Mijn kat ligt lekker te slapen op het moment, dus zou wachten.quote:Op woensdag 20 november 2013 14:45 schreef Distortion het volgende:
Kan iemand ff in z'n glazen bol kijken of ik nu weer in moet stappen of nog ff moet wachten. Dank.
Dank dan ga ik dat maar doen.quote:Op woensdag 20 november 2013 14:47 schreef Maxbet het volgende:
[..]
Mijn kat ligt lekker te slapen op het moment, dus zou wachten.
Hoeveel wil je hebben voor 0,25 BTC?quote:Op woensdag 20 november 2013 15:00 schreef WebBeestje het volgende:
[..]
Klein deeltje maar, maximaal 0,5 BTC
Niet het topic vervuilen lolquote:Op woensdag 20 november 2013 15:03 schreef ShyntoZ het volgende:
[..]
Hoeveel wil je hebben voor 0,25 BTC?
Nog meer mensen?quote:Ik wil er vandaag ook instappen,
nu de coin relatief laag staat wil ik 1 hele bitcoin kopen.
Bij bitonic is hij rond de 390 euro..
Wat zouden jullie doen als je dit bedrag te besteden had?
Mijn doel is verkopen indien hij weer een stuk omhoog schiet.
Via kraken zou ook kunnen, alleen mijn account moet nog verified worden
Bedankt vast.
102,- (EURO) is prima.quote:Op woensdag 20 november 2013 15:05 schreef WebBeestje het volgende:
[..]
Niet het topic vervuilen lolhttps://bitonic.nl/index dus ongeveer ¤102.
Heb overigens ING.quote:Op woensdag 20 november 2013 15:13 schreef WebBeestje het volgende:
[..]
Inmiddels bij Bitonic ¤25 duurder
quote:Op woensdag 20 november 2013 15:14 schreef ShyntoZ het volgende:
[..]
102,- (EURO) is prima.
Wallet: 1N4EemGWASAYaxNM3iNCtmvBCo2cA6oBJY
Stuur je rekeningnummer maar in DM.
KAT IS WAKKER, IK HERHAAL: KAT IS WAKKERquote:Op woensdag 20 november 2013 14:48 schreef Distortion het volgende:
[..]
Dank dan ga ik dat maar doen.
Ik ga je hacken mien jung!quote:Op woensdag 20 november 2013 15:25 schreef Lollertrolle het volgende:
[..]
Wil je mijn wallet ook ff weten scorpie?
Met als foutcode dat je verkeerd rekeningnummer, pasnummer of signeercode hebt gebruikt. De flikkersquote:Op woensdag 20 november 2013 15:31 schreef WebBeestje het volgende:
Rabo blokkeert betalingen naar BTC diensten dus succes.
Naar alle, of enkel naar een bepaalde? Daar zit natuurlijk wel een verschil in. Maat van me wil vanavond ook de BTC handel ff checken en zit ook bij de rabo.quote:Op woensdag 20 november 2013 15:31 schreef WebBeestje het volgende:
Rabo blokkeert betalingen naar BTC diensten dus succes.
Ruchtbaarheid aan geven, paar nieuwssites mailen, zeker dingen als Tweakers en Geenstijl, mensen die het óf wat beter snappen, óf graag lekker rellenquote:Op woensdag 20 november 2013 15:32 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Met als foutcode dat je verkeerd rekeningnummer, pasnummer of signeercode hebt gebruikt. De flikkers
En dan toch niet de nieuwssite van het jaar zijnquote:Op woensdag 20 november 2013 15:34 schreef Loveless85 het volgende:
Of natuurlijk het best gelezen, best geschreven, best bezochte, en meest bekende nieuwsmedium van Nederland: de frontpage
Dat vat het daytraden wel samen jaquote:Op woensdag 20 november 2013 15:34 schreef Lollertrolle het volgende:
[..]
Gewoon kopen wanneer die de grond raakt.
Grgr loller
Ja al 5 jaar geleden ofzo, maar ze hebben zogezegd geen tijd om die medaille weg te halenquote:Op woensdag 20 november 2013 15:35 schreef Lollertrolle het volgende:
[..]
En dan toch niet de nieuwssite van het jaar zijn
Hier ben ik dus te lui voor. Net als de Rabobank bellen hiervoorquote:Op woensdag 20 november 2013 15:34 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Ruchtbaarheid aan geven, paar nieuwssites mailen, zeker dingen als Tweakers en Geenstijl, mensen die het óf wat beter snappen, óf graag lekker rellen
Nu lijkt me geen slecht moment anders. Koers gaat weer omhoogquote:Op woensdag 20 november 2013 15:35 schreef knep het volgende:
[..]
Dat vat het daytraden wel samen ja.
Ben jij nou een VI Hooligan?quote:Op woensdag 20 november 2013 15:36 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Hier ben ik dus te lui voor. Net als de Rabobank bellen hiervoor
Je kan Happycoin proberen, volgens mij is de BTC prijs daar wat lager, fees wat hoger, dus per saldo zal het niet veel schelen met Bitonic? En hopelijk staan die niet op de blacklistquote:
ja en hoe wil je het dan op je rekening krijgen bij verkoop?quote:Op woensdag 20 november 2013 15:37 schreef WebBeestje het volgende:
Gewoon via gebruikers hier wat binnen harken
Zal zo eens kijken, thanks. Wel raar dat Paypal ook niet kanquote:Op woensdag 20 november 2013 15:38 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Je kan Happycoin proberen, volgens mij is de BTC prijs daar wat lager, fees wat hoger, dus per saldo zal het niet veel schelen met Bitonic? En hopelijk staan die niet op de blacklist
Nee, dat is niet de bedoeling. Ik kan niet reageren op DM.. Account is te nieuw.quote:Op woensdag 20 november 2013 15:37 schreef WebBeestje het volgende:
Gewoon via gebruikers hier wat binnen harken
VI Hooligans lopen altijd weg! Maar wel zuur, wilde kopen bij Bitonic doen ze voor 385 per BTC verkochten, zelfs BTC-e staat daar al weer bijna op die koers nuquote:
Ik zal een samenvatting voor je maken;quote:Op woensdag 20 november 2013 15:39 schreef stripe het volgende:
Dit topic gaat steeds harder. Iedere keer als ik wat wil lezen zijn er al weer 2 volgepraat. Kunnen we niet een slowchat topic maken en een gewoon topic? Dit gaat veel te snel voor mensen die niet iedere 2 minuten kunnen lezen.
quote:Op woensdag 20 november 2013 15:39 schreef Lollertrolle het volgende:
[..]
Ik zal een samenvatting voor je maken;
Hij gaat omhoog! Kopen Kopen!
Hij gaat omlaag! Verkopen Verkopen!
x 1000
Jup, als het zo rap gaat dan heb je die 'meerprijs' van Bitonic oid er zo uit, jammere is dat het ook zo weer in elkaar kan kachelen. Nou ja, hopen maar dat het nu wat stabiliseert nu alle senate hearings achter de rug zijn en Bitstamp weer up and running isquote:Op woensdag 20 november 2013 15:38 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
VI Hooligans lopen altijd weg! Maar wel zuur, wilde kopen bij Bitonic doen ze voor 385 per BTC verkochten, zelfs BTC-e staat daar al weer bijna op die koers nu
Ik lees het ook niet meer allemaal terug, niet echt de moeite.quote:Op woensdag 20 november 2013 15:39 schreef Lollertrolle het volgende:
[..]
Ik zal een samenvatting voor je maken;
Hij gaat omhoog! Kopen Kopen!
Hij gaat omlaag! Verkopen Verkopen!
x 1000
Ja dat is het risico natuurlijkquote:Op woensdag 20 november 2013 15:40 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Jup, als het zo rap gaat dan heb je die 'meerprijs' van Bitonic oid er zo uit, jammere is dat het ook zo weer in elkaar kan kachelen. Nou ja, hopen maar dat het nu wat stabiliseert nu alle senate hearings achter de rug zijn en Bitstamp weer up and running is
ING heeft mijn SEPA aan Bitstamp gewoon verwerkt, en was een redelijk bedrag. Heb alleen één keer problemen gehad met iDeal naar Bitonic, maar toen belde ze netjes of ik zelf die transactie had geinitieerd en daarna werkte het welquote:Op woensdag 20 november 2013 15:43 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Ja dat is het risico natuurlijk
Het zijn nu ING en Rabobank die betalingen naar bitonic blokkeren? Vraag me af hoe georganiseerd ze met dit soort dingen te werk gaan. Kon je nu maar meekijken in de bestuurskamer
Is toch logisch? Een bitcoin-transactie in onomkeerbaar, een Paypal-betaling is terug te trekken waarbij het risico bij de verkoper ligt. Zou jij dan Paypal accepteren als verkoper?quote:
KeKquote:Op woensdag 20 november 2013 15:45 schreef Maxbet het volgende:
Kijk eens wat ik net in de brievenbus had.
Nu nog wat kleine dingen tweaken, en dan verwacht ik ze ergens eind volgende week daadwerkelijk aan te kunnen bieden.
(Van deze hou ik de achterkant nog even voor mezelf aangezien we er wat test transacties mee gaan doen)
[ afbeelding ]
Ziet er goed uit zeg! Hoeveel heb je en hoe hoog zijn te bedragen? Of is dat nog nader te bepalen?quote:Op woensdag 20 november 2013 15:45 schreef Maxbet het volgende:
Nu nog wat kleine dingen tweaken, en dan verwacht ik ze ergens eind volgende week daadwerkelijk aan te kunnen bieden.
(Van deze hou ik de achterkant nog even voor mezelf aangezien we er wat test transacties mee gaan doen)
[ afbeelding ]
SEPA heb ik niet geprobeerd, eens naar kijken. Dan ben je ook van dure bitonic af.quote:Op woensdag 20 november 2013 15:44 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
ING heeft mijn SEPA aan Bitstamp gewoon verwerkt, en was een redelijk bedrag. Heb alleen één keer problemen gehad met iDeal naar Bitonic, maar toen belde ze netjes of ik zelf die transactie had geinitieerd en daarna werkte het wel
Ik heb er nu een, aangezien het nog een prototype is. Maar ik ben wel van plan er meer te maken ja. Maar dan allemaal custom aangezien we BIP38 willen gebruiken. Op die manier hoef je mij ook niet te vertrouwen, ik kan niks met de pas zonder het wachtwoord welke jij kiest.quote:Op woensdag 20 november 2013 15:46 schreef stripe het volgende:
[..]
Ziet er goed uit zeg! Hoeveel heb je en hoe hoog zijn te bedragen? Of is dat nog nader te bepalen?
Ja, maar duurt wel weer paar dagen voor je verified bent, plus een sepa overboeking duurt tussen de 1 - 3 werkdagenquote:Op woensdag 20 november 2013 15:46 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
SEPA heb ik niet geprobeerd, eens naar kijken. Dan ben je ook van dure bitonic af.
Nice! Ziet er goed uit.quote:Op woensdag 20 november 2013 15:45 schreef Maxbet het volgende:
[ afbeelding ]
Wat staat er op de achterkant dan? Een private key?quote:Op woensdag 20 november 2013 15:45 schreef Maxbet het volgende:
[ afbeelding ]
Ik zie het + Fee: 1% (min fee 15¤)quote:Op woensdag 20 november 2013 15:48 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Ja, maar duurt wel weer paar dagen voor je verified bent, plus een sepa overboeking duurt tussen de 1 - 3 werkdagen
Jup, en instructies over de pas laden/leeghalen. Keys zijn aangemaakt met BIP38, dus in principe is het veilig.quote:Op woensdag 20 november 2013 15:48 schreef Cid het volgende:
[..]
Wat staat er op de achterkant dan? Een private key?
Volgens mij bij Bitstamp niet, maar goed die hebben momenteel wat banking troubles, dus ff onduidelijk hoe het daar zit met de SEPA'squote:Op woensdag 20 november 2013 15:49 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Ik zie het + Fee: 1% (min fee 15¤)
Je bent serieus en geen troll toch?quote:Op woensdag 20 november 2013 15:52 schreef MissionPhailed het volgende:
Ah, de betaling van Bitonic na mijn verkoop van 0,0063 BTC gisteravond is nú al binnen; initiële inleg is 'weggepoetst' en heb nog 0,0199 BTC over. Gezien het koersverloop in de afgelopen 18 uur was de timing van mijn bescheiden verkoop goed, wél jammer dat ik net te laat online was om te profiteren van de dip in de afgelopen uren. Mooi trouwens dat de trollbox op BTC-e weer automatisch update.
Oh misschien is een oplossing om twee topics a la Bulls, Bears & Bucks en De Beursvloer te gebruiken. Een voor nieuws, achtergronden en discussie en de ander voor het traden enzo. Als de mods hier dat ook goedvinden natuurlijkquote:Op woensdag 20 november 2013 15:39 schreef stripe het volgende:
Dit topic gaat steeds harder. Iedere keer als ik wat wil lezen zijn er al weer 2 volgepraat. Kunnen we niet een slowchat topic maken en een gewoon topic? Dit gaat veel te snel voor mensen die niet iedere 2 minuten kunnen lezen.
Nee hoor, alleen haast fobisch voor het investeren van grote bedragenquote:Op woensdag 20 november 2013 15:53 schreef WebBeestje het volgende:
[..]
Je bent serieus en geen troll toch?
Dan hou je het toch klein.quote:Op woensdag 20 november 2013 15:55 schreef MissionPhailed het volgende:
[..]
Nee hoor, alleen haast fobisch voor het investeren van grote bedragen
Maar wat moet je dan in GC bespreken? Nu heb je al eentje in DIG voor het minen, en hier voor het handelsaspect, wat zie je dan in die GC worden besproken? Nieuwtjes e.d. zullen ook altijd nog hier worden gedeeld, want mogelijk van invloed op de koers/handel. Dus ja, dan heb je daar een topic om ook de hele dag te gaan roepen waar het omhoog of omlaag gaat?quote:Op woensdag 20 november 2013 15:56 schreef Maxbet het volgende:
Of er komt gewoon een algemeen topic in GC, is ook beter vindbaar.
Dan kan het traden hier blijven.
Ook het leuke van dit topic, mensen met van 5 tot 50k aan BTCquote:Op woensdag 20 november 2013 15:58 schreef Lollertrolle het volgende:
[..]
Dan hou je het toch klein.
Heb er zelf ook maar 50 euro inzitten en blijft net zo spannend
Bitcoin is meer dan minen en traden.quote:Op woensdag 20 november 2013 15:58 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Maar wat moet je dan in GC bespreken? Nu heb je al eentje in DIG voor het minen, en hier voor het handelsaspect, wat zie je dan in die GC worden besproken? Nieuwtjes e.d. zullen ook altijd nog hier worden gedeeld, want mogelijk van invloed op de koers/handel. Dus ja, dan heb je daar een topic om ook de hele dag te gaan roepen waar het omhoog of omlaag gaat?
Tsja.. ik snap niet wat voor speciale nieuwtjes die FOK!kers hebben echt het teruglezen waard zouden zijn.quote:Op woensdag 20 november 2013 15:58 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Maar wat moet je dan in GC bespreken? Nu heb je al eentje in DIG voor het minen, en hier voor het handelsaspect, wat zie je dan in die GC worden besproken? Nieuwtjes e.d. zullen ook altijd nog hier worden gedeeld, want mogelijk van invloed op de koers/handel. Dus ja, dan heb je daar een topic om ook de hele dag te gaan roepen waar het omhoog of omlaag gaat?
Maar wel een munteenheid, dus lijkt me AEX de meest logische optie.quote:Op woensdag 20 november 2013 15:59 schreef Maxbet het volgende:
[..]
Bitcoin is meer dan minen en traden.
Ja okee, maar wat dan? Concreet gezien? Ik snap dat je heus over Bitcoins als groter geheel kan praten, maar dan kan je voor alles wel ook in GC een topic openen...quote:Op woensdag 20 november 2013 15:59 schreef Maxbet het volgende:
[..]
Bitcoin is meer dan minen en traden.
Erg mooi. Waar kan ik in jou investeren?quote:Op woensdag 20 november 2013 15:45 schreef Maxbet het volgende:
[ afbeelding ]
Precies. Goed dat mensen vorige week mijn reactie niet zagen toen ik ontdekte dat ik voor het eerst winst had met BTC.quote:Op woensdag 20 november 2013 15:58 schreef Lollertrolle het volgende:
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hier ook 50 euro inderdaad. En toch hartstikke spannend.quote:Op woensdag 20 november 2013 15:58 schreef Lollertrolle het volgende:
[..]
Laat ze maar lachen, zie eens:quote:Op woensdag 20 november 2013 16:01 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Hier ook 50 euro inderdaad. En toch hartstikke spannend.
Je zou dit topic in de gaten kunnen houden, ik ben wel van plan om ongeveer eind volgende week ze aan te kunnen bieden. We moeten nog wat kleine dingen perfectioneren die iets anders zijn geworden dan verwacht bij de drukker.quote:Op woensdag 20 november 2013 16:01 schreef Dynd het volgende:
[..]
Erg mooi. Waar kan ik in jou investeren?
Tja, de bedoeling is dat ik uiteindelijk wel minimaal 1 BTC ergens in meervoud heb opgeslagen op HDD, externe HDD, USB, etc.quote:Op woensdag 20 november 2013 16:03 schreef WebBeestje het volgende:
[..]
Laat ze maar lachen, zie eens:
However, let’s use a broad guesstimate. One Bitcoin should theoretically be worth 700 ounces of gold or pretty close to $1,000,000, if we adjust existing supply of both to equal each other.
http://www.zerohedge.com/(...)/2013/11/Bitcoin.pdf
Bitstamp. MtGox wil nog weleens traag zijn bij uitbetalingen (vooral met grotere bedragen)quote:Op woensdag 20 november 2013 16:07 schreef Toto69 het volgende:
Ik ben nog een n00b dus vergeef me mijn vragen
Heb een account gemaakt op HappyCoins, en zie staan: Buy Bitcoins (ja duh)
Dan zie ik MtGox en Bitstamp. Welke is beter?
Ah thanksquote:Op woensdag 20 november 2013 16:08 schreef MissionPhailed het volgende:
[..]
Bitstamp. MtGox wil nog weleens traag zijn bij uitbetalingen (vooral met grotere bedragen)
En bij Mtgox hetzelfdequote:Op woensdag 20 november 2013 16:11 schreef Toto69 het volgende:
Exchange: BITSTAMPFunds are being increased (1-48 hours)
Niet deze, maar begin volgende week komt er inderdaad eentje met 0,05 erop waarvan ik iedereen wil uitdagen om te kraken.quote:Op woensdag 20 november 2013 16:04 schreef WebBeestje het volgende:
Maxbet en komt er 0,05BTC op te staan?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |