Voortaan spoiler, sommigen willen 90min wachten voor ze de uitslag kennenquote:Op dinsdag 19 november 2013 21:50 schreef sonnyspek het volgende:
Weer een buitenspelgoal van Frankrijk (die 2-0).
Ja, de Feyenoorders vooral.quote:Op dinsdag 19 november 2013 21:50 schreef andrew.koster het volgende:
[..]
Ach, dat dachten we een jaar geleden van Martins Indi ook...
En in de passing heel slecht.quote:Op dinsdag 19 november 2013 21:51 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Ik vind hem wel wat onzekerder dan Veltman
"Kont"stateringquote:Op dinsdag 19 november 2013 21:50 schreef GGMM het volgende:
[..]
Welke een reactie was op jouw constatering.
Maar we hebben nu in elk geval vastgesteld dat Groningen goede spelers heeft aangekocht en opgeleid en dat was mijn intentie dus ik ben zeer tevreden.quote:Op dinsdag 19 november 2013 21:50 schreef GGMM het volgende:
[..]
Welke een reactie was op jouw constatering.
toegegeven dat Veltman goed bezig is. Maar die falcao heeft maar 1 moment nodig om te scoren.quote:Op dinsdag 19 november 2013 21:49 schreef Dj_Day-V het volgende:
Falcao kan er helemaal niks van. Komt natuurlijk door Veltgod.
Inderdaad.quote:Op dinsdag 19 november 2013 21:52 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Maar we hebben nu in elk geval vastgesteld dat Groningen goede spelers heeft aangekocht en opgeleid en dat was mijn intentie dus ik ben zeer tevreden.
[ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |