abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 21 november 2013 @ 12:55:54 #76
264694 blanket
its human nature
pi_133480724
quote:
0s.gif Op donderdag 21 november 2013 08:49 schreef Rafierafie het volgende:

[..]

Dat is een nieuwe voor mij.
Je weet dat die site niet helemaal goed werkt (zacht uitgedrukt)?

Waarschijnlijk zijn je gegevens dan nog niet goed in het systeem verwerkt.
Tip: probeer je aan te melden voor je loonstrook via Finbox. Dan weet je zeker dat je je loonstrook altijd kunt inzien.
Ja dat wilde ik al doen maar kan PostNL daar niet tussen vinden? Heet het anders?

Zou ik dan 2 weken krijgen of 3 weken? Ben ik wel nieuwsgierig naar.

Edit: gevonden onder TNT denk ik.

[ Bericht 3% gewijzigd door blanket op 21-11-2013 13:15:36 ]
How does it feel..when you're alone and you're cold inside.
pi_133480840
Volgende maand werkoverleg gepland en ze doen nu werkelijk waar alles om te zorgen dat iedereen aanwezig is. Blijkbaar belangrijke zaken... ik gok iets met minder uren ;) Eigenlijk wel bizar hoe ze op de vestiging hier mee om gaan. Ze brengen het echt als dat je ergens werkt waar je weet dat het over een paar jaar niet meer bestaat, niet echt goede manier van je personeel motiveren dat er nu nog werkt toch? Van de post kan ik me dat misschien nog wel voorstellen. Álles kan in principe digitaal: brieven, afschriften, boeken, tijdschriften, trombosekaarten, belastingpapieren etc. Of het gewenst is, is een tweede. De rest zijn pakketjes, ook spullen die nu via briefpost/buspakjes worden gestuurd kunnen in principe allemaal als pakje worden verstuurd (boeken, scheermesjes, games etc.).

Had trouwens vandaag al vroeg de post in de bus: één brief. Voor een donderdag bijzonder weinig, en op de daldagen krijg ik ook amper post meer. Voor half november best weinig eigenlijk. Zaterdag de Makro en HAH dus dan lijkt het weer een beetje druk, maar het is zeker minder dan voorgaande jaren. Maar helaas ook begrijpelijk met alle prijsverhogingen etc.
pi_133481517
quote:
0s.gif Op woensdag 20 november 2013 18:23 schreef henk3412 het volgende:
ik heb een pakket naar het buitenland verstuurt en ik heb een trackcode die begint met CC0.
waar kan ik die in het engels volgen?
-Real power isn't given, it must be taken-
pi_133482277
quote:
0s.gif Op donderdag 21 november 2013 12:59 schreef Deezertje het volgende:
Volgende maand werkoverleg gepland en ze doen nu werkelijk waar alles om te zorgen dat iedereen aanwezig is. Blijkbaar belangrijke zaken... ik gok iets met minder uren ;) Eigenlijk wel bizar hoe ze op de vestiging hier mee om gaan. Ze brengen het echt als dat je ergens werkt waar je weet dat het over een paar jaar niet meer bestaat, niet echt goede manier van je personeel motiveren dat er nu nog werkt toch?
Het is dan ook niet de bedoeling om het personeel te motiveren. Het is de bedoeling om ze eruit te werken.
pi_133482648
quote:
0s.gif Op donderdag 21 november 2013 12:59 schreef Deezertje het volgende:
Volgende maand werkoverleg gepland en ze doen nu werkelijk waar alles om te zorgen dat iedereen aanwezig is. Blijkbaar belangrijke zaken... ik gok iets met minder uren ;) Eigenlijk wel bizar hoe ze op de vestiging hier mee om gaan. Ze brengen het echt als dat je ergens werkt waar je weet dat het over een paar jaar niet meer bestaat, niet echt goede manier van je personeel motiveren dat er nu nog werkt toch? Van de post kan ik me dat misschien nog wel voorstellen. Álles kan in principe digitaal: brieven, afschriften, boeken, tijdschriften, trombosekaarten, belastingpapieren etc. Of het gewenst is, is een tweede. De rest zijn pakketjes, ook spullen die nu via briefpost/buspakjes worden gestuurd kunnen in principe allemaal als pakje worden verstuurd (boeken, scheermesjes, games etc.).

Had trouwens vandaag al vroeg de post in de bus: één brief. Voor een donderdag bijzonder weinig, en op de daldagen krijg ik ook amper post meer. Voor half november best weinig eigenlijk. Zaterdag de Makro en HAH dus dan lijkt het weer een beetje druk, maar het is zeker minder dan voorgaande jaren. Maar helaas ook begrijpelijk met alle prijsverhogingen etc.
PostNL is ook gewoon stom bezig met die herinrichting van het bedrijf. Ze hadden beter kleine pakketje kunnen laten bezorgen door fietsbezorgers en grote pakketten door een busje o.i.d. Dan houdt je tenminste kosten laag.

Sowieso snap ik niet zo goed dat ze niet de efficiency bij de bron aanpakken... Als ik zie hoeveel kleine k-brievenbusjes er in de binnensteden te vinden zijn, dan zou ik denken dat PostNL miljoenen kan besparen door gewoon de regels rigide te gaan hanteren en de klanten duidelijk maken dat hun bus aangepast MOET worden, anders krijgen ze geen post meer.
Kom maar konijntje, doe maar wiebelen wiebelen...
pi_133482690
quote:
0s.gif Op donderdag 21 november 2013 06:49 schreef blanket het volgende:
Krijg net mailtje dat mijn salarisstrook online zou staan. Kan inloggen ed maar als ik personeelsdossier wil openen krijg ik iets van sap netweaver? Vaag.
Postnl is vandaag niet bereikbaar... :( (Kreeg net wel een mail dat de salarisstrook online stond.)
"Everybody lies..."
House M.D.
pi_133482732
quote:
0s.gif Op donderdag 21 november 2013 10:48 schreef Patoshik het volgende:

[..]

Hoe kun je je daarvoor aanmelden? Die site's (de gewone PostNL en die je daarna in een ander scherm krijgt) doen het bij mij namelijk echt bagger.
Je kunt je aanmelden op de site van de ING.
"Everybody lies..."
House M.D.
pi_133482751
quote:
0s.gif Op donderdag 21 november 2013 12:55 schreef blanket het volgende:

[..]

Ja dat wilde ik al doen maar kan PostNL daar niet tussen vinden? Heet het anders?

Zou ik dan 2 weken krijgen of 3 weken? Ben ik wel nieuwsgierig naar.

Edit: gevonden onder TNT denk ik.
Het heet bij mij gewoon Postnl.
"Everybody lies..."
House M.D.
  donderdag 21 november 2013 @ 14:32:54 #84
264694 blanket
its human nature
pi_133483316
quote:
0s.gif Op donderdag 21 november 2013 14:14 schreef KatrienDuck het volgende:

[..]

Het heet bij mij gewoon Postnl.
Staat er niet tussen :{ Raar heh?
  donderdag 21 november 2013 @ 14:34:37 #85
264694 blanket
its human nature
pi_133483400
quote:
0s.gif Op donderdag 21 november 2013 14:13 schreef KatrienDuck het volgende:

[..]

Je kunt je aanmelden op de site van de ING.
Ik heb niks van ING. Alles bij de rabo.
pi_133483602
quote:
0s.gif Op donderdag 21 november 2013 14:34 schreef blanket het volgende:

[..]

Ik heb niks van ING. Alles bij de rabo.
Dat kan ook!

http://www.finbox.nl/aanm(...)den-via-uw-bank.html
  donderdag 21 november 2013 @ 14:45:53 #87
264694 blanket
its human nature
pi_133483786
quote:
Ja dat heb ik ook gedaan via de Rabo alleen stond daar dus geen PostNL tussen. Wel TNT.
pi_133485623
quote:
0s.gif Op donderdag 21 november 2013 14:45 schreef blanket het volgende:

[..]

Ja dat heb ik ook gedaan via de Rabo alleen stond daar dus geen PostNL tussen. Wel TNT.
Dan moet dat hem haast wel zijn! Gewoon aanmelden, kan geen kwaad.
"Everybody lies..."
House M.D.
pi_133485675
Postnl.nl doet het weer!
"Everybody lies..."
House M.D.
pi_133485776
ik wil ooook me loonstrook
  donderdag 21 november 2013 @ 16:03:46 #91
264694 blanket
its human nature
pi_133486068
quote:
0s.gif Op donderdag 21 november 2013 15:51 schreef KatrienDuck het volgende:
Postnl.nl doet het weer!
Heb ze maar een mailtje gestuurd...want als ik nu naar salarisstrook/dossier ga gooit hij mij er meteen uit _O-
pi_133486466
quote:
0s.gif Op woensdag 20 november 2013 06:29 schreef gridjuh het volgende:
Nee de opdracht komt van depothouder. Mijn baas Wilt haar in ere houden ofzo die de wijken niet lopen.
zij had voorheen ook depot, die is ook niet zonder rede gesloten.
maar goed mijn andere collega moet er nog langs rijden...
ik hoop voor haar dat ze is geweest. Ik blijf niet bezig.
het zijn wel 100 kranten die ik iedere x extra moet bezorgen.
mijn baas ziet niet in dat zij de rotte appel is zeg maar, hoe onaardig ook.
je hebt wel een hoop gezeik voor die paar euro
pi_133486523
quote:
0s.gif Op donderdag 21 november 2013 14:12 schreef KatrienDuck het volgende:

[..]

Postnl is vandaag niet bereikbaar... :( (Kreeg net wel een mail dat de salarisstrook online stond.)
dat is laat want die had ik maandagmiddag al
pi_133486580
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 november 2013 22:54 schreef Deezertje het volgende:
Stiekem wel blij dat ik die AH kerstfolder niet heb dit jaar. Vorig jaar had ik met kerst of pasen zowel de C1000 als de AH feestdagenboekjes erbij. Had gewoon 4 of 5 tassen aan folders en 1,5 tasje post ofzo :') C1000 zal dit jaar ook wel op dinsdag komen gok ik.
Gaat de dinsdag HAH dit laatste jaar nog naar de maandag tijdens KNJ zoals eerdere jaren?
is dat boekwerk niet overal beschikbaar?(ah)
pi_133486750
quote:
0s.gif Op donderdag 21 november 2013 16:17 schreef ophaling10 het volgende:

[..]

je hebt wel een hoop gezeik voor die paar euro
ja erg he...maar ik wacht tot ik langs de deuren mag. En dan kijk ik wel weer. Maar dat ze haar nog niet ontslagen hebben.
  vrijdag 22 november 2013 @ 10:45:02 #96
264694 blanket
its human nature
pi_133508612
Mijn 1e salaris ontvangen. Zo te zien is het gewoon de maand november min 1 week *O*
Van niets naar iets is fijn gevoel :)
pi_133508794
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 november 2013 10:45 schreef blanket het volgende:
Mijn 1e salaris ontvangen. Zo te zien is het gewoon de maand november min 1 week *O*
Van niets naar iets is fijn gevoel :)
Kan ik me goed voorstellen!
Je extra gedraaide uren krijg je bij je salaris in december.
"Everybody lies..."
House M.D.
pi_133512204
Jullie morgen ook dat Er Is Post boekje als HAH erbij? Op zich niet vervelend, maar als je paar honderd adressen hebt tikt het qua gewicht wel aan... en de C1000 wordt hier pas in juni een Jumbo dus loop nog zeker tot de zomer met de C1000 HAH te sjouwen... :P
pi_133512827
Wow, ik zat net even vacatures te kijken en er stond er ook eentje bij van postvoorbereider in de decembermaand. Dan verdien je bijna de helft minder dan niet 'decembermaand' voorbereider. Hoe kan dat? :o
pi_133513278
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 november 2013 13:37 schreef Patoshik het volgende:
Wow, ik zat net even vacatures te kijken en er stond er ook eentje bij van postvoorbereider in de decembermaand. Dan verdien je bijna de helft minder dan niet 'decembermaand' voorbereider. Hoe kan dat? :o
Hoe kan dat uberhaupt? Als voorbereider zit je immers rond minimumloon, dus de helft minder kan dan niet
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')