Beter.quote:Op woensdag 20 november 2013 10:09 schreef Elan het volgende:
Als ik die Buienradar check kunnen we vanavond en vannacht wel eens de eerste sneeuw verwachten
Gisteren die Colombianen en vandaag wit poeder uit de lucht is mij allemaal iets te toevallig.quote:Op woensdag 20 november 2013 10:09 schreef Elan het volgende:
Als ik die Buienradar check kunnen we vanavond en vannacht wel eens de eerste sneeuw verwachten
jezus.quote:Op woensdag 20 november 2013 10:33 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Gisteren die Colombianen en vandaag wit poeder uit de lucht is mij allemaal iets te toevallig.
Denk je zelfquote:ik denk dat ik het bedrag rond 4e erop stort,
Mijn gegevens zijn alvast,
.......
Kan het zijn dat ik het spel voor het weekend binnen krijg?
groeten,
quote:Op woensdag 20 november 2013 10:38 schreef Elan het volgende:
.
[..]
Denk je zelf![]()
Wat een mongolen toch op dat Marktplaats altijd.
Beetje vertrouwen hebben in de mensheid Elanquote:Op woensdag 20 november 2013 10:38 schreef Elan het volgende:
.
[..]
Denk je zelf![]()
Wat een mongolen toch op dat Marktplaats altijd.
Waarom ben jij roze?quote:
quote:Op woensdag 20 november 2013 10:48 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Haha, homo met je roze kleurtje.
De FA's proberen me weg te pesten.quote:
http://en.wikipedia.org/wiki/Drizzt_Do%27Urdenquote:Op woensdag 20 november 2013 01:13 schreef johannes_vermeer het volgende:
Volgens mij staan Drizzt en ik erg ver uit elkaar. Sowieso snap ik zijn username niet, en dat gifje dat hij te pas en te onpas in de OP stopt snap ik ook niet.
NWN is idd D&D, die stad ligt in de wereld genaamd Faerūn, Forgotten Reams, waar heul veul D&D-shit plaatsvindtquote:Op woensdag 20 november 2013 10:53 schreef Mexicanobakker het volgende:
NWN is toch een soort Dungeons and Dragons?
Waarom weet ik dit.
Omdat je een nerdje bentquote:Op woensdag 20 november 2013 10:53 schreef Mexicanobakker het volgende:
NWN is toch een soort Dungeons and Dragons?
Waarom weet ik dit.
quote:
Echt met een vel papier en pen enzo?quote:Op woensdag 20 november 2013 10:58 schreef Mexicanobakker het volgende:
Toen ik 14 was deed ik wel eens aan Dungeons and Dragons.
Ik heb hier enigszins spijt van.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |