supersofjesquote:
Ik dm iedereen behalve jou.quote:Op dinsdag 19 november 2013 20:47 schreef DonnieDarkno het volgende:
[..]
Ezell is nog mysterieuzer dan Batman, dm't me alleen in de hol van de nacht.
Zwarte laarzen, volledig zwarte Vans, zwarte bling bling ballerina's, zwarte All Stars, zwarte hakken (ik en hakkenquote:Op dinsdag 19 november 2013 20:47 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Jamaar zwart is wel leuk.. maar toch niet gewoon standaard een zwarte schoen?!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 19 november 2013 20:50 schreef Ezell het volgende:
[..]
Ik dm iedereen behalve jou.
[..]
Zwarte laarzen, volledig zwarte Vans, zwarte bling bling ballerina's, zwarte All Stars, zwarte hakken (ik en hakken), zwarte laarsjes met plateau, zwarte veterlaarsjes... En dan nog een paar andere kleuren: bruine Converse, bruine laarzen en roze All Stars.
heyz mag ik je nummerSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Groot fan van User Wotte
quote:Op dinsdag 19 november 2013 20:50 schreef Ezell het volgende:
[..]
Ik dm iedereen behalve jou.
[..]
Zwarte laarzen, volledig zwarte Vans, zwarte bling bling ballerina's, zwarte All Stars, zwarte hakken (ik en hakken), zwarte laarsjes met plateau, zwarte veterlaarsjes... En dan nog een paar andere kleuren: bruine Converse, bruine laarzen en roze All Stars.
Ha, die roze allstars vind ik echt bij je passenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.. En wtf, blingbilng, wat zeg jij nu
Baby darling doll face honey
Oh leuk! Welk treintje, van de ns of syntus of nog iets anders?quote:Op dinsdag 19 november 2013 20:52 schreef xcachet het volgende:
Voor elk doelpunt van nederland maak ik een euro over aan treintje.
Die naar Oosterhuisquote:Op dinsdag 19 november 2013 20:53 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Oh leuk! Welk treintje, van de ns of syntus of nog iets anders?
Vraag maar aan Sinterklaas.quote:
Neonroze, zei ik dat al?quote:Op dinsdag 19 november 2013 20:51 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ha, die roze allstars vind ik echt bij je passen. En wtf, blingbilng, wat zeg jij nu
quote:Op dinsdag 19 november 2013 20:53 schreef Ezell het volgende:
[..]
Vraag maar aan Sinterklaas.
[..]
Neonroze, zei ik dat al?Met bling bling bedoel ik bedekt met van die zwarte steentjes. Niet breezerstijl ofzo hoor, maar best netjes.
spellen*quote:Op dinsdag 19 november 2013 20:51 schreef Crack_ het volgende:
He kut, ik moest echt nadenken hoe je KLTZK zn username moest spellne![]()
Bitterlemon.quote:
quote:Op dinsdag 19 november 2013 20:51 schreef Crack_ het volgende:
He kut, ik moest echt nadenken hoe je KLTZK zn username moest spellne![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |