En die hoofdtelefoon; heb er even (nou ja, best lang) naar gezocht, maar volgens mij is degene die ik uiteindelijk op de site vond een ander type (goedkoper qua adviesprijs) dan die in de folder.quote:Op donderdag 28 november 2013 16:02 schreef Deezertje het volgende:
Die TV is trouwens niks, want is geen Full HD, maar HD Ready. Kan je beter 50 euro meer uitgeven...
Nou, wat zei ze toen je er iets van zei?quote:Op donderdag 28 november 2013 18:11 schreef V__L_N het volgende:
Ik ging vandaag een pakje wegbrengen naar ons lokaal postpunt.
Mevrouw draait netjes de sticker met 3s code uit en ik krijg een bon. Vervolgens ben ik onderweg naar de deur en hoor ik achter me "kijk <naam> nu hier eens naar". Dus ik kijk achterom en zie haar dus naar mijn pakketje wijzen en ophouden voor geroepen persoon.
Zwaar wtf moment. Nu is er aan de buitenkant van zo'n doos niet veel te zien, maar ik geloof niet dat ik het erg gepast vind dat een hele winkel kan zien wat ik verstuur.
Wat was er zo speciaal aan jou doos dan?quote:Op donderdag 28 november 2013 18:11 schreef V__L_N het volgende:
Mevrouw draait netjes de sticker met 3s code uit en ik krijg een bon. Vervolgens ben ik onderweg naar de deur en hoor ik achter me "kijk <naam> nu hier eens naar". Dus ik kijk achterom en zie haar dus naar mijn pakketje wijzen en ophouden voor geroepen persoon.
Zwaar wtf moment. Nu is er aan de buitenkant van zo'n doos niet veel te zien, maar ik geloof niet dat ik het erg gepast vind dat een hele winkel kan zien wat ik verstuur.
WOH, DIT MEEN JE NIET?quote:Op donderdag 28 november 2013 18:11 schreef V__L_N het volgende:
Ik lach me elke keer dood. Wij hadden vorige week op het depot chocoladeletters liggen met een brief van een kandidaat erbij.quote:Op donderdag 28 november 2013 19:25 schreef Kramerica-Industries het volgende:
Ze zijn wel als de dood dat we die OR/OC-verkiezingen vergeten. Al 3 mailtjes gehad van de vakbond, 2 sms-jes via Ask, een brief met de kandidatenlijst van PostNL, een brochure van de vakbond, nog een brief van PostNLmet een briefopener als presentje, en nog een brief met een reminder van de bond.
En als het puntje bij het paaltje komt gaat misschien 5% stemmen.
ik vroeg mij nou ook al af of ik nou een vreselijk slechte werknemer was dat dit mij echt geen tiefus boeit?quote:Op donderdag 28 november 2013 19:25 schreef Kramerica-Industries het volgende:
Ze zijn wel als de dood dat we die OR/OC-verkiezingen vergeten. Al 3 mailtjes gehad van de vakbond, 2 sms-jes via Ask, een brief met de kandidatenlijst van PostNL, een brochure van de vakbond, nog een brief van PostNLmet een briefopener als presentje, en nog een brief met een reminder van de bond.
En als het puntje bij het paaltje komt gaat misschien 5% stemmen.
En bij ons een dildo in de vorm van een kandidaat.quote:Op donderdag 28 november 2013 21:14 schreef swimmie86 het volgende:
[..]
Ik lach me elke keer dood. Wij hadden vorige week op het depot chocoladeletters liggen met een brief van een kandidaat erbij.
Gaat goed zo.
Ik ving hier op dat ze de h.a.h. zoveel mogelijk willen weghalen van de dinsdag. Gevolg lijkt me dat je op zaterdag een soort folderpakezel wordt...........quote:Op dinsdag 26 november 2013 18:46 schreef tntster het volgende:
De post wordt voortaan ook meer naar de dinsdag verschoven (van donderdag),wie dat briljante idee heeft gehad zal wel weer achter een bureau zitten.
Dinsdag dus meer post plus h.a.h.
Kreeg vanmorgen ook een SMS ja over de verkiezingen... iets met indekken als ze de volgende reorganisatie aankondigen misschien? ''Je had de kans om wat te veranderen!!'quote:Op donderdag 28 november 2013 22:40 schreef Sebastiaan92 het volgende:
[..]
Ik ving hier op dat ze de h.a.h. zoveel mogelijk willen weghalen van de dinsdag. Gevolg lijkt me dat je op zaterdag een soort folderpakezel wordt...........
hier ook gehad, net als een brief. Als het aan mij lag hadden ze dat geld uitgegeven aan een zakje kruidnootjes voor de werknemersquote:Op vrijdag 29 november 2013 21:10 schreef Deezertje het volgende:
[..]
Kreeg vanmorgen ook een SMS ja over de verkiezingen... iets met indekken als ze de volgende reorganisatie aankondigen misschien? ''Je had de kans om wat te veranderen!!'
Ik hoop op een redelijk rustig dagje, wil zo vroeg mogelijk klaar zijn. Had gevraagd om een wijk vanaf 12 uur, werd helaas 13. En dan volgende week ook maar 1 wijk, kleiner en wel vanaf 12 uur.quote:Op vrijdag 29 november 2013 21:10 schreef Deezertje het volgende:
[..]
Kreeg vanmorgen ook een SMS ja over de verkiezingen... iets met indekken als ze de volgende reorganisatie aankondigen misschien? ''Je had de kans om wat te veranderen!!'
Ik heb altijd gezegd dat als de Gamma en Karwei naar zaterdag gaan ik stop. En ben het nog steeds van plan want 5 HAH met mijn twee toch al drukke wijken gaat 'm niet worden. Een wijk minder lopen betekend ook minder verdienen. Al hebben ze wel dat Zelf Doen boekje kleiner gemaakt en daardoor minder dik. Was vroeger echt een ramp, loodzware tassen toen met steeds 80 pagina's tellende Gamma folders (en leuke flapjes).
Morgen hier weer de Makro, zoals ieder jaar tijdens de feestdagen wekelijks. En maar 2 HAH volgens de planning. Benieuwd of de 2 wekelijkse KPN mailing er ook weer is...
ja ik ben een beetje klaar met de tijden,laat die vakbond/or maar regelen dat er om 9uur weer aanlevering is,dit gaat nergens over.(en velen zullen het hier wel mee eens zijn)quote:Op donderdag 28 november 2013 15:46 schreef asabeta1 het volgende:
Allemachtig wat een chaos was het hier. Normaal gesproken kan ik mijn tassen op donderdag om 11:30 ophalen op het depot, maar het komt steeds vaker voor dat de wijk nog niet klaar is en dat er gevraagd word of ik hem zelf wil zetten. De laatste voorbereider liep om 13:30 de deur uit.
met al die aannamepunten zijn we ook echt kwaliteit aan het inleveren,zeker als ik ze wat voor lichten er soms staan.quote:Op donderdag 28 november 2013 18:46 schreef V__L_N het volgende:
Er was niet zoveel bijzonders aan de doos. Was gewoon een bol.com retour doos. Daarom was het dubbel vaag. Misschien moest die ander het leren ofzo.
Heb niks gezegd trouwens. Maar vroeg me echt wel af wat er met de privacy gebeurd is tegenwoordig.
Dat werd tijd zeg!quote:Op zaterdag 30 november 2013 08:03 schreef gridjuh het volgende:
Zo mijn krant collega is afgelopen donderdag ontslagen!
Dat is heel vervelend, dat uitgerekend jou dit moet overkomen dat je dus extra lopen moet!quote:Op zaterdag 30 november 2013 08:03 schreef gridjuh het volgende:
heel veel pijn op dit moment aan mijn been. Vanmorgen daardoor ook overgegeven...maar nu ibuprofen ingenomen, nog even slapen en voor ik ga werken weer ibuprofen innemen....
Ga jij fouten in de hah setjes herstellen? Ik niet hoor! Ik gooi gewoon zo'n setje naar binnen, en als er wat dubbel zit of juist ontbreekt, jammer, maar niet mijn schuld.quote:Op zaterdag 30 november 2013 15:13 schreef Deezertje het volgende:
Hier was de HAH door VSP weer eens verkeerd gezet. Had heel veel dubbele C1000 folders, aan het einde van mijn wijk bleek dat de AH folder steeds misde, daarom waren de folders dus 'dubbel'... had soms wel 5x achterelkaar de C1000Zeer irritant lopen is dat, ook omdat je langer bezig bent met folders pakken en de overige terug in je tas gooien.
Verder zat mijn stuurtas een beetje raar, kon amper naar links/rechts sturen of dat ding zat in de weg
Post viel mee. Eigenlijk alleen de Makro weer, voor de rest was er bijna geen post...
eigenlijk niet. Maar als je iedere bundel 15 C1000 folders overhoudt moet je wel. Heb op het einde van de wijk dus alleen de C1000 folder rondgebracht, de AH ontbrak. En om iemand nou te verblijden met 6 folders van C1000 omdat VSP het zo zet levert je alleen maar klachten op, ook al zijn ze in dit geval ongegrond.quote:Op zaterdag 30 november 2013 16:08 schreef Kramerica-Industries het volgende:
[..]
Ga jij fouten in de hah setjes herstellen? Ik niet hoor! Ik gooi gewoon zo'n setje naar binnen, en als er wat dubbel zit of juist ontbreekt, jammer, maar niet mijn schuld.
Die kalender hebben ze bij ons wegbezuinigd, alleen nog digitaal..quote:Op zaterdag 30 november 2013 20:44 schreef Dale__Cooper het volgende:
hier de gemeentelijke afval-ophaal-kalender, voor elk adres dus. Ook nog eens een dun foldertje van een lokaal bouwbedrijf erbij. Was wel even bezig dus.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |