Ik begrijp het wel. Als postbode hoor je eigenlijk ook niks in de brievenbus te gooien, maar juist te bezorgen... Ik heb helemaal pech: brievenbus zit pal langs het bejaardenhuis en tegenover de supermarkt. Wordt dus altijd aangekeken en heb helaas altijd meer dan 1 brief...quote:Op dinsdag 3 december 2013 07:20 schreef blijevis het volgende:
Ergeren jullie je ook zo aan dit soort berichten?
https://twitter.com/Piete(...)748383350784/photo/1
De postbezorgster doet gewoon haar werk (herstel/retourpost afwerken) maar wordt, compleet met foto en insinuerende tekst, op twitter voor schut gezet door een golfbaantiepje dat geen verstand van zaken heeft.
Maar dan kunnen ze natuurlijk ook gewoon vragen hoe het zit, in plaats van stiekem foto's of filmpjes van je te maken en je dan op internet onterecht zwart te maken.....quote:Op dinsdag 3 december 2013 08:29 schreef Deezertje het volgende:
[..]
Ik begrijp het wel. Als postbode hoor je eigenlijk ook niks in de brievenbus te gooien, maar juist te bezorgen... Ik heb helemaal pech: brievenbus zit pal langs het bejaardenhuis en tegenover de supermarkt. Wordt dus altijd aangekeken en heb helaas altijd meer dan 1 brief...
Mensen klagen liever dan dat ze vragen hoe het zit..quote:Op dinsdag 3 december 2013 08:50 schreef Kramerica-Industries het volgende:
[..]
Maar dan kunnen ze natuurlijk ook gewoon vragen hoe het zit, in plaats van stiekem foto's of filmpjes van je te maken en je dan op internet onterecht zwart te maken.....
ja net als die kneus laatst,met die foto van de postdamequote:Op dinsdag 3 december 2013 08:29 schreef Deezertje het volgende:
[..]
Ik begrijp het wel. Als postbode hoor je eigenlijk ook niks in de brievenbus te gooien, maar juist te bezorgen... Ik heb helemaal pech: brievenbus zit pal langs het bejaardenhuis en tegenover de supermarkt. Wordt dus altijd aangekeken en heb helaas altijd meer dan 1 brief...
hier leek het wel premium kerstdag zoveelquote:Op dinsdag 3 december 2013 17:38 schreef Kramerica-Industries het volgende:
Pittig dagje weer vandaag, met 3 hah en veel dikke boeken van H&M. De H&M-catalogus is tegenwoordig kennelijk een wekelijkse uitgave, en deze keer was hij aanzienlijk dikker dan anders, beetje formaat Ikeagids.
quote:Op dinsdag 3 december 2013 19:14 schreef ophaling10 het volgende:
[..]
hier leek het wel premium kerstdag zoveel,het gewicht lag het meest in de hah 5 stuks en de bijenkorf als je er 350 hebt dan is dat zwaar
Ik hoop bij de goden dat het niet waar is, heb al last van mijn rug na vandaag.quote:Op dinsdag 3 december 2013 19:43 schreef Deezertje het volgende:
Donderdag mogelijk storm... door de wind waait door bomen...Succes met de kerstfolder!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |