quote:Op woensdag 20 november 2013 13:27 schreef _MvN_ het volgende:
Laatste worden is natuurlijk de eerste plek voor het lange duurlopen. Ook een mooie prestatie

Ik heb nu van Saucony de Kinvara3 voor korte werk en wedstrijden en de Ride6 voor lange duurlopen. Beide sleten in het begin erg hard, maar nu lijkt de slijt haast stil te staanquote:Op woensdag 20 november 2013 18:00 schreef Tieske89 het volgende:
[..]
Ze zaten goed, wat ruim in de breedte bij de voorvoet. De hak zat echter prima, daarom verbaasde het mij ook. Ik heb zojuist de Saucony Ride 6 gekocht. Hoop dat die niet zo snel verslijten als jouw Saucony's dan.

quote:Op woensdag 20 november 2013 18:08 schreef Quoi het volgende:
Wow, wat een verhaal Wolve! Dat je alles nog weetDie vrouw met die hamer herinner ik me ook.
Ik loop niet vanavondDriedubbele werkmalaise, enorme behoefte om te lopen (had zelfs bij een borrel water genomen), maar ik moet weer even kiezen voor relaxen... (en een spaarzaam momentje thuis)
Doen wat je het beste lijktSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Pas op dat het allemaal niet te veel wordt.
Just remember, you can't climb the ladder of success with your hands in your pockets. ~Arnold Swarzenegger

Ze heeft ook een zuur mondjequote:Op woensdag 20 november 2013 17:21 schreef motorbloempje het volgende:
Hé!
[ afbeelding ]
En ik zweef ook nog!
Die mevrouw met het petje voor me, in het groen, was de mevrouw met wie ik 'ruzie' had![]()

Pics or it didn't happenquote:Op woensdag 20 november 2013 18:18 schreef Bonobo11 het volgende:
[..]
Ik heb nu van Saucony de Kinvara3 voor korte werk en wedstrijden en de Ride6 voor lange duurlopen. Beide sleten in het begin erg hard, maar nu lijkt de slijt haast stil te staan
Vandaag in de sportschool waren er schaatsters van Team Activia aan het squatten in yogapants
[ afbeelding ]

Thanks. Tryingquote:Op woensdag 20 november 2013 18:24 schreef Daywalk3r het volgende:
[..]
Doen wat je het beste lijktPas op dat het allemaal niet te veel wordt.

SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
'Als ik loop voel ik me beroerd, maar als ik niet loop nog beroerder'
'Once you discover the rewards of pain, you want more pain'

Had je die foto gezien die ik van jou en stipstreep gevonden had?quote:

quote:Op woensdag 20 november 2013 17:18 schreef Daywalk3r het volgende:
SPOILER: sem en stip toch?Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dat was nog voor Semtex besloot dat het haar te langzaam ging.

Knap dat je die gevonden hebtquote:Op woensdag 20 november 2013 19:46 schreef Daywalk3r het volgende:
[..]
Had je die foto gezien die ik van jou en stipstreep gevonden had?
Kreeg 'm niet in IMG tags gelinkt dus hij staat als een link in een spoiler.

quote:Op woensdag 20 november 2013 19:40 schreef rechtsedirecte het volgende:
even tegengas na al het 7^^ geweld...HeuvelsdisSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Kierkegaard: Life Can Only Be Understood Backwards, But It Must Be Lived Forwards

Ik kwam op een gegeven moment een vouw tegen waar ik vlak achterliep. Toen zag ik mijzelf ook en ben ik even teruggeklikt en toen kwam ik dus jullie tegenquote:Op woensdag 20 november 2013 20:04 schreef SEMTEX het volgende:
[..]
Knap dat je die gevonden hebtIk scande de pagina's af op oranje dingetjes en was het na een tijdje beu

Ik vind hem leuk, heb hem besteld. Ff soepen en als 't van stipstreep mag, kan ik hier een betere versie postenquote:Op woensdag 20 november 2013 20:07 schreef Daywalk3r het volgende:
[..]
Ik kwam op een gegeven moment een vouw tegen waar ik vlak achterliep. Toen zag ik mijzelf ook en ben ik even teruggeklikt en toen kwam ik dus jullie tegen

quote:

SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Kierkegaard: Life Can Only Be Understood Backwards, But It Must Be Lived Forwards

Jij mag datquote:Op woensdag 20 november 2013 20:08 schreef SEMTEX het volgende:
[..]
Ik vind hem leuk, heb hem besteld. Ff soepen en als 't van stipstreep mag, kan ik hier een betere versie posten

quote:Op woensdag 20 november 2013 20:12 schreef SEMTEX het volgende:
Zo, twee fokkers voor de prijs van 1Jij doet hetzelfde als ik, iets teveel naar voren hangen met je hele lichaamSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Maarja het is heel moeilijk te veranderen en je kan er toch best hard mee lopen volgens mij
Ik hou van mij van mij van mij en van geen ander, want ik ben verreweg de leukste die ik ken!

quote:Op woensdag 20 november 2013 20:12 schreef SEMTEX het volgende:
Zo, twee fokkers voor de prijs van 1toffe foto!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.home is where doghair sticks to anything but the dog!

Ligt eraan waar in het parcours. Ik weet niet meer precies waar dit was, of dit heuvelop was of niet. Want heuvelop hang ik wel meer naar voren toe. Ik had na dit loopje ook wat meer last van mijn lage onderrug.quote:Op woensdag 20 november 2013 20:15 schreef La_Tramposa het volgende:
[..]
Jij doet hetzelfde als ik, iets teveel naar voren hangen met je hele lichaam
Maarja het is heel moeilijk te veranderen en je kan er toch best hard mee lopen volgens mij

Mja, volgens de good form running trainer hier mag je alleen hangen vanuit je scheenbenen, ook heuvelop. Maar ik had niet eens door dat ik het deed totdat ik het op film terugzagquote:Op woensdag 20 november 2013 20:23 schreef SEMTEX het volgende:
[..]
Ligt eraan waar in het parcours. Ik weet niet meer precies waar dit was, of dit heuvelop was of niet. Want heuvelop hang ik wel meer naar voren toe. Ik had na dit loopje ook wat meer last van mijn lage onderrug.

Dit is volgens mij op de Nijmeegsebaan Groesbeekseweg, net voordat het Nijmeegsebaan wordt.quote:Op woensdag 20 november 2013 20:23 schreef SEMTEX het volgende:
[..]
Ligt eraan waar in het parcours. Ik weet niet meer precies waar dit was, of dit heuvelop was of niet. Want heuvelop hang ik wel meer naar voren toe. Ik had na dit loopje ook wat meer last van mijn lage onderrug.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |