abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 26 november 2013 @ 09:32:53 #251
381517 Zapata
held op sokken
pi_133634621
quote:
1s.gif Op dinsdag 26 november 2013 07:47 schreef Ludacriss het volgende:

[..]

Is je moeder toevallig lid van de FNV? Dan kan ze zich aanmelden bij azivo.nl (ook van menzis) en heeft ze nog onbeperkt fysio voor 122 euro (basis + aanvullend). Daarnaast krijgt ze nog 25 euro terug.

Heb hetzelfde voor mijn moeder afgesloten aangezien ik niet verwacht dat haar aandoening op de lijst zal staan.
Geen FNV lid maar had ook al gezien dat FNV Menzis ook onbeperkt Fysio heeft. Bedankt voor de tip.
pi_133636061
Let overigens op de nieuwe naturapolis, ook wel beperkte natura genoemd. Zijn vaak goedkoop in premie, maar hiermee kun je bij enkele ziekenhuizen in NL terecht.

http://www.zorgwijzer.nl/(...)situtiepolis-in-2014
Ik rij in een paarse auto.
pi_133637063
Ah! Goede tip waarvoor dank.
pi_133650358
Is er ook een vergelijker die mogelijke collectiviteit mee kan nemen? :P
Het is geel en staat in mijn ondertitel!
3DS friend code: 2191-7623-9035
pi_133650597
Goed, ik weet dat hier veel mensen op zoek zijn naar de goedkoopste verzekering. Daarom heb ik bij anderzorg referral het volgende aangevinkt (anders doe ik verder toch niets met die link, en het kost mij niets ;) ):

Ik geef de gehele beloning van ¤40,- aan de nieuw verzekerde

Met een premie van 747 euro, minus ¤22.44 betaalkorting (jaar vooruit betalen) en minus die ¤40 die je dan terugkrijgt via m'n link, kom je op ¤684.56. Per maand is dat ¤57.05. Goedkoper kan volgens mij niet. Denk dat dat wel ok is voor hier? Een link waarbij ik zelf de helft per aanmelding pakte was niet OK op FOK!, dit mag wel (hoop ik ;) ). En anders bij voorbaat mijn excuses. Link.
జ్ఞ‌ా
pi_133651884
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 november 2013 18:39 schreef pahlawan het volgende:

[..]

kan het ook niet leiden tot problemen achteraf? Hoe wordt omgegaan met dit soort collectiviteiten? Heeft iemand eventueel kennis over de werking bij andere verzekeraars
Vraag me dit ook af. Want ik ben nog geen 30 jaar, en www.studentengoedverzekerd.nl is erg goedkoop idd :)
  dinsdag 26 november 2013 @ 20:19:36 #257
66186 foetre
Wielren en Hardloop addict
pi_133652777
Ik ga denk toch maar even naar de huisarts om te kijken of er een meniscusoperatie aan zit te komen. Want dan lijkt me Max ER niet zo verstandig.
pi_133656304
quote:
7s.gif Op dinsdag 26 november 2013 19:16 schreef Jesse_ het volgende:
Is er ook een vergelijker die mogelijke collectiviteit mee kan nemen? :P
Voor zover ik weet zijn er niet (heel) veel verzekeraars die dezelfde collectiviteiten accepteren. Ik weet dat bijvoorbeeld het Donorcollectief (dat je hebt aangegeven of je wel/geen donor bent) bij OHRA en Menzis kan, maar werknemerscollectieven zitten denk ik toch echt bij één partij. Kan je niet beter het collectief opzoeken en vervolgens kijken bij welke verzekeraar je terecht kan?
pi_133658986
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 november 2013 20:19 schreef foetre het volgende:
Ik ga denk toch maar even naar de huisarts om te kijken of er een meniscusoperatie aan zit te komen. Want dan lijkt me Max ER niet zo verstandig.
Neem voor de zekerheid ook 9 behandelingen fysiotherapie, is niet altijd nodig, maar kan je wel schelen als je revalidatie niet helemaal volgens het boekje verloopt. Bij veel verzekeraars wel voor <¤6 bij te verzekeren en het kost je anders ¤290 als je het zelf moet betalen.

Ik denk er zelf over om over te stappen naar Ditzo, neem ik zelf max ER (¤66 p.m.) en vriendin de standaard (¤87 p.m.), komen we samen op ¤153 uit geloof ik. We betalen nu ¤230 bij De Amersfoortse, wat een prima verzekeraar is, maar met aanvullend jongeren pakket en tand, en dat hoef ik volgend jaar allemaal niet. Met de +- ¤1000 die we besparen kunnen we de kosten die we hebben gehad ruimschoots dekken, dan maar geen nieuwe steunzolen komend jaar.
Fingerspitzgefühl
pi_133673030
quote:
14s.gif Op dinsdag 26 november 2013 19:22 schreef µ het volgende:
Goed, ik weet dat hier veel mensen op zoek zijn naar de goedkoopste verzekering. Daarom heb ik bij anderzorg referral het volgende aangevinkt (anders doe ik verder toch niets met die link, en het kost mij niets ;) ):

Ik geef de gehele beloning van ¤40,- aan de nieuw verzekerde

Met een premie van 747 euro, minus ¤22.44 betaalkorting (jaar vooruit betalen) en minus die ¤40 die je dan terugkrijgt via m'n link, kom je op ¤684.56. Per maand is dat ¤57.05. Goedkoper kan volgens mij niet. Denk dat dat wel ok is voor hier? Een link waarbij ik zelf de helft per aanmelding pakte was niet OK op FOK!, dit mag wel (hoop ik ;) ). En anders bij voorbaat mijn excuses. Link.
Heb via jouw link aangevraagd. Merci
Edgar Davids over Danny Buijs na Ajax-Feyenoord (4-1, 4/2/07): Luister eens, het is niet de eerste keer dat jongetjes zich willen bewijzen en zeker ook niet de laatste keer.
  woensdag 27 november 2013 @ 14:21:47 #261
86710 -Splash-
Ride the world!
pi_133674883
Hmm ik mag graag reizen (ook buiten Europa), dus zit te kijken naar werelddekking. Ik heb in mijn (150 euro per maand) verzekering dit:

quote:
Spoedeisende hulp in Europa:
Basis: max. het in Nederland geldende tarief.
Aanvulling: 100% (aanvulling op de hoofdverzekering)

Spoedeisende hulp in de hele wereld:
Basis: max. het in Nederland geldende tarief.
Aanvulling: 100% (aanvulling op de hoofdverzekering)

Repatriëring bij ziekte of ongeval:
100%.

Repatriëring na overlijden:
100%.

Opsporing en redding:
Geen vergoeding.

Vaccinaties:
100%; eFarma: 100% vergoeding van malaria geneesmiddelen.
Maar die gaat straks wegvallen. En als ik bij b.v. PNO volledige werelddekking selecteer krijg ik dit terug:

quote:
Spoedeisende hulp in Europa:
max. het in Nederland geldende tarief.

Spoedeisende hulp in de hele wereld:
max. het in Nederland geldende tarief.

Repatriëring bij ziekte of ongeval:
Geen vergoeding.

Repatriëring na overlijden:
Geen vergoeding.

Opsporing en redding:
Geen vergoeding.

Vaccinaties:
Geen vergoeding.
Ik zie niet echt terug hoe werelddekking hier in verwerkt zit? Het lijkt mij basis, dus ga ik er vanuit dat PNO geen werelddekking heeft. Wat is wijsheid? Zoiets aanvullend verzekeren? Of apart een reisverzekering aanvragen?

Of mis ik bij de laatste optie dan dingen die aanvullend wel zou verzekeren. Ik ga hier vanavond even induiken denk ik, maar misschien dat iemand het hier al had uitgezocht.

Wel raar dat je niet lekker kan vergelijken met promovendum, die kan ik niet terugvinden bij de vergelijkinssites?

Wel zie ik dat het aanvullende pakket van promovendum wel beter bij mijn eisen past als ik aanvullend zou willen.

[ Bericht 3% gewijzigd door -Splash- op 27-11-2013 14:36:23 ]
"Things can't get any worse than this", the pessimist yelled. "Ofcourse they can", the optimist replied
  woensdag 27 november 2013 @ 14:36:58 #262
37676 freako
Onverbeterlijke optimist
pi_133675346
quote:
0s.gif Op woensdag 27 november 2013 14:21 schreef -Splash- het volgende:
Hmm ik mag graag reizen (ook buiten Europa), dus zit te kijken naar werelddekking. Ik heb in mijn (150 euro per maand) verzekering dit:

[..]

Maar die gaat straks wegvallen. En als ik bij b.v. PNO volledige werelddekking selecteer krijg ik dit terug:

[..]

Ik zie niet echt terug hoe werelddekking hier in verwerkt zit? Het lijkt mij basis, dus ga ik er vanuit dat PNO geen werelddekking heeft. Wat is wijsheid? Zoiets aanvullend verzekeren? Of apart een reisverzekering aanvragen?
Medische- en repatriëringskosten zijn voor mij de enige reden geweest om een (doorlopende) reisverzekering af te sluiten. Ik zit nog wel te twijfelen om er een annuleringsverzekering bij af te sluiten.
  woensdag 27 november 2013 @ 14:38:56 #263
86710 -Splash-
Ride the world!
pi_133675406
quote:
2s.gif Op woensdag 27 november 2013 14:36 schreef freako het volgende:

[..]

Medische- en repatriëringskosten zijn voor mij de enige reden geweest om een (doorlopende) reisverzekering af te sluiten. Ik zit nog wel te twijfelen om er een annuleringsverzekering bij af te sluiten.
Dat is voor mij ook héél belangrijk. Als er wat zal gebeuren; repatriëringskosten gedekt. Bij promovendum is dat aanvullend goed voor elkaar (lijkt het). Alleen een reisverzekering is wel goedkoper (de andere aanvullende dingen gebruik ik toch (hopelijk) niet).
"Things can't get any worse than this", the pessimist yelled. "Ofcourse they can", the optimist replied
  Moderator / Kerstkaart terrorist woensdag 27 november 2013 @ 15:50:44 #264
29278 crew  Nizno
Versie 4.5
pi_133677510
een doorlopende reis en annuleringsverzekering heb ik nu 5 jaar en in het begin vond ik het eigenlijk maar onzin.

Totdat mijn moeder in het buitenland een acute hernia kreeg en daar geopereerd moest worden. Daarna naar Nederland gevlogen moest worden en in NL weer met een ambulance van Schiphol naar Groningen.
Ik heb de rekeningen voorbij zien komen en reken maar dat je er niet blij van wordt.
Op dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!
  woensdag 27 november 2013 @ 16:22:19 #265
86710 -Splash-
Ride the world!
pi_133678580
quote:
6s.gif Op woensdag 27 november 2013 15:50 schreef Nizno het volgende:
een doorlopende reis en annuleringsverzekering heb ik nu 5 jaar en in het begin vond ik het eigenlijk maar onzin.

Totdat mijn moeder in het buitenland een acute hernia kreeg en daar geopereerd moest worden. Daarna naar Nederland gevlogen moest worden en in NL weer met een ambulance van Schiphol naar Groningen.
Ik heb de rekeningen voorbij zien komen en reken maar dat je er niet blij van wordt.
Ben je ook aanvullend verzekerd voor werelddekking met je zorgverzekering? (lijkt mij niet?)
pi_133679345
Volgens:
http://www.telegraaf.nl/o(...)ingen_in_2014__.html

heeft UMC de goedkoopste basispremie van de restitutiepolissen en Promovendum de goedkoopste van naturapolissen zonder het wettelijk eigen risico te verhogen.

Nu heb ik tot nu toe altijd een restitutiepolis gehad, dus neig ik meer naar UMC (toegankelijk voor iedereen). Of heeft Promovendum wel goede dekking / afspraken met zorginstellingen in de randstad?

Kijk net op de site van Promovendum, volgens mij is het gewoon een restitutiepolis. Dus de site van Telegraaf klopt volgens mij niet helemaal
pi_133681237
quote:
0s.gif Op woensdag 27 november 2013 14:21 schreef -Splash- het volgende:

[..]

[..]

Of mis ik bij de laatste optie dan dingen die aanvullend wel zou verzekeren. Ik ga hier vanavond even induiken denk ik, maar misschien dat iemand het hier al had uitgezocht.

Wel raar dat je niet lekker kan vergelijken met promovendum, die kan ik niet terugvinden bij de vergelijkinssites?

Wel zie ik dat het aanvullende pakket van promovendum wel beter bij mijn eisen past als ik aanvullend zou willen.
Ik zelf heb een doorlopende reisverzekering bij de AbnAmro en daarom neem ik geen aanvullend pakket meer bij een zorgverzekering.
Alleen een tandpakket/module neem ik dan, Harde lenzen en Vaccinaties heb ik net gehaald of moet ik nog halen ;)
We fear that which we cannot see
pi_133686108
Ik krijg de premie van anderzorg nu binnen, ik hoef maar liefst 0.00 euro per jaar te betalen :').
Chinaphones / andere artikelen: www.fok.nl/tag/chinaopfok
Top 5 China producten
pi_133686467
quote:
0s.gif Op woensdag 27 november 2013 16:47 schreef Legatus het volgende:
Volgens:
http://www.telegraaf.nl/o(...)ingen_in_2014__.html

heeft UMC de goedkoopste basispremie van de restitutiepolissen en Promovendum de goedkoopste van naturapolissen zonder het wettelijk eigen risico te verhogen.

Nu heb ik tot nu toe altijd een restitutiepolis gehad, dus neig ik meer naar UMC (toegankelijk voor iedereen). Of heeft Promovendum wel goede dekking / afspraken met zorginstellingen in de randstad?

Kijk net op de site van Promovendum, volgens mij is het gewoon een restitutiepolis. Dus de site van Telegraaf klopt volgens mij niet helemaal
Promovendum is een naturapolis. Ik had de polis van 2014 al gekregen (ben later nog een keer overgestapt naar Besured). Je kan bij Promovendum naar ieder ziekenhuis (allemaal gecontracteerd). Dus als je niet meer zorg nodig hebt dan dat is het prima. Als je bijvoorbeeld een specifieke fysiotherapeut in jouw woonplaats hebt, dan moet je kijken of die gecontracteerd is.
pi_133691633
quote:
0s.gif Op woensdag 27 november 2013 20:06 schreef rene90 het volgende:
Ik krijg de premie van anderzorg nu binnen, ik hoef maar liefst 0.00 euro per jaar te betalen :').
Doe mij ook zoeen.
జ్ఞ‌ా
pi_133691677
RTL waarschuwt vandaag voor de nadelen van budget zorgpolissen: http://www.rtlnieuws.nl/n(...)ijn-budgetpolis-niet
Bijv 50% van je operatiekosten zelf betalen als je toch naar een niet-gecontracteerd ziekenhuis gaat.
pi_133691806
Als je lid bent van de Friesland zorgverzekering, word dan ook gelijk lid van het frieske gea ( 19 euro per jaar ) krijg je 8% korting op je zorgverzekering per maand !!! en ja dat scheelt enorm op je zorgverzekering's rekening

^O^
pi_133691901
Valt de huisartsenpost onder spoed en kan je daarvoor overal terecht of moet deze behoren tot de gecontracteerde zorgverleners?
pi_133691979
quote:
1s.gif Op woensdag 27 november 2013 21:51 schreef poemojn het volgende:
RTL waarschuwt vandaag voor de nadelen van budget zorgpolissen: http://www.rtlnieuws.nl/n(...)ijn-budgetpolis-niet
Bijv 50% van je operatiekosten zelf betalen als je toch naar een niet-gecontracteerd ziekenhuis gaat.
Voor spoedzorg kan je wel overal terecht, althans bij de zorgverzekeraar waar ik nu aangesloten ben (TakeCareNow).
pi_133693004
quote:
1s.gif Op woensdag 27 november 2013 21:51 schreef poemojn het volgende:
Dit is niet waar. Vertel geen onzin!
Reason is not automatic, those who deny it cannot be conquered by it, Ayn Rand
Discuseren met domme mensen verlies ik omdat ik niet genoeg ervaring heb met dom lullen.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')