Welke een reactie was op jouw constatering.quote:Op dinsdag 19 november 2013 21:49 schreef johannes_vermeer het volgende:
Dat was een constatering, maar ik ging in op het feit dat jij zei dat Groningen geen goede spelers opleidt of aankoopt.
blind speelt toch?quote:Op dinsdag 19 november 2013 21:46 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Hoogstrate, Nijland. Het is dat Van Gaal blind voor talent is.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik ben een man met een onverklaarbare fascinatie voor capuchons. Ze zijn mijn tweede huid—altijd om me heen, altijd vertrouwd. Ik draag ze niet alleen, ik lééf erin. Het voelt magisch als iemand er zachtjes aan trekt, een speels moment vol onverwachte connectie. En als mijn capuchon ergens blijft haken? Pure vreugde! Een klein avontuur in het alledaagse, alsof de wereld me even vasthoudt. Capuchons en ik? Een onafscheidelijk duo
Heb het lef!quote:Op dinsdag 19 november 2013 21:50 schreef KingRoland het volgende:
Jongens, ik pak denk ik even een coca cola.
Ach, dat dachten we een jaar geleden van Martins Indi ook... feit blijft dat ze gewoon heel jong zijn en dus ook heel wisselvallig.quote:Op dinsdag 19 november 2013 21:45 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ja, hier ook. Wat een geweldenaar
[..]
De uitzondering die de regel bevestigt.
Ik vind hem wel wat onzekerder dan Veltmanquote:
Voortaan spoiler, sommigen willen 90min wachten voor ze de uitslag kennenquote:Op dinsdag 19 november 2013 21:50 schreef sonnyspek het volgende:
Weer een buitenspelgoal van Frankrijk (die 2-0).
Ja, de Feyenoorders vooral.quote:Op dinsdag 19 november 2013 21:50 schreef andrew.koster het volgende:
[..]
Ach, dat dachten we een jaar geleden van Martins Indi ook...
En in de passing heel slecht.quote:Op dinsdag 19 november 2013 21:51 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Ik vind hem wel wat onzekerder dan Veltman
"Kont"stateringquote:Op dinsdag 19 november 2013 21:50 schreef GGMM het volgende:
[..]
Welke een reactie was op jouw constatering.
Maar we hebben nu in elk geval vastgesteld dat Groningen goede spelers heeft aangekocht en opgeleid en dat was mijn intentie dus ik ben zeer tevreden.quote:Op dinsdag 19 november 2013 21:50 schreef GGMM het volgende:
[..]
Welke een reactie was op jouw constatering.
toegegeven dat Veltman goed bezig is. Maar die falcao heeft maar 1 moment nodig om te scoren.quote:Op dinsdag 19 november 2013 21:49 schreef Dj_Day-V het volgende:
Falcao kan er helemaal niks van. Komt natuurlijk door Veltgod.
Inderdaad.quote:Op dinsdag 19 november 2013 21:52 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Maar we hebben nu in elk geval vastgesteld dat Groningen goede spelers heeft aangekocht en opgeleid en dat was mijn intentie dus ik ben zeer tevreden.
[ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |