abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 20 november 2013 @ 16:27:43 #209
61661 Ang3l
The Right Kinda Wrong
pi_133451271
quote:
0s.gif Op woensdag 20 november 2013 16:25 schreef HeatWave het volgende:

[..]

nee, dit hebben ze helemaal zelf gedaan, zo dom zijn ondanks ons geweldige onderwijs systeem, dus eigenlijk zijn ze nog dommer B-).

Ik geloof echt geen moer van dat vorige voorbeeld dat 63% in demonen zou geloven, Lies, damn lies and statistics.
Verschilt nogal per staat, maar dat Amerikanen over het algemeen geloviger zijn dan Nederlanders is een feit.

Ga ik hem weer vergelijken met mijn collega's... hoeveel er daar wel geen bible study, sunday church of camps doen..... :o (is overigens Atlanta, dus kan ook wel verschil maken :D )
L'Amour menaçant:
Qui que tu sois, voici ton maître. Il l'est, le fût ou le doit être.
pi_133451360
quote:
0s.gif Op woensdag 20 november 2013 16:25 schreef HeatWave het volgende:

[..]

nee, dit hebben ze helemaal zelf gedaan, zo dom zijn ondanks ons geweldige onderwijs systeem, dus eigenlijk zijn ze nog dommer B-).

Ik geloof echt geen moer van dat vorige voorbeeld dat 63% in demonen zou geloven, Lies, damn lies and statistics.
ja in nederland zijn ook domme mensen
en er zal ook wel een percentage zijn dat denkt dat de mensen uit GTST echt zijn
maar ik denk niet dat je onder volwassenen 37% gaat vinden die echt denken dat Ludo Sanders in de quote 500 hoort te staan of zo

tja en zeggen dat je niet in de bewijzen gelooft is natuurlijk een simpele manier om onder discussie uit te komen
dat doen al die mensen in amerika die denken dat er een fysieke hel is in het midden van onze aarde ook
'dat past niet, dat is makkelijk te bewijzen' 'ja jammer dan want ik luister niet naar rede en bewijzen'
He said how many sugars do you like in your tea?
I said forget about the sugar have a spoon full of me,
[Rhu SC]Deel 1 dus? O+
Your job is to feed me, do me and die
pi_133451362
quote:
0s.gif Op woensdag 20 november 2013 16:27 schreef Ang3l het volgende:

[..]

Verschilt nogal per staat, maar dat Amerikanen over het algemeen geloviger zijn dan Nederlanders is een feit.

Ga ik hem weer vergelijken met mijn collega's... hoeveel er daar wel geen bible study, sunday church of camps doen..... :o (is overigens Atlanta, dus kan ook wel verschil maken :D )
Het zou op zijn minst een beetje raar zijn als je praktiserend Christen zegt te zijn, maar niet gelooft en hemel en hel, jezus en God en zo..... B-)
Aut viam inveniam, aut faciam
There he goes. One of God's own prototypes. A high-powered mutant of some kind never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die.
pi_133451430
quote:
12s.gif Op woensdag 20 november 2013 16:24 schreef Ang3l het volgende:
En ik vind Amerikanen ook LUI! Het is gvd al zo'n 14:00 's middags hiero voordat zij eens uit hun nest komen en ik met ze kan bellen!!!! }:|
Nee, ik krijg om drie 's nachts mailtjes met opdrachten die over drie uur af moeten zijn. Zijn ze gek?
Tap tap tap
  woensdag 20 november 2013 @ 16:31:45 #213
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_133451436
quote:
0s.gif Op woensdag 20 november 2013 16:29 schreef rhubarbje het volgende:

[..]

ja in nederland zijn ook domme mensen
en er zal ook wel een percentage zijn dat denkt dat de mensen uit GTST echt zijn
maar ik denk niet dat je onder volwassenen 37% gaat vinden die echt denken dat Ludo Sanders in de quote 500 hoort te staan of zo

tja en zeggen dat je niet in de bewijzen gelooft is natuurlijk een simpele manier om onder discussie uit te komen
dat doen al die mensen in amerika die denken dat er een fysieke hel is in het midden van onze aarde ook
'dat past niet, dat is makkelijk te bewijzen' 'ja jammer dan want ik luister niet naar rede en bewijzen'
Welke bewijzen dan? 1, niet nader benoemd onderzoek? Zonder de vraagstelling te hebben gezien etc?

En het is allemaal erg subjectief. In een klein landje weet iedereen misschien wel dat Ludo Sanders fictief is, op een bevolking van 400 miljoen is het al een stuk lastiger om alles en iedereen te kennen he?
A gentle wave of heat flows over the FOK! forum
Get woke, go broke!
  woensdag 20 november 2013 @ 16:32:45 #214
61661 Ang3l
The Right Kinda Wrong
pi_133451472
quote:
0s.gif Op woensdag 20 november 2013 16:29 schreef Barbusse het volgende:

[..]

Het zou op zijn minst een beetje raar zijn als je praktiserend Christen zegt te zijn, maar niet gelooft en hemel en hel, jezus en God en zo..... B-)
Ja, dan ben je heul geen true Christian! :D
L'Amour menaçant:
  woensdag 20 november 2013 @ 16:33:08 #215
61661 Ang3l
The Right Kinda Wrong
pi_133451489
quote:
0s.gif Op woensdag 20 november 2013 16:31 schreef CherryLips het volgende:

[..]

Nee, ik krijg om drie 's nachts mailtjes met opdrachten die over drie uur af moeten zijn. Zijn ze gek?
Neehee, onwetend!!!!
L'Amour menaçant:
  woensdag 20 november 2013 @ 16:34:07 #216
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_133451529
Ik heb nergens gezegd dat Amerikanen niet dom zijn, alleen dat IEDEREEN dom is in de wereld ;).

95% weet je nog wel? ;).
Get woke, go broke!
  woensdag 20 november 2013 @ 16:34:07 #217
61661 Ang3l
The Right Kinda Wrong
pi_133451531
quote:
0s.gif Op woensdag 20 november 2013 16:31 schreef HeatWave het volgende:

[..]

Welke bewijzen dan? 1, niet nader benoemd onderzoek? Zonder de vraagstelling te hebben gezien etc?

En het is allemaal erg subjectief. In een klein landje weet iedereen misschien wel dat Ludo Sanders fictief is, op een bevolking van 400 miljoen is het al een stuk lastiger om alles en iedereen te kennen he?
:D Ho even! Dat laatste is natuurlijk echte onzin he. Dat maakt qua omvang van het kland nhatuurlijk gene reet uit, als het om een TV personage gaat. Want ze geven al aan hem te kennen.
L'Amour menaçant:
pi_133451537
quote:
0s.gif Op woensdag 20 november 2013 16:31 schreef CherryLips het volgende:

[..]

Doorwerken jij! ~O>
There he goes. One of God's own prototypes. A high-powered mutant of some kind never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die.
pi_133451564
Hoe zit (of hangt) het eigenlijk met de prammen van de gemiddelde Amerikaanse?
Even though we disagree, give a kiss 'cause life could be the death of me.
  woensdag 20 november 2013 @ 16:35:09 #220
61661 Ang3l
The Right Kinda Wrong
pi_133451572
quote:
0s.gif Op woensdag 20 november 2013 16:34 schreef HeatWave het volgende:
Ik heb nergens gezegd dat Amerikanen niet dom zijn, alleen dat IEDEREEN dom is in de wereld ;).

95% weet je nog wel? ;).
En de Amerikanen, vanwege isolatie en grootheidswaanzin, een tikkeltje dommer dan de rest :P
O wacht, ik vergeet Russen. :o

Europeanen zijn gewoon elitair denk ik ;)
L'Amour menaçant:
  woensdag 20 november 2013 @ 16:35:33 #221
61661 Ang3l
The Right Kinda Wrong
pi_133451588
quote:
4s.gif Op woensdag 20 november 2013 16:34 schreef Seikcid het volgende:
Hoe zit (of hangt) het eigenlijk met de prammen van de gemiddelde Amerikaanse?
Ook nep ;) Net als de lach. *D
L'Amour menaçant:
  woensdag 20 november 2013 @ 16:36:44 #222
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_133451624
quote:
0s.gif Op woensdag 20 november 2013 16:35 schreef Ang3l het volgende:

[..]

En de Amerikanen, vanwege isolatie en grootheidswaanzin, een tikkeltje dommer dan de rest :P
O wacht, ik vergeet Russen. :o

Europeanen zijn gewoon elitair denk ik ;)
Nee, afrikanen staan bekend om hun enorme intelligentie, het is ook zo'n mooi. harmonieus continent wou je zeggen? :').
Get woke, go broke!
pi_133451709
quote:
0s.gif Op woensdag 20 november 2013 16:31 schreef HeatWave het volgende:

[..]

op een bevolking van 400 miljoen houden percentages toch nog steeds stand :?
en je hoeft echt niet iedereen te kunnen kennen om zelf logisch na te kunnen denken en te beseffen dat de hel niet in het midden van de aarde past :?

ik heb nu geen tijd om al die onderzoeken voor je op te zoeken, dat klopt
en voor echt een goede discussie zou dat natuurlijk wel moeten
maar ik en andere hier hebben nu al 4 punten neergelegd waarom amerikanen er in grote getale ernstig naast zitten (en hier nog eentje, gewoon omdat het kan: 29% van de amerikanen denkt dat dingen in de cloud plaatsen op internet betekend dat er echte wolken aan te pas moeten komen) en jouw enige tegenargument is een facebookpagina met domme Nederlandse statussen van individuen

tja dan vind ik toch dat die onderzoeken, zelfs zonder ze kritisch na te pluizen, meer overtuiging hebben
He said how many sugars do you like in your tea?
I said forget about the sugar have a spoon full of me,
[Rhu SC]Deel 1 dus? O+
Your job is to feed me, do me and die
pi_133451716
This conversation is slowly spiraling globally out of hand :')
  woensdag 20 november 2013 @ 16:39:33 #225
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_133451737
quote:
0s.gif Op woensdag 20 november 2013 16:38 schreef Barbusse het volgende:
This conversation is slowly spiraling globally out of hand :')
Het escaleert enorm uit de klauwen :').

Mooi toch? We kunnen het ook wel weer over Applekinderen hebben ofzo :P.
Get woke, go broke!
pi_133451772
quote:
0s.gif Op woensdag 20 november 2013 16:39 schreef HeatWave het volgende:

[..]

Het escaleert enorm uit de klauwen :').

Mooi toch? We kunnen het ook wel weer over Applekinderen hebben ofzo :P.
Wil ik weten wat dat zijn? :')
  woensdag 20 november 2013 @ 16:42:57 #227
61661 Ang3l
The Right Kinda Wrong
pi_133451851
quote:
0s.gif Op woensdag 20 november 2013 16:36 schreef HeatWave het volgende:

[..]

Nee, afrikanen staan bekend om hun enorme intelligentie, het is ook zo'n mooi. harmonieus continent wou je zeggen? :').
We hebben het toch niet over Afrika? :D
L'Amour menaçant:
  woensdag 20 november 2013 @ 16:43:56 #228
61661 Ang3l
The Right Kinda Wrong
pi_133451889
Afrikanen hebben grote piemels. Die hoeven niet slim te zijn!

(Boy, that sounded quite racist :') Gelukkig ben ik sarcastisch!)
L'Amour menaçant:
pi_133451914
Zwarte Piet komt uit Afrika.
pi_133451959
quote:
0s.gif Op woensdag 20 november 2013 16:43 schreef Ang3l het volgende:
Afrikanen hebben grote piemels. Die hoeven niet slim te zijn!

(Boy, that sounded quite racist :') Gelukkig ben ik sarcastisch!)
pi_133451968
quote:
0s.gif Op woensdag 20 november 2013 16:35 schreef Ang3l het volgende:

[..]

Ook nep ;) Net als de lach. *D
Het lachen vergaat ze toch wel maar de tieten heb ik liever puur natuur. ;(
pi_133452075
En racismegrapjes zijn natuurlijk ook gewoon leuk B-)

woensdag 20 november 2013 @ 16:48:49 #233
61661 Ang3l
The Right Kinda Wrong
pi_133452085
quote:
8s.gif Op woensdag 20 november 2013 16:45 schreef Barbusse het volgende:

[..]

[ afbeelding ]
Insert Gordon Chinees grapje?
L'Amour menaçant:
  woensdag 20 november 2013 @ 16:49:24 #234
61661 Ang3l
The Right Kinda Wrong
pi_133452114
quote:
6s.gif Op woensdag 20 november 2013 16:48 schreef Barbusse het volgende:
En racismegrapjes zijn natuurlijk ook gewoon leuk B-)

[ afbeelding ]
Als je kan incasseren zowel als uitdelen, dan wel ja :Y
L'Amour menaçant:
pi_133452169
quote:
0s.gif Op woensdag 20 november 2013 16:49 schreef Ang3l het volgende:

[..]

Als je kan incasseren zowel als uitdelen, dan wel ja :Y
Uiteraard. :P
  woensdag 20 november 2013 @ 16:51:40 #236
61661 Ang3l
The Right Kinda Wrong
pi_133452209
quote:
14s.gif Op woensdag 20 november 2013 16:50 schreef Barbusse het volgende:

[..]

Uiteraard. :P
Volgens mij is dat ook wel een beetje waar het aan schort in de maatschappij. Het vermogen tot uitdelen zowel als incasseren. Altijd maar die slachtofferrol. Racisme. Homofobie. Ik wil ze niet goedpraten, maar het wordt mijns inziens te snel en vaak geroepen. Het vermogen om te relativeren is weg. :') (al is het natuurlijk wel gevaarlijk om alles weg te moffelen met de deken genaamd "humor")
L'Amour menaçant:
  woensdag 20 november 2013 @ 16:52:42 #237
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_133452254
quote:
0s.gif Op woensdag 20 november 2013 16:42 schreef Ang3l het volgende:

[..]

We hebben het toch niet over Afrika? :D
Nee, maar het geeft wel aan dan mensen overal dom zijn ;).

Kijk ik weet zelf idd ook wel dat mijn ene voorbeeld mbt facebook niet heel sterk is. Maar in Nederland snapt ook het meerendeel geen ene moer van bijv computers, of eigenlijk alles in het algemeen. :P.

En ja, laten we het over "racisme" hebben, dat grapje van Gordon, is dat nou echt weer zo'n drama omdat het over rassenvooroordelen gaat? Paar glapjes over de chinees en nummertje 42, nou nou.

Als het om blanke amerikanen gaat is het allemaal prima, maar een aziaat een beetje pesten is meteen weer de nazi uithangen?
Get woke, go broke!
pi_133452261
'cabaret, cabaret!'
Tap tap tap
pi_133452298
Vroeger was 1 van mijn beste vrienden een Marokkaan. De meest ernstige dingen zeiden we tegen elkaar, om daarna gezellig te gaan voetballen. :')
pi_133452348
quote:
0s.gif Op woensdag 20 november 2013 16:51 schreef Ang3l het volgende:

[..]

Volgens mij is dat ook wel een beetje waar het aan schort in de maatschappij. Het vermogen tot uitdelen zowel als incasseren. Altijd maar die slachtofferrol. Racisme. Homofobie. Ik wil ze niet goedpraten, maar het wordt mijns inziens te snel en vaak geroepen. Het vermogen om te relativeren is weg. :') (al is het natuurlijk wel gevaarlijk om alles weg te moffelen met de deken genaamd "humor")
Er is een verschil tussen een grapje en gewoon keiharde discriminatie en mensen bewust kwetsen. Mensen met een beetje common sense kunnen dat verschil herkennen. De rest moet gewoon terug de baarmoeder in aangezien hun hersenen nog niet volledig uitgebroed zijn. :{w
pi_133452406
quote:
0s.gif Op woensdag 20 november 2013 16:40 schreef Barbusse het volgende:

[..]

Wil ik weten wat dat zijn? :')
Basisschoolkinders die niet te genieten zijn omdat ze nog steeds met een iPhone5 lopen ivp een 5s.
pi_133452417
quote:
0s.gif Op woensdag 20 november 2013 16:52 schreef HeatWave het volgende:

[..]

Nee, maar het geeft wel aan dan mensen overal dom zijn ;).

Kijk ik weet zelf idd ook wel dat mijn ene voorbeeld mbt facebook niet heel sterk is. Maar in Nederland snapt ook het meerendeel geen ene moer van bijv computers, of eigenlijk alles in het algemeen. :P.

En ja, laten we het over "racisme" hebben, dat grapje van Gordon, is dat nou echt weer zo'n drama omdat het over rassenvooroordelen gaat? Paar glapjes over de chinees en nummertje 42, nou nou.

Als het om blanke amerikanen gaat is het allemaal prima, maar een aziaat een beetje pesten is meteen weer de nazi uithangen?
De reden waarom ik Gordon dus veel te ver vind gaan is omdat al is gebleken dat hij dergelijke grapjes over zichzelf niet kan waarderen. Dus hij moet dan gewoon z'n bek houden. Wait, skip that. Hij moet gewoon ALTIJD EN OVERAL z'n bek houden. B-)
pi_133452441
quote:
14s.gif Op woensdag 20 november 2013 16:56 schreef KomtTijd... het volgende:

[..]

Basisschoolkinders die niet te genieten zijn omdat ze nog steeds met een iPhone5 lopen ivp een 5s.
De hel ;(
  woensdag 20 november 2013 @ 16:57:57 #244
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_133452459
quote:
0s.gif Op woensdag 20 november 2013 16:56 schreef Barbusse het volgende:

[..]

De reden waarom ik Gordon dus veel te ver vind gaan is omdat al is gebleken dat hij dergelijke grapjes over zichzelf niet kan waarderen. Dus hij moet dan gewoon z'n bek houden. Wait, skip that. Hij moet gewoon ALTIJD EN OVERAL z'n bek houden. B-)
Oh, dat ben ik wel weer met je eens, wat er al gezegd is, uitdelen en incasseren.
Get woke, go broke!
pi_133452505
quote:
0s.gif Op woensdag 20 november 2013 16:57 schreef HeatWave het volgende:

[..]

Oh, dat ben ik wel weer met je eens, wat er al gezegd is, uitdelen en incasseren.
En zie, we zijn het eens, de harmonie is weer terug O+

Nu kan ik met een gerust hart wegwezen hier. :W
pi_133452641
quote:
0s.gif Op woensdag 20 november 2013 16:57 schreef HeatWave het volgende:

[..]

Zoek je ruzie ofzo.
pi_133474237
Bongu :O
pi_133474263
^)
pi_133475099
Groeten uit Rotjeknor :W
pi_133475118
quote:
99s.gif Op donderdag 21 november 2013 09:24 schreef stbabylon het volgende:
Die havenslaven mogen hun groetjes houden.
  donderdag 21 november 2013 @ 09:26:27 #251
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_133475145
quote:
99s.gif Op donderdag 21 november 2013 09:24 schreef stbabylon het volgende:
Roacherdam!

Doe je daar? :P.
Get woke, go broke!
pi_133475172
quote:
0s.gif Op donderdag 21 november 2013 09:26 schreef HeatWave het volgende:

[..]

Roacherdam!

Doe je daar? :P.
Warken. Moet wat shizzle overdragen en die collega werkt vandaag hier ipv in Amsterdam bij de klant.
  donderdag 21 november 2013 @ 09:33:33 #253
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_133475301
quote:
99s.gif Op donderdag 21 november 2013 09:27 schreef stbabylon het volgende:

[..]

Warken. Moet wat shizzle overdragen en die collega werkt vandaag hier ipv in Amsterdam bij de klant.
Ow dan is het goed, dacht dat je er vrijwillig was :P.
Get woke, go broke!
pi_133475428
quote:
0s.gif Op donderdag 21 november 2013 09:33 schreef HeatWave het volgende:

[..]

Ow dan is het goed, dacht dat je er vrijwillig was :P.
Soms, maar dan is het weekend en is er een derby wedstrijd.
pi_133477467
Tieten.
  donderdag 21 november 2013 @ 12:17:20 #257
61661 Ang3l
The Right Kinda Wrong
pi_133479670
quote:
99s.gif Op donderdag 21 november 2013 09:40 schreef stbabylon het volgende:

[..]

Soms, maar dan is het weekend en is er een derby wedstrijd.
Ja, je moet er wel iets speciaals doen, anders ga je je niet vrijwillig laten beroven daar in die stinkstad! :D
L'Amour menaçant:
pi_133479731
quote:
0s.gif Op donderdag 21 november 2013 12:17 schreef Ang3l het volgende:

[..]

Ja, je moet er wel iets speciaals doen, anders ga je je niet vrijwillig laten beroven daar in die stinkstad! :D
Als het vrijwillig is is het dan nog wel beroven?
pi_133479926
010.
  donderdag 21 november 2013 @ 12:39:04 #260
61661 Ang3l
The Right Kinda Wrong
pi_133480188
:o Holy shit :o

Gisteren lag de kaarten-site gewoon plat vanwege de hoeveelheid mensen :')

O+
L'Amour menaçant:
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')