Natuurlijk overgewicht, deze man heeft hetquote:Op woensdag 20 november 2013 12:45 schreef Happel het volgende:
[..]
NSBeren worden nooit gewaardeerd.
En hij heeft een stadionverbod. Zou geen reden mogen zijn om hem moderator te maken.
Nieuwe scharrel, nee. Is het de moeite om te googlen?quote:Op woensdag 20 november 2013 12:54 schreef Elan het volgende:
[..]
Beter Jimi/Ruben.
Heb jij beeldmateriaal van de nieuwe scharrel van Brusselmans?
Is een jaartje of 30 jonger dan hem.quote:Op woensdag 20 november 2013 12:54 schreef Elan het volgende:
[..]
Beter Jimi/Ruben.
Heb jij beeldmateriaal van de nieuwe scharrel van Brusselmans?
Hoi tongquote:Op woensdag 20 november 2013 12:55 schreef tong80 het volgende:
[..]
Is een jaartje of 30 jonger dan hem.
Melissa Janssens, t moet een bekende Vlaming zijn maar kan er niks over vinden.quote:Op woensdag 20 november 2013 12:55 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Nieuwe scharrel, nee. Is het de moeite om te googlen?
Ga wegquote:Op woensdag 20 november 2013 12:56 schreef Elan het volgende:
[..]
Melissa Janssens, t moet een bekende Vlaming zijn maar kan er niks over vinden.
quote:Op woensdag 20 november 2013 12:56 schreef Elan het volgende:
[..]
Melissa Janssens, t moet een bekende Vlaming zijn maar kan er niks over vinden.
Ah, nauwelijks de moeite dusquote:Op woensdag 20 november 2013 12:58 schreef DonRaja het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
http://www.nieuwsblad.be/(...)DMF20131118_00845270
Ze heeft een typisch belgisch hoofd. Sympathiek en lief, maar niet dropdead gorgeous.quote:
Gefeliciteerd met deze prachtige stap in je carričre, er zullen wel wat negatiever reacties zijn, maar gelukkig weet jij ook wel dat die allemaal uit jaloezie voortkomen.quote:
De Pieter-Jan Derks fanclub heeft je comment weer met ontroering gelezenquote:Op woensdag 20 november 2013 13:03 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Gefeliciteerd met deze prachtige stap in je carričre, er zullen wel wat negatiever reacties zijn, maar gelukkig weet jij ook wel dat die allemaal uit jaloezie voortkomen.
quote:Op woensdag 20 november 2013 13:04 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
De Pieter-Jan Derks fanclub heeft je comment weer met ontroering gelezen
Bedanktquote:Op woensdag 20 november 2013 13:03 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Gefeliciteerd met deze prachtige stap in je carričre, er zullen wel wat negatiever reacties zijn, maar gelukkig weet jij ook wel dat die allemaal uit jaloezie voortkomen.
Waarom ben jij roze GGMM?quote:Op woensdag 20 november 2013 13:10 schreef GGMM het volgende:
johannes_vermeer en littlerabbit, ze lachen me op moviemter uit vanwege m'n voorkeur voor SS Doomtrooper
Hoi, ben je eindelijk uit de kast gekomen.quote:Op woensdag 20 november 2013 13:10 schreef GGMM het volgende:
johannes_vermeer en littlerabbit, ze lachen me op moviemter uit vanwege m'n voorkeur voor SS Doomtrooper
quote:
Jongens, deze vraag is zó 10 uur sochtends.quote:Op woensdag 20 november 2013 13:11 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Hoi, ben je eindelijk uit de kast gekomen.
Toen was ik aan het presenterenquote:Op woensdag 20 november 2013 13:11 schreef GGMM het volgende:
[..]
[..]
Jongens, deze vraag is zó 10 uur sochtends.
Hij heeft een zaak.quote:Op woensdag 20 november 2013 13:07 schreef AFCNiels het volgende:
Die (advocaat van) eikel van miljoenenjacht heeft een hele site geopendhttp://www.rechtopmiljoenen.nl/
Oke Albertquote:
Ik ken dat programma eigenlijk niet, maar het klinkt allemaal alsof hij een grote sukkel is.quote:
Iets minder erg dan die vrouw die de postcodeloterij aanklaagde, omdat ze als enige in de straat geen loten had.quote:Op woensdag 20 november 2013 13:15 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Ik ken dat programma eigenlijk niet, maar het klinkt allemaal alsof hij een grote sukkel is.
quote:Op woensdag 20 november 2013 13:16 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Iets minder erg dan die vrouw die de postcodeloterij aanklaagde, omdat ze als enige in de straat geen loten had.
Legendarisch.quote:Op woensdag 20 november 2013 13:16 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Iets minder erg dan die vrouw die de postcodeloterij aanklaagde, omdat ze als enige in de straat geen loten had.
Ze had zelfs een advocaat. Die moet zich toch een hernia hebben gelachen alvorens hij/zij de zaak accepteerde...quote:
Hopelijk dat ie niet op no cure no pay werktequote:Op woensdag 20 november 2013 13:28 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Ze had zelfs een advocaat. Die moet zich toch een hernia hebben gelachen alvorens hij/zij de zaak accepteerde...
Had ie Robert Smith op z'n dak gekregen.quote:Op woensdag 20 november 2013 13:37 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Hopelijk dat ie niet op no cure no pay werkte![]()
Ik lachte me kapot toen ze Advocaat als bondscoach aanstelde.quote:Op woensdag 20 november 2013 13:28 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Ze had zelfs een advocaat. Die moet zich toch een hernia hebben gelachen alvorens hij/zij de zaak accepteerde...
Ik zal eens messcherp polshoogte gaan nemen.quote:
Erica Terpstra ?quote:Op woensdag 20 november 2013 14:02 schreef Elan het volgende:
Ik overweeg Diablo 3 aan te schaffen omdat deel 1 en 2 zo enorm vet waren.
Iemand die me wil begeleiden/adviseren bij dit proces?
Ik zou adviseren om het via internet te kopen en af te rekenen met iDeal.quote:Op woensdag 20 november 2013 14:02 schreef Elan het volgende:
De teammanager bij mijn club heeft als bijnaam Boelie.quote:
Okquote:Op woensdag 20 november 2013 14:42 schreef tong80 het volgende:
[..]
De teammanager bij mijn club heeft als bijnaam Boelie.
Zoals Diablo 2 pas echt goed werd na de expansion zal dit ook bij deel 3 het geval zijn waarschijnlijk. (Deze staat voor +- maart)quote:Op woensdag 20 november 2013 14:02 schreef Elan het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |