abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_133885878
Het kan bij de zee stormen, ik zit een stuk bij de zee vandaan.
pi_133885938
''Werk jij bij Productie? Dan kun je vanaf 29 november tot en met 3 december digitaal stemmen voor de Ondernemingsraad''

Site OR:

Alle verkiezingen zijn gesloten en de verkiezingscommissie buigt zich over de uitslag. Probeert u het later nog eens.

:').... mijn stem hebben ze dus niet.
pi_133886337
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 december 2013 19:43 schreef Deezertje het volgende:
Donderdag mogelijk storm... door de wind waait door bomen... :') Succes met de kerstfolder!
we krijgen ook iets extra's :stormtoeslag :)
pi_133886458
hier ook erg goed te zien a.s. do :

pi_133888419
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 december 2013 19:55 schreef Deezertje het volgende:
''Werk jij bij Productie? Dan kun je vanaf 29 november tot en met 3 december digitaal stemmen voor de Ondernemingsraad''

Site OR:

Alle verkiezingen zijn gesloten en de verkiezingscommissie buigt zich over de uitslag. Probeert u het later nog eens.

:').... mijn stem hebben ze dus niet.
Tot 3 december 18.00 uur......................
Newman: I'm a U.S. Postal worker.
George: Aren't those the guys that always go crazy and come back with a gun and shoot everybody?
Newman: Sometimes...
pi_133888453
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 december 2013 20:57 schreef Kramerica-Industries het volgende:

[..]

Dat stond dan niet in het laatste bericht op MijnPostNL.
Wat een klote site is het ook :')
pi_133889157
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 december 2013 20:05 schreef ophaling10 het volgende:

[..]

we krijgen ook iets extra's :stormtoeslag :)
Stormtoeslag? Is dat serieus?
pi_133889699
Ik ben er ook ingestonken voor donderdag. AH folders van 193gram? Wat?
  Redactie Frontpage / Sport dinsdag 3 december 2013 @ 23:21:46 #234
122036 crew  Peterselieman
Maffe Fries
pi_133894815
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 december 2013 20:08 schreef ophaling10 het volgende:
hier ook erg goed te zien a.s. do :

[ afbeelding ]
zal wel een beetje meevallen dus
Altijd onderweg naar het avontuur
pi_133899289
quote:
14s.gif Op dinsdag 3 december 2013 23:21 schreef Peterselieman het volgende:

[..]

zal wel een beetje meevallen dus
het zal wel een groot van de middag/begin avond feest zijn,leuk met ah hah en de rest.
windkracht 9-10 zit er wel in.
pi_133899422
quote:
0s.gif Op woensdag 4 december 2013 07:09 schreef ophaling10 het volgende:

[..]

het zal wel een groot van de middag/begin avond feest zijn,leuk met ah hah en de rest.
windkracht 9-10 zit er wel in.
ik ga toch geheel tegen de regels in grotendeels met auto bezorgen...
dit omdat wij naar mijn schoonouders moeten voor Sinterklaas. Heb al meerdere keren gevraagd of het vervroegd aangeleverd kan worden, maar dat weten ze niet ivm hoeveelheid en vervolgens was tc vrij...
pi_133900173
Ik hoorde gisteren ook iets over een mailing van Nuon die gepland staat voor donderdag. Misschien de wintergids?

Dus donderdag de appie, nuon, storm en ik ben sinds gisteren ziek. *O*
Dat kan leuk worden!
  woensdag 4 december 2013 @ 09:18:52 #238
341900 Atmosphere82
The ground had gone sour Louis
pi_133900313
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 december 2013 20:57 schreef Kramerica-Industries het volgende:

[..]

Balen hè? Ik had dat ook, ik wilde om 19.00u gaan stemmen maar toen kon het dus ook niet meer. Waarom kan dat niet gewoon heel de dag, het is toch al digitaal!? :{
'Here are the young men, the weight on their shoulders,
Here are the young men, well where have they been?
We knocked on the doors of Hell's darker chamber,
Pushed to the limit, we dragged ourselves in...' ('Decades' van Joy Division)
  woensdag 4 december 2013 @ 10:55:04 #239
289633 V__L_N
Voor altijd
pi_133902259
Kreeg net een smsje dat de HaH van morgen vandaag al op de depo's staat. Maar het is streng verboden ze te bezorgen. Ze willen echt gedonder.

Heel veel mensen zijn hier echt boos omdat ze morgen dus extra HaH in hun mik krijgen (en dan afgescheept worden met 2 euro). En dan kan je aangeven dat je vroeg vrij wil zijn, maar geen tc kan dat waarmaken.
Je hoeft geen wolf te zijn om te weten dat naast het pad de mooiste bloemen groeien
Loesje
pi_133903110
quote:
0s.gif Op woensdag 4 december 2013 10:55 schreef V__L_N het volgende:
Kreeg net een smsje dat de HaH van morgen vandaag al op de depo's staat. Maar het is streng verboden ze te bezorgen. Ze willen echt gedonder.

Heel veel mensen zijn hier echt boos omdat ze morgen dus extra HaH in hun mik krijgen (en dan afgescheept worden met 2 euro). En dan kan je aangeven dat je vroeg vrij wil zijn, maar geen tc kan dat waarmaken.
mooi he streng verboden zijn ze van justitie?
ze naaien de heleboel weer,het gros loopt dik in het donker morgen voor een habbekrats
pi_133903825
Ik hoef morgen gelukkig niet, maar sommige depots gebruiken kisten hier en daar passen al die tassen niet eens in morgen :D Helemaal niet als inderdaad de Nuon gids er ook nog bijzit (zal hier wel zaterdag zijn zoals voorgaande keren).
pi_133904139
Communicatiestoornis tussen twee tc's over welke locatie ik zaterdag moet beginnen. Ze zoeken het maar lekker uit met z'n tweeën :')
Blood runs through your veins, that's where our similarity ends.
In the end all you can hope for. Is the love you felt to equal the pain you've gone through.
pi_133904527
quote:
0s.gif Op woensdag 4 december 2013 11:53 schreef Deezertje het volgende:
Ik hoef morgen gelukkig niet, maar sommige depots gebruiken kisten hier en daar passen al die tassen niet eens in morgen :D Helemaal niet als inderdaad de Nuon gids er ook nog bijzit (zal hier wel zaterdag zijn zoals voorgaande keren).
ssstttt, mijn ijzeren kist kan deze informatie niet aan.
maar snel uitgerekend heb ik 4 tassen hah. Er mogen 85 hah in 1 tas...zo stond in de mail.
post normaal gesproken tas of 4/5.
maar goed zoals ik zei...ik ga met de auto als er niet gereageerd word op mijn mail.
  woensdag 4 december 2013 @ 12:35:11 #244
289633 V__L_N
Voor altijd
pi_133904979
Ik ga uit van 4 tassen HaH en 3 tassen post. Dat kan nog op 1 karretje. Maar als de nuon er bij zit dan gaat het niet lukken. Maar dan gaat het ook naar de 4 uur lopen toe en dan zit ik na 5 uur en in het donker.
Je hoeft geen wolf te zijn om te weten dat naast het pad de mooiste bloemen groeien
Loesje
  woensdag 4 december 2013 @ 12:40:56 #245
289633 V__L_N
Voor altijd
pi_133905164
Dit gaat trouwens ook niet echt helpen:
http://www.nu.nl/binnenla(...)derdag-verwacht.html
Loesje
pi_133906872
Het heeft schijnbaar ergens in een blad gestaan dat als je aangeeft Sinterklaas te vieren, je tc daar rekening mee moet houden. Iemand enig idee waar dit in gestaan zou kunnen hebben?

ze willen niet eerder aanleveren, dus pas om 12:45 of ik moet het eerder ophalen...ik moet al 6 km omrijden omdat er een straat volledig is afgesloten.
pi_133907866
quote:
0s.gif Op woensdag 4 december 2013 13:44 schreef gridjuh het volgende:
Het heeft schijnbaar ergens in een blad gestaan dat als je aangeeft Sinterklaas te vieren, je tc daar rekening mee moet houden. Iemand enig idee waar dit in gestaan zou kunnen hebben?

ze willen niet eerder aanleveren, dus pas om 12:45 of ik moet het eerder ophalen...ik moet al 6 km omrijden omdat er een straat volledig is afgesloten.
Nou, er stond alleen in dat je dan kon kijken of er iets met de tc te regelen valt, niet dat ie er rekening mee moet houden. Wordt ook wat lastig natuurlijk, ze hebben de hoeveelheid post niet in de hand, en ze kunnen moeilijk jouw wijk vervroegen waardoor iemand anders ineens pas later kan beginnen. Ze kunnen hooguit proberen om iemand te vinden die een deel van je wijk wegbrengt, maar ja, veel mensen zullen daar geen zin in hebben op zo'n dag, of ze kunnen zeggen dat je het van de vestiging kunt halen of zo, zodat je wat eerder kan beginnen.
pi_133907951
Overigens hadden diverse wijken hier na de dagverwerking al 12 blauwe bakken staan, dus dat gaat weer leuk worden. Er passen trouwens wel meer dan 85 folders in die tassen, alleen het spul is nogal zwaar, dus of het een goed idee is om die tas helemaal vol te stouwen is maar de vraag.
Mensen die een wijk hebben met veel gezinsgidsen hebben het in ieder geval niet getroffen, want het is een extra dik nummer en die dingen zijn normaal al vrij zwaar.
pi_133908904
quote:
0s.gif Op woensdag 4 december 2013 14:13 schreef gelestipjes het volgende:

[..]

Nou, er stond alleen in dat je dan kon kijken of er iets met de tc te regelen valt, niet dat ie er rekening mee moet houden. Wordt ook wat lastig natuurlijk, ze hebben de hoeveelheid post niet in de hand, en ze kunnen moeilijk jouw wijk vervroegen waardoor iemand anders ineens pas later kan beginnen. Ze kunnen hooguit proberen om iemand te vinden die een deel van je wijk wegbrengt, maar ja, veel mensen zullen daar geen zin in hebben op zo'n dag, of ze kunnen zeggen dat je het van de vestiging kunt halen of zo, zodat je wat eerder kan beginnen.
ik mag t eerder een deel komen halen maar dan moet ik totaal 10 km omrijden.
nu net mail en sms gehad dat we eerder de reclame kunnen bezorgen...
pi_133909029
quote:
1s.gif Op woensdag 4 december 2013 14:42 schreef gridjuh het volgende:

[..]

ik mag t eerder een deel komen halen maar dan moet ik totaal 10 km omrijden.
nu net mail en sms gehad dat we eerder de reclame kunnen bezorgen...
Dan kun je dezelfde route 2 keer doen? wat heb je daaraan? Dat kost toch alleen maar hartstikke veel extra (eigen) tijd?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')