Het paperclip/armbandjes topicquote:Op woensdag 20 november 2013 11:49 schreef Karina het volgende:
[..]
Er zijn daar ook wel wat 'hippere' topics hoor
Nou die had ik niet in gedachten eigenlijkquote:Op woensdag 20 november 2013 11:52 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Het paperclip/armbandjes topic
Het was een zware strijd. Maar met LR als wingman ging dat prima.quote:Op woensdag 20 november 2013 11:57 schreef Adames het volgende:
[..]
goed dat je als winnaar uit de selectieprocedure bent gekomen
ben trots op je.quote:Op woensdag 20 november 2013 11:58 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Het was een zware strijd. Maar met LR als wingman ging dat prima.
Nou vertel dan? Over je creatieve kant.quote:Op woensdag 20 november 2013 12:01 schreef Elan het volgende:
[..]
Gelukkig ken jij mij helemaal niet.
Jij lijkt mij meer het type om samen met elan het AA forum te doen.quote:Op woensdag 20 november 2013 11:58 schreef Insomnia_ het volgende:
Ik denk dat ik nu ik weer wat manschappen in het MOD-team hebt een grote kans maak om ook mod te worden. Een florissante carrière ligt mij in het verschiet. Ik denk dat RLS een goed forum voor mij zou zijn om te beginnen.
Leukquote:Op woensdag 20 november 2013 12:02 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Jij lijkt mij meer het type om samen met elan het AA forum te doen.
Sterk team hequote:Op woensdag 20 november 2013 11:58 schreef Insomnia_ het volgende:
Ik denk dat ik nu ik weer wat manschappen in het MOD-team hebt een grote kans maak om ook mod te worden. Een florissante carrière ligt mij in het verschiet. Ik denk dat RLS een goed forum voor mij zou zijn om te beginnen.
Nee, waarom zou ik. Je hebt je oordeel toch al klaar??quote:Op woensdag 20 november 2013 12:02 schreef Karina het volgende:
[..]
Nou vertel dan? Over je creatieve kant.
Graag gedaan.quote:
goedzoquote:Op woensdag 20 november 2013 12:04 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Graag gedaan.
Ook ik ben gisteren nuchter gebleven. Ik werd al dronken van geluk van mijn blauwe kleurtje.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |