abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_133712014
Allemachtig wat een chaos was het hier. Normaal gesproken kan ik mijn tassen op donderdag om 11:30 ophalen op het depot, maar het komt steeds vaker voor dat de wijk nog niet klaar is en dat er gevraagd word of ik hem zelf wil zetten. De laatste voorbereider liep om 13:30 de deur uit.
pi_133712441
Gelukkig geeft ons bedrijf het voorbeeld hoe je post hoort te ontvangen en mee om te gaan: zowel folder PvPostNL als die envelop van de OR met presentje volledig (onherstelbaar) verkreukeld en verscheurd en de rest van de post zag er ook niet al te best uit... veel enveloppen waren van de achterkant gewoon open. Als ik lees van de chaos hierboven zal het wel weer lekker snel door de HSM zijn gegaan en in de tassen gepropt.

Die TV is trouwens niks, want is geen Full HD, maar HD Ready. Kan je beter 50 euro meer uitgeven...
pi_133713231
quote:
0s.gif Op donderdag 28 november 2013 16:02 schreef Deezertje het volgende:

Die TV is trouwens niks, want is geen Full HD, maar HD Ready. Kan je beter 50 euro meer uitgeven...
En die hoofdtelefoon; heb er even (nou ja, best lang) naar gezocht, maar volgens mij is degene die ik uiteindelijk op de site vond een ander type (goedkoper qua adviesprijs) dan die in de folder.

Herstel: nu wel (.nl)

[ Bericht 2% gewijzigd door posje op 29-11-2013 15:37:37 ]
pi_133715776
Ik ging vandaag een pakje wegbrengen naar ons lokaal postpunt.
Mevrouw draait netjes de sticker met 3s code uit en ik krijg een bon. Vervolgens ben ik onderweg naar de deur en hoor ik achter me "kijk <naam> nu hier eens naar". Dus ik kijk achterom en zie haar dus naar mijn pakketje wijzen en ophouden voor geroepen persoon.

Zwaar wtf moment. Nu is er aan de buitenkant van zo'n doos niet veel te zien, maar ik geloof niet dat ik het erg gepast vind dat een hele winkel kan zien wat ik verstuur.
Je hoeft geen wolf te zijn om te weten dat naast het pad de mooiste bloemen groeien
Loesje
pi_133716024
quote:
0s.gif Op donderdag 28 november 2013 18:11 schreef V__L_N het volgende:
Mevrouw draait netjes de sticker met 3s code uit en ik krijg een bon. Vervolgens ben ik onderweg naar de deur en hoor ik achter me "kijk <naam> nu hier eens naar". Dus ik kijk achterom en zie haar dus naar mijn pakketje wijzen en ophouden voor geroepen persoon.

Zwaar wtf moment. Nu is er aan de buitenkant van zo'n doos niet veel te zien, maar ik geloof niet dat ik het erg gepast vind dat een hele winkel kan zien wat ik verstuur.
Nou, wat zei ze toen je er iets van zei?
Voor 500 euro kunt u hier een bericht achterlaten, dat is echt fanta-stisch!
pi_133716190
quote:

Wat was er zo speciaal aan jou doos dan? :) Toch geen seksshop retourzending ofzo? ;)

Nog leuker: tegenwoordig kan je online al verzendetiket maken, betalen en uitprinten. Alleen als je 'm dan inlevert bij een supermarkt kunnen ze moeilijk doen. Supermarkt verdient namelijk per verkocht pakketje (label) dus als jij het via de site al klaarmaakt verdienen ze (de winkel) niks aan je. Zelfde als pakketbezorger na 2x niet thuis, krijgt ook niks... Maar goed dat hoort schijnbaar bij de ondernemersconstructie van PostNL en 9 vd 10 mensen zullen wel gewoon bij de balie een pakketje laten verzenden.
pi_133716840
Er was niet zoveel bijzonders aan de doos. Was gewoon een bol.com retour doos. Daarom was het dubbel vaag. Misschien moest die ander het leren ofzo.

Heb niks gezegd trouwens. Maar vroeg me echt wel af wat er met de privacy gebeurd is tegenwoordig.
Je hoeft geen wolf te zijn om te weten dat naast het pad de mooiste bloemen groeien
Loesje
pi_133716954
quote:

WOH, DIT MEEN JE NIET?

PostNL Webcare, neem dit op!!!!!
pi_133718198
Ze zijn wel als de dood dat we die OR/OC-verkiezingen vergeten. Al 3 mailtjes gehad van de vakbond, 2 sms-jes via Ask, een brief met de kandidatenlijst van PostNL, een brochure van de vakbond, nog een brief van PostNLmet een briefopener als presentje, en nog een brief met een reminder van de bond.

En als het puntje bij het paaltje komt gaat misschien 5% stemmen.
Newman: I'm a U.S. Postal worker.
George: Aren't those the guys that always go crazy and come back with a gun and shoot everybody?
Newman: Sometimes...
pi_133722980
quote:
0s.gif Op donderdag 28 november 2013 19:25 schreef Kramerica-Industries het volgende:
Ze zijn wel als de dood dat we die OR/OC-verkiezingen vergeten. Al 3 mailtjes gehad van de vakbond, 2 sms-jes via Ask, een brief met de kandidatenlijst van PostNL, een brochure van de vakbond, nog een brief van PostNLmet een briefopener als presentje, en nog een brief met een reminder van de bond.

Ik lach me elke keer dood. Wij hadden vorige week op het depot chocoladeletters liggen met een brief van een kandidaat erbij.
Gaat goed zo.
pi_133723110
quote:
0s.gif Op donderdag 28 november 2013 19:25 schreef Kramerica-Industries het volgende:

ik vroeg mij nou ook al af of ik nou een vreselijk slechte werknemer was dat dit mij echt geen tiefus boeit?
pi_133723548
quote:
12s.gif Op donderdag 28 november 2013 21:14 schreef swimmie86 het volgende:

[..]

Ik lach me elke keer dood. Wij hadden vorige week op het depot chocoladeletters liggen met een brief van een kandidaat erbij.
Gaat goed zo.
En bij ons een dildo in de vorm van een kandidaat.
Voor 500 euro kunt u hier een bericht achterlaten, dat is echt fanta-stisch!
pi_133723585
Was op zich wel handig geweest als ze de code ook nogmaals vermeld hadden in die brief, want mijn oproepkaart en dus ook de code ligt allang bij het oud papier. Maar goed, die verkiezingen boeien mij ook totaal niet, ik kende volgens mij ook helemaal niemand op die lijst.
pi_133727807
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 november 2013 18:46 schreef tntster het volgende:
De post wordt voortaan ook meer naar de dinsdag verschoven (van donderdag),wie dat briljante idee heeft gehad zal wel weer achter een bureau zitten.
Dinsdag dus meer post plus h.a.h.
Ik ving hier op dat ze de h.a.h. zoveel mogelijk willen weghalen van de dinsdag. Gevolg lijkt me dat je op zaterdag een soort folderpakezel wordt...........
pi_133755235
quote:
0s.gif Op donderdag 28 november 2013 22:40 schreef Sebastiaan92 het volgende:

[..]

Ik ving hier op dat ze de h.a.h. zoveel mogelijk willen weghalen van de dinsdag. Gevolg lijkt me dat je op zaterdag een soort folderpakezel wordt...........
Kreeg vanmorgen ook een SMS ja over de verkiezingen... iets met indekken als ze de volgende reorganisatie aankondigen misschien? ''Je had de kans om wat te veranderen!!'

Ik heb altijd gezegd dat als de Gamma en Karwei naar zaterdag gaan ik stop. En ben het nog steeds van plan want 5 HAH met mijn twee toch al drukke wijken gaat 'm niet worden. Een wijk minder lopen betekend ook minder verdienen. Al hebben ze wel dat Zelf Doen boekje kleiner gemaakt en daardoor minder dik. Was vroeger echt een ramp, loodzware tassen toen met steeds 80 pagina's tellende Gamma folders (en leuke flapjes).

Morgen hier weer de Makro, zoals ieder jaar tijdens de feestdagen wekelijks. En maar 2 HAH volgens de planning. Benieuwd of de 2 wekelijkse KPN mailing er ook weer is... :')
  Redactie Frontpage / Sport vrijdag 29 november 2013 @ 21:40:28 #184
122036 crew  Peterselieman
Maffe Fries
pi_133756792
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 november 2013 21:10 schreef Deezertje het volgende:

[..]

Kreeg vanmorgen ook een SMS ja over de verkiezingen... iets met indekken als ze de volgende reorganisatie aankondigen misschien? ''Je had de kans om wat te veranderen!!'
hier ook gehad, net als een brief. Als het aan mij lag hadden ze dat geld uitgegeven aan een zakje kruidnootjes voor de werknemers :)
Altijd onderweg naar het avontuur
pi_133757370
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 november 2013 21:10 schreef Deezertje het volgende:

[..]

Ik heb altijd gezegd dat als de Gamma en Karwei naar zaterdag gaan ik stop. En ben het nog steeds van plan want 5 HAH met mijn twee toch al drukke wijken gaat 'm niet worden. Een wijk minder lopen betekend ook minder verdienen. Al hebben ze wel dat Zelf Doen boekje kleiner gemaakt en daardoor minder dik. Was vroeger echt een ramp, loodzware tassen toen met steeds 80 pagina's tellende Gamma folders (en leuke flapjes).

Morgen hier weer de Makro, zoals ieder jaar tijdens de feestdagen wekelijks. En maar 2 HAH volgens de planning. Benieuwd of de 2 wekelijkse KPN mailing er ook weer is... :')
Ik hoop op een redelijk rustig dagje, wil zo vroeg mogelijk klaar zijn. Had gevraagd om een wijk vanaf 12 uur, werd helaas 13. En dan volgende week ook maar 1 wijk, kleiner en wel vanaf 12 uur. :( dan heb ik het niet meer nodig......
Nobody ever seems to remember life is a game we play
pi_133760214
quote:
0s.gif Op donderdag 28 november 2013 15:46 schreef asabeta1 het volgende:
Allemachtig wat een chaos was het hier. Normaal gesproken kan ik mijn tassen op donderdag om 11:30 ophalen op het depot, maar het komt steeds vaker voor dat de wijk nog niet klaar is en dat er gevraagd word of ik hem zelf wil zetten. De laatste voorbereider liep om 13:30 de deur uit.
ja ik ben een beetje klaar met de tijden,laat die vakbond/or maar regelen dat er om 9uur weer aanlevering is,dit gaat nergens over.(en velen zullen het hier wel mee eens zijn)
pi_133760275
quote:
0s.gif Op donderdag 28 november 2013 18:46 schreef V__L_N het volgende:
Er was niet zoveel bijzonders aan de doos. Was gewoon een bol.com retour doos. Daarom was het dubbel vaag. Misschien moest die ander het leren ofzo.

Heb niks gezegd trouwens. Maar vroeg me echt wel af wat er met de privacy gebeurd is tegenwoordig.
met al die aannamepunten zijn we ook echt kwaliteit aan het inleveren,zeker als ik ze wat voor lichten er soms staan.
pi_133760403
Hallo!

Even snel een vraagje tussendoor.
Ben vorige week 18 geworden en kijk er al een tijdje naar uit om als chauffeur/bezorger te gaan werken.
Heb momenteel 10 maanden lang mijn rijbewijs in bezit, maar wat ik me afvroeg:
Ik ga 4 dagen per week naar school, en ben 1 dag vrij. En ben meestal wel rond 13:00 ~ 15:30 uit op de 4 lesdagen.
Is het mogelijk gezien de omstandigheden.
pi_133768143
Goeiemogguh! Daar gaan we weer!
Ik hoop op een rustige, droge dag.
"Everybody lies..."
House M.D.
pi_133768341
Zo mijn krant collega is afgelopen donderdag ontslagen!
5e x in 2 weken dat ze niet kwam opdagen...donderdagmiddag de kranten alsnog bezorgd icm de post. Moest wel lachen...mijn vriend liep dan de kranten, maar als hij probeerde uit te leggen dat de collega weer niet was komen opdagen, waren ze boos. Deed ik het zeggen of ging ik erbij staan, vonden ze het ineens niet erg meer....

maar goed afgelopen 2 dagen dus 2 wijken gelopen.
heel veel pijn op dit moment aan mijn been. Vanmorgen daardoor ook overgegeven...maar nu ibuprofen ingenomen, nog even slapen en voor ik ga werken weer ibuprofen innemen....
pi_133773389
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 november 2013 08:03 schreef gridjuh het volgende:
Zo mijn krant collega is afgelopen donderdag ontslagen!
Dat werd tijd zeg!
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 november 2013 08:03 schreef gridjuh het volgende:
heel veel pijn op dit moment aan mijn been. Vanmorgen daardoor ook overgegeven...maar nu ibuprofen ingenomen, nog even slapen en voor ik ga werken weer ibuprofen innemen....
Dat is heel vervelend, dat uitgerekend jou dit moet overkomen dat je dus extra lopen moet!
Beterschap met je been!
"Everybody lies..."
House M.D.
pi_133774818
Hier was de HAH door VSP weer eens verkeerd gezet. Had heel veel dubbele C1000 folders, aan het einde van mijn wijk bleek dat de AH folder steeds misde, daarom waren de folders dus 'dubbel'... had soms wel 5x achterelkaar de C1000 :( Zeer irritant lopen is dat, ook omdat je langer bezig bent met folders pakken en de overige terug in je tas gooien.
Verder zat mijn stuurtas een beetje raar, kon amper naar links/rechts sturen of dat ding zat in de weg ;(
Post viel mee. Eigenlijk alleen de Makro weer, voor de rest was er bijna geen post...
pi_133774943
Hier hadden we weer zo'n anti abortus mailing die bijna huis aan huis was, maar voor de rest inderdaad niet echt veel post.
pi_133775655
Hebben mensen buiten brabant ook zo vaak mailings van de waterbedrijven? Brabant water vandaag voor de 6e x dit jaar voor elk adres. T was flink druk dus.

En ik had een brief voor huisnummer 0 :p
life is what happens to you, while you're busy making other plans.
pi_133775829
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 november 2013 15:13 schreef Deezertje het volgende:
Hier was de HAH door VSP weer eens verkeerd gezet. Had heel veel dubbele C1000 folders, aan het einde van mijn wijk bleek dat de AH folder steeds misde, daarom waren de folders dus 'dubbel'... had soms wel 5x achterelkaar de C1000 :( Zeer irritant lopen is dat, ook omdat je langer bezig bent met folders pakken en de overige terug in je tas gooien.
Verder zat mijn stuurtas een beetje raar, kon amper naar links/rechts sturen of dat ding zat in de weg ;(
Post viel mee. Eigenlijk alleen de Makro weer, voor de rest was er bijna geen post...
Ga jij fouten in de hah setjes herstellen? Ik niet hoor! Ik gooi gewoon zo'n setje naar binnen, en als er wat dubbel zit of juist ontbreekt, jammer, maar niet mijn schuld.
George: Aren't those the guys that always go crazy and come back with a gun and shoot everybody?
  Redactie Frontpage / Sport zaterdag 30 november 2013 @ 16:15:14 #196
Maffe Fries
pi_133776000
appeltje eitje vandaag. Had vier tassen post en 4 HAH. Van die laatste had ik één tas kunnen maken. Scheelde weer :P
pi_133777119
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 november 2013 16:08 schreef Kramerica-Industries het volgende:

[..]

Ga jij fouten in de hah setjes herstellen? Ik niet hoor! Ik gooi gewoon zo'n setje naar binnen, en als er wat dubbel zit of juist ontbreekt, jammer, maar niet mijn schuld.
eigenlijk niet. Maar als je iedere bundel 15 C1000 folders overhoudt moet je wel. Heb op het einde van de wijk dus alleen de C1000 folder rondgebracht, de AH ontbrak. En om iemand nou te verblijden met 6 folders van C1000 omdat VSP het zo zet levert je alleen maar klachten op, ook al zijn ze in dit geval ongegrond.
pi_133778666
Hier trouwens wel gewoon kruidnootjes van 't Stoepje :)
pi_133783156
hier de gemeentelijke afval-ophaal-kalender, voor elk adres dus. Ook nog eens een dun foldertje van een lokaal bouwbedrijf erbij. Was wel even bezig dus.
pi_133783460
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 november 2013 20:44 schreef Dale__Cooper het volgende:
hier de gemeentelijke afval-ophaal-kalender, voor elk adres dus. Ook nog eens een dun foldertje van een lokaal bouwbedrijf erbij. Was wel even bezig dus.
Die kalender hebben ze bij ons wegbezuinigd, alleen nog digitaal..
  zaterdag 30 november 2013 @ 20:52:54 #201
289633 V__L_N
Voor altijd
pi_133783485
Hier was het rustig. Kwam me tc op straat tegen. Die kwam een chocoladeletter brengen.

Kreeg in me mailbox van de afdeling administratie een planning voor wijken. Nou dat mag de norm ook niet dragen zeg. 25 tabbladen, 23 stond vol lege cellen zonder tekst of uitleg. Vage troep. 2 tabbladen waren met namen en een soort van rooster.
Man je schaamt je als roostermaker toch dood dat je dat de deur uit doet. Genant.
Loesje
pi_133785977
Hier heel veel ontzettend irritante Enexiskaartjes, van die dunne dingetjes, een giga stapel voor een wijk, een ramp om in te gooien!
"Everybody lies..."
House M.D.
pi_133796264
Nog geen kruidnoten gezien, helaas. Zag op de hah-lijst dat we, behalve die zware AH-hah op donderdag (183 gram, ongeveer even zwaar als de VPRO gids heb ik net mbv de huishoudweegschaal geconstateerd), ook op zaterdag aardig wat te tillen hebben, oa door een C1000-kerstfolder van 83 gram, wat het totaal gewicht op die dag op 116 brengt.
pi_133837175
Ik ben op zoek naar vingerloze handschoenen voor mijn postbezorgende broertje met Sinterklaas. Wat is de ervaring van de doorgewinterde postbode?

Is dit handig? http://www.jack-wolfskin.(...)l-alpine-glove.aspx#
Of beter een paar twee-knaak50 dingen van de V&D? http://www.karoe.nl/vingerloze-handschoenen.html

Ik zie bij eerste dat de duim in de handschoen blijft volgens mij. Is dat vervelend of maakt dat niet uit?
  Redactie Frontpage / Sport maandag 2 december 2013 @ 12:10:42 #205
Maffe Fries
pi_133838029
ik gebruik die van de post zelf ;)
pi_133854551
Fijn dat ik hier verneem dat de C1000 kerstfolder as zaterdag is... kan ik mooi de zakken over mijn wijk verspreiden zodat ik niet zo ver hoef terug te fietsen... heb rond de 600 huizen en jammer genoeg geen flatgebouwen, allemaal portiekjes dus nog ver lopen ook. Wel raar dat je daar dan niks over leest op MijnPostNL of van je TC, wel over de AH en anders folders. Doen net alsof zaterdagwerkers niet meer bestaan heb ik het idee.. zouden ze het liefst ook zien.

Hier worden alle tijdelijke contracten van zaterdagbestellers niet meer verlengd, je mag terugkeren als zaterdagBEZORGER en ze zeuren nu al of je extra wijken kan lopen op zaterdag... :W De bestellers hebben daar ook 'vriendelijk' voor bedankt. Verdien je dus paar euro minder per uur he. Maar wel weer lekker geregeld dus, eerst mensen eruit gooien en daarna pas kijken hoe t met de planning moet. _O- 8)7 Ze zullen de voltijders wel verplichten op zaterdag, anders krijgen ze er nog een flinke klus aan. Zaterdag is niet populair hier onder de bezorgers door de HAH en wat volgend jaar flink meer lijkt te worden...
  maandag 2 december 2013 @ 20:40:28 #207
341900 Atmosphere82
The ground had gone sour Louis
pi_133854871
Afgelopen zaterdag was het vervelend druk vond ik, net als de week ervoor. Afgelopen zaterdag heb ik nog een extra wijk gelopen en nog bijna een uur met twee mensen uit mijn vaste wijk gepraat. Dat heeft geresulteerd in pas om 17.15u klaar zijn en zeker in een kwartier in het donker lopen en om die reden bijna geen post meer kunnen lezen! :')
'Here are the young men, the weight on their shoulders,
Here are the young men, well where have they been?
We knocked on the doors of Hell's darker chamber,
Pushed to the limit, we dragged ourselves in...' ('Decades' van Joy Division)
  dinsdag 3 december 2013 @ 06:20:28 #208
264694 blanket
its human nature
pi_133866948
Goedemorgen :)
How does it feel..when you're alone and you're cold inside.
pi_133866951
Mijn achillespees problemen zijn verergerd :'(
maar de fysio zag wel in dat stoppen met werken geen optie is...
dit gaat nog heel lang duren :(
pi_133867119
Ergeren jullie je ook zo aan dit soort berichten?

https://twitter.com/Piete(...)748383350784/photo/1

De postbezorgster doet gewoon haar werk (herstel/retourpost afwerken) maar wordt, compleet met foto en insinuerende tekst, op twitter voor schut gezet door een golfbaantiepje dat geen verstand van zaken heeft.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')