go broke!
You're such a high-tech suave guy.quote:Op woensdag 20 november 2013 16:12 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik luister af. Ik heb zo'n bekertje. Plaats ik dan tegen de muur.
Meh, als ik sommige mensen hier hoor en dingen zie doen....quote:Op woensdag 20 november 2013 16:09 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
Ook niet nee, maar wel een van de weinige dingen waarin zij wél met stip op nummer 1 staan.
Ik dus voornamelijk met de Amerikaanse. Tenminste, relatief gezien vaker.quote:Op woensdag 20 november 2013 16:12 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Nogmaals, dat geloof ik ook wel, maar ik heb dat bij ALLE medewerkers bij ons, uit Nederland, de UK of Zweden.
En als t dan over de oceaan moet, dan heb ik zo'n touwtje!quote:Op woensdag 20 november 2013 16:13 schreef Barbusse het volgende:
[..]
You're such a high-tech suave guy.
Die moet dan wel heul heul heul lang zijn!quote:Op woensdag 20 november 2013 16:16 schreef Ang3l het volgende:
[..]
En als t dan over de oceaan moet, dan heb ik zo'n touwtje!
The American way: Smile and wave and act overly polite (Hiiiiii, omg that is zo amaaaaaaziiiiiing), and do something else behind their back, because for fucksake... you're an American!!!! You're the best! A winnerrrr! Go go gooooo!!!! TARGETS!quote:Op woensdag 20 november 2013 16:16 schreef Seikcid het volgende:
Get yourself a body bag, strap yourself in. Start making friends, the American way!
Minstens 75m touw jonguh!quote:Op woensdag 20 november 2013 16:17 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Die moet dan wel heul heul heul lang zijn!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |