we krijgen ook iets extra's :stormtoeslagquote:Op dinsdag 3 december 2013 19:43 schreef Deezertje het volgende:
Donderdag mogelijk storm... door de wind waait door bomen...Succes met de kerstfolder!
Tot 3 december 18.00 uur......................quote:Op dinsdag 3 december 2013 19:55 schreef Deezertje het volgende:
''Werk jij bij Productie? Dan kun je vanaf 29 november tot en met 3 december digitaal stemmen voor de Ondernemingsraad''
Site OR:
Alle verkiezingen zijn gesloten en de verkiezingscommissie buigt zich over de uitslag. Probeert u het later nog eens..... mijn stem hebben ze dus niet.
Dat stond dan niet in het laatste bericht op MijnPostNL.quote:Op dinsdag 3 december 2013 20:57 schreef Kramerica-Industries het volgende:
[..]
Tot 3 december 18.00 uur......................
Stormtoeslag? Is dat serieus?quote:Op dinsdag 3 december 2013 20:05 schreef ophaling10 het volgende:
[..]
we krijgen ook iets extra's :stormtoeslag
zal wel een beetje meevallen dusquote:Op dinsdag 3 december 2013 20:08 schreef ophaling10 het volgende:
hier ook erg goed te zien a.s. do :
[ afbeelding ]
het zal wel een groot van de middag/begin avond feest zijn,leuk met ah hah en de rest.quote:Op dinsdag 3 december 2013 23:21 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
zal wel een beetje meevallen dus
ik ga toch geheel tegen de regels in grotendeels met auto bezorgen...quote:Op woensdag 4 december 2013 07:09 schreef ophaling10 het volgende:
[..]
het zal wel een groot van de middag/begin avond feest zijn,leuk met ah hah en de rest.
windkracht 9-10 zit er wel in.
Balen hè? Ik had dat ook, ik wilde om 19.00u gaan stemmen maar toen kon het dus ook niet meer. Waarom kan dat niet gewoon heel de dag, het is toch al digitaal!?quote:Op dinsdag 3 december 2013 20:57 schreef Kramerica-Industries het volgende:
[..]
Tot 3 december 18.00 uur......................
mooi he streng verboden zijn ze van justitie?quote:Op woensdag 4 december 2013 10:55 schreef V__L_N het volgende:
Kreeg net een smsje dat de HaH van morgen vandaag al op de depo's staat. Maar het is streng verboden ze te bezorgen. Ze willen echt gedonder.
Heel veel mensen zijn hier echt boos omdat ze morgen dus extra HaH in hun mik krijgen (en dan afgescheept worden met 2 euro). En dan kan je aangeven dat je vroeg vrij wil zijn, maar geen tc kan dat waarmaken.
ssstttt, mijn ijzeren kist kan deze informatie niet aan.quote:Op woensdag 4 december 2013 11:53 schreef Deezertje het volgende:
Ik hoef morgen gelukkig niet, maar sommige depots gebruiken kisten hier en daar passen al die tassen niet eens in morgenHelemaal niet als inderdaad de Nuon gids er ook nog bijzit (zal hier wel zaterdag zijn zoals voorgaande keren).
Nou, er stond alleen in dat je dan kon kijken of er iets met de tc te regelen valt, niet dat ie er rekening mee moet houden. Wordt ook wat lastig natuurlijk, ze hebben de hoeveelheid post niet in de hand, en ze kunnen moeilijk jouw wijk vervroegen waardoor iemand anders ineens pas later kan beginnen. Ze kunnen hooguit proberen om iemand te vinden die een deel van je wijk wegbrengt, maar ja, veel mensen zullen daar geen zin in hebben op zo'n dag, of ze kunnen zeggen dat je het van de vestiging kunt halen of zo, zodat je wat eerder kan beginnen.quote:Op woensdag 4 december 2013 13:44 schreef gridjuh het volgende:
Het heeft schijnbaar ergens in een blad gestaan dat als je aangeeft Sinterklaas te vieren, je tc daar rekening mee moet houden. Iemand enig idee waar dit in gestaan zou kunnen hebben?
ze willen niet eerder aanleveren, dus pas om 12:45 of ik moet het eerder ophalen...ik moet al 6 km omrijden omdat er een straat volledig is afgesloten.
ik mag t eerder een deel komen halen maar dan moet ik totaal 10 km omrijden.quote:Op woensdag 4 december 2013 14:13 schreef gelestipjes het volgende:
[..]
Nou, er stond alleen in dat je dan kon kijken of er iets met de tc te regelen valt, niet dat ie er rekening mee moet houden. Wordt ook wat lastig natuurlijk, ze hebben de hoeveelheid post niet in de hand, en ze kunnen moeilijk jouw wijk vervroegen waardoor iemand anders ineens pas later kan beginnen. Ze kunnen hooguit proberen om iemand te vinden die een deel van je wijk wegbrengt, maar ja, veel mensen zullen daar geen zin in hebben op zo'n dag, of ze kunnen zeggen dat je het van de vestiging kunt halen of zo, zodat je wat eerder kan beginnen.
Dan kun je dezelfde route 2 keer doen? wat heb je daaraan? Dat kost toch alleen maar hartstikke veel extra (eigen) tijd?quote:Op woensdag 4 december 2013 14:42 schreef gridjuh het volgende:
[..]
ik mag t eerder een deel komen halen maar dan moet ik totaal 10 km omrijden.
nu net mail en sms gehad dat we eerder de reclame kunnen bezorgen...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |