Verschilt nogal per staat, maar dat Amerikanen over het algemeen geloviger zijn dan Nederlanders is een feit.quote:Op woensdag 20 november 2013 16:25 schreef HeatWave het volgende:
[..]
nee, dit hebben ze helemaal zelf gedaan, zo dom zijn ondanks ons geweldige onderwijs systeem, dus eigenlijk zijn ze nog dommer.
Ik geloof echt geen moer van dat vorige voorbeeld dat 63% in demonen zou geloven, Lies, damn lies and statistics.
ja in nederland zijn ook domme mensenquote:Op woensdag 20 november 2013 16:25 schreef HeatWave het volgende:
[..]
nee, dit hebben ze helemaal zelf gedaan, zo dom zijn ondanks ons geweldige onderwijs systeem, dus eigenlijk zijn ze nog dommer.
Ik geloof echt geen moer van dat vorige voorbeeld dat 63% in demonen zou geloven, Lies, damn lies and statistics.
Het zou op zijn minst een beetje raar zijn als je praktiserend Christen zegt te zijn, maar niet gelooft en hemel en hel, jezus en God en zo.....quote:Op woensdag 20 november 2013 16:27 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Verschilt nogal per staat, maar dat Amerikanen over het algemeen geloviger zijn dan Nederlanders is een feit.
Ga ik hem weer vergelijken met mijn collega's... hoeveel er daar wel geen bible study, sunday church of camps doen.....(is overigens Atlanta, dus kan ook wel verschil maken
)
Nee, ik krijg om drie 's nachts mailtjes met opdrachten die over drie uur af moeten zijn. Zijn ze gek?quote:Op woensdag 20 november 2013 16:24 schreef Ang3l het volgende:
En ik vind Amerikanen ook LUI! Het is gvd al zo'n 14:00 's middags hiero voordat zij eens uit hun nest komen en ik met ze kan bellen!!!!
Welke bewijzen dan? 1, niet nader benoemd onderzoek? Zonder de vraagstelling te hebben gezien etc?quote:Op woensdag 20 november 2013 16:29 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
ja in nederland zijn ook domme mensen
en er zal ook wel een percentage zijn dat denkt dat de mensen uit GTST echt zijn
maar ik denk niet dat je onder volwassenen 37% gaat vinden die echt denken dat Ludo Sanders in de quote 500 hoort te staan of zo
tja en zeggen dat je niet in de bewijzen gelooft is natuurlijk een simpele manier om onder discussie uit te komen
dat doen al die mensen in amerika die denken dat er een fysieke hel is in het midden van onze aarde ook
'dat past niet, dat is makkelijk te bewijzen' 'ja jammer dan want ik luister niet naar rede en bewijzen'
Ja, dan ben je heul geen true Christian!quote:Op woensdag 20 november 2013 16:29 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Het zou op zijn minst een beetje raar zijn als je praktiserend Christen zegt te zijn, maar niet gelooft en hemel en hel, jezus en God en zo.....
Neehee, onwetend!!!!quote:Op woensdag 20 november 2013 16:31 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Nee, ik krijg om drie 's nachts mailtjes met opdrachten die over drie uur af moeten zijn. Zijn ze gek?
quote:Op woensdag 20 november 2013 16:31 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Welke bewijzen dan? 1, niet nader benoemd onderzoek? Zonder de vraagstelling te hebben gezien etc?
En het is allemaal erg subjectief. In een klein landje weet iedereen misschien wel dat Ludo Sanders fictief is, op een bevolking van 400 miljoen is het al een stuk lastiger om alles en iedereen te kennen he?
Doorwerken jij!quote:Op woensdag 20 november 2013 16:31 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Nee, ik krijg om drie 's nachts mailtjes met opdrachten die over drie uur af moeten zijn. Zijn ze gek?
En de Amerikanen, vanwege isolatie en grootheidswaanzin, een tikkeltje dommer dan de restquote:Op woensdag 20 november 2013 16:34 schreef HeatWave het volgende:
Ik heb nergens gezegd dat Amerikanen niet dom zijn, alleen dat IEDEREEN dom is in de wereld.
95% weet je nog wel?.
Ook nepquote:Op woensdag 20 november 2013 16:34 schreef Seikcid het volgende:
Hoe zit (of hangt) het eigenlijk met de prammen van de gemiddelde Amerikaanse?
Nee, afrikanen staan bekend om hun enorme intelligentie, het is ook zo'n mooi. harmonieus continent wou je zeggen?quote:Op woensdag 20 november 2013 16:35 schreef Ang3l het volgende:
[..]
En de Amerikanen, vanwege isolatie en grootheidswaanzin, een tikkeltje dommer dan de rest
O wacht, ik vergeet Russen.
Europeanen zijn gewoon elitair denk ik
op een bevolking van 400 miljoen houden percentages toch nog steeds standquote:Op woensdag 20 november 2013 16:31 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Welke bewijzen dan? 1, niet nader benoemd onderzoek? Zonder de vraagstelling te hebben gezien etc?
En het is allemaal erg subjectief. In een klein landje weet iedereen misschien wel dat Ludo Sanders fictief is, op een bevolking van 400 miljoen is het al een stuk lastiger om alles en iedereen te kennen he?
Het escaleert enorm uit de klauwenquote:Op woensdag 20 november 2013 16:38 schreef Barbusse het volgende:
This conversation is slowly spiraling globally out of hand
Wil ik weten wat dat zijn?quote:Op woensdag 20 november 2013 16:39 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Het escaleert enorm uit de klauwen.
Mooi toch? We kunnen het ook wel weer over Applekinderen hebben ofzo.
We hebben het toch niet over Afrika?quote:Op woensdag 20 november 2013 16:36 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Nee, afrikanen staan bekend om hun enorme intelligentie, het is ook zo'n mooi. harmonieus continent wou je zeggen?.
quote:Op woensdag 20 november 2013 16:43 schreef Ang3l het volgende:
Afrikanen hebben grote piemels. Die hoeven niet slim te zijn!
(Boy, that sounded quite racistGelukkig ben ik sarcastisch!)
Het lachen vergaat ze toch wel maar de tieten heb ik liever puur natuur.quote:
Insert Gordon Chinees grapje?quote:
Als je kan incasseren zowel als uitdelen, dan wel jaquote:Op woensdag 20 november 2013 16:48 schreef Barbusse het volgende:
En racismegrapjes zijn natuurlijk ook gewoon leuk![]()
[ afbeelding ]
Uiteraard.quote:Op woensdag 20 november 2013 16:49 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Als je kan incasseren zowel als uitdelen, dan wel ja
Volgens mij is dat ook wel een beetje waar het aan schort in de maatschappij. Het vermogen tot uitdelen zowel als incasseren. Altijd maar die slachtofferrol. Racisme. Homofobie. Ik wil ze niet goedpraten, maar het wordt mijns inziens te snel en vaak geroepen. Het vermogen om te relativeren is weg.quote:
Nee, maar het geeft wel aan dan mensen overal dom zijnquote:Op woensdag 20 november 2013 16:42 schreef Ang3l het volgende:
[..]
We hebben het toch niet over Afrika?
Er is een verschil tussen een grapje en gewoon keiharde discriminatie en mensen bewust kwetsen. Mensen met een beetje common sense kunnen dat verschil herkennen. De rest moet gewoon terug de baarmoeder in aangezien hun hersenen nog niet volledig uitgebroed zijn.quote:Op woensdag 20 november 2013 16:51 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Volgens mij is dat ook wel een beetje waar het aan schort in de maatschappij. Het vermogen tot uitdelen zowel als incasseren. Altijd maar die slachtofferrol. Racisme. Homofobie. Ik wil ze niet goedpraten, maar het wordt mijns inziens te snel en vaak geroepen. Het vermogen om te relativeren is weg.(al is het natuurlijk wel gevaarlijk om alles weg te moffelen met de deken genaamd "humor")
Basisschoolkinders die niet te genieten zijn omdat ze nog steeds met een iPhone5 lopen ivp een 5s.quote:
De reden waarom ik Gordon dus veel te ver vind gaan is omdat al is gebleken dat hij dergelijke grapjes over zichzelf niet kan waarderen. Dus hij moet dan gewoon z'n bek houden. Wait, skip that. Hij moet gewoon ALTIJD EN OVERAL z'n bek houden.quote:Op woensdag 20 november 2013 16:52 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Nee, maar het geeft wel aan dan mensen overal dom zijn.
Kijk ik weet zelf idd ook wel dat mijn ene voorbeeld mbt facebook niet heel sterk is. Maar in Nederland snapt ook het meerendeel geen ene moer van bijv computers, of eigenlijk alles in het algemeen..
En ja, laten we het over "racisme" hebben, dat grapje van Gordon, is dat nou echt weer zo'n drama omdat het over rassenvooroordelen gaat? Paar glapjes over de chinees en nummertje 42, nou nou.
Als het om blanke amerikanen gaat is het allemaal prima, maar een aziaat een beetje pesten is meteen weer de nazi uithangen?
De helquote:Op woensdag 20 november 2013 16:56 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
Basisschoolkinders die niet te genieten zijn omdat ze nog steeds met een iPhone5 lopen ivp een 5s.
Oh, dat ben ik wel weer met je eens, wat er al gezegd is, uitdelen en incasseren.quote:Op woensdag 20 november 2013 16:56 schreef Barbusse het volgende:
[..]
De reden waarom ik Gordon dus veel te ver vind gaan is omdat al is gebleken dat hij dergelijke grapjes over zichzelf niet kan waarderen. Dus hij moet dan gewoon z'n bek houden. Wait, skip that. Hij moet gewoon ALTIJD EN OVERAL z'n bek houden.
En zie, we zijn het eens, de harmonie is weer terugquote:Op woensdag 20 november 2013 16:57 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Oh, dat ben ik wel weer met je eens, wat er al gezegd is, uitdelen en incasseren.
Zoek je ruzie ofzo.quote:Op woensdag 20 november 2013 16:57 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Oh, dat ben ik wel weer met je eens, wat er al gezegd is, uitdelen en incasseren.
Warken. Moet wat shizzle overdragen en die collega werkt vandaag hier ipv in Amsterdam bij de klant.quote:
Ow dan is het goed, dacht dat je er vrijwillig wasquote:Op donderdag 21 november 2013 09:27 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Warken. Moet wat shizzle overdragen en die collega werkt vandaag hier ipv in Amsterdam bij de klant.
Soms, maar dan is het weekend en is er een derby wedstrijd.quote:Op donderdag 21 november 2013 09:33 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ow dan is het goed, dacht dat je er vrijwillig was.
Ja, je moet er wel iets speciaals doen, anders ga je je niet vrijwillig laten beroven daar in die stinkstad!quote:Op donderdag 21 november 2013 09:40 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Soms, maar dan is het weekend en is er een derby wedstrijd.
Als het vrijwillig is is het dan nog wel beroven?quote:Op donderdag 21 november 2013 12:17 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ja, je moet er wel iets speciaals doen, anders ga je je niet vrijwillig laten beroven daar in die stinkstad!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |