Maar BvB kan welquote:Op woensdag 20 november 2013 17:23 schreef Ame_thyst het volgende:
heb nog een 30 man server die niets staat te doenmaar idd SC factions server heeft geen nut. Te weinig mensen.
Jah opzich, mja geen idee hoeveel mensen daar zin in hebbenquote:
Mah is wel te OPquote:Op woensdag 20 november 2013 17:31 schreef SosuaCafe het volgende:
We kunnen ook ftb base vs base. Zit je iets minder snel aan je endgame.
Ik vind ftb echt geen kut meer aan. Wordt tijd dat ze eens wat vernieuwends erin gooien.quote:Op woensdag 20 november 2013 17:31 schreef SosuaCafe het volgende:
We kunnen ook ftb base vs base. Zit je iets minder snel aan je endgame.
gaat voorlopig niet gebeuren omdat 1.7quote:Op woensdag 20 november 2013 17:32 schreef TJV het volgende:
[..]
Ik vind ftb echt geen kut meer aan. Wordt tijd dat ze eens wat vernieuwends erin gooien.
Met een paar plugins iddquote:Op woensdag 20 november 2013 17:41 schreef Mender het volgende:
Ik stem voor base vs base op een vanilla servertje
Random dungeons erin met loot. Andere mobs e.d.quote:
Ja meer op exploration etc gericht ik zie het.quote:Op woensdag 20 november 2013 17:48 schreef SosuaCafe het volgende:
[..]
Random dungeons erin met loot. Andere mobs e.d.
NoCheat, Teamchat, misschien /spawn en /home?quote:
En een border plugin.quote:Op woensdag 20 november 2013 17:51 schreef bobbernaut het volgende:
[..]
NoCheat, Teamchat, misschien /spawn en /home?
Ohja!quote:
Wat?quote:Op woensdag 20 november 2013 18:24 schreef Mender het volgende:
Ik zit bij de Rabobank en die hebben nu besloten dat je geen bitcoins meer mag kopen![]()
Waarvoor? Excel niet genoeg?quote:Op woensdag 20 november 2013 18:22 schreef MineraalWater het volgende:
hm ik moet eigenlijk een factuur programma hebben, Is dat slim om een topic aan te maken in
WGR of in DIG?
Nou het probleem is dat het voor mijn vader is. Hij heeft een perfect programma maar hij is de CD kwijt.quote:
Hoe bedoel je kut dat er meer dan 6 items op moeten?quote:Op woensdag 20 november 2013 18:29 schreef MineraalWater het volgende:
[..]
Nou het probleem is dat het voor mijn vader is. Hij heeft een perfect programma maar hij is de CD kwijt.
Hij moet dus eigenlijk gewoon iets hebben waar een DB in zit met al zijn klanten enzo (ZZPer).
Had al wat gevonden (Bamboo Invoice) maar dat klopt allemaal niet en moet persé op een apache server runnen dat begrijpt hij allemaal niet. En het kutte van Excel is ook dat het soms moeilijk is als er meer dan bijvoorbeeld 6 items op moeten.
vroeger hadden we nog dienstplicht.. daar wisten ze wel raad met dat soort knapenquote:Op woensdag 20 november 2013 13:36 schreef mschol het volgende:
[..]
ach, ergens vind ik het best begrijpelijk van de gemeente: anders staat echt werkelijk overal fietsen..
een beetje regulering mag best
Ik bedoel dat je vaak templates hebt waar dan Max. 6 items op kunnen als je er meer wilt toevoegen gaat dat hele document buggen. Maar daar kan ik nog wel eens een keer naar kijken.quote:Op woensdag 20 november 2013 18:31 schreef TJV het volgende:
[..]
Hoe bedoel je kut dat er meer dan 6 items op moeten?
Het probleem met de meeste boekhoudprogramma's is dat het allemaal een stuk uitgebreider is dan een klantenadministratie. Wat ik op mijn werk gebruik(Accountview) werkt uitstekend, maar lijkt me overkill voor een ZZPer(en we betalen 2k per jaar). Geen ZZPer forums?
Oh ziet er goed uit Idd kost ook weinig (25 euries).quote:Op woensdag 20 november 2013 18:32 schreef SosuaCafe het volgende:
Penningmeester werkt wel ok geloof ik.
Wat je misschien kunt doen is zelf een ontwerp maken. Gewoon wat facturen van andere bedrijven naast elkaar leggen, de mooie dingen eruit pakken en in excel namaken. Lijntjes trekken is een uurtje werk.. (eventueel met macro's automatisch tekst invoeren en weet ik veel allemaal wat)quote:Op woensdag 20 november 2013 18:35 schreef MineraalWater het volgende:
[..]
Ik bedoel dat je vaak templates hebt waar dan Max. 6 items op kunnen als je er meer wilt toevoegen gaat dat hele document buggen. Maar daar kan ik nog wel eens een keer naar kijken.
Ja klopt inderdaad daarom is het ook zo klote, Hij doet het ook echt maar 1 keer per week ofzo dus veel is het niet. Ik ga wel nog een keer met hem overleggen hoe we dat gaan doen.
[..]
Oh ziet er goed uit Idd kost ook weinig (25 euries).
Zal eens gaan kijken thanks!
Hoeft ook niet uitgebreid te zijn maar is nogal moeilijk voor oudere om nieuwe dingen te leren
Oh gelukkig het is alweer veranderdquote:Op woensdag 20 november 2013 18:27 schreef Mender het volgende:
[..]
Ze blokkeren ideal transacties als je er bitcoins mee wilt kopen
nog nooit waren we in dit topic het over iets zo erg eens lolquote:Op woensdag 20 november 2013 18:04 schreef SosuaCafe het volgende:
Poll: Base vs base met:
• Vanilla
• Hexxit
• Ftb
• tekkit
• anders
Tussenstand:
[ afbeelding ]
Ook een poll maken? Klik hier
primaquote:Op woensdag 20 november 2013 18:41 schreef Ame_thyst het volgende:
[..]
nog nooit waren we in dit topic het over iets zo erg eens lol
Zal ik dan morgen ff een base vs base servertje inrichtingen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |