abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_133423895
Oorspronkelijke openingspost:

Nav van de discussie in het OUD FB topic is besloten het lijstje in dit topic te laten vervallen.
Alle OUD-users en hun kindjes die daar behoefte aan hadden, kun je terugvinden in het verjaardagslijstje op de Fok!wiki:
http://wiki.fok.nl/index.php/Ouder%28s%29_Kalender

De baby wiki-lijst:
http://wiki.fok.nl/index.php/BabyTopic

Voel je vrij je gegevens in dit lijstje toe te voegen/aan te passen :Y
pi_133423933
Vol :( Na ja, dan nog maar eens mijn vraag:

Hoe ga je eigenlijk over van potjes/ grof geprakt naar 'gewoon met de pot mee'?
Stukjes gaat J goed af, maar een heel boontje, hij heeft geen idee wat ie daarmee moet... Maar hij wordt wel heel boos als ie wil eten en er komt niks....

We eten hier trouwens vaak niet-Hollands met veel kruiden. Houden beide niet zo van aardappels. Hoe doe ik dat dan? Meteen pittige Thaise kip lijkt me wat veel gevraagd. De kruiden gaan er hier altijd in het begin al bij... Moet ik m'n menu gaan aanpassen?

Hier trouwens geen rare vragen geloof ik? Maar ik ben geloof ik ook niet zo sociaal kletserig met wildvreemden :@
pi_133423992
MM, ik zou dan dus even wachten met de kruiden, een bordje opzij houden voor hem, en voor jullie de kruiden erbij doen.
pi_133424025
Mm hier at de oudste beter toen het gekruid was. Ik hou nu vaak wel iets apart als ik ga koken.

Hier is het avondeten a la rapley maar net zoals f van suiker kan hij ook niets met stukjes fruit. Dus geef ik potjes.
Nu is mijn oudste ook een slechte fruiteter op het moment thuis (op de psz niet) en ik mag het niet. En omdat ik het zonde vind om weg te gooien doe ik vaak ook makkelijk.
pi_133424070
Hij ging dan met een jaar mee eten wb kruiden hoor.
pi_133424147
Kruiden zou ik juist best makkelijk geven, vooral als jullie altijd zo eten. Alleen even zout er pas later bijdoen.
pi_133424164
Ik vind rapley met fruit soms irritant. Peren zijn of te hard om te kauwen en als ze wel zacht zijn dan zijn ze meteen zo glibberig. Druiven vonden ze de velletje irritant en elke dag banaan is ook weer zoiets. Dus een sappige peer prak ik nu gewoon maar.
pi_133424241
MM Ik zou ook wachten met kruiden. En hele stukjes eten gaat vanzelf een keer! Was hier in het begin ook lastig.
Wij eten trouwens wel gewoon bami met bamikruiden. Daar heeft ze echt geen last van en vindt ze heerlijk. Ook pesto vindt ze helemaal top!
Maar ik denk dat je andere kruiden en pittiger bedoeld.
pi_133424302
quote:
2s.gif Op dinsdag 19 november 2013 20:56 schreef Kyara het volgende:
Ik vind rapley met fruit soms irritant. Peren zijn of te hard om te kauwen en als ze wel zacht zijn dan zijn ze meteen zo glibberig. Druiven vonden ze de velletje irritant en elke dag banaan is ook weer zoiets. Dus een sappige peer prak ik nu gewoon maar.
Sappige peer geef ik in kleine stukjes met een vorkje.
  dinsdag 19 november 2013 @ 21:02:50 #10
129664 mousemicky
zeg maar MM...
pi_133424527
Hier idd vaak erg pittig (chilipoeder, komijn, koriander, dat werk). Ik ben er al achter dat J. kepjap lust, onze bami at ie zo mee. Misschien maar proberen wat apart te houden voor m zonder de pepers. Hij is gecorrigeerd pas 9 maanden (maar eigenlijk over anderhalve maand al een jaar :o ).

Zout eten we zelf ook maar matig, dus dat is het probleem niet...
pi_133424568
LE, het is nooit in me opgekomen om het zo te bekijken. Ik ben er altijd vanuit gegaan dat moeders ook duizenden jaren geleden voor hun baby's zorgden en eten voorkauwden of prakten.
Sowieso kan hij voorlopig niet zelf appels plukken, laat staan pap maken of iets koken.
Hoe doe jij dat? Ben gewoon nieuwsgierig hoor! Geef je ook alles rauw?
pi_133424682
Ik vind zelf een mix van Rapley en gepureerd juist fijn. Rapley blijf ik eng vinden, omdat Riley zich wel eens verslikt. Hoewel het de laatste tijd veel beter lijkt te gaan. Maar zo af en toe is ze iets gulzig(probeert ze drie stukjes brood tegelijk in haar mondje te doen ofzo)
  dinsdag 19 november 2013 @ 21:05:59 #13
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_133424683
Nou heb ik een mental image van een baby die op een biefstuk aan het knagen is :').
[b]Op dinsdag 4 maart 2008 13:44 schreef Zhenar het volgende:[/b]
Spelletjeshater! :( Prinses der Duisternis! :r Eter van kinderen en puppies!!!!! :'( !!!!!
pi_133424714
quote:
1s.gif Op dinsdag 19 november 2013 20:58 schreef Animalmix het volgende:

[..]

Sappige peer geef ik in kleine stukjes met een vorkje.
Eet ze dat dan zelf met een vorkje? Of prik jij het voor haar aan een vorkje?
pi_133424730
quote:
1s.gif Op dinsdag 19 november 2013 21:02 schreef mousemicky het volgende:
Hier idd vaak erg pittig (chilipoeder, komijn, koriander, dat werk). Ik ben er al achter dat J. kepjap lust, onze bami at ie zo mee. Misschien maar proberen wat apart te houden voor m zonder de pepers. Hij is gecorrigeerd pas 9 maanden (maar eigenlijk over anderhalve maand al een jaar :o ).

Zout eten we zelf ook maar matig, dus dat is het probleem niet...
Maar ketjap is wel heel zout hè? Ik zou gewoon lekker met kruiden proberen, gewoon niet te spicy beginnen.
pi_133424792
quote:
2s.gif Op dinsdag 19 november 2013 21:06 schreef Kyara het volgende:

[..]

Eet ze dat dan zelf met een vorkje? Of prik jij het voor haar aan een vorkje?
Ik prik het aan een vorkje en geef het. Anders krijgen we echt ongelukken. Ze steekt de vork veel te diep in haar mond.
pi_133424806
As, je kunt zelf een verhoging van een paar cm maken thv de hak, met keukenpapier, karton of ehm iets anders (geen inspiratie) en dan onder de zool van je schoen stoppen. Bij een flinke zweepslag heb je zo'n verhoging nog wel een week nodig en dan kun je hem steeds iets lager maken. Als je verzekerd bent voor fysiio, zou ik daar ook een afspraak meemaken. Sterkte!
pi_133424839
quote:
1s.gif Op dinsdag 19 november 2013 21:07 schreef Animalmix het volgende:

[..]

Ik prik het aan een vorkje en geef het. Anders krijgen we echt ongelukken. Ze steekt de vork veel te diep in haar mond.
Ik dacht al, ik vertrouw M net met een vork :@
  dinsdag 19 november 2013 @ 21:10:04 #19
171422 LadyBlack
paint it black
pi_133424949
Ik vind potjes makkelijk, en ik heb nog niks gezien in de ingrediëntenlijst waar ik het niet mee eens was. Vanavond was het een potje van de Jumbo; bloemkool en aardappel. Toevoegingen waren water, rijstebloem en zonnebloemolie à 25% van het totaal. E vond het heerlijk :Y)

Andere dingen krijgt ze in stukken, maar daar vind ik niet alles geschikt voor. En sommige avonden krijgt ze ook alleen bv. Als ze verstopt lijkt te zitten bijvoorbeeld. Fruit krijgt ze iig 4 ochtenden op het kdv, een mix van Rapley en gepureerd. En hier thuis appel, peer of banaan uit de hand.
pi_133425028
Ik heb ook niet altijd zin in een knoeiboel eerlijk gezegd :@ En ze eten nu ook rijst en pasta en dat eet ook niet echt makkelijk a la rapley vind ik. En als ze weinig binnen krijgen dan worden de boos. Heel erg boos.
  dinsdag 19 november 2013 @ 21:12:44 #21
129664 mousemicky
zeg maar MM...
pi_133425104
No worries, hij krijgt niet elke dag ketjap. T was trouwens zoete sojasaus, iets minder zout misschien.
Ik ga t gewoon af en toe proberen, als we iets kindvriendelijks eten, en J. weer helemaal beter is. Hij eet slecht de laatste dagen, combi van naweeën buikgriep en een tandje :'(
  dinsdag 19 november 2013 @ 21:13:05 #22
159867 becky27
Ik gooi een balletje op
pi_133425131
Waar ik een beetje moeite mee heb is dat gewone smeerkaas wordt gezien als 'meuk' terwijl dat voor het overgrote deel van Nederland gewoon voedsel is. Ik bestempel biologisch eten of vegetarisch eten ook niet als meuk.
is niet persoonlijk bedoeld hoor maar ik heb een bevriend stel dat echt te ver gaat en als ze bij ons op visite komen het liefst hun eigen eten meenemen, dus ik krijg altijd anti-neigingen van die uitspraken

Ik heb wat onderzoek gedaan naar voedselveiligheid, productaansprakelijkheid en of de consument beseft wat er in zijn voeding zit.
Als je zelf er, zoals veel mensen met mij, al bewust genoeg mee bezig bent dat je seizoensgroenten eet, een gewone Hollandse jonagold ipv een ingevlogen gala appel, ben je al een stap in de goede richting. Hoewel het soms echt wel moeilijk is Hollandse boontjes te vinden.

Ik ben wel van verse groenten, maar ik vind die potjes echt zooooo stinken. Ik weet dat Isabel ze soms wel lekker vind maar eigenlijk heb ik genoeg in de vriezer om snel wat mee te nemen.
pi_133425155
Suiker, ik denk dat vroegah, wayyyy back, kindjes heel lang borstvoeding kregen. En dat ze pas andere dingen gingen eten toen ze dat zelf in hun mond konden stoppen, over het algemeen wel aangereikt door een ouder. Ik geef niet alles rauw, ik geef hem over het algemeen zacht voedsel en dan kijken we wat er gebeurt. Ik vind het fijn om hem te laten bepalen of hij er klaar voor is, zeg maar. Hij krijgt dan een stuk banaan of een broodkorst ofzo, en hij gaat er lekker mee klieren. Steeds vaker belandt dat in zijn mond, maar het meeste is nog aftasten.

Voor ons is bijvoeding in dit stadium nog een ontdekkingsreis, en geen maagvulling voor hem, zeg maar. :)
  dinsdag 19 november 2013 @ 21:14:04 #24
159867 becky27
Ik gooi een balletje op
pi_133425188
Oh en wij vinden ons eten over het algemeen ook veel lekkerder met een smaakje (als in kruiden/zout) dus ik snap best dat mijn baby dat ook wel vindt.
  dinsdag 19 november 2013 @ 21:14:56 #25
129664 mousemicky
zeg maar MM...
pi_133425228
quote:
2s.gif Op dinsdag 19 november 2013 21:11 schreef Kyara het volgende:
Ik heb ook niet altijd zin in een knoeiboel eerlijk gezegd :@ En ze eten nu ook rijst en pasta en dat eet ook niet echt makkelijk a la rapley vind ik. En als ze weinig binnen krijgen dan worden de boos. Heel erg boos.
Herkenbaar... Hongerrrr is eten, en wel NU mama! :Y)
pi_133425341
In de zomer eten wij eigenlijk alleen maar groente uit eigen tuin. In de winter niet. Helaas, want ik vind verse tuin groente zoveel lekkerder. En de kinderen ook.

Ik heb Luuk vandaag ook de nasi gevoerd. Hij wil niet meer rapleyen, meneer wil bediend worden.
*poef* nu is het weg
  dinsdag 19 november 2013 @ 21:17:03 #27
159867 becky27
Ik gooi een balletje op
pi_133425361
Mijn baby wil niet van een lepel eten, alles zelf doen ;) en een pestbende dat dat geeft. Maar das zo opgeruimd.
  dinsdag 19 november 2013 @ 21:17:39 #28
159867 becky27
Ik gooi een balletje op
pi_133425404
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 november 2013 21:16 schreef kaatjejannie het volgende:
In de zomer eten wij eigenlijk alleen maar groente uit eigen tuin. In de winter niet. Helaas, want ik vind verse tuin groente zoveel lekkerder. En de kinderen ook.

Ik heb Luuk vandaag ook de nasi gevoerd. Hij wil niet meer rapleyen, meneer wil bediend worden.
ah er is nog hoop!
  dinsdag 19 november 2013 @ 21:18:01 #29
129664 mousemicky
zeg maar MM...
pi_133425439
Ik heb trouwens het idee dat de groenten fruit en boterham al lang geen bijvoeding meer zijn voor J. Op melk alleen doet ie t echt niet meer, heb ik geen blij kind...
  dinsdag 19 november 2013 @ 21:18:12 #30
171422 LadyBlack
paint it black
pi_133425455
Ik vond het vooral een heel raar idee om mijn baby ineens een hele hap groente naar binnen te schuiven na maanden alleen melk, vandaar de keus voor rapley.

Nu weet ik dat ook voeren met een lepeltje de eerste keren nog met minimale hoeveelheden naar binnen gaat, en dat het ook gewoon (leuk) aftasten en leren is :) Dus geen problemen meer mee en daarom kan ik gewoon per keer bepalen wat op dat moment handig is.
pi_133425601
Luuk lijkt ook steeds minder melk te willen drinken. Prima wat mij betreft. Had hij eerder 3x 180/6 is het nu 2x150/5 en 1 keer 120 ml halfvolle melk. En dan blijft er eigenlijk nog wel steeds 30 tot 50 cc staan .

In de nacht komt ie meestal nog 1 keer. Dan geef ik hem 120/2 Soms gaat t op, soms drinkt ie 30 cc
*poef* nu is het weg
pi_133425615
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 november 2013 21:13 schreef becky27 het volgende:
Waar ik een beetje moeite mee heb is dat gewone smeerkaas wordt gezien als 'meuk' terwijl dat voor het overgrote deel van Nederland gewoon voedsel is. Ik bestempel biologisch eten of vegetarisch eten ook niet als meuk.
Het is voedsel, voor veel mensen prima voedsel, maar de hoeveelheid zout maakt dat ik het voor ons gezin meuk vind. En dat het te zout is, is volgens mij iets waar men het wel over eens is. Zowel de linksdraaiende hippies als het Voedingscentrum en het cb, en alles wat daar tussen zit. Was niet bedoeld om iemand voor het hoofd te stoten, en de vergelijking naar biologisch of vegetarisch kan ik dan ook niet helemaal volgen. Dat zijn toch wel iets meer overtuigingen binnen een eetpatroon dan de overtuiging dat Smeerkaas Heilig is. :)
  dinsdag 19 november 2013 @ 21:21:23 #33
129664 mousemicky
zeg maar MM...
pi_133425660
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 november 2013 21:17 schreef becky27 het volgende:
Mijn baby wil niet van een lepel eten, alles zelf doen ;) en een pestbende dat dat geeft. Maar das zo opgeruimd.
Ik heb daar vaak zo geen zin in, kan ik m drie keer per dag omkleden omdat ie zn bord omkeert op schoot :@
Lepel te pakken krijgen is ook vooral ermee spelen. Yoghurt eten kan ie echt nog niet alleen...
  dinsdag 19 november 2013 @ 21:24:56 #34
129664 mousemicky
zeg maar MM...
pi_133425866
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 november 2013 21:20 schreef kaatjejannie het volgende:
Luuk lijkt ook steeds minder melk te willen drinken. Prima wat mij betreft. Had hij eerder 3x 180/6 is het nu 2x150/5 en 1 keer 120 ml halfvolle melk. En dan blijft er eigenlijk nog wel steeds 30 tot 50 cc staan .

In de nacht komt ie meestal nog 1 keer. Dan geef ik hem 120/2 Soms gaat t op, soms drinkt ie 30 cc
Hoe oud ik Luuk nu? Hier nu 's ochtends 200 pap, bij de lunch 120 (blijft vaak wat staan), en voor t slapen 200. Verder soms wat water of thee, en na de groenten 100ml yoghurt.
pi_133425905
Pfoe, dat is nog wel heel ver van m'n bed zeg... Potjes enzo. Ergens ben ik het enorm met L-E en belle eens, maar ik zie daar in de praktijk teveel problemen mee, eigenlijk. Vegetarisch zijn we hier niet, ik eet wel graag bio en als ik straks de boodschappen doe gaat dat wel lukken ook. Maar alleen Rapley weet ik niet hoor...
Home is where the O+ is...
pi_133425994
quote:
1s.gif Op dinsdag 19 november 2013 21:24 schreef mousemicky het volgende:

[..]

Hoe oud ik Luuk nu? Hier nu 's ochtends 200 pap, bij de lunch 120 (blijft vaak wat staan), en voor t slapen 200. Verder soms wat water of thee, en na de groenten 100ml yoghurt.
Volgende week wordt hij 1. Hij "mag" van het cb nu 300 ml zuivel. Dat is dan incl. de yoghurt. Hij kan niet uit een rietjesbeker drinken. Das wel lastig. Een tuitbeker lukt wel, maar met hulp. Ik moet er echt aan denken hem tussendoor ook wat te drinken aan te bieden
*poef* nu is het weg
  dinsdag 19 november 2013 @ 21:27:58 #37
129664 mousemicky
zeg maar MM...
pi_133426060
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 november 2013 21:25 schreef Cwen het volgende:
Pfoe, dat is nog wel heel ver van m'n bed zeg... Potjes enzo. Ergens ben ik het enorm met L-E en belle eens, maar ik zie daar in de praktijk teveel problemen mee, eigenlijk. Vegetarisch zijn we hier niet, ik eet wel graag bio en als ik straks de boodschappen doe gaat dat wel lukken ook. Maar alleen Rapley weet ik niet hoor...
Komt vanzelf ;), geniet gewoon van je kleintje, t gaat zo snel enzo, cliché, maar :Y
  dinsdag 19 november 2013 @ 21:31:18 #38
129664 mousemicky
zeg maar MM...
pi_133426252
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 november 2013 21:26 schreef kaatjejannie het volgende:

[..]

Volgende week wordt hij 1. Hij "mag" van het cb nu 300 ml zuivel. Dat is dan incl. de yoghurt. Hij kan niet uit een rietjesbeker drinken. Das wel lastig. Een tuitbeker lukt wel, maar met hulp. Ik moet er echt aan denken hem tussendoor ook wat te drinken aan te bieden
Alvast gefeliciteerd!
Niet gek dus dat t voor J ook mindert, als ie over 2 maanden al naar 300ml mag, hij zit nu nog op 600.
Hier trouwens altijd een tuitbeker met water paraat, J drinkt daar goed uit als ie op zn rug ligt, dan kan ie t zelf. Zittend is nog te lastig...
  dinsdag 19 november 2013 @ 21:34:26 #39
159867 becky27
Ik gooi een balletje op
pi_133426424
Ik wil ook niemand tegen het hoofd stoten hoor. Maar de manier waarop bepaalde uitingen gedaan worden vind ik soms wel lastig. Gewoon de manier waarop. Maar zoals al in mijn subscript aangegeven, ik nodig bepaalde vrienden niet meer zo makkelijk uit omdat alles wat ik op tafel zet met allergrootste zorg wordt bekeken. Ik denk zelfs dat ze niet meer komen omdat ik niet biologisch kook bijvoorbeeld.

Ik kan het ook zo zeggen dat ik biologisch of vegetarisch eten onzin vind. Mijn ouders hebben zelfs jarenlang vleesvarkens gehad.

quote:
1s.gif Op dinsdag 19 november 2013 21:21 schreef mousemicky het volgende:

[..]

Ik heb daar vaak zo geen zin in, kan ik m drie keer per dag omkleden omdat ie zn bord omkeert op schoot :@
Lepel te pakken krijgen is ook vooral ermee spelen. Yoghurt eten kan ie echt nog niet alleen...
Met brood knoeit ze niet zo, en met avondeten vind ik het geen probleem maar ze eet geen yoghurt dus dat scheelt. Misschien moet ik dat maar eens gaan introduceren. Ze eet alles met d'r handjes eigenlijk. Daar waar ik bang was de rapley niet ging lukken (want vent is er op tegen ivm verslikken) gaat dat nu prima.
Mijn oudste eet eigenlijk ook het liefst met d'r handen :P
pi_133426688
Becky hier wil kyan ook alles zelf eten. Als hij "per ongeluk" zijn mond open doet voor bv brood dan haalt hij het er uit bekijkt het en stopt het in zijn mond.

Brood enz gaat redelijk maar eigenlijk zit elke maaltijd alles onder. Ach hij geniet :D
Maar pap en yohurt en potje fruit mag dus wel van het lepeltje. Dus misschien pikt isabel dat ook wel.

Grappig die verschillen. Hier moeten we ons best doen om nog aan de 500 cc melk te komen.
pi_133426813
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 november 2013 21:13 schreef L-E het volgende:
Suiker, ik denk dat vroegah, wayyyy back, kindjes heel lang borstvoeding kregen. En dat ze pas andere dingen gingen eten toen ze dat zelf in hun mond konden stoppen, over het algemeen wel aangereikt door een ouder. Ik geef niet alles rauw, ik geef hem over het algemeen zacht voedsel en dan kijken we wat er gebeurt. Ik vind het fijn om hem te laten bepalen of hij er klaar voor is, zeg maar. Hij krijgt dan een stuk banaan of een broodkorst ofzo, en hij gaat er lekker mee klieren. Steeds vaker belandt dat in zijn mond, maar het meeste is nog aftasten.

Voor ons is bijvoeding in dit stadium nog een ontdekkingsreis, en geen maagvulling voor hem, zeg maar. :)
Whehe, als ik dat had aangehouden, was Isa met 2 maanden al aan bijvoeding begonnen :D

Fruithap maak ik overigens wel praktisch altijd zelf. Ik pureer wel alles nog, want stukjes zijn smerig :Y) Behalve soepstengel, dat slik je gewoon in 1 keer door natuurlijk want soepstengel. Overigens kijk ik wel altijd op de potjes wat er in zit en eigenlijk zit er amper toevoeging in wat ik niet in Isa wil hebben, zoals E-nummers, hoewel het wel bizar is dat een potje zonder conserveringsmiddelen 2 jaar houdbaar is :@
Sarcasme. Herken het.
  dinsdag 19 november 2013 @ 21:42:54 #42
159867 becky27
Ik gooi een balletje op
pi_133426885
Ik ben gewoon nog terughoudend wat koemelk betreft. Terwijl ze er best tegen kan volgens mij.
pi_133426965
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 november 2013 21:42 schreef becky27 het volgende:
Ik ben gewoon nog terughoudend wat koemelk betreft. Terwijl ze er best tegen kan volgens mij.
Anders met een klein beetje beginnen en kijken hoe ze er op reageert.
pi_133427070
Wat ik wel echt troep vind, is die meuk van pyjamapapjes en yoghurtjes met smaakjes enzo... daar begin ik gewoon niet aan.

Als ik Nestle moet geloven, begint de dag van mijn kindje met yogoline drinkontbijt, daarna een potje fruit, als avondeten een potje groente en sluit je het af met yogoline yoghurt en een pyjamapapje...
Sarcasme. Herken het.
  dinsdag 19 november 2013 @ 21:46:39 #45
129664 mousemicky
zeg maar MM...
pi_133427094
Brood wordt hier fijngeknepen, bekeken, en vervolgens op de grond gegooid... Stukjes banaan ook :(
Alleen babykoekjes en soepstengels eet ie goed zelf, dat dan weer wel ;(

Becky, ik ben het met je eens hoor. Ik let best op wat J krijgt, maar zo lang t niet gevaarlijk/ extreem ongezond is, vind ik niet dat je een ander moet veroordelen op wat hij kiest voor zijn kind. Of dat nu veganistisch, rapley, potjes of boterham smeerkaas is zeg maar ;)
  dinsdag 19 november 2013 @ 21:48:52 #46
129664 mousemicky
zeg maar MM...
pi_133427241
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 november 2013 21:46 schreef Spirit82 het volgende:
Wat ik wel echt troep vind, is die meuk van pyjamapapjes en yoghurtjes met smaakjes enzo... daar begin ik gewoon niet aan.
Da's geen meuk, da's gewoon niet jouw keus, en da's prima.

J. heeft t allemaal wel eens gehad (op vakantie/bezoek), en vond t natuurlijk lekker... T is hier zeker geen standaard, maar soms dus wel uit gemak. Sue me, over t algemeen eet ie verse peer, gezonde bruine boterhammen met appelstroop of geitenkaas en gewone Bambix granenpap zonder suiker, en dat vindt ie ook prima. T is niet of of toch, afwisselen kan ook.
pi_133427287
quote:

Leuke manier om ernaar te kijken :Y
Ik geloof dat ik nogal een flierefluiter ben. Van mij hoeft ie niks, soms wil hij ook niet, soms een groot potje, soms brood, soms niet. Ik geef nog steeds 5 flessen, hij doet vier dutjes, zolang we allebei tevreden zijn ben ik ook tevreden met hoe ik het als moeder doe O+
Maar ik bied net als jij alleen dingen aan waar ik me goed bij voel. Dat zijn dan net andere dingen. En smeerkaas geef ik ook niet maar vooral omdat ik het een gek plakgoedje vind. Als hij dat bij de gastouder wel krijgt kom ik er vermoedelijk nooit achter en dat vind ik ook best.

Het luie moederschap met een tikje gezond verstand bevalt mij (en F) prima ;)
  dinsdag 19 november 2013 @ 21:50:02 #48
159867 becky27
Ik gooi een balletje op
pi_133427311
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 november 2013 21:46 schreef Spirit82 het volgende:
Ik heb dat dus nog nooit geprobeerd. Maar dat ga ik ook niet doen denk ik. We kopen denk ik nog 1 of 2 pakken omneo poedermelk en dan over op de soya.

Fijngeknepen stukjes banaan :Y) . Ik geef de banaan zo
pi_133427383
quote:
1s.gif Op dinsdag 19 november 2013 21:48 schreef mousemicky het volgende:

[..]

J. heeft t allemaal wel eens gehad (op vakantie/bezoek), en vond t natuurlijk lekker...
+1 hier vooral als we op pad zijn idd. Dan vind ik die dingen echt ideaal.
pi_133427413
quote:
1s.gif Op dinsdag 19 november 2013 21:48 schreef mousemicky het volgende:

[..]

J. heeft t allemaal wel eens gehad (op vakantie/bezoek), en vond t natuurlijk lekker...
:@ Daar heb je wel een punt, maar ik vind het door al die toevoegingen en suikers en kunstmatige geur-, kleur- en smaakstoffen dus wel meuk. Das dan weer mijn mening :P
Sarcasme. Herken het.
  dinsdag 19 november 2013 @ 21:51:40 #51
159867 becky27
Ik gooi een balletje op
pi_133427424
quote:
1s.gif Op dinsdag 19 november 2013 21:49 schreef Suikertante het volgende:

[..]

Leuke manier om ernaar te kijken :Y
Ik geloof dat ik nogal een flierefluiter ben. Van mij hoeft ie niks, soms wil hij ook niet, soms een groot potje, soms brood, soms niet. Ik geef nog steeds 5 flessen, hij doet vier dutjes, zolang we allebei tevreden zijn ben ik ook tevreden met hoe ik het als moeder doe O+
Maar ik bied net als jij alleen dingen aan waar ik me goed bij voel. Dat zijn dan net andere dingen. En smeerkaas geef ik ook niet maar vooral omdat ik het een gek plakgoedje vindt. Als hij dat bij de gastouder wel krijgt kom ik er vermoedelijk nooit achter en dat vind ik ook best.

Het luie moederschap met een tikje gezond verstand bevalt mij (en F) prima ;)
SKandalig!! :)
Wij ook en dat blijft voorlopig wel zo, en ze is potver bijna een jaar
pi_133427430
Smeerkaas is echt het allerlekkerst op aard. Ik verdien aandelen goudkuipje voor die 18000 boterhammen die ik daarmee heb gegeten.
  dinsdag 19 november 2013 @ 21:52:20 #53
159867 becky27
Ik gooi een balletje op
pi_133427462
En ik drink nu een biertje! :9~
pi_133427585
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 november 2013 21:52 schreef becky27 het volgende:
En ik drink nu een biertje! :9~
Ik ook. Van de Hema. :')
pi_133427626
Olf :D

Becky ja als je kind er gelukkig mee is en het is niet ongezond en je hebt een lekker ritme ben je toch niet goed bij je hoofd als je een fles minder gaat geven? :D
Lieve banaanfoto O+
Ik ben echt fan van haar.

En pap geef ik dus weer niet! Laatst wilde ik er toch maar mee beginnen in de hoop op langer uitslapen, maar hij bliefde het niet. Was ik ineens een beetje opgelucht :@
Brood vindt hij het einde dus die vezels komen er vanzelf een keer in tegen de tijd dat het nodig is.
  dinsdag 19 november 2013 @ 21:55:58 #56
129664 mousemicky
zeg maar MM...
pi_133427725
Smeerkaas vind ik zelf trouwens niet lekker, en gezien J. op mij lijkt vond ie t ook niets...

Hij is meer van de exquisere smaakjes, geitenkaas en philadelphia zeg maar... :')
pi_133427741
quote:
1s.gif Op dinsdag 19 november 2013 21:54 schreef Suikertante het volgende:
Olf :D

Becky ja als je kind er gelukkig mee is en het is niet ongezond en je hebt een lekker ritme ben je toch niet goed bij je hoofd als je een fles minder gaat geven? :D
Lieve banaanfoto O+
Ik ben echt fan van haar.

En pap geef ik dus weer niet! Laatst wilde ik er toch maar mee beginnen in de hoop op langer uitslapen, maar hij bliefde het niet. Was ik ineens een beetje opgelucht :@
Brood vindt hij het einde dus die vezels komen er vanzelf een keer in tegen de tijd dat het nodig is.
Wij geven de ontbijt pap als lunch. Dus niet voor het slapen. Maar kyan was raar wb flessen dus wilde wij een alternatief.
  dinsdag 19 november 2013 @ 21:56:26 #58
159867 becky27
Ik gooi een balletje op
pi_133427770
Ik vind het ook prima hoor, weet je, ik heb de eerste vier maanden van haar leven een huilbaby gehad, ze heeft er zelfs 10 dagen voor in het ziekenhuis gelegen dus ik geef r met alle liefde van de wereld wat zij wil. Als ze maar blij is en groeit!
pi_133427829
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 november 2013 21:56 schreef becky27 het volgende:
Ik vind het ook prima hoor, weet je, ik heb de eerste vier maanden van haar leven een huilbaby gehad, ze heeft er zelfs 10 dagen voor in het ziekenhuis gelegen dus ik geef r met alle liefde van de wereld wat zij wil. Als ze maar blij is en groeit!
En zo is het! Ze is nu toch heel tevreden en doet het goed. Dat is het belangrijkste.
pi_133427843
Luuk krijgt in de ochtend een papfles. Gaat wat sneller als brood en ik vind het wat makkelijker. Hij krijgt nu 12 maanden pap geloof ik.

En idd smeerkaas. Heerlijk!! :9~
*poef* nu is het weg
  dinsdag 19 november 2013 @ 21:58:05 #61
129664 mousemicky
zeg maar MM...
pi_133427893
quote:
1s.gif Op dinsdag 19 november 2013 21:54 schreef Suikertante het volgende:
Hier dus eentje die dus te ongeduldig is voor een boterham s ochtends, en op een fles melk alleen niet lang kan teren. Gezien z'n papa ook nog elke dag brinta eet, denk ik dat de pap nog wel even blijft. Misschien binnenkort wel proberen over te stappen van papfles naar pap uit een bordje.
  dinsdag 19 november 2013 @ 21:59:26 #62
159867 becky27
Ik gooi een balletje op
pi_133427977
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 november 2013 21:56 schreef becky27 het volgende:
En toen ik dit typte sprongen de tranen in mijn ogen :( het heeft er toch wel ingehakt besef ik achteraf steeds meer.
pi_133427992
quote:
1s.gif Op dinsdag 19 november 2013 21:58 schreef mousemicky het volgende:

[..]

Hier dus eentje die dus te ongeduldig is voor een boterham s ochtends, en op een fles melk alleen niet lang kan teren. Gezien z'n papa ook nog elke dag brinta eet, denk ik dat de pap nog wel even blijft. Misschien binnenkort wel proberen over te stappen van papfles naar pap uit een bordje.
Pap doen wij idd van een bordje. En de oudste ontbijt nu vaak met yoghurt met cruesli. Maar wij ontbijten ook met yoghurt dus niet zo raar.
pi_133428031
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 november 2013 21:59 schreef becky27 het volgende:

[..]

En toen ik dit typte sprongen de tranen in mijn ogen :( het heeft er toch wel ingehakt besef ik achteraf steeds meer.
:*
*poef* nu is het weg
  dinsdag 19 november 2013 @ 22:00:35 #65
159867 becky27
Ik gooi een balletje op
pi_133428038
ik ontbijt met koffie maar dat doe ik de meiden niet aan :P
pi_133428067
quote:

[..]

Maar het was toch ook niet niks. Yaro was ook een huilbaby de eerste vier maanden maar niet zo erg als isabel (geen opname). En dat vond ik al pittig.
pi_133428115
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 november 2013 22:00 schreef becky27 het volgende:
ik ontbijt met koffie maar dat doe ik de meiden niet aan :P
:D
  dinsdag 19 november 2013 @ 22:02:59 #68
129664 mousemicky
zeg maar MM...
pi_133428213
quote:

[..]

Een huilbaby, t lijkt me zo zwaar. Een collega van me heeft nu een huilbaby, en ik zie af en toe dat hij er helemaal doorheen zit, nog niet te spreken over zijn vrouw die fulltime thuis is...

Gelukkig is ze nu blij! Houden zo, en als daarvoor 5 flessen nodig zijn, prima toch. Zo lang je geen obesibaby hebt ten minste ;)
  dinsdag 19 november 2013 @ 22:05:34 #69
171422 LadyBlack
paint it black
pi_133428358
quote:

[..]

Het lijkt mij ook echt heel verschrikkelijk becky, ik snap heel goed dat het jou echt extra veel waard is dat je meisje nu zo tevreden is :*
  dinsdag 19 november 2013 @ 22:06:02 #70
159867 becky27
Ik gooi een balletje op
pi_133428383
Klopt MM, ik weet wel dat ik zo jaloers was op mijn man in die tijd. Hij kon zomaar de boel de boel laten want hij moest werken. Noortje was ook een huilbaby, maar die was alleen, nu had ik twee kindjes om voor te zorgen en dat was zo heftig.
  dinsdag 19 november 2013 @ 22:10:28 #71
259886 pessie
There's a new chef in tow
pi_133428597
Becky :* . Het was ook wel echt heftig in die periode voor jllie,
pi_133428628
Oh god wat klinkt dat heftig. Is een huilbaby dan echt altijd aan het huilen als ze wakker is? Of 'gewoon' bovengemiddeld veel? Pfffff ik werd al zenuwachtig na een half uur huilen en dat was wel de max wat ze deed. :@
  dinsdag 19 november 2013 @ 22:25:01 #73
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_133429655
Oh dat lijkt me ook echt heel zwaar... Ik was donderdag al helemaal van de leg toen ze een halve dag had gehuild. Kan me voorstellen dat je emo wordt als je daaraan terug denkt.

Mup krijgt nu slappe babythee van Hipp, vruchtensmaak. Leek ons iets lichter dan melk... Nu ff afwachten of het binnenblijft... Ze heeft wel dorst! En ze vindt het heerlijk!
Spelletjeshater! :( Prinses der Duisternis! :r Eter van kinderen en puppies!!!!! :'( !!!!!
pi_133429704
Becky ik kwam hier pas toen het beter begon te gaan, als ik die snoet zie kan ik me er zo niks bij voorstellen! Ze is er zo goed uit gekomen. :*
pi_133429991
Spees nog 1,5 uur baby-mama :o *O* Geweldige spam van je knapperd! O+ Alvast heel veel plezier morgen, ik ga je nog niet feliciteren :P

Qua eten ben ik opzich vrij makkelijk met potjes, ik zie geen rare ingrediënten erbij en ik vind het gewoon makkelijk :P Hier dus een mix van vers rapley of gepureerd en potjes. Ze krijgt geen zout en suiker, dat vind ik gewoon echt niet nodig voor die kleintjes.
Kruiden vind ik dan weer wel prima, laatst heeft ze pasta met tomatensaus en courgette op en daar heb ik basilicum en oregano door gedaan, hartstikke lekker ^O^.

Meer sok op de sokladder irl dan hier herken ik wel. Irl krijg ik nu al verbaasde blikken dat ik nog borstvoeding geef, samen slapen kan er bij de meeste mensen al helemaal niet in en waarom geef ik haar geen lange vingers?! O+
  dinsdag 19 november 2013 @ 22:30:15 #76
159867 becky27
Ik gooi een balletje op
pi_133429998
quote:
1s.gif Op dinsdag 19 november 2013 22:11 schreef Olf het volgende:
Oh god wat klinkt dat heftig. Is een huilbaby dan echt altijd aan het huilen als ze wakker is? Of 'gewoon' bovengemiddeld veel? Pfffff ik werd al zenuwachtig na een half uur huilen en dat was wel de max wat ze deed. :@
ehm, ze huilde altijd als ze wakker was,ongeveer 10 a 12 uur per dag. Met de cb check van drie maanden vroeg de kinderarts op het cb of ze al lachte, en toen zei ik 'als ze wakker is huilt ze'.
pi_133430111
quote:
1s.gif Op dinsdag 19 november 2013 22:25 schreef XcUZ_Me het volgende:
Oh dat lijkt me ook echt heel zwaar... Ik was donderdag al helemaal van de leg toen ze een halve dag had gehuild. Kan me voorstellen dat je emo wordt als je daaraan terug denkt.

Mup krijgt nu slappe babythee van Hipp, vruchtensmaak. Leek ons iets lichter dan melk... Nu ff afwachten of het binnenblijft... Ze heeft wel dorst! En ze vindt het heerlijk!
Oh waar koop je die? Is dat zonder cafeïne?
Goed dat ze zo in ieder geval haar vocht binnen krijgt :) :')
  dinsdag 19 november 2013 @ 22:33:15 #78
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_133430158
quote:
1s.gif Op dinsdag 19 november 2013 22:31 schreef L0t.. het volgende:

[..]

Oh waar koop je die? Is dat zonder cafeïne?
Goed dat ze zo in ieder geval haar vocht binnen krijgt :) :')
Jumbo hebben ze het. Geschikt vanaf 4 maand. Helaas kwam de helft net alweer terug -O-. Wel meteen weer vrolijk daarna. En vooralsnog geen diarree ofzo. Het is echt spugen spugen spugen.
  dinsdag 19 november 2013 @ 22:33:50 #79
159867 becky27
Ik gooi een balletje op
pi_133430185
Deze is in het ziekenhuis, de een na laatste dag

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_133430226
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 november 2013 22:30 schreef becky27 het volgende:

[..]

ehm, ze huilde altijd als ze wakker was,ongeveer 10 a 12 uur per dag. Met de cb check van drie maanden vroeg de kinderarts op het cb of ze al lachte, en toen zei ik 'als ze wakker is huilt ze'.
Oh mijn god. Wat een ramp. En zo lief meisje, maar misschien denk je dan af en toe minder aardige dingen (of niet hoor, maar dat zou ik me kunnen voorstellen). Was het uiteindelijk door voeding of niet duidelijk waarom?

En dan nog een peuter hebben en een vriend die wel naar werk 'mag'. Echt pffff wow.
pi_133430274
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 november 2013 22:33 schreef becky27 het volgende:
Deze is in het ziekenhuis, de een na laatste dag

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Och O+ :'( O+ zeker als je weet waar ze vandaan kwam.
pi_133430333
quote:
1s.gif Op dinsdag 19 november 2013 22:33 schreef XcUZ_Me het volgende:

[..]

Jumbo hebben ze het. Geschikt vanaf 4 maand. Helaas kwam de helft net alweer terug -O-. Wel meteen weer vrolijk daarna. En vooralsnog geen diarree ofzo. Het is echt spugen spugen spugen.
Thnx, ga ik eens kijken :) En bummer -O- Wel het idee dat het nu wat anders is dan de vorige dagen?
  dinsdag 19 november 2013 @ 22:37:31 #83
159867 becky27
Ik gooi een balletje op
pi_133430345
quote:
1s.gif Op dinsdag 19 november 2013 22:34 schreef Olf het volgende:

[..]

Oh mijn god. Wat een ramp. En zo lief meisje, maar misschien denk je dan af en toe minder aardige dingen (of niet hoor, maar dat zou ik me kunnen voorstellen). Was het uiteindelijk door voeding of niet duidelijk waarom?

En dan nog een peuter hebben en een vriend die wel naar werk 'mag'. Echt pffff wow.
Ze is altijd mijn lieve kleine meisje geweest. Ik trok mijn eigen haren wel uit mijn kop hoor (want weer die borstvoeding die niet goed of goed genoeg was) en ben zoooo wanhopig geweest. Maar wat het uiteindelijk is geweest weet niemand, ook kinderarts niet.
  dinsdag 19 november 2013 @ 22:38:01 #84
159867 becky27
Ik gooi een balletje op
pi_133430371
quote:
1s.gif Op dinsdag 19 november 2013 22:33 schreef XcUZ_Me het volgende:

[..]

toch last van d'r maagje?
pi_133430386
Ik voelde me ook zo'n sok bij de logo toen ze over fv, lepelvoeding, kiwi's, diksap, vlees en liga's begon. Ze vond het introductieschema van kleintjes en de maisboogies wel interessant geloof ik....
pi_133430420
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 november 2013 22:37 schreef becky27 het volgende:

[..]

Ze is altijd mijn lieve kleine meisje geweest. Ik trok mijn eigen haren wel uit mijn kop hoor (want weer die borstvoeding die niet goed of goed genoeg was) en ben zoooo wanhopig geweest. Maar wat het uiteindelijk is geweest weet niemand, ook kinderarts niet.
Wow, echt wow.
pi_133430427
Becky :*
pi_133430527
quote:

Dit is precies zoals hier!

Ze is nu dus 7 maanden, maar echt happen eten doet ze nog niet. Vooral voelen en af en toe een beetje proeven van andere dingen dan borstvoeding. Tot nu toe heeft ze trouwens wel echt alleen maar rauwe dingen gekregen. Maar ik wil binnenkort ook wel een keertje een gestoomde sperzieboon proberen.
pi_133430628
Wow Becky, lijkt me echt zo verdrietig... Wat prachtig die foto dan, een lach! En kijk haar nu O+ Ze doet het zo goed O+
pi_133431031
En zie je vrolijke meisje nu O+
  dinsdag 19 november 2013 @ 22:55:20 #91
85643 GotC
Guard of the Citadel
pi_133431116
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 november 2013 22:43 schreef bellelena het volgende:
Wow Becky, lijkt me echt zo verdrietig... Wat prachtig die foto dan, een lach! En kijk haar nu O+ Ze doet het zo goed O+
+1! Becky :*
  dinsdag 19 november 2013 @ 22:56:19 #92
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_133431157
quote:
1s.gif Op dinsdag 19 november 2013 22:37 schreef L0t.. het volgende:

[..]

Thnx, ga ik eens kijken :) En bummer -O- Wel het idee dat het nu wat anders is dan de vorige dagen?
Ja toen spuugde ze niet. En dit begon twee uur na de voeding van half 3, dus het is die melk of acute buikgriep, maar dan zou ik ook diarree verwachten en dat heeft ze niet. Zolang ze niks in haar maagje heeft is ze ook gewoon vrolijk. Maar zodra ze wat gedronken heeft wordt ze overduidelijk erg beroerd. Ik hoop dat haar maag morgen wat gekalmeerd is...
pi_133431323
Ach becky, wat komt ze van ver hè. En als je dr nu ziet O+

Ik was vandaag bij ons in een thee winkel waar ik voor mijn zusje altijd geboortethee koop. Daar zit onder andere kamille in. Ze twijfelde even of het goed was dat een baby dit via borstvoeding binnen kreeg, dus ik heb google aangeslingerd. Ik was erg verrast (noob ja) over de info en heb het gelijk voor mezelf ook gekocht. De pure kamillethee dus, de geboortethee is een mix.
Het schijnt dus rustgevend te werken en wordt vaak gegeven aan baby's die slecht slapen. Ook schijnt het te helpen bij paniekaanvallen. En laat ik er nou vorige week net achter gekomen zijn dat ik daar last van heb. Ik heb dan een lichamelijke paniekaanval, geen mentale. Ik ben dus niet in paniek, maar mijn lichaam overreageert op de momenten dat ik het druk heb en ik merk dat vooral door het gevoel van een olifant op mijn borst en kortademig zijn. Mijn lichaam schiet in een 'overlevingsstand'.
Maarcik las vanavond dat het ook kan helpen bij een slechte stoelgang.
3x raden wat Rosalie morgen extra te drinken krijgt :+
Morgen is trouwens weer een 'dag 3', dus einde van de middag niet gepoept is weer een klysma.
Als dat zo is hang ik donderdag aan de telefoon bij de huisarts en kinderarts. Dan gaan ze maar verder onderzoeken want 2x per week een klysma vjnd ik belachelijk. Dus morgen ga ik haar weer masseren zoals de chiropractor me heeft geleerd (doe ik iedere dag), gaat ze in bad (helpt vaak heb ik gemerkt) en krijgt ze de kamillethee. Ik hoop zo dat een klysma niet hoeft.

Wat betreft eten gaat het hier ongeveer zoaks bij L0t. Vanavond heeft ze heerlijk een potje bruine bonen met appeltjes op en toen ze wakker werd om 18.00 heeft ze nog broccoli van mijn bord mee zitten eten. Alles gaat dr mond in.
Maandag was ze WOEST op mijn schoonmoeder. Rosalie had een te grote hap in dr mond van dr liga en mijn schoonmoeder wipte dat eruit en wilde het in kleine stukjes geven.
Gegild heeft ze! Of ze vermoord werd :D
pi_133435510
:* voor Becky, wat heb je het zwaar gehad.

Wat eten betreft, zoveel mogelijk vers, maar ik ben niet te moeilijk met potjes. Verder half rapley en verder gewoon van de lepel.
Verder durf ik wel te zeggen dat er nu 4 flessen zijn, waarvan 1 nacht :(

Silvijn spam!! O+ gefeliciteerd en tot snel!

[ Bericht 0% gewijzigd door Loj op 20-11-2013 06:22:41 ]
  woensdag 20 november 2013 @ 03:38:02 #95
85643 GotC
Guard of the Citadel
pi_133436597
Gefeliciteerd Silvijn! *G* Je bent gewoon 1 jaar! *G*

Danic, niet prettig, die paniekaanvallen. Kan je het wel redelijk zelf stoppen? Hoop dat de thee wat helpt. En arme Rosalie ;( wat zou het fijn zijn als de thee ook haar een zetje in de goede richting geeft, want die klysma's zijn ook hel (ook voor jou Danic :*)).

T. heeft net even 7,5 uur tussen 2 flessen gelaten :o (ja, even gecheckt met Yur :+). Wel tussen 19:30 en 3:00, maargoed!
pi_133436680
Silvijn! Jij groot mens! Gefeliciteerd met je eerste verjaardag! Dat je nog maar heul heul heul groot mag worden O+ :*

En mamma Spees gefeliciflapper met je grote minimens :*

Erg leuk om te lezen wat jullie de kleintjes te eten geven. Hier net als bij Cwen nog een ver van het bed show. Al heb ik wel het idee dat hij het wel interessant vind dat ik dingen in mijn mond kan stoppen die er dan vervolgens niet meer uitkomen. :D

7.5 uur is lang!! als het op een normaal tijdstip was geweest dan had je het uitslapen kunnen noemen O+
pi_133436706
Er is er een jarig hoera hoera, dat kun je wel zien dat is Silviiiijjjjjnnnnn!! *O* *O* *O*

Spees, gefeliciteerd met je grote zoon! O+ Veel plezier vandaag!
pi_133436723
Spees *O* gefeliciteerd met Silvijn

Danic hopelijk helpt de thee. En wat zielig van die klysma telkens. :*

XM hopelijk spuugt ze wat minder vandaag :*

Gotc dat is een lange slaap. Is hij naar zijn fles ook weer gaan slapen?
pi_133436746
Spees gefeliciteerd met je dreumes!!! Veel plezier vandaag!
pi_133436748
Goedemorgen!

GotC, wat een lange slaap! Heerlijk!

Omen werkse...

Helaas lijken de nachten hier weer slechter te worden :'(
Het was vannacht 19.00-23.00 slapen, 23.00-2.30 wakker 2.30-3.00 slapen 3.00-4.30 wakker 4.30-6.00 slapen.
:'(
  woensdag 20 november 2013 @ 07:18:22 #101
171422 LadyBlack
paint it black
pi_133436902
Loj, pffff -O- ;(
  woensdag 20 november 2013 @ 07:20:03 #102
85643 GotC
Guard of the Citadel
pi_133436906
Oh Loj.. :* Ik (en jullie ook) had echt het idee dat die baggernachten over waren ;( Hoe kan dat nou!

Omen, ik voel me gewoon schuldig :@ maar hij is daarna weer gaan slapen van 4:00 tot 7:00. Had het ook niet verwacht.
  woensdag 20 november 2013 @ 07:25:28 #103
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_133436929
Silvijn gewoon een heel jaar!! *O* Gefeliciteerd!

Danic, ik hoop dat de thee je zal helpen. Heb je wel een idee waar die aanvallen vandaan komen? heb je daar verder nog ondersteuning bij ook? En die klysma's lijken me vreselijk. Voor jullie beiden. :*

Ik zag een goede nacht voor GotC! Lekker hoor! Mag T. er al zoveel uur tussen laten?

En Loj wat k*t. Moeten jullie nog weer naar de osteopaat? Ik ben ff kwijt of er nou ooit eens verder is gekeken naar mogelijke oorzaken van zn slechte slapen.
  woensdag 20 november 2013 @ 07:29:54 #104
85643 GotC
Guard of the Citadel
pi_133436944
XM, volgens mij is het max 10 uur. Dus heb nog wat uurtjes te gaan :+

Hoe is het met Noor? Nog veel gespuugd?
pi_133437073
Nog steeds niet werken. Ik blijf maar koortsig. En ik baal er zo ontzettend van. Ik denk echt dat Riley en ik elkaar verkouden/ziek houden. Ik heb Riley naar het KDV gebracht om uit te zieken ( dus op de bank hangen met thee, word on en Fok)

Loj wat k*t. :*
pi_133437080
Oh Gotc lekker zo'n nacht. *O*
pi_133437232
Ik vind dat eten ook nog wel gedoe hoor. Geef ik brood: Ohja, dat moet wel lichtbruin zijn.
Geef ik kaas: Ohja dat moet wel 20+ zijn en niet 48+
Geef ik potje: Ohja, het liefst vers.

Mijn man zei laatst nog: Mag het kind nog genieten of niet? :')

Maar goed, we willen hem gewoon gezond eten geven en niet allerlei gekkigheid laten eten.
Mijn schoonmoeder wou hem laatst een chipitochipje geven (is ze gestoord!?), dat hield ik mooi tegen.
En roti proeven gebeurt ook nog niet, al werd dat wel voorgesteld.
Het is geen proefkonijn. :(
pi_133437252
Oh Loj wat een k*tnacht zeg :*

Die paniekaanvallen zijn dus een lichamelijke reactie op stress. Dus als ik her druk heb en met veel dingen tegelijk bezig ben, gebeurt dit. Waaron weet ik niet, nooit eerder gehad. In mijn hoofd ben ik helemaal niet in paniek.
Ik krijg het niet echt ongedaan, maar hopelijk krijg ik daar binnenkort tips voor.

Het is gewoon lastig, want het gebeurt dus als ik het druk heb en laat het nou altijd druk zijn met kleine kinderen :P

Omen, Beterschap :*
Dat jullie elkaar ziek houden kan makkelijk.
Mijn moeder past 1 dag in de week op mijn neefje die 2 dagen naar het kdv gaat en ze is afgelopen winter eigenlijk af en aan steeds ziek geweest. Ook mijn neefje liep steeds met een snotneus of was echt ziek.

XM hoe gaat het met Noor?
pi_133437271
Becky.. :* Echt ongelooflijk. Als ze één wordt over een kleine maand heb je een jaar van uitersten om op terug te kijken.

danic, ik ga jou even een kleine PM sturen. Maar ik vind het wel superknap dat je hoofd niet wordt meegesleept door je lichaam, want het is echt niet tof. Heeft Rosalie al gepoept trouwens?

XM hoe is de nacht gegaan?
Hopelijk beter dan die van Loj, jemig.. :*

GotC, je hoeft je nooit schuldig te voelen over een goede nacht. We weten allemaal dat er vanzelf weer een prutnacht volgt ;)
Behalve bij ons eigenlijk, besef ik ineens. Maar onze tijd komt vast nog!

Omen wat vervelend, maar iets met incubatietijden etc betekent dacht ik dat je elkaar niet kunt aansteken, of is dat wishful thinking? Doe maar lekker extra lui vandaag :* Tijd om thee te zetten!

Venco ik geef gewoon volkoren brood en ik geef ook van ons superdonkere brood, alleen dan peuter ik de zaden er even uit. Ik wist trouwens niet van die 20+? Lijkt me juist niet echt puur, die magere kazen, of zie ik dat verkeerd?

Silvijn! *O* Hoera, van harte gefeliciteerd met je verjaardag!

Hier eindelijk weer eens om 7:00 pas wakker, sssst O+
pi_133437350
@Suiker, dat van die kaas en brood las ik op voedingscentrum.
Ik probeer ook maar wat adviezen te lezen en soms op te volgen. :')
Ben ik trouwens de enige die weleens vergeet om zijn vitamine D te geven? :@
pi_133437403
Ohja en waarom luisteren mensen niet als je zegt dat die jongen een slabbetje om moet als je hem een fruit of groentehapje geeft? :(
Heb nu een geel bevlekt truitje wat er lekker in heeft kunnen bakken. Iemand tips tegen hardnekkige vlekken (vooral wortel)?
pi_133437567
Vlekken, geen tips, sorry!
Ik vergeet het ook vaak te geven, mijn vriend is er stipter in dan ik. Ik denk dat hij het 5 x per week krijgt.

Op het voedingsschema van borstvoeding.com staat bij 6 maanden "brood: bruin en volkoren" en wij zijn ook toen pas met brood begonnen. Ik kijk eigenlijk voornamelijk naar dat schema. Bijna alles staat erop, het is wat behoudender dan ik uit mezelf zou zijn, dus ik vertrouw erop dat het dan goed zit.

Voor de geïnteresseerden, hier staat het schema van bv.com.
pi_133437616
quote:
0s.gif Op woensdag 20 november 2013 08:53 schreef Suikertante het volgende:
Vlekken, geen tips, sorry!
Ik vergeet het ook vaak te geven, mijn vriend is er stipter in dan ik. Ik denk dat hij het 5 x per week krijgt.

Op het voedingsschema van borstvoeding.com staat bij 6 maanden "brood: bruin en volkoren" en wij zijn ook toen pas met brood begonnen. Ik kijk eigenlijk voornamelijk naar dat schema. Bijna alles staat erop, het is wat behoudender dan ik uit mezelf zou zijn, dus ik vertrouw erop dat het dan goed zit.

Voor de geïnteresseerden, hier staat het schema van bv.com.
Thank you!
Wauw, als ik zie wat mijn neefje van 2,5 allemaal allang krijgt. :X
  woensdag 20 november 2013 @ 08:59:28 #114
159867 becky27
Ik gooi een balletje op
pi_133437633
Vlekken krijg ik hier weg met ossengalzeep en weken in biotex. De combinatie dus.
pi_133437641
quote:
1s.gif Op woensdag 20 november 2013 08:57 schreef vencodark het volgende:

[..]

Thank you!
Wauw, als ik zie wat mijn neefje van 2,5 allemaal allang krijgt. :X
Ik zie nu dat F volgens dit schema al jonge pitloze kaas mag :? Zou niet in me opkomen. Gelukkig hoef je niet álles aan te bieden wat op het schema staat. ;)
pi_133437669
quote:
0s.gif Op woensdag 20 november 2013 08:59 schreef becky27 het volgende:
Vlekken krijg ik hier weg met ossengalzeep en weken in biotex. De combinatie dus.
Alle vlekken?
pi_133437671
Spees, van harte gefeliciteerd met Silvijn!!! *G* *G* *G*
pi_133437744
Spees en silvijn van harte!!!

Loj wat ontzettend vervelend van de nachten. Ga je nu weer naar de osteopaat?

Xme je arme meisje ziekig nog steeds. Gelukkig voelt ze zich tussendoor oke.

Omen nog steeds koort. Dat duurt nu ook al even he. Geniet van je dagje uitzieken.

En verder heb ik het niet onthouden :@
pi_133437914
Loj -O- :*
pi_133437999
quote:
1s.gif Op woensdag 20 november 2013 09:03 schreef vencodark het volgende:

[..]

Alle vlekken?
Of in de zon leggen.
I am unconditionally and irrevocably in love with him.
I'm 97% sure you don't like me, I'm 100% sure I don't care.
pi_133438055
Er is er een jarig hoera hoeraaaaa dat kun je wel zien dat is Silvijn! GEFELICITEERD!
w/

Hier krijgt baby max 3 keer per week vitamine D...
pi_133438090
SILVIJN JONGUH VAN HARTE! *O*

Spees, jij ook he!
pi_133438113
Oh ja die vit D. Wij vergaten dat ook steefs. Nu staat het bij de voeding. Dus als eerste fles (de enige die standaard op gaat) krijgt kyan nu een coctail. 180/6 + nutriton + ortiflor start + vit D druppels :P
pi_133438147
quote:
1s.gif Op woensdag 20 november 2013 09:31 schreef Olf het volgende:
Er is er een jarig hoera hoeraaaaa dat kun je wel zien dat is Silvijn! GEFELICITEERD!
w/

Hier krijgt baby max 3 keer per week vitamine D...
Ze moeten het toch dagelijks krijgen?
pi_133438185
quote:
1s.gif Op woensdag 20 november 2013 09:37 schreef vencodark het volgende:

[..]

Ze moeten het toch dagelijks krijgen?
Dat is wel de bedoeling ja ;)

Hier krijgen ze het gemiddeld 4 keer per week.
  woensdag 20 november 2013 @ 09:45:08 #126
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_133438250
Hier wel dagelijks vit D. We vergeten het heeeeel soms. Standaardritueel bij de laatste fles. En als die ooit wegvalt, dan bij de eerste.

En het lijkt wat beter te gaan. De ochtendvoeding van 180cc zit er nog steeds in en die was om 06:00, dus ik denk dat die er ook wel in blijft zo langzamerhand. Over een kwartiertje gaat de volgende erin. Haar luier was wel zo goed als droog na de nacht. Maar ze ligt as we speak te kwijlen, dus uitgedroogd zal ze niet zijn.
pi_133438289
Ja, met 1 kind vergaten wij het ook nooit ;)
pi_133438381
Kun je nagaan wat een slechte moeders wij zijn Olf :'(
  woensdag 20 november 2013 @ 09:51:56 #129
259886 pessie
pi_133438394
Hier vergeten we vitD standaard :@
Het idee is bij het toetje, maar op de een of andere manier wordt het toch altijd vergeten.

Loj :* . Heb je al eens contact gehad met de huisarts hierover?

Xm, ik hoop voor je dat Noor weer snel opknapt.

WB geitenwollensok. Ben ik volgens mij niet zo. Al ben ik wel heel bewust met voeding bezig. Ik let erg op toevoegingen zoals vanilline, dextrose, mononatriumglutamaat ed. Zo krijgt Lauren de 6-maanden bambix want in de 8 maanden zit dextrose en dat vind ik niet nodig voor haar. En ook echt geen pyjamapapjes vanwege de vanilline. Oh, en ik voed zelf en hou van Rapley, al krijgt ze nu 2 eetmomenten gevoerd in de hoop dat ze door meer te eten iets beter gaat slapen (tot nu toe dikke fail -O- ).
pi_133438446
quote:
0s.gif Op woensdag 20 november 2013 09:51 schreef Suikertante het volgende:
Oh, sorry :@
pi_133438463
quote:
0s.gif Op woensdag 20 november 2013 09:51 schreef Suikertante het volgende:
Mijn 3x per week is nog schromelijk overdreven, stiekem. :') maar sowieso geef ik in de zomermaanden niet.
pi_133438465
De babymeetdatum is geprikt! Als de donder naar FB dus, meeters!
pi_133438474
Ik ben gisteren als een blok in slaap gevallen nadat ik hier iets postte over smeerkaas enzo :') Ik las nog even terug, en ik wil nog benadrukken dat ik echt niet vind dat mensen die het anders doen dan wij het verkeerd doen! We maken allemaal keuzes vanuit ons eigen referentiekader, ik heb Kleuter dingen gegeven doe ik nu niet eens zou overwegen.. eea is dus ook onderhevig aan de levensfase waarin je je bevindt en de achtergrond van het kind. Ik ben met mijn prematuur echt voorzichtiger dan met mijn voldragen kind (als baby). Goed ouderschap zit m voor mij niet perse in wat je wel of niet aan je kind geeft (binnen redelijke grenzen, wodka vind ik niet zo nodig voor de 2de verjaardag :P ) maar in bewuste keuzes maken en ingaan op wat je kind nodig heeft. Ook als dat andere keuzes zijn dan de mijne. En als dat dan een pyjamapapje of 18000 kuipjes smeerkaas zijn, helemaal prima toch :)

Loj :*
pi_133438481
quote:
0s.gif Op woensdag 20 november 2013 09:55 schreef Suikertante het volgende:
pi_133438514
quote:
1s.gif Op woensdag 20 november 2013 09:55 schreef Olf het volgende:

[..]

Mijn 3x per week is nog schromelijk overdreven, stiekem. :') maar sowieso geef ik in de zomermaanden niet.
Okey, dus alleen Suiker is de slechte moeder in deze ;)

:P
pi_133438545
quote:
0s.gif Op woensdag 20 november 2013 09:56 schreef L-E het volgende:

[..]

misschien moeten we nog een klachtencommissie opstellen?
Bezwaarprocedure?
pi_133438575
Ik ga sowieso bezwaar indienen ja. Belachelijk gedoe dit. :(

Had ik verteld dat de cb-arts aan heupdysplasie dacht? Ja? Nee? Enniehoe, foto gemaakt, niets aan de hand. HOEZEEEEE *O*
pi_133438603
Als we goed moederschap beoordelen op grond van hoe vaak onze baby vitamine D. krijgt dan mag ik uit de ouderlijke macht ontzet worden. :@
pi_133438648
quote:
0s.gif Op woensdag 20 november 2013 10:00 schreef L-E het volgende:
Ik ga sowieso bezwaar indienen ja. Belachelijk gedoe dit. :(

Had ik verteld dat de cb-arts aan heupdysplasie dacht? Ja? Nee? Enniehoe, foto gemaakt, niets aan de hand. HOEZEEEEE *O*
*O*

Viel het maken van de echo mee?

maar toch fijn dat het even gecheckt is. Ik kan 2 verhalen opnoemen van eenzelfde situatie. Bij de een is het op tijd ontdekt en heeft het kind in haar eerste jaar 2 operaties, spreidbroekjes en stallages gehad maar loopt ze nu als een kievit en in het 2e geval is het niet op tijd ontdekt en loopt het meisje nu met een rollator omdat ze niet zelf kan lopen. Maw, ik begrijp de voorzichtigheid van cb's hierin.
pi_133438650
quote:
2s.gif Op woensdag 20 november 2013 09:58 schreef Kyara het volgende:

[..]

Okey, dus alleen Suiker is de slechte moeder in deze ;)

:P
Nee, ze is er nóg erger aan toe dan ze deed voorkomen :+
Ik val dus reuze mee!

L-E! *O*
pi_133438701
quote:
0s.gif Op woensdag 20 november 2013 10:05 schreef Suikertante het volgende:

[..]

Nee, ze is er nóg erger aan toe dan ze deed voorkomen :+
Ik val dus reuze mee!

L-E! *O*
M'n arme baby, krijgt niet eens dagelijks een lepel zoete zut ;) ze groeit op voor galg en rad!

En jeee LE!

Wat is de datum, ik kan ff niet op fb.
pi_133438713
Ja, het viel mee. Sticker maakte wel bezwaar, daar hebben we notitie van gemaakt, maar het was geen Groot Drama. Zoals wanneer de tepel te lang op zich laat wachten bijvoorbeeld. We kregen alleen niet meteen de uitslag, zoals ik hier had gelezen? Vrijdag foto gemaakt, net de uitslag gekregen.

Mijn zus heeft een girafachtige tol van Playskool gekocht voor L. Met veel kleurtjes en geluid enzo. Kyara, jij bent onderdeel van dit complot zeker? :(
pi_133438716
4 januari Olf!
  woensdag 20 november 2013 @ 10:11:11 #144
85643 GotC
Guard of the Citadel
pi_133438747
quote:
Mag ik ook nog bij de FB groepdingesgedoe? Pwetty pwease? O~)

Vitamine D..tsja, ik geef het denk ik 5x per week? :+ Wist niet eens dat het in de fles mocht!
pi_133438752
quote:
0s.gif Op woensdag 20 november 2013 10:08 schreef L-E het volgende:
Ja, het viel mee. Sticker maakte wel bezwaar, daar hebben we notitie van gemaakt, maar het was geen Groot Drama. Zoals wanneer de tepel te lang op zich laat wachten bijvoorbeeld. We kregen alleen niet meteen de uitslag, zoals ik hier had gelezen? Vrijdag foto gemaakt, net de uitslag gekregen.

Mijn zus heeft een girafachtige tol van Playskool gekocht voor L. Met veel kleurtjes en geluid enzo. Kyara, jij bent onderdeel van dit complot zeker? :(
ik ben onschuldig ;) L vond het zeker prachtig?

Volgens mij ligt het er aan of er een arts aanwezig is om de foto's te bekijken en een diagnose te stellen.
pi_133438768
quote:
1s.gif Op woensdag 20 november 2013 10:08 schreef Olf het volgende:

[..]

M'n arme baby, krijgt niet eens dagelijks een lepel zoete zut ;) ze groeit op voor galg en rad!

En jeee LE!

Wat is de datum, ik kan ff niet op fb.
Wij hebben er overgedacht om de een wel te geven en de ander niet. Lijken wat het effect is op langere termijn. Maar we haalden ze zelf door elkaar dus toen was het experiment sowieso al mislukt.
pi_133438770
Iemand die jou op fb heeft wil je vast wel uitnodigen Gotc. Ik weet niet wie jij bent, dus ik vind het moeilijk. :+

Kyara, het is zijn lievelings natuurlijk :D
pi_133438773
Jippie. Ik kan die dag *O*

En ik ben ook een slechte moeder. Ik vergeet de vitamine D ook wel eens
pi_133438811
quote:
2s.gif Op woensdag 20 november 2013 10:12 schreef Kyara het volgende:

[..]

Wij hebben er overgedacht om de een wel te geven en de ander niet. Lijken wat het effect is op langere termijn. Maar we haalden ze zelf door elkaar dus toen was het experiment sowieso al mislukt.
Pfffff er valt zoveel wetenschappelijke informatie uit een tweeling te halen maar er aan meewerken, ho maar. Weinig actief burgerschap in deze participatiesamenleving van jou zeg.
pi_133438821
quote:
1s.gif Op woensdag 20 november 2013 10:14 schreef Olf het volgende:

[..]

Pfffff er valt zoveel wetenschappelijke informatie uit een tweeling te halen maar er aan meewerken, ho maar. Weinig actief burgerschap in deze participatiesamenleving van jou zeg.
Ja, ik ben de allerslechtste ouder. Ik kan mijn kinderen soms niet eens uit elkaar houden.
pi_133438843
Is het heel stoer als je geen vitamine D geeft ofzo?
pi_133438866
quote:
2s.gif Op woensdag 20 november 2013 10:15 schreef Kyara het volgende:

[..]

Ja, ik ben de allerslechtste ouder. Ik kan mijn kinderen soms niet eens uit elkaar houden.
Dan heb jij die competitie bij dezen gewonnen, deze zonde is onoverwinnelijk ;)
pi_133438884
quote:
15s.gif Op woensdag 20 november 2013 10:16 schreef Ticootje het volgende:
Nee, ik vergeet het alleen regelmatig in het spitsuur.
pi_133438887
quote:
Superduperonvoorstelbaarstoer zelfs!
pi_133438917
Vitamine d..goed dat jullie het zeggen..druk ochtendje en bijna vergeten :s)
Ach bij dana vergat ik het heel vaak..en dat is ook goedgekomen ;)

Net bezoek gehad van het cb. Met 3 maanden hier ook de echo voor heupdysplasie omdat ik dat heb gehad.
Wel fijn dat er niks aan de hand was L-E :)

Fijn dat het wat beter lijkt te gaan XM!

Silvijn gefeliciteerd!!!
pi_133438959
quote:
2s.gif Op woensdag 20 november 2013 10:18 schreef Kyara het volgende:

[..]

Nee, ik vergeet het alleen regelmatig in het spitsuur.
Dat is wel heel herkenbaar. Wij zetten de vitamines altijd neer bij het dekken van het ontbijt. (Ja het is beter om in de avond vitamines te nemen, maar dit werkt) Wij slikken dagelijks supradin, de meiden krijgen de rondjes van kruidvat en vitamine D en bram druppels.
De vitamines staan ook op het plankje waar ook de hagelslag ed staan, dus je pakt het zo mee met dekken.
  woensdag 20 november 2013 @ 10:21:53 #157
85643 GotC
Guard of the Citadel
pi_133438964
quote:
0s.gif Op woensdag 20 november 2013 10:12 schreef L-E het volgende:
Iemand die jou op fb heeft wil je vast wel uitnodigen Gotc. Ik weet niet wie jij bent, dus ik vind het moeilijk. :+

Kyara, het is zijn lievelings natuurlijk :D
Wat, ga je niet eens heel FB afzoeken? :{w :P

Kyara heeft me al toegevoegd O+
  woensdag 20 november 2013 @ 10:29:02 #158
259886 pessie
pi_133439136
quote:
0s.gif Op woensdag 20 november 2013 10:21 schreef Ticootje het volgende:

[..]

Dat is wel heel herkenbaar. Wij zetten de vitamines altijd neer bij het dekken van het ontbijt. (Ja het is beter om in de avond vitamines te nemen, maar dit werkt) Wij slikken dagelijks supradin, de meiden krijgen de rondjes van kruidvat en vitamine D en bram druppels.
De vitamines staan ook op het plankje waar ook de hagelslag ed staan, dus je pakt het zo mee met dekken.
De druppels staan hier op de keuken plank, misschien maar eens op de ontbijt plank zetten....

In de zomer vind ik het ook minder erg dat ik het vergeet, maar nu het continu donker is, is hert wel belangrijk.
pi_133439149
quote:
Als ik er het eind vd dag (wanneer A slaapt), achterkom dat ik zijn vitamine vergeten ben, dan voel ik mij zelfs schuldig! :o

En waarom poept A altijd wanneer hij zijn hapjes krijgt? :(
pi_133439217
Ik vond K belangrijk om bij te geven, D niet.
pi_133439266
quote:
0s.gif Op woensdag 20 november 2013 10:32 schreef Olf het volgende:
Ik vond K belangrijk om bij te geven, D niet.
Meer dan 80% van de nederlanders heeft een vitamine D tekort. We wonen te ver van de zon om voldoende vitamine D aan te maken, ook in de zomer. Vitamine D haal je onvoldoende uit voeding.
  woensdag 20 november 2013 @ 10:55:09 #162
381212 Gulara
From the future
pi_133439820
quote:
2s.gif Op woensdag 20 november 2013 09:59 schreef Kyara het volgende:

[..]

misschien moeten we nog een klachtencommissie opstellen?
Bezwaarprocedure?
Ja weet je wat, anders verzetten jullie het weer naar een datum waarop ik niet kan. }:|
pi_133439851
Waar is de meet? Niet in Zeeland zeker? :P
  woensdag 20 november 2013 @ 10:56:36 #164
381212 Gulara
From the future
pi_133439858
Ik heb nog nooit vitamine D gegeven. :7 8-) *)
  woensdag 20 november 2013 @ 10:58:03 #165
85643 GotC
Guard of the Citadel
pi_133439893
quote:
1s.gif Op woensdag 20 november 2013 10:56 schreef vencodark het volgende:
Waar is de meet? Niet in Zeeland zeker? :P
Australië, bij Gulara *O*
  woensdag 20 november 2013 @ 10:59:16 #166
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_133439914
LE, fijn dat de uitslag goed was! *O*

Oh 4 januari.. ik moet even bezien. 5 januari zijn we 10 jaar samen, dus dat roept ook wel om een weekendje weg ofzo. Ik beslis sowieso waarschijnlijk redelijk last minute.
pi_133439968
quote:
1s.gif Op woensdag 20 november 2013 10:56 schreef Gulara het volgende:
Jij met je zon!
pi_133439992
quote:
1s.gif Op woensdag 20 november 2013 10:56 schreef Gulara het volgende:
Jij speelt vals.
pi_133439993
quote:
0s.gif Op woensdag 20 november 2013 10:59 schreef XcUZ_Me het volgende:
LE, fijn dat de uitslag goed was! *O*

Oh 4 januari.. ik moet even bezien. 5 januari zijn we 10 jaar samen, dus dat roept ook wel om een weekendje weg ofzo. Ik beslis sowieso waarschijnlijk redelijk last minute.
10 jaar! Wow!
pi_133440008
Inderdaad, wow O+
pi_133440089
Vandaag zijn we 14 jaar samen waarvan 7,5 jaar getrouwd O+
Wipkip met prachtige Wipkuikentjes O+
Try to be a rainbow in someone's cloud.
pi_133440128
Whut! :o
Ohja jullie gingen ook uit he! Veel plezier vast :)
En gefeliciteerd natuurlijk!
pi_133440154
Jezus wat een lange relaties! 14 jaar geleden zat ik in groep 7. :+
  woensdag 20 november 2013 @ 11:10:30 #174
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_133440156
quote:
1s.gif Op woensdag 20 november 2013 11:07 schreef Tally het volgende:
Opschepper :{w

;)

Gefeliciteerd en veel plezier!
pi_133440402
Gefeliciteerd Tally!

Wat een lange relaties inderdaad. Dat moeten wij nog zien te halen, maar de vooruitzichten zijn veelbelovend. O+
pi_133440413
14 jaar geleden zat ik in de 2e klas. -O-
Oh en man en ik zijn ruim 3 jaar samen waarvan 1,5 jaar samenwonend en sinds februari getrouwd.
Het ging wat sneller dan verwacht. :P
pi_133440448
quote:
1s.gif Op woensdag 20 november 2013 11:07 schreef Tally het volgende:
Oh en gefeliciteerd natuurlijk.
pi_133440506
Wij nu 3,5 jaar samen, waarvan sinds mei pas getrouwd. Twee weken na de ks, het was niet helemaal zoals we hadden bedacht :') Komend jaar maar een feestje geven ofzo. O+
pi_133440546
Wij zijn in maart 2012 gaan samenwonen en december 2012 bevallen. Vruchtbare grond zullen we maar zeggen. :+ nu kleine zes jaar samen.
  woensdag 20 november 2013 @ 11:28:12 #180
85643 GotC
Guard of the Citadel
pi_133440617
Wij zijn nu 5 jaar samen en wonen ook 5 jaar samen :7. In februari volgend jaar gaan we trouwen O+
  woensdag 20 november 2013 @ 11:32:25 #181
259886 pessie
pi_133440725
quote:
0s.gif Op woensdag 20 november 2013 11:28 schreef GotC het volgende:
Wij zijn nu 5 jaar samen en wonen ook 5 jaar samen :7. In februari volgend jaar gaan we trouwen O+
Oeh leuk, bruiloft!

Wij zijn 11,5 jaar samen en 7,5 jaar getrouwd.
pi_133440787
Leuk die stats. Wij zijn 13,5 jaar samen. Wonen 13 jaar samen en zijn 8,5 jaar getrouwd.
pi_133440888
Wij zijn in februari 14 jaar samen. Waarvan 9 jaar samenwonend.
pi_133440936
Veel highschoolsweethearts hier!
pi_133440964
spees gefliciteerd met silvijn.
becky ik heb het toen zijdelings meegekregen zwaar was het. en wat hebben jullie je er goed doorheen gwslagen
gotc weer een super nacht
loj -O-
vit D elke morgen als ik het in 2,5jr 5x vergeten ben is het veel.

hier ruim 12 jaar samen waarvan 6jr samenwonend
pi_133441217
Inderdaad veel highschoolsweethearts. Leuk om te lezen O+

Net de dokter geweest en ik heb een kuurtje gekregen en een puffer voor de benauwdheid.
pi_133441303
Hopelijk slaat het snel aan Omen! :*

Hier 8 jaar samen, waarvan 7,5 jaar samenwonend O+
pi_133441529
Over 5 jaar zijn we 12,5 jaar getrouwd en dat vieren we met wat naaste familie in het buitenland. Daar sparen we al een tijdje voor O+
pi_133441633
Mag ik tussen alle jubileumverhalen door (bijna 8jr samen en 2 jr getrouwd hier, even voor de stats) een vraag stellen? Hoe doen jullie dan met luiers verschonen als er alleen plas is? Schoonmaken met een billendoekje of met een tissue? Als hier alleen een plas is, dep ik haar droog met een tissue en bij poep gebruik ik billendoekjes. Maar ik vroeg me opeens af of het nou heel onhygiënisch ofzo is wat ik doe :@
pi_133441772
Nee hoor, hier was een paar maanden geleden ook een gesprek over. Sommigen doen hetzelfde als jij en vinden de billendoekjes juist wat chemisch en daarbij kan het wat gaan broeien omdat het zo vochtig is. Anderen vinden het fijner om elke keer met een billendoekje te vegen.
pi_133441835
quote:
0s.gif Op woensdag 20 november 2013 12:08 schreef Suikertante het volgende:
Nee hoor, hier was een paar maanden geleden ook een gesprek over. Sommigen doen hetzelfde als jij en vinden de billendoekjes juist wat chemisch en daarbij kan het wat gaan broeien omdat het zo vochtig is. Anderen vinden het fijner om elke keer met een billendoekje te vegen.
Ik gebruik altijd billendoekjes, heb ik een frisser gevoel bij. Ook voor mezelf. :P
  woensdag 20 november 2013 @ 12:14:43 #192
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_133441926
Tissue bij pies, doekjes bij poep!
pi_133442050
Ik las pas een onderzoek over billendoekjes, waar ik niet vrolijk van werd. Ik gebruik nu spuugdoekjes met water. Ik heb toch zoveel spuugdoekjes liggen. Zeker nu Luuk zo vaak de billen kapot heeft.
Zo af en toe nog wel billendoekjes. Onderweg of als de poep tot in de nek zit..

linkje naar onderzoek
*poef* nu is het weg
pi_133442156
Ik lees geen onderzoekjes meer. Althans, niet over dit soort dingetjes. Of bijvoorbeeld bepaald speelgoed of eten geschikt is, vind ik vele malen belangrijker.

Anders word ik alleen maar onzeker van en dan ga ik overal aan twijfelen. Overal zijn onderzoekjes naar gedaan en als ik om elk dingetje eerst een onderzoekje moet raadplegen dan zie ik door de bomen het bos niet meer.
A verschoon ik al bijna 7 maanden met billendoekjes en hij doet het prima.
Beetje gezond verstand zegt soms meer dan het zoveelste onderzoekje. Even simpel gesteld. :)
pi_133442328
quote:
Mag ik ook mag ik ook?

als ik een auto tot mijn beschikking heb :)
pi_133442659
quote:
1s.gif Op woensdag 20 november 2013 12:29 schreef Hilzillah het volgende:

[..]

Mag ik ook mag ik ook?

als ik een auto tot mijn beschikking heb :)
Als ik ga kun je meerijden hoor.
  woensdag 20 november 2013 @ 13:01:01 #197
381212 Gulara
From the future
pi_133443232
Spees gefeliciteerd met je knappe dreumes! *O*
pi_133443249
Zo! Ik heb net in een opwelling de kinderarts weer gebeld. Het zint me totaal niet dat Rosalie weer niet poept en ik nu voor de 2e keer in edn week een klysma moet geven. Ze krijgt nog tot 17.00. Maar net kwam haar fruithap letterlijk door haar neus naar buiten, het arme ding zit echt vol.

Ik krijg een andere kinderarts omdat de vorige door reorganisatie ontslagen is. Ik heb aangegeven dat ik dit wel prettig vindt omdat ikde bbenadering van de eerste nogal kort door de bocht vond. Die ging gelijk lactulose voorschrijven en klysma's en er werd niet eens gevraagd naar een voedingspatroon.
Volgende week kunnen we terecht.

IK BEN ER KLAAR MEE!
Mijn kind moet gewoon kunnen poepen ;(
pi_133443284
Spees :o volgens mij vergeet ik je helemaal te feliciteren! !

Gefelisilvijn!! *O*
pi_133443407
quote:
14s.gif Op woensdag 20 november 2013 12:14 schreef XcUZ_Me het volgende:
Tissue bij pies, doekjes bij poep!
Ik ook alleen doekjes bij poep.
pi_133443467
Ik gebruik altijd een doekje. wellicht verschil jongen/meisje.
Danic wat kun je al snel terecht hopelijk tref je nu een ka die meedenkt

ho stop volgens mijn bollie
  woensdag 20 november 2013 @ 13:11:07 #202
217224 Juud79
Ik zie rond in de wereld
pi_133443539
Ik ook alleen bij een poepluier billendoekjes, bij plasluier gebruik ik niets. Er zitten ongezonde stoffen in billendoekjes, dus liefst zo min mogelijk en ik denk dat als je ze veel gebruikt het ook luieruitslag in de hand werkt.

f_r, wat een lief popje, ze ziet er goed uit!
pi_133443908
Ah, dank voor jullie reacties, dan blijf ik gewoon zo doorgaan!

Danic, ik hoop dat je bezoek aan de nieuwe KA wat meer gaat opleveren. Zo vaak een klysma moeten doen lijkt mij als leek niet goed, dan moet er toch iets anders aan de hand zijn
  woensdag 20 november 2013 @ 13:33:34 #204
259886 pessie
pi_133444223
Silvijn was ik nog vergeten... Maar gefeliciteerd met je dreumes spees!

Danic, fijn dat je zo snel terecht kunt.

F-R, zo schattig O+

Boh, net manlief gebeld naar zijn beleving van afgelopen nacht (was heftig maar m.i. minder heftig dan gisternacht) bleek dat hij tot half 2 beneden heeft gezeten met Lauren -O- . Ik heb Pantley's boek net maar even gereserveerd bij de bieb, dus die kan ik straks halen.

Hier tegenwoordig billendoekjes bij poep en bij plas laat ik altijd even luchten.
pi_133444332
Ojee, wat was er loos Pessie?

FR: schattig O+ Die armen wapperen nog alle kanten op he als ze slapen, lief. Het lijkt alsof haar oogleden wat rood zijn? Handig trouwens die zak waar ze op ligt.. !
pi_133445327
Ze heeft net gepoept *O*
Alleen thee wil ze niet dus ik had 180 cc thee gemaakt en dan de voeding erdoor. Dat gong er goed in. Halverwege broek (en wipstoel :X ) vol.
Ik ga iedere dag 1 fles met kamillethee maken. Hopelijk helpt het.
  woensdag 20 november 2013 @ 14:08:41 #207
259886 pessie
pi_133445546
quote:
0s.gif Op woensdag 20 november 2013 14:01 schreef danic het volgende:
Ze heeft net gepoept *O*
Alleen thee wil ze niet dus ik had 180 cc thee gemaakt en dan de voeding erdoor. Dat gong er goed in. Halverwege broek (en wipstoel :X ) vol.
Ik ga iedere dag 1 fles met kamillethee maken. Hopelijk helpt het.
*O* top!

Juud- het is al een paar maanden bal maar gaat van kwaad tot erger.
pi_133445714
quote:
0s.gif Op woensdag 20 november 2013 13:08 schreef ferrari_rood het volgende:
Ik gebruik altijd een doekje. wellicht verschil jongen/meisje.
Danic wat kun je al snel terecht hopelijk tref je nu een ka die meedenkt

[ link | afbeelding ]
ho stop volgens mijn bollie
Poppie O+

Snel hè.
Als het had gemoeten had ik vandaag nog kunnen komen, maar ze zitten met reorganisatieproblemen.
Ons ziekenhuis is door drie andere ziekenhuizen overgenomen en alles moet nog aangepast worden. 3 van de 4 kinderartsen zijn ontslagen waarvan er al 2 weg zijn.
Per januari komen daar nieuwe artsen bij vanuit de andere ziekenhuizen, maar tot nu toe is het krap.
pi_133445721
Hier ook alleen doekjes bij poep idd :Y

Wij zijn nu 10 jaar samen, waarvan 2,5 getrouwd O+. High school sweethearts ;).

4 Januari zijn we erbij! Leuk! *O*

Spees, van harte met je grote kleine man! *O* Die fotospam O+

Danic, ik hoop dat ze verder gaan onderzoeken, zo sneu voor je meisje! Heb overigens zelf tot m'n 7e veel last gehad incl klysma's, nooit een oorzaak gevonden. Dus hopelijk is er bij jullie sneller iets te doen!

Loj, wat balen van je slechte nacht! Wanneer mocht je weer naar ka/cb?

Pessie, bij jullie ook onrust in de nacht?

En nog even een *O* voor alle goede nachten!

Hier zijn we nu een week gestopt met de Infacol en het lijkt goed te gaan. Ze heeft nog wl meer last dan eerst, maar slaapt er 's nachts wel doorheen. Fijn en hopen dat het zo blijff! Alleen overdag slaapt ze weinig, dat was al en is nog steeds zo. Gelukkig drinkt ze ook weer goed, ergste afleiding lijkt ze weer verwerkt te hebben.
pi_133446568
Graag Danic, vriendje werkt momenteel vreselijk veel (ook weekeinden) Auto van mn moeder kan ik altijd lenen maar die is 300 jaar oud :D Daar kan ik niet ver meer mee rijden. (Lees woonplaats :D)
Fijn dat er eindelijk poep is! Alleen een beetje jammer van de wipstoel :')

Wat is dat voor handige zak waar Sac op slaapt FR?

Ik ook alleen doekjes bij poep en luchten bij plas.
pi_133446676
Hier ook alleen doekjes bij poep.

Danic wat zielig voor je meisje. Heel goed dat he het verder wilt laten onderzoeken hoor.
Wel fijn van de poep net *O*

FR wat een poppetje

Wat zijn jullie al allemaal lang bij elkaar!
pi_133447074
quote:
0s.gif Op woensdag 20 november 2013 14:37 schreef Hilzillah het volgende:
Graag Danic, vriendje werkt momenteel vreselijk veel (ook weekeinden) Auto van mn moeder kan ik altijd lenen maar die is 300 jaar oud :D Daar kan ik niet ver meer mee rijden. (Lees woonplaats :D)
Fijn dat er eindelijk poep is! Alleen een beetje jammer van de wipstoel :')

Wat is dat voor handige zak waar Sac op slaapt FR?

Ik ook alleen doekjes bij poep en luchten bij plas.
ze ligt op een doomoo en in een slaapzak speciaal voor een doomoo. Ik zei net tegen ean sac ligt in de box en wij gaan naar boven. nee was haar reactie sac ligt in de doomoo O+
quote:
0s.gif Op woensdag 20 november 2013 13:36 schreef Juud-- het volgende:
Ojee, wat was er loos Pessie?

FR: schattig O+ Die armen wapperen nog alle kanten op he als ze slapen, lief. Het lijkt alsof haar oogleden wat rood zijn? Handig trouwens die zak waar ze op ligt.. !
klopt ooievaarsbeten to the max

quote:
0s.gif Op woensdag 20 november 2013 14:13 schreef danic het volgende:

[..]

Poppie O+

Snel hè.
Als het had gemoeten had ik vandaag nog kunnen komen, maar ze zitten met reorganisatieproblemen.
Ons ziekenhuis is door drie andere ziekenhuizen overgenomen en alles moet nog aangepast worden. 3 van de 4 kinderartsen zijn ontslagen waarvan er al 2 weg zijn.
Per januari komen daar nieuwe artsen bij vanuit de andere ziekenhuizen, maar tot nu toe is het krap.
erg snel idd. dat ze jullie maar rap verder helpen en *O* voor poep, is dat slecht(er) kunnen poepen ook een 2e kinds ding ofzo?

Pessie :* hopelijk helpt het boek

En sac wilde niet meer op de doomoo maar op d´r buik in de box in de skischans houding. Het lijkt mij niet fijn liggen maar haar schijnbaar wel.
pi_133447178
Ik gebruik altijd billendoekjes. Ook bij alleen plasluier. Zowel bij M als de meisjes. Verder amper last van luieruitslag.

Ik ga gelijk op met Tally qua relatie. Wij zijn 2 december 7,5 jaar getrouwd en op 2 januari 14 jaar samen. en ik woon vandaag wel precies 13,5 jaar samen
pi_133447196
Cwen, wij zijn pas met Infacol gestopt toen F er echt geen last meer van had. Dat was pas bij een maand of 4,5, waarschijnlijk doordat hij een tikje vroeg geboren is. Ik heb wel een paar keer eerder geprobeerd te stoppen, maar vond weinig krampjes ook reden genoeg om het weer te geven. Op een gegeven moment was er geen verschil meer toen we stopten O+
Wel fijn trouwens he, niet telkens dat gepiel en die sinaasappellucht!
pi_133447748
Jemig FR, wat een plek voor ooievaarsbeten! Maar ja, ze heeft er geen last van neem ik aan O+ Wat ligt ze er heerlijk bij!

Kyara gefeliciteerd met 13,5 jaar samenwonen! En een winterhuwelijk gehad dus O+

Danic! *O* Poep! *O* ( :') OMG wat doet het moederschap met je)
pi_133448257
quote:
0s.gif Op woensdag 20 november 2013 15:10 schreef Suikertante het volgende:
Kyara gefeliciteerd met 13,5 jaar samenwonen! En een winterhuwelijk gehad dus
Doe nog eens even narekenen ;)
pi_133448346
Oh, ik las de de verkeerde datum bij het verkeerde event :')
Lekker hoor, trouwen in de zomer lente _O-
pi_133448438
^O^

Thanx! Het wordt niet gevierd of zo ;)
  woensdag 20 november 2013 @ 15:42:10 #219
85643 GotC
Guard of the Citadel
pi_133449119
Sinaasappel van de Infacol :9 Echt, ik ruik veel liever de boertjes met Infacol dan zonder :D

Danic, wat fijn, ze heeft gepoept *O*!

Ik had net in de stad een leuk setje gekocht voor T., die ik gelijk aan wilde doen zodra we thuis kwamen. Heb ik maat 62 gekocht ipv 56 :+. Oh well, nog even achterin de kast!
Overigens is T. een echte lange slanke. Ik had een zacht spijkerbroekje en een chino maanden geleden al gekocht in maat 56. Past qua lengte net aan goed, maar z'n middel zwemt erin :D
Zucht!
pi_133449150
Silvijnnnnnnnnnn mooie vent *O* *O* *O* *O* *O* hieperdepiep hoera!!!

Wij zijn 6 jaar samen waarvan 2 getrouwd... denk ik :')

Bedankt voor de reacties op mijn vraag over rietjesbekers. Ik probeer eerst eentje van de Hema dan, eens kijken of hij het wel snapt :)

Nav de vraag van Omen, of Riley alleen thuis was, moest ik aan n verhaal van mn moeder denken. Die bracht mij altijd lopend naar school en dan was mijn babyzusje alleen thuis, die sliep namelijk nog zo lekker rond 8u. Dan had mn moeder altijd een brief in haar jaszak voor het geval ze werd aangereden met : 'baby alleen thuis, sleutel bij buren'. :o :')

quote:
:* En die foto O+
quote:
1s.gif Op dinsdag 19 november 2013 22:01 schreef As1981 het volgende:
Maar het was toch ook niet niks. Yaro was ook een huilbaby de eerste vier maanden maar niet zo erg als isabel (geen opname). En dat vond ik al pittig.
Dat dus, +1

Danic wat goed dat je gebeld hebt en dat de thee lijkt te werken.

Loj nee toch :'( :*

Omen beterschap

LE fijn dat zn heupjes in orde zijn en dat de echo meeviel

FR O+
pi_133449260
Ik vind het dan in elk geval nog slim dat ze een brief in haar jas heeft gestopt. Mensen denken bij het alleen laten een kind alleen aan dat het wakker wordt en er is niemand thuis of brand of zo, maar nooit dat er ook iets met jou kan gebeuren en dat niemand dan weet dat er een kind alleen thuis is.
pi_133449461
Dat je dat briefje dan schrijft en in je jaszak doet, daarbij zou me ik al vijf keer bedenken :o
Aan de andere kant, als je wordt aangereden is het misschien maar beter dat je je baby niet op je arm hebt :+
pi_133449475
Fr wat een droppie O+

Oh ja sinasappel boeren :D

Dat dus fieder. Ik ken dus iemand die haar moeder altijd belde als ze wegging en terug was. Als dat laatste te lang duurde moest haar moeder er heen. Dat idee alleen al.

Cotc liever te groot dan te klein he.
Lamg en dun. Is lastig broeken shoppen idd.
pi_133449632
quote:
0s.gif Op woensdag 20 november 2013 15:49 schreef Suikertante het volgende:
Dat je dat briefje dan schrijft en in je jaszak doet, daarbij zou me ik al vijf keer bedenken :o
Aan de andere kant, als je wordt aangereden is het misschien maar beter dat je je baby niet op je arm hebt :+

Ik zou mijn baby ook meeslepen hoor. No way dat ik een kind alleen thuis laat :N
Maar het gebeurt toch vaker dan je zou denken.
pi_133451035
Meh, het is hier heftig geweest dus kon niet meer reageren (Zaïre heeeeel veeeel huilen om de een of andere reden en we komen er niet achter waarom eb de doc ook niet heb een nieuwe baan) dus ga even bijlezen :p
pi_133451051
Is ze nu wel klaar met huilen?
pi_133451055
Idd, ik ken er zo al vier ofzo op het schoolplein die hun jongere kind alleen thuis laten om de oudste te halen. Ik heb het nooit gedaan. Stel je voor, dat je ligt te slapen in je bedje, dat je wakker wordt en merkt dat er niemand thuis is.. ;( Lijkt me een enorme inbreuk op het veiligheidsgevoel van een jong kind. Dat weegt voor mij zwaarder dan de (toch wel kleine) kans dat er brand uitbreekt of wordt ingebroken als ik er niet ben.
pi_133451230
Ja maar dat zijn altijd moeders die zeggen dat hun kind "toch nooit wakker wordt".
pi_133451574
Ik organiseer nog liever het hele circus met kind aankleden/inpakken/in kinderwagen/mezelf optuigen om ff een brood te halen dan dat ik haar alleen in haar bed laat liggen. Maar vroegah was het volgens mij wel gebruikelijk.. mijn moeder liet mijn zusje ook wel eens slapen als ze mij van school ging halen, alleen zette ze dan wel de babyfoon bij de buurvrouw neer. Maar toch.. ik zou het niet doen. Gewoon omdat ik het eng vind.
pi_133451647
@suikertante nee, ik zit nu relax in bad (naja ik hoor haar toch heel de tijd dus zo relax is het niet) vriend is nu met haar bezig zodat ik even iets anders kon doen

Ze hebben haar onderzocht en ze heeft nergens pijn en ze mankeert niks (reflexen zijn goed geen koorts e.d) ze houd alleen op als we in de auto zitten (dan valt ze in slaap maar zodra we thuis zijn word ze wakker) we worden er een beetje moedeloos van om haar heel de tijd te zien huilen, geen idee wat we moeten doen want niks vind ze leuk ineens.
pi_133451736
Zaïre, zijn jullie bij de osteopaat al geweest? Wellicht iets klem?
pi_133451799
Ik zou het ook nooit doen, ik maak Nena wel wakker, al is het niet altijd handig.
Ik durf tegenwoordig wel even snel naar de berging of brievenbus, deed ik eerst ook niet.

Mijn moeder liet mij wel altijd in mijn bedje als ze mijn broers ging brengen, zelfs als ik wakker was. Ik vond het erg leuk in mijn bedje wat uitkeek op de huiskamer, ik speelde daar en huilde nooit.
Een keertje was ik wat huilerig en nam ze me mee in de buggy.
Komt ze thuis aan, was ze me vergeten op het schoolplein!!! Zij snel terug en ik zat te zingen in mijn buggy op een leeg schoolplein,haha

Het waren andere tijden, iedereen was veel makkelijker, ze kan zich nu niet meer voorstellen dat mensen hun kindje alleen thuis houden.
pi_133451896
oooh, ik dacht dat we in het dreumestopic zaten, lastig die Kyara in 2 topics:D
pi_133451917
Wat een heerlijk kind was je dan troeta!

Zaire wat sneu voor je meisje. Ik moest ook gelijk denken aan een osteopaat.
pi_133451928
quote:
0s.gif Op woensdag 20 november 2013 16:44 schreef Troeta het volgende:
pi_133451950
Berging of vuilnis buiten zetten (woon in appartement, is een paar trappen af) doe ik wel. En ik loop ook wel eens de hoek om als mijn vriend iets vergeten is, maar dan neem ik de babyfoon mee. Zo zitten wij ook buiten aan de straat met de babyfoon, maar technisch gezien is dat eigenlijk een soort in de tuin zitten, vind ik.

Je schoolpleinverhaal Troeta _O- Gezellig dat je even langskomt! ;)

Zaire wat zwaar zeg, autorijden is inderdaad vaak een goede. Maar dit is wel heel zwaar zo.. hopelijk is het toch iets tijdelijks en wordt ze gauw weer vrolijk..!
pi_133452028
Ja, waren die van mij maar zo makkelijk in hun bedje!

Sterkte Zaire!!
pi_133452100
quote:
0s.gif Op woensdag 20 november 2013 16:44 schreef Troeta het volgende:
sorry :@
pi_133452150
quote:
2s.gif Op woensdag 20 november 2013 16:49 schreef Kyara het volgende:

[..]

sorry :@
Geeft niet, ik heb gewoon verkeerd geklikt eigenlijk..........
pi_133452309
quote:
2s.gif Op woensdag 20 november 2013 15:45 schreef Kyara het volgende:
Ik vind het dan in elk geval nog slim dat ze een brief in haar jas heeft gestopt. Mensen denken bij het alleen laten een kind alleen aan dat het wakker wordt en er is niemand thuis of brand of zo, maar nooit dat er ook iets met jou kan gebeuren en dat niemand dan weet dat er een kind alleen thuis is.
Oh, daar denk ik juist wel aan! Mijn schoonzusje laat haar kind wel gewoon in de auto als ze even in de winkel moet zijn. Toen heb ik ook gezegd dat zij zomaar in de winkel uit kan glijden en gewond kan raken.

Mijn man heeft het vorige keer gewaagd om even naar de winkel beneden te lopen(wij kijken uit op de Hema) terwijl A lag te slapen. Hij had wel de babyphone mee maar ik was echt boos. Heb namelijk al aangegeven dat ik die acties niet wil hebben. :(
pi_133452340
Ik ga denk ik ook een afspraak maken bij de osteopaat, het is niet leuk voor ons maar vooral niet voor haar, doet me echt pijn die kleine betraande oogjes.

Ze kon zelfs niet lachen om Sinterklaas! En Sinterklaas niet om haar want hij liep heel snel weg :p.
pi_133452358
Zaire jeetje wat zielig! ;( Fijn dat er zo op het oog niks ergs aan de hand is, maar ook moeilijk dat je nou nog niks bent opgeschoten.

Hihi verdwaalde Troeta! Wat was jij n lief kindje dan. Wat zal je moeder geschrokken zijn :D :o
pi_133452453
quote:
0s.gif Op woensdag 20 november 2013 16:45 schreef Suikertante het volgende:
Berging of vuilnis buiten zetten (woon in appartement, is een paar trappen af) doe ik wel. En ik loop ook wel eens de hoek om als mijn vriend iets vergeten is, maar dan neem ik de babyfoon mee. Zo zitten wij ook buiten aan de straat met de babyfoon, maar technisch gezien is dat eigenlijk een soort in de tuin zitten, vind ik.
Dat laatste stelde mijn man voor maar geen haar op mijn hoofd die daar aan denkt.
pi_133452500
quote:
1s.gif Op woensdag 20 november 2013 16:57 schreef vencodark het volgende:

[..]

Dat laatste stelde mijn man voor maar geen haar op mijn hoofd die daar aan denkt.
Waarom niet? Dat deed ik in de eerste week al. Éven naar buiten O+ Bij huilende F sta je (nouja, toen nog mijn vriend) in een minuut naast z'n bed. Het is toch niet echt anders dan een ruimte verder zitten met de babyfoon?

Edit: het klinkt nu alsof ik het stom vind dat jij dat niet doet, zo bedoelde ik het niet. Was gewoon benieuwd!

[ Bericht 7% gewijzigd door Suikertante op 20-11-2013 17:05:03 ]
pi_133452915
quote:
0s.gif Op woensdag 20 november 2013 16:58 schreef Suikertante het volgende:

[..]

Waarom niet? Dat deed ik in de eerste week al. Éven naar buiten O+ Bij huilende F sta je (nouja, toen nog mijn vriend) in een minuut naast z'n bed. Het is toch niet echt anders dan een ruimte verder zitten met de babyfoon?

Edit: het klinkt nu alsof ik het stom vind dat jij dat niet doet, zo bedoelde ik het niet. Was gewoon benieuwd!
Ik heb gewoon allerlei doemscenarios en ik zou absoluut niet rustig buiten zitten. Stel dat je je huis niet meer in kan omdat je sleutel afbreekt?

Oh en ik vat het niet verkeerd op hoor. :) Ik kijk jou ook nergens op aan dat jij het wel doet natuurlijk.
pi_133453073
Ohja dat kan dus wel inderdaad, die sleuteldingen. En nu je dat zegt heb ik in de eerste week ook wel eens gedacht dat er brand kon uitbreken en dat wij er dan niet meer bij zouden kunnen komen.
Maar dat eerste wijntje lonkte, en ik ben eraan gewend geraakt.
  woensdag 20 november 2013 @ 17:43:15 #247
171422 LadyBlack
paint it black
pi_133454084
:W

Ik laat mijn kind wel liggen als ik even het vuilnis weg moet brengen, maar verder weg ook niet.

Ze heeft vandaag overigens de show gestolen bij de tandarts, bij de bouwkundige keuring van ons huis geen problemen *O* én bij de hypotheker. Zo leuk die reacties van mensen, en ze gedroeg zich ook voorbeeldig O+

Zaire, is ze al wat gekalmeerd? :{
En hoe is het met Noor? En Omen ook nog in de lappenmand, bah -O-

Ik ga zo maar even soep maken, mijn verstandskies is vanochtend getrokken...

Ohja! Spees nog gefeliciteerd met je knapperd! *O*
pi_133454762
quote:
0s.gif Op woensdag 20 november 2013 17:43 schreef LadyBlack het volgende:
Ik laat mijn kind wel liggen als ik even het vuilnis weg moet brengen, maar verder weg ook niet.
Ja, ik ga ook wel eens wat uit de auto halen.

Maar daarom durf ik ook niet zo goed met 3 kinderen met de auto weg. Ik moet er dan 1 (of 2) in de auto laten als ik de ander(en) naar binnen breng :@
pi_133455434
Ik zet ook wel vuilnis buiten of haal de post beneden of een pakketje aannemen als baby er is. Ga niet naar de winkel oid, maar vind het niet raar als mensen dat wel doen.

Degenen die het gek vinden om voor de deur op straat te zitten, gaan die dan ook niet in eigen tuin zitten als baby boven slaapt? Blijf je dan altijd op dezelfde verdieping?
pi_133455594
quote:
0s.gif Op woensdag 20 november 2013 18:21 schreef Olf het volgende:
Degenen die het gek vinden om voor de deur op straat te zitten, gaan die dan ook niet in eigen tuin zitten als baby boven slaapt? Blijf je dan altijd op dezelfde verdieping?
Dit dus.
pi_133455613
vuurrode wangetjes, overal op kauwen, lichte verhoging, zure luiers... kom maar door tandjes!
pi_133455805
quote:
0s.gif Op woensdag 20 november 2013 14:13 schreef Cwen het volgende:
Hier ook alleen doekjes bij poep idd :Y

Wij zijn nu 10 jaar samen, waarvan 2,5 getrouwd O+. High school sweethearts ;).

4 Januari zijn we erbij! Leuk! *O*

Spees, van harte met je grote kleine man! *O* Die fotospam O+

Danic, ik hoop dat ze verder gaan onderzoeken, zo sneu voor je meisje! Heb overigens zelf tot m'n 7e veel last gehad incl klysma's, nooit een oorzaak gevonden. Dus hopelijk is er bij jullie sneller iets te doen!

Loj, wat balen van je slechte nacht! Wanneer mocht je weer naar ka/cb?

Pessie, bij jullie ook onrust in de nacht?

En nog even een *O* voor alle goede nachten!

Hier zijn we nu een week gestopt met de Infacol en het lijkt goed te gaan. Ze heeft nog wl meer last dan eerst, maar slaapt er 's nachts wel doorheen. Fijn en hopen dat het zo blijff! Alleen overdag slaapt ze weinig, dat was al en is nog steeds zo. Gelukkig drinkt ze ook weer goed, ergste afleiding lijkt ze weer verwerkt te hebben.
Ka nog een laatste afsluitende afspraak in januari (moet nog bellen voor de afspraak). Cb op 17 december weer.
Ik had hiervoor wel eens overwogen om naar de ha te gaan, maar die kan denk ik ook niets doen.
Bij de osteopaat waren we uitbehandeld.
Hoop maar stiekem dat t gewoon ff 3 nachtjes last van tandjes was ofzo en dat de stijgende lijn zich weer snel gaat voortzetten :'(

Pessie :*

Hier 6,5 jaar samen O+ , niet getrouwd en heb geen idee hoe lang we al samenwonen.

Ik zou m'n kind nooit alleen laten!!!
M'n moeder deed t wel regelmatig met maar school brengen of halen, maar misschien moet ik er ff bij zeggen dat ons huis op het schoolplein stond en m'n vader op 1 min afstand werkte ;)

Verder kan ik hier zeggen dat tijgeren voor baby's is, kruipen is cool!
pi_133456016
Ken je die mop van die twee mensen die hun 14 jaar samen zijn wilde vieren in het theater? :')
pi_133456288
Ik zag dat jij had gepost en denk :?
Watsgeburt?
pi_133456290
quote:
1s.gif Op woensdag 20 november 2013 18:40 schreef Tally het volgende:
Ken je die mop van die twee mensen die hun 14 jaar samen zijn wilde vieren in het theater? :')
Waaron gaat het niet door? :{

En tanden bij Kyara, bij allebei de meisjes?

Loj, hoop echt op kortere nachtsessies voor je.

En poep bij danic haha dat ik daar nog eens voor zou cheeren! *O*
pi_133456315
quote:
1s.gif Op woensdag 20 november 2013 18:47 schreef Suikertante het volgende:
Ik zag dat jij had gepost en denk :?
Watsgeburt?
We zouden naar Lebbis gaan, belde het theater net dat hij verhinderd is :(
pi_133456344
Wat een lulhoofd :(
Gaan jullie wel iets anders leuks doen toch? Nachtwandeling op het strand? Is het eerste wat in me op komt :')
pi_133456380
Nee he Tally :(
  woensdag 20 november 2013 @ 18:50:51 #259
85643 GotC
Guard of the Citadel
pi_133456425
quote:
1s.gif Op woensdag 20 november 2013 18:47 schreef Tally het volgende:

[..]

We zouden naar Lebbis gaan, belde het theater net dat hij verhinderd is :(
Verhinderd?! Hij heeft een show in het theater bij jullie, daarmee moet hij verhindert zijn, verder niet :( Pfuh, stom.

Kyara, tandjes!

Loj, kruipen ftw! Nu hopen dat hij er goed door slaapt :)
pi_133456429
quote:
1s.gif Op woensdag 20 november 2013 18:48 schreef Suikertante het volgende:
Wat een lulhoofd :(
Gaan jullie wel iets anders leuks doen toch? Nachtwandeling op het strand? Is het eerste wat in me op komt :')
Weet je hoe ver :')

Nee schoonouders afgebeld. En aangezien vaders zn dochters normaal maar 5 minuten ziet als hij thuiskomt blijven we bij de meiden.
De oudste heeft de hele middag geslapen dus hebben we de hele avond plezier van :P
pi_133456454
Hopelijk komt Sjaak Bral volgende week wel :')
pi_133456722
quote:
1s.gif Op woensdag 20 november 2013 18:51 schreef Tally het volgende:
Hopelijk komt Sjaak Bral volgende week wel :')
Sjaak Bral klinkt als het geheime alter ego van Jacques Brel maar dat kan niet :+ maar balen zeg! Ik wilde allemaal alternatieve bestedingen voor de avond opperen maar de oppas is al opgezegd.
pi_133456903
Ja een avondje knus met de meisjes is ook geen straf ;)

Stroopwafels en warme chocolademelk! Dat gaan we doen.
pi_133456969
Wat balen Tally -O-

Ja, ik denk bij allebei. Allebei dezelfde symptomen.

Ik denk trouwens dat hun spijsvertering ook nagenoeg identiek is. Als ik zo de frequentie, timing en inhoud van hun luiers vergelijk :Y)
pi_133456974
Tally :(
Gefeliciteerd met je trouwdag!!

En Spees en Silvijn nu echt gefeliciteerd!!!

Kyara tandjes voor je meisjes *O*
pi_133457124
Kyara hopelijk zijn de tandjes er snel. Zijn ze sneller dan hun grote broer.

Tally balen maar volgens mij hebben jullie een prima alternatief. Die stroopwafels en chocolademelk klinken in ieder geval goed.
pi_133457350
quote:
Ik zet ook wel vuilnis buiten of haal de post beneden of een pakketje aannemen als baby er is. Ga niet naar de winkel oid, maar vind het niet raar als mensen dat wel doen.

Nee, dat vind ik echt heel anders. Ik zou dan 2 verdiepingen naar beneden moeten, uit ons appartement en uit ons complex. Dat vind ik geheel anders dan bij je eensgezinswoning in je eigen tuin zitten als je baby boven slaapt. Je doet er geen deuren voor op slot.
Dat is appels met peren vergelijken.
Trouwens, ik zeg niet dat het raar is maar ik voel mij er niet prettig bij.
pi_133457606
Mijn meisje is ziek.

SPOILER
pi_133457664
quote:
1s.gif Op woensdag 20 november 2013 19:17 schreef vencodark het volgende:

[..]

Nee, dat vind ik echt heel anders. Ik zou dan 2 verdiepingen naar beneden moeten, uit ons appartement en uit ons complex. Dat vind ik geheel anders dan bij je eensgezinswoning in je eigen tuin zitten als je baby boven slaapt. Je doet er geen deuren voor op slot.
Dat is appels met peren vergelijken.
Trouwens, ik zeg niet dat het raar is maar ik voel mij er niet prettig bij.
Misschien relateer ik het ook teveel aan m'n eigen huis want hier zie ik dat helemaal niet als een grotere stap dan in een eengezinswoning. Alleen kan ik niet voor m'n deur zitten want dan lopen er 40.000 mensen tegen me aan. :+

Vriend is in zomer weleens op dak gaan zitten terwijl baby sliep, daar heb ik geen problemen mee.

Ik heb trouwens wel een brandmelder sinds baby er is, hadden we daarvoor niet! En we hebben wel ergens een babyfoon maar die nog nooit nodig gehad in ons kabouterhuis.
  woensdag 20 november 2013 @ 19:26:32 #270
259886 pessie
pi_133457706
Tally wat jammer zeg! Maar gefeliciteerd *O*

Ik ben 1x naar de bakker geweest terwijl Lauren lag te slapen. Das echt volkomen a relaxed dus dat doe ik niet meer. Babyfoon bij de buren doen we wel. Als er iets is rent buurvrouw toch naar onze kids. Buuf heeft net haar eigen babyfoon gebracht omdat haar man aan de andere kant van de werelkd zit en vzw even naar het kruid vat moest.

Kyara, hopelijk zijn ze snel door.
pi_133457743
Goedemiddag! Ik kom even binnenvallen zonder bijlezen :)

Vandaag consultatiebureau geweest, mevrouwtjes is 69,5 cm en 7730 gram bij 29 weken. Ik dacht echt dat ze veel groter was!! :D Lengte begint richting midden te buigen en gewicht en hoofd zitten op middellijn. Heb het net de arts gehad over voeding en doorslapen en had haar antwoord niet verwacht! Ze wil juist nog minder flessen en neer bijvoeding :@ Boterhammen met smeerkaas en leverworst, pasta, rijst, aan tafel met de pot mee eten en als ze geen pap wil kan ik haar best kant en klaar papjes geven (maar dat mocht ze eigenlijk niet zeggen, zei ze erachteraan). Ik zat even met mijn oren te klapperen, drinken hoefde ik niet bij te geven want kreeg ze door de hapjes enzo al binnen en liefst zou ik 2 flessen per dag geven en dan minderen met schepjes....

Mag ik alsjeblieft jullie mening? :@
Sarcasme. Herken het.
pi_133457837
quote:
2s.gif Op woensdag 20 november 2013 18:26 schreef Kyara het volgende:
vuurrode wangetjes, overal op kauwen, lichte verhoging, zure luiers... kom maar door tandjes!
Deze symptomen begonnen bij A al een tijdje geleden maar nog altijd geen tandje te zien.
  woensdag 20 november 2013 @ 19:29:57 #273
347468 Tante_Soesa
Nu met Sassefras
pi_133457867
quote:
0s.gif Op woensdag 20 november 2013 19:27 schreef Spirit82 het volgende:
Goedemiddag! Ik kom even binnenvallen zonder bijlezen :)

Vandaag consultatiebureau geweest, mevrouwtjes is 69,5 cm en 7730 gram bij 29 weken. Ik dacht echt dat ze veel groter was!! :D Lengte begint richting midden te buigen en gewicht en hoofd zitten op middellijn. Heb het net de arts gehad over voeding en doorslapen en had haar antwoord niet verwacht! Ze wil juist nog minder flessen en neer bijvoeding :@ Boterhammen met smeerkaas en leverworst, pasta, rijst, aan tafel met de pot mee eten en als ze geen pap wil kan ik haar best kant en klaar papjes geven (maar dat mocht ze eigenlijk niet zeggen, zei ze erachteraan). Ik zat even met mijn oren te klapperen, drinken hoefde ik niet bij te geven want kreeg ze door de hapjes enzo al binnen en liefst zou ik 2 flessen per dag geven en dan minderen met schepjes....

Mag ik alsjeblieft jullie mening? :@
:o, had ze wel door hoe jong jouw meisje eigenlijk nog maar is :D. Vind ik wel wat veel van het goede eigenlijk :@. Elin ging met de pot mee-eten toen ze 1 was en met 7 mnd dronk ze nog wel 4 flessen.
pi_133457885
Lekker doen wat jij denkt dat goed is. Wil je flessen geven doe je dat. Wil je meer bijvoeding geven doe je dat. Kant en klare papjes zou ik niet doen. Ik doe dat bij de oudste omdat die heeeel licht is. Maar baby krijgt gewoon schepjes melk :)
pi_133457894
Zielig AM! Beterschap!
pi_133458189
Kyara ik hoop dat ze snel doorkomen!
AM wat ziet ze er zielig uit
Tally fijne avond :* klinkt lekker knus

Spirit wat vind je zelf van het advies?
Ik zou persoonlijk nog niet de flessen minderen, volgens mij heeft ze die nog wel nodig. Verder eet ze al best goed toch?
pi_133458261
quote:
1s.gif Op woensdag 20 november 2013 19:29 schreef vencodark het volgende:

[..]

Deze symptomen begonnen bij A al een tijdje geleden maar nog altijd geen tandje te zien.
Ja, daarom de hoop dat ze hier wel snel doorkomen.
pi_133458454
quote:

Ik vind het niet gek om buiten voor de deur te zitten. Ik denk idd dat je dan net zo snel bij je baby bent als wanneer ik van de huiskamer naar boven moet lopen. Naar de winkel zou ik te ver vinden, of je moet vanuit de winkel je baby kunnen horen en het liefst nog zicht hebben op de voordeur ook.
pi_133458479
Animal beterschap.

Spirit hoe oud is je meisje? Wij zitten sinds 8 maanden op twee flessen (en 1x pap in een bordje). En dat is vrij snel. Hier heeft kyan alleen zelf geen behoefte aan de fles en dan is het een ander verhaal dan wanneer ze er zelf nog om vraagt.
pi_133458566
AM, beterschap!

Spirit, ik vind het wat snel maar jouw Isa is een bijvoedingfan toch? Hoe sta je er zelf in?
pi_133458575
quote:
1s.gif Op woensdag 20 november 2013 19:29 schreef vencodark het volgende:

[..]

Hier vanaf 3 maanden en nog steeds niets. Ik zie er twee zitten maar door komen ho maar :(
  woensdag 20 november 2013 @ 19:45:58 #282
259886 pessie
pi_133458637
AM wat een zielig meisje zo :*

Spirit, ik denk dat kinderen van 7 maanden echt nog wel 500cc melk nodig hebben. En daarbij wel wat extra water/thee.
pi_133458721
Tally leg die telefoon/pad/laptop eens weg en ga manenmeidenknuffelen o|O

AM, beterschap!

Spirit dat klinkt heel rigoureus, maar ik neem niet aan dat ze bedoelt dat je morgen al die dingen moet doen toch? En smeerworst en -kaas, probeer jij een rel te creëren })
Zou zelf wel water of thee gaan geven trouwens, maar ik let altijd erg op voldoende drinken.
pi_133458914
quote:
1s.gif Op woensdag 20 november 2013 19:47 schreef Suikertante het volgende:
Tally leg die telefoon/pad/laptop eens weg en ga manenmeidenknuffelen o|O

AM, beterschap!

Spirit dat klinkt heel rigoureus, maar ik neem niet aan dat ze bedoelt dat je morgen al die dingen moet doen toch? En smeerworst en -kaas, probeer jij een rel te creëren })
Zou zelf wel water of thee gaan geven trouwens, maar ik let altijd erg op voldoende drinken.
Mijn man heeft de oudste mee naar zolder gekaapt om op te ruimen :')
En baby slaapt op mn buik.
pi_133459148
Vooruit dan maar.

Hier wordt momenteel echt gekropen *O*
Niet echt enorm continu koning kruip. Maar de juiste beweging is gesignaleerd. En hij kan ineens zitten (maar nog niet gaan zitten). O+

Hij is zo gezellig! Als we iets kijken op de iPad kijkt hij tussendoor even omhoog naar mij en dan krijg ik een lach :'( O+ smelt *;
In de spiegel kijkt hij ook heen en weer tussen de ene mij en de andere mij :D

En hij is zo ongelooflijk vrolijk als hij heeft gepoept :') :D

Verliefd ja.
pi_133459302
Lekker hè O+
pi_133459452
Wat sneu AM, beterschap ;(

En *G* voor het kruipen van F! En O+ voor het verliefde verhaal.
pi_133459506
Kyara hoop dan inderdaad dat de tandjes sneller door zijn dan bij M! (Hier waren de kids bij doorkomende tandjes niet op z'n vrolijkst)

Spirit ik vind het ook vroeg hoor. Vooral die twee flessen. 500-600 cc is heel normaal nog.

Suiker jaaaah kruipen en zitten!!
En lief mannetje heb je O+

En N is heel zielig inderdaad! Ze heeft 39.4 graden koorts en overal snot. En was ook nog op het kdv vandaag. Haalde haar zo op....Grootste deel van dag ging gelukkig redelijk goed. Bedankt voor de beterschapswensen.
pi_133459816
Ik ben eigenlijk vooral perplex. Sinds een paar weken worstel ik echt met bijvoeding omdat Isa het inderdaad heel erg leuk en lekker en fijn vindt allemaal, en er dus graag veel van eet ten koste van flessen, dat heb ik hier ook al een paar keer gepost. Ik had gehoopt vandaag bij het CB wat meer richtlijnen en duidelijkheid te krijgen, maar alles wat de arts zei druiste finaal in tegen wat ik dacht dat goed zou zijn en daarom weet ik gewoon niet zo goed wat ik er mee aan moet. Ik ben heel erg bang dat ik haar overvoer en ze te dik wordt (stomme angst, I know, maar aanleg en pestverleden etc).

Ik vind het veel te vroeg voor een boterham met smeerkaas en -leverworst. We gaan haar wel laten wennen aan een boterham met smeerboter. Daarnaast vind ik het ook geen probleem om haar stukken fruit te geven. Een kant en klaar papje komt hier dus echt niet in, dat heb ik haar ook meteen gezegd. Mijn zusje dacht vanmiddag grappig te zijn en had voor ik iets kon zeggen al een stukje gevulde speculaas naar binnen geduwd (eerder een kruimel dan een stukje weliswaar, maar ik kon er echt niet om lachen). Een paar hapjes van mijn bord vind ik ook geen probleem, maar de CB arts had het ook over stukjes kaas en en en ... mijn kind is EEN BABY :(
Sarcasme. Herken het.
pi_133460212
Ferrari rood wat een schatje O+

Ik gebruik altijd billendoekjes

Pessie. Sterkte voor vannacht. Ik wist niet dat ze zo slecht sliep :*

Danic fijn dat je zo snel terecht kan. En ook fijn dat ze eindelijk gepoept heeft *O*

Cwen lekker dat het ook zonder infacol goed gaat.

Het langste wat ik Riley alleen heb gelaten is hooguit vijf minuten in de box. Was met een regenachtige dag en geen parkeerplek. Dus Riley gauw binnen gegooid en de auto twee straten verder geparkeerd en terug gerend. En ik vond dat dus echt doodeng.
Mijn moeder heeft ons trouwens ook nooit alleen gelaten.
En vuilnis doe ik ook wel. Maar dat is een halve minuut werk. Dat vind ik niet eens eng meer (zo stoer ben ik)

Zaïre zielig van dat huilen. Hopelijk gaat het gauw beter
Gefeliciteerd met je nieuwe baan

LB wat genieten dat je baby zich zo voorbeeldig gedroeg O+
*O* voor je huis en :* voor je verstandskies

Kyara sterke met de tandjes. En wat grappig dat alles zo gelijk is. Geeft mij toch weer het idee dat het eeneiig is.
Riley heeft er nog steeds 0

Loj wat goed van Ow *O*

Tally wat stom

Ahh Animalmix wat ziet ze er zielig uit

Spirit dronk jouw meisje nou zo slecht de melk? Of vergis ik me nu. Ik zou wel de flessen blijven geven zoals nu hoor. Riley zit nu nog op vier flessen per dag. Hoewel ze vandaag niet heel alles helemaal opgedronken heeft. Ik kwam haar van het KDV halen en toen ze me zag wilde ze niet meer drinken en had ze amper de helft op
Mooie stats trouwens
Wat stom van je zusje trouwens. En ik lees nu dat jij je niet prettig voel bij het advies van het CB. In dat geval zou ik naar je eigen gevoel luisteren.

Suiker O+
pi_133460507
Spirit, ik heb wel boterham met appelstroop gegeven al, terwijl F echt niet zover is als I! Maar ik zag de meerwaarde niet echt, hij vindt droog brood net zo lekker en alles in de omgeving plakte :')
Ik zou het even laten bezinken en dan morgen eens bedenken waar je je wel en niet goed bij voelt.

AM dat klinkt inderdaad echt ziek ziek. Uitzieken dan maar.. Sterkte! :*
pi_133460886
F O+
  woensdag 20 november 2013 @ 20:50:23 #293
129664 mousemicky
zeg maar MM...
pi_133462139
Spirit, for what it's worth: de meest belachelijke voedingsadviezen heb ik van de cb arts gekregen (ze vond het een goed idee dat ik mijn 6 weken premature kind met net 4 maanden al bijvoeding ging geven).

Neem het dus met ene korrel zout, en volg alleen adviezen op waar jij je zelf ook goed bij voelt. En als dat is meer melk, en nog wat minder bijvoeding, prima toch?
pi_133462580
Spirit, hoe oud was die cb-arts? >50? :P
pi_133462765
Heeft ze ook fruit met liga en sinaasappelsap aangeraden? :P
pi_133462861
quote:
2s.gif Op woensdag 20 november 2013 21:00 schreef Kyara het volgende:
Heeft ze ook fruit met liga en sinaasappelsap aangeraden? :P
En lange vingers? :P
pi_133462954
Ja, ik denk wel 50+ ja :@

Geen lange vingers nog :P
Sarcasme. Herken het.
pi_133463445
Nouja, ik weet wel dat de meningen sterk verdeeld zijn en het is vast ook niet het einde van de wereld als je bijvoorbeeld je baby een boterham smeerworst geeft maar ergens vind ik het toch wel stuitend dat zo'n arts dat soort adviezen geeft. Geeft voor mij aan dat zo iemand niet veel doet met voortschrijdend inzicht, op zo'n manier kan mijn schoonmoeder daar ook wel gaan zitten om advies te geven.
pi_133463468
Vandaag een jaar geleden hadden we een geslachtsbepaling van dat lieve meisje naast me O+
Niet dat we het kregen te weten. Maar het was de eerste van een hele reeks :')

En ik moest net huilen toen mijn oudste met dr vader aan het dansen waren.
pi_133463892
Wij zitten pas sinds anderhalve week op 4 flessen :D en Rosalie is eind november 8 maanden.

Ik ben ooit als 3-jarige van de trap gevallen en alles leek mee te vallen, dus geen dokter. Ik bleef toch pijn hebben dus toch maar voor foto's naar het ziekenhuis. Mijn baby zusje lag toen tr slapen. Ze zijn gewoon weggegaan :oik flipte gewoon met terugwerkende kracht toen ik dit hoorde!
Ik bleek trouwens beide polsen gebroken te hebben.
pi_133463902
Oh vol dan maar.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')