Het is niet eens 21:00quote:
quote:Op dinsdag 19 november 2013 20:31 schreef Ezell het volgende:
[..]En wat zij hij?
Ezell, wtf?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[..]
Heb het jurkje hier niet liggen, maar heb wel een foto van ASOS.
Hij zei leuk maar beetje saai.. Oh nouja ik wacht wel tot je het jurkje wel hebt want ik moet een aan foto anders weet ik niet hoe het staat. Snap jij ook welKorte zwarte leggings? Snap 't nietquote:Op dinsdag 19 november 2013 20:32 schreef Ezell het volgende:
Ik draag altijd van die hele korte, zwarte leggings onder jurken en rokken. Had ze eerst voor 2,75 per stuk of zo bij Forever21 besteld. Superhandig.Dankjewel apfeltjequote:Baby darling doll face honey
Nog steeds blakkaquote:
Jou staat het ook erg goedquote:Op dinsdag 19 november 2013 20:34 schreef Omdatappel het volgende:
Ik ben echt gek op jurkjes en rokjes, maar te weinig geld om alle winkels leeg te kopen. En het is soms gewoon té koud.
Ja, heb ik ook een beetje.. Alleen in de zomer van die simpele hemd-jurkjes maar dan langer zeg maarquote:Op dinsdag 19 november 2013 20:31 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Ik draag echt weinig jurkjes of rokkenHet is wel leuk enzo, maar een broek zit zoveel fijner
Korte broekjesquote:Op dinsdag 19 november 2013 20:35 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ja, heb ik ook een beetje.. Alleen in de zomer van die simpele hemd-jurkjes maar dan langer zeg maar![]()
.
Bedoelde met dat filmpje de plaatsnaam van de stad waar ik heen wil.quote:Op dinsdag 19 november 2013 20:34 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ezell, wtf?
Hij zei leuk maar beetje saai.. Oh nouja ik wacht wel tot je het jurkje wel hebt want ik moet een aan foto anders weet ik niet hoe het staat. Snap jij ook wel
Nou, je hebt toch leggings? Die bedoel ik, maar dan in het kort. Net als een short. Die trek ik over mijn panty aan.quote:Korte zwarte leggings? Snap 't niet
Snap er geen kut vanquote:Op dinsdag 19 november 2013 20:37 schreef Ezell het volgende:
[..]
Bedoelde met dat filmpje de plaatsnaam van de stad waar ik heen wil.![]()
Tchock is zelf een beetje saai.Ik kan donderdag pas foto's machen.
[..]
Nou, je hebt toch leggings? Die bedoel ik, maar dan in het kort. Net als een short. Die trek ik boven mijn panty aan.
quote:Op dinsdag 19 november 2013 20:38 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Snap er geen kut van. Ja, snap wel wat je bedoeld maar snap er niks van hoe ik dit voor me moet zien
Oh, Haarlem dus? En wat wil je daar doen?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |