abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_133513471
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 november 2013 13:50 schreef gelestipjes het volgende:

[..]

Hoe kan dat uberhaupt? Als voorbereider zit je immers rond minimumloon, dus de helft minder kan dan niet
-

[ Bericht 15% gewijzigd door Patoshik op 22-11-2013 14:02:17 ]
pi_133513516
Ah, ja, met die leeftijd zou het kunnen ja. Waarschijnlijk worden ze dan aangenomen als tijdelijke hulpkracht en niet als voorbereider.
pi_133513641
Maar ik vind het wel een heeeel erg groot verschil. :o Ben ik blij dat ik als gewone voorbereider er zit.
pi_133513841
Ik vind het sowieso wel opmerkelijk dat je met die leeftijd 7,80 verdient.
pi_133515140
Nou.. ik ben dus 100 km verderop verhuisd, maar werk nog wel als zaterdagbesteller op mn oude plek (ja best wel :') x infinity)
Nu eindelijk na 6 mensen doorgeschakeld naar de goede tc in mijn regio en ze hadden nog mensen nodig *O*

Scheelt wel weer veel kilometers en tijd, dus meer genieten van de zaterdag :D
Blood runs through your veins, that's where our similarity ends.
In the end all you can hope for. Is the love you felt to equal the pain you've gone through.
pi_133516983
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 november 2013 10:53 schreef KatrienDuck het volgende:

[..]

Kan ik me goed voorstellen!
Je extra gedraaide uren krijg je bij je salaris in december.
Als het goed is. is zijn het de CONTRACT-uren van de HELE maand november. Je overuren krijg je altijd met een maand vertraging.
Newman: I'm a U.S. Postal worker.
George: Aren't those the guys that always go crazy and come back with a gun and shoot everybody?
Newman: Sometimes...
  vrijdag 22 november 2013 @ 16:04:45 #107
264694 blanket
its human nature
pi_133517249
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 november 2013 15:57 schreef Kramerica-Industries het volgende:

[..]

Als het goed is. is zijn het de CONTRACT-uren van de HELE maand november. Je overuren krijg je altijd met een maand vertraging.
Dat kan, in mijn geval niet, want ik ben pas 11 november in dienst gekomen...loontechnisch zou het ook niet kloppen dat het een maand is.
How does it feel..when you're alone and you're cold inside.
pi_133517357
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 november 2013 16:04 schreef blanket het volgende:

[..]

Dat kan, in mijn geval niet, want ik ben pas 11 november in dienst gekomen...loontechnisch zou het ook niet kloppen dat het een maand is.
Eind december krijg je je extra gewerkte uren uitbetaald en nu het deel van november wat je gewerkt hebt.

Omgezet naar jou situatie.
Voor 500 euro kunt u hier een bericht achterlaten, dat is echt fanta-stisch!
  vrijdag 22 november 2013 @ 16:15:22 #109
264694 blanket
its human nature
pi_133517583
quote:
1s.gif Op vrijdag 22 november 2013 16:07 schreef Ikwilookevenwatzeggen het volgende:

[..]

Eind december krijg je je extra gewerkte uren uitbetaald en nu het deel van november wat je gewerkt hebt.

Omgezet naar jou situatie.
Ja precies :) Volgende maand krijg ik extra gewerkte uren van november erbij en de kosten van mijn VOG. Iedere zaterdag is, in mijn geval, al extra.
pi_133518349
quote:
C1000 wordt hier pas in juni een Jumbo dus loop nog zeker tot de zomer met de C1000 HAH te sjouwen... :P
Jumbo wil je niet hebben. Is een klein rotfoldertje dat steeds tussen je bundel h.a.h. uitvalt (zeker als je 5 soorten hebt). Geef mij de handzame C1000 folder maar.
Omdat bij ons 1 vestiging van de C1000 een jumbo is geworden, maar er een paar wijken verderop nog twee vestigingen van de C1000 zitten, hebben we ze allebei.
Als ik op zaterdag inval dan heb ik vaak de Deen, C1000 en Ah. Die drie zijn misschien qua gewicht zwaar, maar pakken lekker.

Even wat anders: zijn hier mensen die op maandag werken en al een gesprek gehad hebben over het vervallen van de maandag als bezorgdag?
pi_133520297
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 november 2013 16:40 schreef allweather het volgende:

[..]

Jumbo wil je niet hebben. Is een klein rotfoldertje dat steeds tussen je bundel h.a.h. uitvalt (zeker als je 5 soorten hebt). Geef mij de handzame C1000 folder maar.
Ja ;) Die blijft aan alles plakken, behalve als je er niks bij hebt (dan is het een onding om door de bus te krijgen).

quote:
Omdat bij ons 1 vestiging van de C1000 een jumbo is geworden, maar er een paar wijken verderop nog twee vestigingen van de C1000 zitten, hebben we ze allebei.
Dat is iets wat ik hier al een tijdje niet snap. Al sinds ik bij de post werk, vragen de mensen: 'krijgen we de c1000-folder niet meer?'. Nu is de C1000 hier in de buurt net Coöp geworden (die door de concurrent bezorgd wordt), er is nog maar één C1000-winkel in de hele stad, best ver van hier... en nu bezorgen we elke week de C1000-folder.
  vrijdag 22 november 2013 @ 18:43:01 #112
393148 superkimmi
Hakuna Matata
pi_133522255
Hier hebben we 2 jumbos en nog 1 c1000 en we bezorgen alleen de c1000. Waar alleen 1 specifieke wijk komt terwinl iedereen m krijgt
life is what happens to you, while you're busy making other plans.
pi_133526257
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 november 2013 16:04 schreef blanket het volgende:

[..]

Sorry, ik had je verkeerd begrepen. Omdat je het had over de hele maand november minus 1 week dacht ik dat je in de veronderstelling verkeerde dat je het geld over de laatste week van november (volgende week dus) pas in december zou krijgen. Dat is namelijk iets wat nieuwelingen wel vaker denken, omdat het kennelijk niet overal gebruikelijk is dat je een deel van je salaris feitelijk als een soort voorschot ontvangt.
Newman: I'm a U.S. Postal worker.
George: Aren't those the guys that always go crazy and come back with a gun and shoot everybody?
Newman: Sometimes...
  vrijdag 22 november 2013 @ 20:43:53 #114
264694 blanket
its human nature
pi_133526816
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 november 2013 20:30 schreef Kramerica-Industries het volgende:

[..]

Sorry, ik had je verkeerd begrepen. Omdat je het had over de hele maand november minus 1 week dacht ik dat je in de veronderstelling verkeerde dat je het geld over de laatste week van november (volgende week dus) pas in december zou krijgen. Dat is namelijk iets wat nieuwelingen wel vaker denken, omdat het kennelijk niet overal gebruikelijk is dat je een deel van je salaris feitelijk als een soort voorschot ontvangt.
Oh zo :) Ik snap de verwarring. Moet eerlijk zeggen dat ik het al heel wat vond dat ik uberhaubt salaris kreeg haha. Heb wel eens ergens (heeeeel lang geleden) gewerkt en toen kreeg ik pas de 2e maand betaald.
  zaterdag 23 november 2013 @ 06:34:36 #115
264694 blanket
its human nature
pi_133540155
Mogguh :)
pi_133540353
Goedemorgen!
ben er gelijk van tussen, vandaag sinterklaasviering hier thuis met vrienden...
  zaterdag 23 november 2013 @ 13:21:05 #117
264694 blanket
its human nature
pi_133543627
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 november 2013 08:21 schreef gridjuh het volgende:
Goedemorgen!
ben er gelijk van tussen, vandaag sinterklaasviering hier thuis met vrienden...
Veel plezier!
pi_133544754
Not amused.. Kampioen even en oneven tegelijk in combi met tijdschrift achtige HAH is niet handig :')
Veel tassen, zo de fietswijk waarschijnlijk maar met een karretje doen als er al weer 1 terug is. Dan maar 20 minuten lopen.. 2x herladen kost ook tijd en met die zware lading is zo de fiets kapot }:|
Nobody ever seems to remember life is a game we play
  Redactie Frontpage / Sport zaterdag 23 november 2013 @ 15:09:27 #119
122036 crew  Peterselieman
Maffe Fries
pi_133545673
was vandaag weer prima te doen :)
Altijd onderweg naar het avontuur
pi_133546906
Wat ik wel vervelend vind…. bij de Macro zitten er vaak twee dingen in één jasje. Steeds kijken: pak ik nou iets dubbel, of….?? Nee meestal niet.
Vandaag was het maar een enkel dingetje en vaak zat die van het volgende adres er lekker tegenaan geplakt (verder was er weinig post). Nou ja, als het goed is houdt het je scherp :-)
pi_133548517
pfoe, best een pittig dagje. De kampioen en makro, maar ook nog een dikke envelop van de thuiszorg west brabant.. niet fijn als je een bejaardenwijk doet met veel, teveel a5-brievenbusjes.. moest gewoon aanbellen als ik de envelop niet wilde scheuren! :S
life is what happens to you, while you're busy making other plans.
pi_133550402
Jaja dat was een latertje, iets voor half 6 stond ik bij het depot _O- (toch wel echt een flink stuk lopen die wijk)
En toen bleek iemand de sleutel in de zak gestoken te hebben ipv in het sleutelkastje, dus in overleg het karretje maar buiten neer gezet. Hopelijk zijn ze erachter gekomen wie hem had :P

Volgende week is het hopelijk rustig. Had gevraagd of ik 1 wijk kon doen ipv 2 en dan eentje die om 12 uur klaar is, het eerste lukte maar het 2e niet. Dus 13.00 beginnen. Uitgenodigd voor een vervroegd sinterklaasfeestje met de nichtjes, dus hoop dat het gaat lukken :D als het wat minder druk is kan het ook gewoon weer lekker met de fiets, dat scheelt.

Ik overweeg sowieso om eens in gesprek te gaan over het lopen van 2 wijken op de zaterdag. Met die latere aanlevertijden, de drukte in het vooruitzicht, vroeg donker en mogelijk nog wat winters weer zie ik het eigenlijk niet zo zitten om 4 a 5 uur werk te krijgen. Vorig jaar met gladheid zo een half uur langer bezig geweest per wijk, dat kan nu gewoon echt niet meer. Toen kon ik iig nog vaak om half 11 beginnen, maar nu.. zeker als het dan ook zo'n drukke dag is als hier vandaag. :N
Andere dagen is extra werk, maar er wordt op gerekend dat ik er op zaterdag altijd 2 loop, dus dat is lastig.
Nobody ever seems to remember life is a game we play
pi_133554149
Apart dat het lokaal zo verschilt!
Hier was het wel lekker druk. ALLE kampioenen, Makro's (lijkt tegenwoordig wel of iedereen die krijgt), huurwoningen mailing, veel pakjes en het ergste: de HAH. Zat een A4 kartonnen folder bij van de AH Webwinkel. Ding was amper te vouwen en loeischerp! Greep ook de hele tijd mis... Had paar keer mijn vingers openliggen... Blij dat ik die kerstfolder dit jaar niet heb! :) Wel lekker weer om te lopen! Niet te koud, lekker frisjes! :)
  zaterdag 23 november 2013 @ 21:43:48 #124
289633 V__L_N
Voor altijd
pi_133556831
Vouw jij je folders Deezertje? Ik duw ze altijd zo in de bus. Had die ah ding ook. Die passen zonder vouwen ook wel prima in de bus.

Hier trouwens maar de helft van de kampioenen, maar evengoed nog 3 tassen. Denk inderdaad dankzij de makro. Daar stikt het van.
Verder stikte het ook van de sorteerfouten. Heb deze week van de 5 dagen 3x een bezorgrapport ingestuurd met klachten over de kwaliteit. Binnen 24 uur zou je wat moeten horen. Natuurlijk hoor ik niks.
Je hoeft geen wolf te zijn om te weten dat naast het pad de mooiste bloemen groeien
Loesje
pi_133557668
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 november 2013 21:43 schreef V__L_N het volgende:
Vouw jij je folders Deezertje? Ik duw ze altijd zo in de bus. Had die ah ding ook. Die passen zonder vouwen ook wel prima in de bus.

Hier trouwens maar de helft van de kampioenen, maar evengoed nog 3 tassen. Denk inderdaad dankzij de makro. Daar stikt het van.
Verder stikte het ook van de sorteerfouten. Heb deze week van de 5 dagen 3x een bezorgrapport ingestuurd met klachten over de kwaliteit. Binnen 24 uur zou je wat moeten horen. Natuurlijk hoor ik niks.
Mijn wijk heeft allemaal van die kleine brievenbusjes! :( Passen dus bijna nooit normaal in.
Hier gelukkig geen sorteerfouten, fulltimer had mijn wijk voorbereid. Is meteen te merken ook, gewoon netjes de post per huis van klein naar groot formaat en niet zoals velen tegenwoordig doen alles schots en scheef ingooien zodat je denkt voor een huis klaar te zijn en vrolijk blijkt dat het grootste poststuk niet het laatste is, heb daar zo'n gruwelijke hekel aan. Maar 9 vd 10 keer is fulltimer mijn wijk aan het voorbereiden! :)
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')