Wat luister je?quote:Op dinsdag 19 november 2013 20:17 schreef Rodawa het volgende:
[..]
Hier niet, vet gezellig met muziek en al.
Spatie is boos. Momenteel Firebeatz - Max Ammo.quote:Op dinsdag 19 november 2013 20:20 schreef xcachet het volgende:
[..]
Wat luister je?
Ik luister dit want ben door mijn leuke muziek heen
wil en hopelijk ook ga volgend jaarquote:Op dinsdag 19 november 2013 20:24 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ga je verhuizen of wíl je verhuizen?!
OMG IK OOK. PICS!!!quote:Op dinsdag 19 november 2013 20:25 schreef Crack_ het volgende:
Ezell ik heb een jurkje gekocht GHIGHIGIHG.
Oh, waarheen?!quote:Op dinsdag 19 november 2013 20:26 schreef Ezell het volgende:
[..]
wil en hopelijk ook ga volgend jaar
[..]
OMG IK OOK. PICS!!!
Ben benieuwd hoe vaak ik het aandoe welquote:
Ik draag echt weinig jurkjes of rokkenquote:Op dinsdag 19 november 2013 20:29 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ben benieuwd hoe vaak ik het aandoe wel. Is toch nooit praktisch eigenlijk. Als ik ga fietsen ofzo dan is het al kut
.
Draag jij ooit jurkjes?!En zo ja, hoe doe je dat?
quote:Op dinsdag 19 november 2013 20:28 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Oh, waarheen?!
Nou kijk, heb net foto gemaakt voor Tchockie. Moet altijd even vragen wat anderen er van vinden. Nouja, ik had deze ook wel gekocht zonder zijn mening
..
[ afbeelding ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Heb het jurkje hier niet liggen, maar heb wel een foto van ASOS.quote:![]()
Ja, leuk!quote:Op dinsdag 19 november 2013 20:28 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Oh, waarheen?!
Nou kijk, heb net foto gemaakt voor Tchockie. Moet altijd even vragen wat anderen er van vinden. Nouja, ik had deze ook wel gekocht zonder zijn mening
..
[ afbeelding ]
Leugenaar.quote:Op dinsdag 19 november 2013 20:24 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Zo gekwetst, tranen rollen over mn wangen.
geen knappe boiiquote:Op dinsdag 19 november 2013 19:07 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Maar ik ben vergeten waarover ik had gewed, waarom win ik?!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |