Goh, als je in de lange geschiedenis van elke club kijkt, zijn er altijd wel spelers die ver gekomen zijn...quote:Op dinsdag 19 november 2013 21:52 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Maar we hebben nu in elk geval vastgesteld dat Groningen goede spelers heeft aangekocht en opgeleid en dat was mijn intentie dus ik ben zeer tevreden.
[ afbeelding ]
Waarom Groningen zo verdedigen? Dacht dat je uit Lemmer kwam.quote:Op dinsdag 19 november 2013 21:52 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Maar we hebben nu in elk geval vastgesteld dat Groningen goede spelers heeft aangekocht en opgeleid en dat was mijn intentie dus ik ben zeer tevreden.
[ afbeelding ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Als ik een kwartje kreeg voor elke keer dat een Feyenoorder z'n eigen jeugdspeler een enorm talent noemde zat ik nu met een hele hoop geld dat allang geen betaalmiddel meer is.quote:
SPOILER !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!quote:
quote:Op dinsdag 19 november 2013 21:53 schreef Geo4kant het volgende:
Het zal iets drukker in dit topic worden.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Mijn vader en zijn familie komt inderdaad uit Lemmer.quote:Op dinsdag 19 november 2013 21:53 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Waarom Groningen zo verdedigen? Dacht dat je uit Lemmer kwam.
met dat laffe spel van die ploegquote:Op dinsdag 19 november 2013 21:54 schreef MrStock het volgende:
Zum kotzen dat Portugal erbij is, zag veel liever baas Zlatan..
Het valt vanavond allemaal verkeerd uit qua uitslagenquote:Op dinsdag 19 november 2013 21:54 schreef MrStock het volgende:
Zum kotzen dat Portugal erbij is, zag veel liever baas Zlatan..
Jup, Oekraine, IJsland en Zweden hadden het moeten worden...quote:Op dinsdag 19 november 2013 21:54 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Het valt vanavond allemaal verkeerd uit qua uitslagen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |