Ik vind het treurig.quote:Op woensdag 20 november 2013 15:12 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Dat is niet alleen ons land, dat is de opkomst van de reality show cultuur. Sinds Big Brother (o ruk, een Nederlands product) en idols en dat soort shit is ineens iedereen leuk en bekend. Ongeacht of wer talent is.
Dat dus, en al die andere soaps en realityprogramma's, ik snap oprecht niet waar dat misplaatste superioriteitsgevoel jegens Amerikanen vandaan komt.quote:Op woensdag 20 november 2013 15:08 schreef Pheno het volgende:
[..]
Zolang mensen als Britt Dekker en dat soort types op handen worden gedragen vraag ik me idd af wat voor land we zijn
fetch the paper toyboy!quote:Op woensdag 20 november 2013 15:13 schreef Ang3l het volgende:
[..]
"And you get a toyboy, and you get a toyboy... everybody gets a toybooooy!"
Amerikanen weten een stuk meer van ons dan wijzelf, dus noem hen maar domquote:Op woensdag 20 november 2013 15:13 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Dat dus, en al die andere soaps en realityprogramma's, ik snap oprecht niet waar dat misplaatste superioriteitsgevoel jegens Amerikanen vandaan komt.
Amerikanen zijn over het algemeen OOK dom, net als 95% van de rest van de bevolking.
Ja, als je celebrities verkiest op belangrijke regeringsposities is wel echt het hek van de dam he.quote:Op woensdag 20 november 2013 15:11 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Ik krijg nu enge MI's met Gordon als minister president
Mijn paspoort, hij is in de aanbieding. Wie biedt?quote:Op woensdag 20 november 2013 15:13 schreef Ang3l het volgende:
[..]
"And you get a toyboy, and you get a toyboy... everybody gets a toybooooy!"
Reagan.quote:Op woensdag 20 november 2013 15:14 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
Ja, als je celebrities verkiest op belangrijke regeringsposities is wel echt het hek van de dam he.
Ohwacht
Het zijn van die domme aannames. Ja, wij weten tenminste wat de hoofdstad van Finland is!quote:Op woensdag 20 november 2013 15:14 schreef Pheno het volgende:
[..]
Amerikanen weten een stuk meer van ons dan wijzelf, dus noem hen maar dom
Er is geen "Amerikanen". Er is een onnoemelijk groot verschil tussen de staten, de kusten, de dorpen en steden etc.quote:Op woensdag 20 november 2013 15:14 schreef Pheno het volgende:
[..]
Amerikanen weten een stuk meer van ons dan wijzelf, dus noem hen maar dom
Mijn NSA grapje, wat doe je.quote:Op woensdag 20 november 2013 15:17 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Er is geen "Amerikanen". Er is een onnoemelijk groot verschil tussen de staten, de kusten, de dorpen en steden etc.
Goh het zijn net mensen dus?quote:Op woensdag 20 november 2013 15:17 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Er is geen "Amerikanen". Er is een onnoemelijk groot verschil tussen de staten, de kusten, de dorpen en steden etc.
Qua uitvindingen (nou ja, patenten en octrooien) is er maar 1 stad wereldleider op dit moment, en die stad ligt niet in de VSquote:Op woensdag 20 november 2013 15:17 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Het zijn van die domme aannames. Ja, wij weten tenminste wat de hoofdstad van Finland is!.
Lekker belangrijk als je eigen land zo groot is als heel europa, dat is daar gewoon geen onderdeel van het onderwijs. Net als ik me niet kan voorstellen dat ze in Brazilie erg veel belangstelling hebben voor (ik roep wat) ijsland.
Maar ja, dan zijn Amerikanen dom, want ze weten iets dat ik weet niet. Wel gewoon negeren wat er allemaal uit de VS komt qua uitvindingen etc, en dat het onderwijs op de universiteiten vele malen beter is dan hier.
Maar dan nepper en vetterquote:
*ril* En die zijn ook nog eens bleker!quote:
Nee, dat zijn de Amerikanen die jij op TV zietquote:
Gordon en Jolingquote:Op woensdag 20 november 2013 15:22 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Nee, dat zijn de Amerikanen die jij op TV ziet.
Hoe zou het beeld van de wereld zijn op nederland als ze onze TV zouden bekijken en ons daarop beoordelen?
En de Amerikanen die ik in new York zag, In Louisiana zag, in Floridaquote:Op woensdag 20 november 2013 15:22 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Nee, dat zijn de Amerikanen die jij op TV ziet.
Hoe zou het beeld van de wereld zijn op nederland als ze onze TV zouden bekijken en ons daarop beoordelen?
Toch werkt dat anders, je bent ergens op vakantie, je kijkt overal om je heen en de opvallende dingen die, nou ja, vallen je opquote:Op woensdag 20 november 2013 15:31 schreef Ang3l het volgende:
[..]
En de Amerikanen die ik in new York zag, In Louisiana zag, in Florida
En ons beeld zou zijn dat van de zuipende, blowende, hoererende Amsterdammer. iets anders is e rniet
quote:
quote:Op woensdag 20 november 2013 15:14 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Mijn paspoort, hij is in de aanbieding. Wie biedt?
Ja, heerlijk... vorige maand telefoon rekening van 85e...quote:Op woensdag 20 november 2013 13:45 schreef HeatWave het volgende:
Damn wat is dat 4G lekker zeg, eindelijk echt fatsoenlijk internet onderweg.
Ik werk dagelijks met Amerikanen. Ik kan niet echt zeggen dat ze het stereotype beeld enorm tegensprekenquote:Op woensdag 20 november 2013 15:32 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Toch werkt dat anders, je bent ergens op vakantie, je kijkt overal om je heen en de opvallende dingen die, nou ja, vallen je op.
Er wonen zoveel hele normale, gemiddelde Amerikanen, net als hier.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |